Επισκέπτης Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 Share Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 Κατάλαβα αυτός με τους φανταστικούς φίλους Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 Share Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 1 λεπτό πριν, omitziz είπε Κατάλαβα αυτός με τους φανταστικούς φίλους ακριβώς... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Argonaute Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 Share Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 10 λεπτά πριν, tegonikos είπε Και αυτό το περιστατικό σε κάνει να δηλώνεις με σιγουριά ότι "ΟΤΙ ΦΕΡΝΕΙ το πλαίσιο πάει στους υπαλληλους και μετά στην μαύρη αγορά"? Το έχουμε τερματίσει ρε παιδιά. Ο άλλος προχθές , miner/scalper με 7-8 RTX στην κατοχή του κλαιγόταν ότι δεν παρέλαβε 1 καρτα από το πλαίσιο. Νομίζω ότι η κατάσταση έχει ξεφύγει και από εμάς... Ναι, λέει πολλα. ΣΙΓΟΥΡΑ, πολλές κάρτες πάνε στους υπαλλήλους τους και μετα εδω μεσα, κανε μια βολτα στις αγγελίες και θα το καταλάβεις. Δεν μπορει ενα ατομο να περιμενει 4 μηνες μια καρτα και ο άλλος να βαζει 5 τετοιες εδω μεσα με αποδειξη απο το πλαίσιο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 Share Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 1 λεπτό πριν, Argonaute είπε Ναι, λέει πολλα. ΣΙΓΟΥΡΑ, πολλές κάρτες πάνε στους υπαλλήλους τους και μετα εδω μεσα, κανε μια βολτα στις αγγελίες και θα το καταλάβεις. Δεν μπορει ενα ατομο να περιμενει 4 μηνες μια καρτα και ο άλλος να βαζει 5 τετοιες εδω μεσα με αποδειξη απο το πλαίσιο. Σίγουρα κάποιοι θα τσιμπάνε καμια κάρτα για εύκολο κέρδος, θα έκανα το ίδιο αν εργαζόμουν σε αντίστοιχο κατάστημα, σε αντίστοιχη περίοδο, δεν το κρύβω. Μην τα τσουβαλιάζουμε όμως οτι ΟΤΙ ΦΈΡΝΕΙ πάει στους υπαλλήλους κατευθείαν. Από περιέργεια, σε ποια αγγελία αναφέρεσαι που πουλάει 5 κάρτες μαζεμένες από πλαίσιο? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
AntonisKo Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 Share Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 24 λεπτά πριν, tegonikos είπε Το ίδιο μοντέλο και συ?Αυτήν? https://www.plaisio.gr/anavathmisi-diktia/anavathmisi-pc/kartes-grafikon/gigabyte-vga-radeon-rx-6800-xt-gaming-oc-16-gb_3611000 Ναι, κορυφή φίλε , επειδή για 15 μερούλες πέρασε από τα χέρια μου και μια RTX3080 θα σου πω το εξής, 6800 και ξερό ψωμί.... (εντωμεταξύ τωρα το είδα ότι την έχουν πάει στα 1349 από 1099 😬) Εντάξει την γλίτωσες. Την Aorus Master περιμένω εγώ. Ευτυχώς έχω ήδη μια 6800 απλή οπότε απλώς κάνω υπομονή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 Share Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 1 λεπτό πριν, AntonisKo είπε Εντάξει την γλίτωσες. Την Aorus Master περιμένω εγώ. Ευτυχώς έχω ήδη μια 6800 απλή οπότε απλώς κάνω υπομονή. ε εντάξει, πας για το καλό μοντελάκι εσύ, υπομονή. Εγώ επειδή είχα ξηλωθεί κανονικά σε αγορές από αγγελίες να κάνω δουλειά μου, έριξα παραγγελία οτι φθηνότερο πήρε το μάτι μου σε 6800, δεν το μετάνιωσα πάντως. Αυτό που μετάνιωσα είναι η ASUS TUF 6800XT που πήρα από Msystems (για μια στιγμή την έβγαλε ετοιμοπαράδοτη και την πρόλαβα ο μπαγάσας στα 1300κάτι). Ενώ είναι καρτάρα σαν κατασκευή, είναι κτήνος σε μέγεθος και δεν χωράει για 2 πόντους στο μήκος, είμαι για αλλαγή κουτιού με ότι αυτό συνεπάγεται και δεν φαντάζεσαι ΠΟΣΟ βαριέμαι να κάνω αυτή τη διαδικασία... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
LLLEFTERIS Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 Share Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 1 ώρα πριν, tegonikos είπε Σίγουρα κάποιοι θα τσιμπάνε καμια κάρτα για εύκολο κέρδος, θα έκανα το ίδιο αν εργαζόμουν σε αντίστοιχο κατάστημα, σε αντίστοιχη περίοδο, δεν το κρύβω. Μην τα τσουβαλιάζουμε όμως οτι ΟΤΙ ΦΈΡΝΕΙ πάει στους υπαλλήλους κατευθείαν. Από περιέργεια, σε ποια αγγελία αναφέρεσαι που πουλάει 5 κάρτες μαζεμένες από πλαίσιο? Παντως για να μπορει ενας υπαλληλος να παρει 5-6 καρτες πρεπει να δινει καλο μεροκαματο το Πλαισιο. Λεω εγω λεω μηπως δεν τις αγοραζουν οι υπαλληλοι και τις δινει το ιδιο το Πλαισιο και καθε Πλαισιο; Τι θα σου πει αυτος που στην πουλαει οτι εχουμε εντολη να τις βγαζουμε στην μαυρη αγορα; Οχι φυσικα οτι ειναι υπαλληλος και τις πηρε για αυτον τα ξαδερφια τους φιλους και τους οπαδους την ιδιας ομαδας που υποστηριζει και τελικα δεν θα στησουν τα μηχανηματα γιατι αποφασισαν να το ριξουν στο ψαρεμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Pwpwpw Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 2 ώρες πριν, AntonisKo είπε Έκανα πριν από λίγο το κλασικό τηλεφώνημα του μήνα (😁😁) και μου ανέφεραν ότι για την συγκεκριμένη κάρτα έχουν 19 προ παραγγελίες με άγνωστες ημερομηνίες παραλαβής. Πολύ πλάκα. Eκάνες παραγγελία πριν 3 μήνες και ακόμη δεν έχουν μια στοιχειώδη ενημέρωση από τον προμηθευτή τους έστω για εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης. Εμένα πάντως μου κάνει τεράστια εντύπωση ακόμη και για την έλλειψη της εποχής, είναι λες και δεν κάνουν ποτέ restock. Δεν έχουν ιδέα για παραλαβές ακόμη και μήνες μετά, αλλά την μπροστάτζα με το 30% της τιμής ξέρουν να την ζητάνε πάντως. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 Share Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 1 ώρα πριν, Pwpwpw είπε Eκάνες παραγγελία πριν 3 μήνες και ακόμη δεν έχουν μια στοιχειώδη ενημέρωση από τον προμηθευτή τους έστω για εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης. Εμένα πάντως μου κάνει τεράστια εντύπωση ακόμη και για την έλλειψη της εποχής, είναι λες και δεν κάνουν ποτέ restock. Δεν έχουν ιδέα για παραλαβές ακόμη και μήνες μετά, αλλά την μπροστάτζα με το 30% της τιμής ξέρουν να την ζητάνε πάντως. Για να κάνεις μια προπαραγγελία θα πρέπει να δώσεις μια προκαταβολή, αυτό είναι συμφωνία μεταξύ του πελάτη και του καταστήματος. Αν ο πελάτης αρνηθεί, απλά δεν προχωράει η προπαραγγελία. Οπότε μέχρι εδώ δεν φταίει κανένα κατάστημα, υπάρχει συμφωνία ΚΑΙ του πελάτη. Πάμε παρακάτω, αν σε 30 ημερολογιακές μέρες δεν έρθει το προιόν ο πελάτης έχει δικαίωμα να ζητήσει τα χρήματα του πίσω και να ακυρώσει την παραγγελία ή να ΞΑΝΑσυννενοηθεί με το κατάστημα για νέα ημερομηνία παραλαβής. Αν παρέλθει και αυτή τότε ο πελάτης ξαναέχει το δικαίωμα να ζητήσει τα χρήματα του πίσω. Από την στιγμή που υπάρχει πρόβλημα στην παραγωγή και διάθεση των καρτών το κατάστημα πώλησης δεν είναι μαγος να γεννήσει κάρτες και να καλύψει τις παραγγελίες, ούτε μπορεί να ξέρει ημερομηνία παραλαβής την στιγμή που δεν του την ανακοινώνει ο προμηθευτής. Σε κάθε περίπτωση ο δυσαρεστημένος πελάτης μπορεί ανα πάσα ώρα και στιγμή, ακόμα και την επομένη της παραγγελίας να ζητήσει ακύρωση και επιστροφή χρημάτων. Το να δέχεται άγνωστη ημερομηνία παράδοσης και να μην ζητάει ακύρωση αναλαμβάνει και πλήρως την ευθύνη. Οταν εγώ έκανα παραγγελία στο πλαίσιο την επομένη ακριβώς με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν, η παραγγελία σας θα παραδοθεί μόλις το προιόν γίνει διαθέσιμο προς παράδοση από τον προμηθευτή μας, συνήθως πάνω από μήνα χωρίς βέβαια να μπορούμε να σας πούμε ακριβή ημερομηνία, θέλετε να προχωρήσουμε ή να ακυρώσουμε την παραγγελία. Με δική μου ευθύνη και μόνο, δέχθηκα να προπληρώσω την κάρτα και να την παραλάβω ΟΤΑΝ αυτή έρθει , ακόμα και μετά από 1 χρόνο που λέει ο λόγος. Για ποιο λόγο λοιπόν να κατηγορήσω το κατάστημα ότι είχε το θράσος να μου ζητάει "μπροστάτζα" ενώ δεν εχουν ιδέα πότε θα παραλάβουν από την στιγμή που εγώ ΣΥΜΦΩΝΗΣΑ πλήρως σε αυτό? Οποιος είναι δυσαρεστημένος, νομίζει ότι τον εξαπατούν, νιώθει αδικημένος ή οτιδήποτε άλλο, μπορεί να ακυρώσει την παραγγελία του και να πάρει τα χρήματα του πίσω άμεσα. Το να βγαίνω και να κατηγορώ καταστήματα ενώ στην ουσία έχω συμφωνήσει πλήρως με την συγκεκριμένη "αόριστη" παράδοση και μάλιστα επιμένω ΜΗ ΑΚΥΡΩΝΟΝΤΑΣ την παραγγελία μου, τι νόημα έχει ακριβώς? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Pwpwpw Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, tegonikos είπε Για να κάνεις μια προπαραγγελία θα πρέπει να δώσεις μια προκαταβολή, αυτό είναι συμφωνία μεταξύ του πελάτη και του καταστήματος. Αν ο πελάτης αρνηθεί, απλά δεν προχωράει η προπαραγγελία. Οπότε μέχρι εδώ δεν φταίει κανένα κατάστημα, υπάρχει συμφωνία ΚΑΙ του πελάτη. Πάμε παρακάτω, αν σε 30 ημερολογιακές μέρες δεν έρθει το προιόν ο πελάτης έχει δικαίωμα να ζητήσει τα χρήματα του πίσω και να ακυρώσει την παραγγελία ή να ΞΑΝΑσυννενοηθεί με το κατάστημα για νέα ημερομηνία παραλαβής. Αν παρέλθει και αυτή τότε ο πελάτης ξαναέχει το δικαίωμα να ζητήσει τα χρήματα του πίσω. Από την στιγμή που υπάρχει πρόβλημα στην παραγωγή και διάθεση των καρτών το κατάστημα πώλησης δεν είναι μαγος να γεννήσει κάρτες και να καλύψει τις παραγγελίες, ούτε μπορεί να ξέρει ημερομηνία παραλαβής την στιγμή που δεν του την ανακοινώνει ο προμηθευτής. Σε κάθε περίπτωση ο δυσαρεστημένος πελάτης μπορεί ανα πάσα ώρα και στιγμή, ακόμα και την επομένη της παραγγελίας να ζητήσει ακύρωση και επιστροφή χρημάτων. Το να δέχεται άγνωστη ημερομηνία παράδοσης και να μην ζητάει ακύρωση αναλαμβάνει και πλήρως την ευθύνη. Οταν εγώ έκανα παραγγελία στο πλαίσιο την επομένη ακριβώς με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν, η παραγγελία σας θα παραδοθεί μόλις το προιόν γίνει διαθέσιμο προς παράδοση από τον προμηθευτή μας, συνήθως πάνω από μήνα χωρίς βέβαια να μπορούμε να σας πούμε ακριβή ημερομηνία, θέλετε να προχωρήσουμε ή να ακυρώσουμε την παραγγελία. Με δική μου ευθύνη και μόνο, δέχθηκα να προπληρώσω την κάρτα και να την παραλάβω ΟΤΑΝ αυτή έρθει , ακόμα και μετά από 1 χρόνο που λέει ο λόγος. Για ποιο λόγο λοιπόν να κατηγορήσω το κατάστημα ότι είχε το θράσος να μου ζητάει "μπροστάτζα" ενώ δεν εχουν ιδέα πότε θα παραλάβουν από την στιγμή που εγώ ΣΥΜΦΩΝΗΣΑ πλήρως σε αυτό? Οποιος είναι δυσαρεστημένος, νομίζει ότι τον εξαπατούν, νιώθει αδικημένος ή οτιδήποτε άλλο, μπορεί να ακυρώσει την παραγγελία του και να πάρει τα χρήματα του πίσω άμεσα. Το να βγαίνω και να κατηγορώ καταστήματα ενώ στην ουσία έχω συμφωνήσει πλήρως με την συγκεκριμένη "αόριστη" παράδοση και μάλιστα επιμένω ΜΗ ΑΚΥΡΩΝΟΝΤΑΣ την παραγγελία μου, τι νόημα έχει ακριβώς? Καταρχήν δεν είναι προπαραγγελία, ήταν ηλεκτρονική παραγγελία με διαθέσιμοτητα ‘’ διαθέσιμη κατόπιν παραγγελιας’’.Εγώ προπαραγγελια ξέρω ότι είναι όταν παραγγέλνεις ένα προϊόν πριν την επίσημη ημερομηνία κυκλοφορίας του στην αγορά. Από εκεί και πέρα δεν κατηγόρησα την τακτική τους αυτή και αυτή, από την στιγμή που ακολουθήσανε σε αυτά τα προϊόντα τέτοιο πολιτική και το δέχτηκα δεν γκρινιάζω για αυτό. Γκρινιάζω για το γεγονός ότι υπάρχουν άτομα που παραγγείλανε πριν 3-4 μήνες και ακόμη δεν έχουν ιδέα για το ποτέ θα παραλάβουνε, αυτό είναι εντελώς αντιεπαγγελματικο κατά την άποψη μου. Εμένα μου είπανε ότι θα πάρει γύρω στον μήνα η αναμονή για να παραλάβω, είμαι ήδη στον ενάμιση περίπου και ακόμη δεν έχουν ιδέα τι και πως, και εφόσον υπάρχουν άτομα που δεν έχουν παραλάβει ακόμη μετά από 3-4 μήνες, λογικά σημαίνει ότι πριν τους 5-6 δεν θα παραλάβω στην καλύτερη, στην χειρότερη θα μου πούνε ακυρώνετε λόγο μη διαθεσιμότητας. Επεξ/σία 8 Απριλίου 2021 από Pwpwpw Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 Share Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 1 λεπτό πριν, Pwpwpw είπε Καταρχήν δεν είναι είναι προπαραγγελία, ήταν ηλεκτρονική παραγγελία με διαθέσιμοτητα ‘’ διαθέσιμη κατόπιν παραγγελιας’’.Εγώ προπαραγγελια ξέρω ότι είναι όταν παραγγέλνεις ένα προϊόν πριν την επίσημη ημερομηνία κυκλοφορίας του στην αγορά. Από εκεί και πέρα δεν κατηγόρησα την τακτική τους αυτή και αυτή, από την στιγμή που ακολουθήσανε σε αυτά τα προϊόντα τέτοιο πολιτική και το δέχτηκα δεν γκρινιάζω για αυτό. Γκρινιάζω για το γεγονός ότι υπάρχουν άτομα που παραγγείλανε πριν 3-4 μήνες και ακόμη δεν έχουν ιδέα για το ποτέ θα παραλάβουνε, αυτό είναι εντελώς αντιεπαγγελματικο κατά την άποψη μου. Εμένα που είπανε ότι γύρω στον μήνα θα πάρει η αναμονή για να παραλάβω, ήδη είμαι στον ενάμιση περίπου και ακόμη δεν έχουν ιδέα τι και πως, και εφόσον υπάρχουν άτομα που δεν έχουν παραλάβει ακόμη μετά από 3-4 μήνες, λογικά σημαίνει ότι πριν τους 5-6 δεν θα παραλάβω στην καλύτερη, στην χειρότερη θα μου πούνε ακυρώνετε λόγο μη διαθεσιμότητας. Να έχεις υπόψιν σου οτι έχει να κάνει και με ποιο μοντέλο κάρτας έχει παραγγείλει ο καθένας. Δηλαδή μπορεί μαζί να ρίξουμε μια παραγγελία για 6800 και η δική μου (asus π.χ) να έρθει στον μήνα και η δική σου (gigabyte π.χ) να κάνει 3 μήνες. Κοίταξε αν δεν έχουν και αυτοί ενημέρωση από τον προμηθευτή σίγουρα δεν μπορούν να ενημερώσουν και εσένα. Σε κάθε περίπτωση μπορείς να ακυρώσεις και πάρεις τα χρήματα σου πίσω άμεσα. Εμένα δεν με ενοχλεί ο χρόνος αναμονής, ήταν κάτι που συμφώνησα εξ αρχής, και κάτι που δικαιολογώ κιόλας βάση της παγκόσμιας έλλειψης που βλέπω να υπάρχει, δεν ζω σε άλλον πλανήτη. Με ενοχλεί όμως το ανέβασμα των τιμών καθε τρεις και λίγο στο ίδιο προϊόν που ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ να είναι από τον προμηθευτή διότι όπως οι ίδιοι λένε δεν έχουν ενημέρωση. Δηλαδή τι μας λένε?Οτι ενώ η gigabyte π.χ δεν τους ενημερώνει για την διαθεσιμότητα και την αποστολή των παραγγελιών, τους ενημερώνει κάθε τρεις και λίγο για την αύξηση των τιμών?Δεν νομίζω....αρα αισχροκερδούν ανεβάζοντας τις τιμές μόνοι τους βάση της ζήτησης. Αυτό είναι που με ενοχλεί με τα καταστήματα, αν και πλαίσιο και κωτσόβολος είναι ίσως και τα πιο "τίμια" μαγαζιά σε αυτόν τον τομέα οφείλω να ομολογήσω όσο και αν τους τα χώνουμε. Πήγαινε λίγο mgmanager ή στα σκρουτζομαγαζα να δεις τι γίνεται...ή σε κανα public που δίνει την 1660 στα 700 ευρώ και την RX580 στα 800 ( https://www.public.gr/product/computers-and-software/anabathmisi/kartes-grafikon/vga-palit-gtx1660s-6gb-gaming-pro-oc/prod12260001pp/) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Pwpwpw Δημοσ. 9 Απριλίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 9 Απριλίου 2021 (επεξεργασμένο) 14 ώρες πριν, tegonikos είπε Να έχεις υπόψιν σου οτι έχει να κάνει και με ποιο μοντέλο κάρτας έχει παραγγείλει ο καθένας. Δηλαδή μπορεί μαζί να ρίξουμε μια παραγγελία για 6800 και η δική μου (asus π.χ) να έρθει στον μήνα και η δική σου (gigabyte π.χ) να κάνει 3 μήνες. Κοίταξε αν δεν έχουν και αυτοί ενημέρωση από τον προμηθευτή σίγουρα δεν μπορούν να ενημερώσουν και εσένα. Σε κάθε περίπτωση μπορείς να ακυρώσεις και πάρεις τα χρήματα σου πίσω άμεσα. Εμένα δεν με ενοχλεί ο χρόνος αναμονής, ήταν κάτι που συμφώνησα εξ αρχής, και κάτι που δικαιολογώ κιόλας βάση της παγκόσμιας έλλειψης που βλέπω να υπάρχει, δεν ζω σε άλλον πλανήτη. Με ενοχλεί όμως το ανέβασμα των τιμών καθε τρεις και λίγο στο ίδιο προϊόν που ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ να είναι από τον προμηθευτή διότι όπως οι ίδιοι λένε δεν έχουν ενημέρωση. Δηλαδή τι μας λένε?Οτι ενώ η gigabyte π.χ δεν τους ενημερώνει για την διαθεσιμότητα και την αποστολή των παραγγελιών, τους ενημερώνει κάθε τρεις και λίγο για την αύξηση των τιμών?Δεν νομίζω....αρα αισχροκερδούν ανεβάζοντας τις τιμές μόνοι τους βάση της ζήτησης. Αυτό είναι που με ενοχλεί με τα καταστήματα, αν και πλαίσιο και κωτσόβολος είναι ίσως και τα πιο "τίμια" μαγαζιά σε αυτόν τον τομέα οφείλω να ομολογήσω όσο και αν τους τα χώνουμε. Πήγαινε λίγο mgmanager ή στα σκρουτζομαγαζα να δεις τι γίνεται...ή σε κανα public που δίνει την 1660 στα 700 ευρώ και την RX580 στα 800 ( https://www.public.gr/product/computers-and-software/anabathmisi/kartes-grafikon/vga-palit-gtx1660s-6gb-gaming-pro-oc/prod12260001pp/) Φίλε μου δεν είπα ότι έχουν ασχημεσ τιμές δεδομένου της κατάστασης που επικρατεί, αν και όπως λες οι τιμές ανεβαίνουν συνεχώς και δεν έχουν καμία σχέση με τις τιμές προ 1-2 μηνών. Το θέμα μου είναι, στο αν τελικα θα εκτελεστούν ποτέ αυτές οι παραγγελίες που κάναμε μηνες πριν, η αν τελικά ακυρωθούνε μετά από τόσο πολύμηνη αναμονη λόγο έλλειψης διαθεσιμότητας πχ. Εμένα με ενοχλεί που τόσο καιρό μετά, παρόλο που έχει προπληρωθεί κάποιο ποσό, δεν υπάρχει καμία στοιχειώδης ενημέρωση για τις παράδοσεις. Όπως καταλαβαίνεις, αν αύριο μεθαύριο που πούνε για παράδειγμα ότι η παραγγελία μου θα ακυρωθεί λόγο έλλειψης και θα έχω κλειδώσει άσκοπα τα χρήματα μου εκεί για καμπόσους μήνες, χάνοντας πιθανόν και άλλες ‘ευκαιριεσ’ αγοράς όλο αυτό το διάστημα επειδή πιστευα ότι θα παραλάβω από κει, ε δεν θα μου είναι και πολύ ευχάριστο που θα έχω περιμένει άσκοπα τόσο καιρό. Όλα αυτά είναι προβληματισμοί σε υποθετικά σενάρια, αλλά από την στιγμή που βαδίζουμε με προορισμό το άγνωστο δεν μου φαίνεται τίποτα απίθανο. Επεξ/σία 9 Απριλίου 2021 από Pwpwpw Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 9 Απριλίου 2021 Share Δημοσ. 9 Απριλίου 2021 7 λεπτά πριν, Pwpwpw είπε Φίλε μου δεν είπα ότι έχουν ασχημεσ τιμές δεδομένου της κατάστασης που επικρατεί, αν και όπως λες οι τιμές ανεβαίνουν συνεχώς και δεν έχουν καμία σχέση με τις τιμές προ 1-2 μηνών. Το θέμα μου είναι, στο αν τελικα θα εκτελεστούν ποτέ αυτές οι παραγγελίες που κάναμε μηνες πριν, η αν τελικά ακυρωθούνε μετά από τόσο πολύμηνη αναμονη λόγο έλλειψης διαθεσιμότητας πχ. Εμένα με ενοχλεί που τόσο καιρό μετά, παρόλο που έχει προπληρωθεί κάποιο ποσό, δεν υπάρχει καμία στοιχειώδης ενημέρωση για τις παράδοσεις. Όπως καταλαβαίνεις, αν αύριο μεθαύριο που πούνε για παράδειγμα ότι η παραγγελία μου θα ακυρωθεί λόγο έλλειψης και θα έχω κλειδώσει άσκοπα τα χρήματα μου εκεί για καμπόσους μήνες, χάνοντας πιθανόν και άλλες ‘ευκαιριεσ’ αγοράς όλο αυτό το διάστημα επειδή πιστευα ότι θα παραλάβω από κει, ε δεν θα μου είναι και πολύ ευχάριστο που θα έχω περιμένει άσκοπα τόσο καιρό. Όλα αυτά είναι προβληματισμοί σε υποθετικά σενάρια, αλλά από την στιγμή που βαδίζουμε με προορισμό το άγνωστο δεν μου φαίνεται τίποτα απίθανο. Aυτό είναι αποκλειστικά δική σου απόφαση. Αν δεν μπορείς να δεχθείς την "αόριστου χρόνου" ή μη, παραλαβή, τότε ακυρώνεις και ψάχνεις για κάτι άλλο. Εγώ π.χ αγόρασα κάποια παλιότερα μοντέλα εδώ στις αγγελίες να κάνω δουλειά μου γιατί είχα πάρει απόφαση "όποτε έρθουν ή ακόμα και ποτέ". Κατα περιόδους υπάρχουν 6800 και σε Γερμανικά καταστήματα σε λογικές για την εποχή τιμές (Προσωπικά πάντως προτιμώ πλαίσιο λόγω της 3ετης εγγύησης που παρέχει και την ασφάλεια που νιώθω ότι έχω να κάνω με ελληνικό μαγαζί αν γίνει καμια στραβή με την κάρτα). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Pwpwpw Δημοσ. 9 Απριλίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 9 Απριλίου 2021 (επεξεργασμένο) 40 λεπτά πριν, tegonikos είπε Aυτό είναι αποκλειστικά δική σου απόφαση. Αν δεν μπορείς να δεχθείς την "αόριστου χρόνου" ή μη, παραλαβή, τότε ακυρώνεις και ψάχνεις για κάτι άλλο. Εγώ π.χ αγόρασα κάποια παλιότερα μοντέλα εδώ στις αγγελίες να κάνω δουλειά μου γιατί είχα πάρει απόφαση "όποτε έρθουν ή ακόμα και ποτέ". Κατα περιόδους υπάρχουν 6800 και σε Γερμανικά καταστήματα σε λογικές για την εποχή τιμές (Προσωπικά πάντως προτιμώ πλαίσιο λόγω της 3ετης εγγύησης που παρέχει και την ασφάλεια που νιώθω ότι έχω να κάνω με ελληνικό μαγαζί αν γίνει καμια στραβή με την κάρτα). Κοίταξε έμενα μου είχανε πει ότι γύρω στο μήνα πέρνει η αναμονή αυτή την περίοδο, και μετά είδα εδώ στο φορούμ άτομα που περιμένουνε ακόμη και 4μηνα και αναμένουν ακόμη. Προφανώς αν ήξερα ότι θα περίμενα κάνα 6μηνο η ακόμη χειρότερα την πιθανότητα μη παραλαβής δεν υπήρχε περίπτωση να κλείδωνα τα χρήματα μου εκεί προφανώς. Το έκανα γιατί πίστευα ότι αν όχι σε 1 μήνα άντε το πολύ σε 2 θα παραλάβω, αλλά με αυτά που διάβασα εδώ μέσα αρχίσω να αμφιβάλω για το αν θα παραλάβω γενικά πλέον. Επεξ/σία 9 Απριλίου 2021 από Pwpwpw Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 9 Απριλίου 2021 Share Δημοσ. 9 Απριλίου 2021 2 λεπτά πριν, Pwpwpw είπε Κοίταξε έμενα μου είχανε πει ότι γύρω στο μήνα πέρνει η αναμονή αυτή την περίοδο, και μετά είδα εδώ στο φορούμ άτομα που περιμένουνε ακόμη και 4μηνα και αναμένουν ακόμη. Προφανώς αν ήξερα ότι θα περίμενα κάνα 6μηνο η ακόμη χειρότερα την πιθανότητα μη παραλαβής δεν υπήρχε περίπτωση να κλείδωνα τα χρήματα μου εκεί προφανώς. Το έκανα γιατί πίστευα ότι αν όχι σε 1 μήνα άντε το πολύ σε 2 θα παραλάβω, αλλά με αυτά που διάβασα εδώ μέσα αρχίσω να αμφιβάλω για το αν θα παραλάβω γενικά πλέον. Δυστυχώς η κατάσταση όσο αφορά την παραγωγή και διαθεσιμότητα είναι πολύ ρευστή. Εδώ έχουμε πληρώσει playstation 5 εδώ και 4 μήνες και δεν έχουμε παραλάβει, τι?την πιο διάσημη παιχνιδομηχανή που υποτίθεται οτι παράγεται κατα χιλιάδες τεμάχια. Η AMD εχει ΚΑΙ εκεί ανοιχτό μέτωπο με τα τσιπ της. Είπαμε, για να παραλάβεις κάρτα γραφικών αυτό το διάστημα θέλει και τύχη εκτός του να διαθέτεις τα χρήματα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα