megaklhs Δημοσ. 21 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2021 Καλησπέρα σε όλους... είχα πάρει πρίν κανά 3-4 μήνες κάτι ακουστικά από ένα κατάστημα στο skourtz. Κόστος ήταν κοντά στα 10-15 ευρώ... Έχω την απόδειξη τους είναι σε τέλεια κατάσταση απλός το δεξί ακουστικό έχει καεί... Όπως αναφέρει ο κατασκευαστής έχει 1 έτος εγγύηση και επίσης στο κατάστημα που κάλεσα μου είπαν ότι για να μου το καλύψουν θέλει λέει και το κουτί... Το οποίο εγώ μετά από τόσους μήνες δεν το έχω... Ξέρω ότι για τις 14 ημέρες το κρατάς πάντα.. από εκεί και πέρα είναι λογικό μετά από 4 μήνες να είμαι υποχρεωμένος να το φυλάξω και να μην με καλύπτει τώρα το κατάστημα ; Έχει αυτό το δικαίωμα ;
TheoAlex50 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2021 Ανάλογα το κατάστημα. Συνήθως θέλουν να έχεις το κουτί για να το στείλουν και να σου δώσουν καινούργιο. Σε συσκευή κινητού δεν θα σου ζητούσαν το κουτί γιατί θα το έστελναν απλά για επισκευή. 5 λεπτά πριν, korakios είπε όχι, επίσης 2 χρόνια είναι η εγγύηση. Εισαι σίγουρος? Για ακουστικά συνήθως είναι 1 χρόνος. 1
korakios Δημοσ. 21 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2021 Όλα έχουν 2 χρόνια σύμφωνα με τη νομοθεσία . Αν ο κατασκευαστής υποστηρίζει ένα χρόνο τότε είναι θέμα του μαγαζιού να αντικαταστήσει ή να επισκευάσει το προϊόν με δικό του κόστος . Φυσικα υπάρχουν πολλοί τρόποι να σε ταλαιπωρήσει νόμιμα ένα κατάστημα όπως πχ με το να βγάλει εκτός ,λόγο κακής χρήσης ή να πληρώνει ο πελάτης μεταφορικά και το προϊόν να έρχεται με καθυστερήσεις μη επισκευασμένο 1
megaklhs Δημοσ. 22 Μαρτίου 2021 Μέλος Δημοσ. 22 Μαρτίου 2021 Η απάντηση που έλαβα είναι η εξής... ότι ο νόμος λέει ότι εάν ένα προϊόν δεν έχει πάνω του τον σειριακό κωδικό όπως πχ τώρα τα ακουστικά θα πρέπει να έχουμε την συσκευασία. Ξέρει κάποιος εάν ισχύει κάτι τέτοιο ;Μου λέει πχ το κινητό το τάμπλετ κτλ λόγω ότι μέσα έχουν τον σειριακό τους δεν χρειάζεται να κρατάς το κουτί με πράγματα όμως που δεν έχουν τον σειριακό επάνω είναι απαραίτητο για να ξέρουμε ότι όντως η αγορά έχει γίνει από εμάς.
christakos07 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2021 1 λεπτό πριν, megaklhs είπε Η απάντηση που έλαβα είναι η εξής... ότι ο νόμος λέει ότι εάν ένα προϊόν δεν έχει πάνω του τον σειριακό κωδικό όπως πχ τώρα τα ακουστικά θα πρέπει να έχουμε την συσκευασία. Ξέρει κάποιος εάν ισχύει κάτι τέτοιο ;Μου λέει πχ το κινητό το τάμπλετ κτλ λόγω ότι μέσα έχουν τον σειριακό τους δεν χρειάζεται να κρατάς το κουτί με πράγματα όμως που δεν έχουν τον σειριακό επάνω είναι απαραίτητο για να ξέρουμε ότι όντως η αγορά έχει γίνει από εμάς. Ζήτησε του γραπτώς τον νόμο. 1
megaklhs Δημοσ. 22 Μαρτίου 2021 Μέλος Δημοσ. 22 Μαρτίου 2021 14 λεπτά πριν, christakos07 είπε Ζήτησε του γραπτώς τον νόμο. Στο ίντερνετ όσο και να έχω ψάξει δεν έχω καταφέρει να βρω κάτι μέχρι ώρας πάντως σχετικά με αυτό.
DownUNDERground Δημοσ. 22 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2021 8 λεπτά πριν, megaklhs είπε Στο ίντερνετ όσο και να έχω ψάξει δεν έχω καταφέρει να βρω κάτι μέχρι ώρας πάντως σχετικά με αυτό. Να στο στείλει ο ίδιος.
christakos07 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2021 10 λεπτά πριν, megaklhs είπε Στο ίντερνετ όσο και να έχω ψάξει δεν έχω καταφέρει να βρω κάτι μέχρι ώρας πάντως σχετικά με αυτό. 1 λεπτό πριν, DownUNDERground είπε Να στο στείλει ο ίδιος. Ακριβώς. Πες του περιμένω εγγράφως στο μειλ, το άρθρο του νόμου που επιβεβαιώνει τον ισχυρισμό σας. Αν δεν το κάνετε, το επιστρέφω όπως έχει.
megaklhs Δημοσ. 22 Μαρτίου 2021 Μέλος Δημοσ. 22 Μαρτίου 2021 Τους κάλεσα πάλι τώρα και όταν είδαν ότι ζήταγα να το στείλουν στο email μου κτλ μου είπαν ότι περάστε από εδώ να το αφήσετε στο κατάστημα μας για να το δούμε απλός από την νέα συσκευασία θα σας κρατήσουμε το κουτί. Αν και λέει ίσως δεν γίνει αντικατάσταση διότι ίσως να είναι εσωτερικά κομμένο καλώδιο. Του είπα ότι τα ακουστικά είναι σαν να είναι καινούργια. 1
chrisxkar Δημοσ. 22 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2021 εχει υποχρεωση νομιζω να το δεχτει οπως και να εχει αλλα σιγουρα εχει και το δικαιωμα να σε χρεωσει εξοδα συσκευασιας ωπου για εμενα για μια οθονη το eshop με ειχε χρεωσει 10 η 15 ευρω
DownUNDERground Δημοσ. 22 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) 11 λεπτά πριν, chrisxkar είπε εχει υποχρεωση νομιζω να το δεχτει οπως και να εχει αλλα σιγουρα εχει και το δικαιωμα να σε χρεωσει εξοδα συσκευασιας ωπου για εμενα για μια οθονη το eshop με ειχε χρεωσει 10 η 15 ευρω Μια επίσημη αναφορά σε αυτό που γράφεις αν μπορείς παρακαλώ. Δε βγάζει νόημα αυτό το πράγμα. Επεξ/σία 22 Μαρτίου 2021 από DownUNDERground 1
megaklhs Δημοσ. 22 Μαρτίου 2021 Μέλος Δημοσ. 22 Μαρτίου 2021 3 ώρες πριν, chrisxkar είπε εχει υποχρεωση νομιζω να το δεχτει οπως και να εχει αλλα σιγουρα εχει και το δικαιωμα να σε χρεωσει εξοδα συσκευασιας ωπου για εμενα για μια οθονη το eshop με ειχε χρεωσει 10 η 15 ευρω Να με χρεώσει για ποιον λόγω ; Αγόρασα ένα προϊόν το οποίο αναφέρει 1 έτος εγγύηση... Λέει ότι με την απόδειξη αγοράς με καλύπτει κανονικά αλλά δεν έχω το κουτί και ότι βάση νόμου θέλει και το κουτί... Ψάχνω να βρω τον νόμο αυτόν και όταν του λέω ότι δεν υπάρχει και βλέπει ότι σοβαρεύει το πράγμα μου λέει ότι εντάξει να το πάω για να το στείλουν για να το δουν και εάν το αλλάξουν να μου κρατήσει το κουτί από το νέο για να μπορέσει να το στείλει στον προμηθευτή του. Εάν είναι το θέμα του με τον προμηθευτή το πώς θα το στείλει είναι άλλο θέμα... Εγώ είμαι πελάτης και μιλάω με το κατάστημα και όχι με τον προμηθευτή...Αλλιώς θα το έπερνα απευθείας από την Κίνα... 1
chrisxkar Δημοσ. 23 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2021 21 ώρες πριν, DownUNDERground είπε Μια επίσημη αναφορά σε αυτό που γράφεις αν μπορείς παρακαλώ. Δε βγάζει νόημα αυτό το πράγμα. αν γραψεις στο google επιστροφη προιοντων εξοδα συσκευασιας.Θα δεις σε ολα τα σαιτ οτι σου λενε δεχομαστε οποιαδηποτε επιστροφη αλλα ο πελατης χρεωνεται τα εξοδα αποστολης καθως και τα εξοδα συσκευασιας αν δεν υπαρχει η πληρης συσκευασια πχ https://www.e-shop.gr/how_return επισης 1)στο φορουμ εχει βασικο οδηγο με τα δικαιωματα του αγοραστη 2) αν θελετε νομο ντε και καλα μη ζητατε μασιμενη τροφη με ενα απλο search μου εβγαλε τον κανονισμο περι εγγυησεων επιστροφων κτλ ψαξτε το
DownUNDERground Δημοσ. 23 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) 11 λεπτά πριν, chrisxkar είπε αν γραψεις στο google επιστροφη προιοντων εξοδα συσκευασιας.Θα δεις σε ολα τα σαιτ οτι σου λενε δεχομαστε οποιαδηποτε επιστροφη αλλα ο πελατης χρεωνεται τα εξοδα αποστολης καθως και τα εξοδα συσκευασιας αν δεν υπαρχει η πληρης συσκευασια πχ https://www.e-shop.gr/how_return επισης 1)στο φορουμ εχει βασικο οδηγο με τα δικαιωματα του αγοραστη 2) αν θελετε νομο ντε και καλα μη ζητατε μασιμενη τροφη με ενα απλο search μου εβγαλε τον κανονισμο περι εγγυησεων επιστροφων κτλ ψαξτε το Εσύ μιλάς για επιστροφή προϊόντος, όχι για βλάβη εντός εγγύησης. Τελείως διαφορετικό. Το καταλαβαίνεις φαντάζομαι. Επεξ/σία 23 Μαρτίου 2021 από DownUNDERground 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα