Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους... είχα πάρει πρίν κανά 3-4 μήνες κάτι ακουστικά από ένα κατάστημα στο skourtz. Κόστος ήταν κοντά στα 10-15 ευρώ... Έχω την απόδειξη τους είναι σε τέλεια κατάσταση απλός το δεξί ακουστικό έχει καεί... Όπως αναφέρει ο κατασκευαστής έχει 1 έτος εγγύηση και επίσης στο κατάστημα που κάλεσα μου είπαν ότι για να μου το καλύψουν θέλει λέει και το κουτί... Το οποίο εγώ μετά από τόσους μήνες δεν το έχω... Ξέρω ότι για τις 14 ημέρες το κρατάς πάντα.. από εκεί και πέρα είναι λογικό μετά από 4 μήνες να είμαι υποχρεωμένος να το φυλάξω και να μην με καλύπτει τώρα το κατάστημα ; Έχει αυτό το δικαίωμα ;

Δημοσ.

Ανάλογα το κατάστημα. Συνήθως θέλουν να έχεις το κουτί για να το στείλουν και να σου δώσουν καινούργιο. Σε συσκευή κινητού δεν θα σου ζητούσαν το κουτί γιατί θα το έστελναν απλά για επισκευή. 

5 λεπτά πριν, korakios είπε

όχι, επίσης 2 χρόνια είναι η εγγύηση.

Εισαι σίγουρος? Για ακουστικά συνήθως είναι 1 χρόνος. 

  • Like 1
Δημοσ.

Όλα έχουν 2 χρόνια σύμφωνα με τη νομοθεσία . Αν ο κατασκευαστής υποστηρίζει ένα χρόνο τότε είναι θέμα του μαγαζιού να αντικαταστήσει ή να επισκευάσει το προϊόν με δικό του κόστος .

Φυσικα υπάρχουν πολλοί τρόποι να σε ταλαιπωρήσει νόμιμα ένα κατάστημα όπως πχ με το να βγάλει εκτός ,λόγο κακής χρήσης ή να πληρώνει ο πελάτης μεταφορικά και το προϊόν να έρχεται με καθυστερήσεις μη επισκευασμένο 

  • Like 1
Δημοσ.

Η απάντηση που έλαβα είναι η εξής... ότι ο νόμος λέει ότι  εάν ένα προϊόν δεν έχει πάνω του τον σειριακό κωδικό όπως πχ τώρα τα ακουστικά θα πρέπει να έχουμε την συσκευασία. Ξέρει κάποιος εάν ισχύει κάτι τέτοιο ;Μου λέει πχ το κινητό το τάμπλετ κτλ λόγω ότι μέσα έχουν τον σειριακό τους δεν χρειάζεται να κρατάς το κουτί με πράγματα όμως που δεν έχουν τον σειριακό επάνω είναι απαραίτητο για να ξέρουμε ότι όντως η αγορά έχει γίνει από εμάς.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, megaklhs είπε

Η απάντηση που έλαβα είναι η εξής... ότι ο νόμος λέει ότι  εάν ένα προϊόν δεν έχει πάνω του τον σειριακό κωδικό όπως πχ τώρα τα ακουστικά θα πρέπει να έχουμε την συσκευασία. Ξέρει κάποιος εάν ισχύει κάτι τέτοιο ;Μου λέει πχ το κινητό το τάμπλετ κτλ λόγω ότι μέσα έχουν τον σειριακό τους δεν χρειάζεται να κρατάς το κουτί με πράγματα όμως που δεν έχουν τον σειριακό επάνω είναι απαραίτητο για να ξέρουμε ότι όντως η αγορά έχει γίνει από εμάς.

Ζήτησε του γραπτώς τον νόμο.

  • Like 1
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, christakos07 είπε

Ζήτησε του γραπτώς τον νόμο.

Στο ίντερνετ όσο και να έχω ψάξει δεν έχω καταφέρει να βρω κάτι μέχρι ώρας πάντως σχετικά με αυτό.

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, megaklhs είπε

Στο ίντερνετ όσο και να έχω ψάξει δεν έχω καταφέρει να βρω κάτι μέχρι ώρας πάντως σχετικά με αυτό.

Να στο στείλει ο ίδιος.

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, megaklhs είπε

Στο ίντερνετ όσο και να έχω ψάξει δεν έχω καταφέρει να βρω κάτι μέχρι ώρας πάντως σχετικά με αυτό.

 

1 λεπτό πριν, DownUNDERground είπε

Να στο στείλει ο ίδιος.

Ακριβώς. Πες του περιμένω εγγράφως στο μειλ, το άρθρο του νόμου που επιβεβαιώνει τον ισχυρισμό σας. Αν δεν το κάνετε, το επιστρέφω όπως έχει.

Δημοσ.

Τους κάλεσα πάλι τώρα και όταν είδαν ότι ζήταγα να το στείλουν στο email μου κτλ μου είπαν ότι περάστε από εδώ να το αφήσετε στο κατάστημα μας για να το δούμε απλός από την νέα συσκευασία θα σας κρατήσουμε το κουτί. Αν και λέει ίσως δεν γίνει αντικατάσταση διότι ίσως να είναι εσωτερικά κομμένο καλώδιο. Του είπα ότι τα ακουστικά είναι σαν να είναι καινούργια.

  • Like 1
Δημοσ.

εχει υποχρεωση νομιζω να το δεχτει οπως και να εχει αλλα σιγουρα εχει και το δικαιωμα να σε χρεωσει εξοδα συσκευασιας ωπου για εμενα για μια οθονη το eshop με ειχε χρεωσει 10 η 15 ευρω

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, chrisxkar είπε

εχει υποχρεωση νομιζω να το δεχτει οπως και να εχει αλλα σιγουρα εχει και το δικαιωμα να σε χρεωσει εξοδα συσκευασιας ωπου για εμενα για μια οθονη το eshop με ειχε χρεωσει 10 η 15 ευρω

Μια επίσημη αναφορά σε αυτό που γράφεις αν μπορείς παρακαλώ. Δε βγάζει νόημα αυτό το πράγμα.

Επεξ/σία από DownUNDERground
  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, chrisxkar είπε

εχει υποχρεωση νομιζω να το δεχτει οπως και να εχει αλλα σιγουρα εχει και το δικαιωμα να σε χρεωσει εξοδα συσκευασιας ωπου για εμενα για μια οθονη το eshop με ειχε χρεωσει 10 η 15 ευρω

Να με χρεώσει για ποιον λόγω ; Αγόρασα ένα προϊόν το οποίο αναφέρει 1 έτος εγγύηση... Λέει ότι με την απόδειξη αγοράς με καλύπτει κανονικά αλλά δεν έχω το κουτί και ότι βάση νόμου θέλει και το κουτί... Ψάχνω να βρω τον νόμο αυτόν και όταν του λέω ότι δεν υπάρχει και βλέπει ότι σοβαρεύει το πράγμα μου λέει ότι εντάξει να το πάω για να το στείλουν για να το δουν και εάν το αλλάξουν να μου κρατήσει το κουτί από το νέο για να μπορέσει να το στείλει στον προμηθευτή του. Εάν είναι το θέμα του με τον προμηθευτή το πώς θα το στείλει είναι άλλο θέμα... Εγώ είμαι πελάτης και μιλάω με το κατάστημα και όχι με τον προμηθευτή...Αλλιώς θα το έπερνα απευθείας από την Κίνα...

  • Like 1
Δημοσ.
21 ώρες πριν, DownUNDERground είπε

Μια επίσημη αναφορά σε αυτό που γράφεις αν μπορείς παρακαλώ. Δε βγάζει νόημα αυτό το πράγμα.

αν γραψεις στο google επιστροφη προιοντων εξοδα συσκευασιας.Θα δεις σε ολα τα σαιτ οτι σου λενε δεχομαστε οποιαδηποτε επιστροφη αλλα ο πελατης χρεωνεται τα εξοδα αποστολης καθως και τα εξοδα συσκευασιας αν δεν υπαρχει η πληρης συσκευασια

πχ https://www.e-shop.gr/how_return

επισης 1)στο φορουμ εχει βασικο οδηγο με τα δικαιωματα του αγοραστη 2) αν θελετε νομο ντε και καλα μη ζητατε μασιμενη τροφη με ενα απλο search μου εβγαλε τον κανονισμο περι εγγυησεων επιστροφων κτλ ψαξτε το

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, chrisxkar είπε

αν γραψεις στο google επιστροφη προιοντων εξοδα συσκευασιας.Θα δεις σε ολα τα σαιτ οτι σου λενε δεχομαστε οποιαδηποτε επιστροφη αλλα ο πελατης χρεωνεται τα εξοδα αποστολης καθως και τα εξοδα συσκευασιας αν δεν υπαρχει η πληρης συσκευασια

πχ https://www.e-shop.gr/how_return

επισης 1)στο φορουμ εχει βασικο οδηγο με τα δικαιωματα του αγοραστη 2) αν θελετε νομο ντε και καλα μη ζητατε μασιμενη τροφη με ενα απλο search μου εβγαλε τον κανονισμο περι εγγυησεων επιστροφων κτλ ψαξτε το

Εσύ μιλάς για επιστροφή προϊόντος, όχι για βλάβη εντός εγγύησης. Τελείως διαφορετικό. Το καταλαβαίνεις φαντάζομαι.

Επεξ/σία από DownUNDERground
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...