Προς το περιεχόμενο

Βελτιώσεις - Μετατροπές - Αναβαθμισεις - Πατέντες όλα εδώ!


paylidis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Συμφωνω οτι ο συγκεκριμενος ηταν περιπτωσαρα. Αλλα για να πω την αληθεια, αυτο που μου εκανε εντυπωση ηταν η απαντηση τους,

Αναφορά σε κείμενο

 Unfortunately we do not offer the engine warranty in Greece, only in the following countries:
Austria, Belgium, Denmark, Finland, Germany, Italy, Luxembourg, Netherlands, Norway, Portugal, Spain, Sweden, Switzerland, United Kingdom.

 

Ελπιζω κανενας μας να μην βρεθει σ'αυτην την θεση, αλλα οπως ειπε και ο mike εαν γινει η στραβη κανενας δεν θα αναλαβει την ευθυνη του, και δεν προκεται να παρουμε λεφτα πισω. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 551
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στις 16/4/2021 στις 12:08 ΜΜ, Shyn είπε

Συμφωνω οτι ο συγκεκριμενος ηταν περιπτωσαρα. Αλλα για να πω την αληθεια, αυτο που μου εκανε εντυπωση ηταν η απαντηση τους,

 

Ελπιζω κανενας μας να μην βρεθει σ'αυτην την θεση, αλλα οπως ειπε και ο mike εαν γινει η στραβη κανενας δεν θα αναλαβει την ευθυνη του, και δεν προκεται να παρουμε λεφτα πισω. 

Βασικά είναι χώρες που ίσως τις εξυπηρετεί μια ασφαλιστική πχ Allianz και όταν πάθεις ζημιά κάνεις claim και ίσως σε καλύπτει κάπως . Σα το σπάσιμο οθόνης στα κινητά πχ. Εδώ εάν δεν έχουν κάποια συμφωνία λογικό είναι να μην αναλαμβάνουν τέτοια κόστη. Το οποίο όμως λένε ξεκάθαρα πριν την αγορά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
50 λεπτά πριν, squib είπε

Βασικά είναι χώρες που ίσως τις εξυπηρετεί μια ασφαλιστική πχ Allianz και όταν πάθεις ζημιά κάνεις claim και ίσως σε καλύπτει κάπως . Σα το σπάσιμο οθόνης στα κινητά πχ. Εδώ εάν δεν έχουν κάποια συμφωνία λογικό είναι να μην αναλαμβάνουν τέτοια κόστη. Το οποίο όμως λένε ξεκάθαρα πριν την αγορά. 

Το θεμα βεβαια ειναι, οταν το ξηλωσεις εαν υπαρχει τροπος απο την αντιπροσωπεια να δουνε οτι ετρεχες κατι τετοιο στο αυτοκινητο. Αλλιως δεν υπαρχει και νοημα να παει καποιος σ'αυτην την λυση. 

 

Ενα παλιο ποστ απο τεχνικο της Audi

image.png.f0ad4d11acad3e57b5af1a1dfb15c3d3.png

Επεξ/σία από Shyn
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Άσχετο αλλά έχω απογοητευτεί με την ενημέρωση που έχει ο κόσμος στα "Περί Αυτοκίνησης"

Τόσο καιρό με την αναζήτηση αυτοκινήτου βρισκόμουν να γνωρίζω περισσότερα για μοντέλα , τον εξοπλισμό , τα νέα τέλη κτλ, με όποιον και αν μίλησα.

Τώρα βλέπω το αντίστοιχο και στο tuning , έστειλα email στον Έλληνα αντιπρόσωπο της Miltek για εξάτμιση και μόλις μου απάντησε ότι δεν υπάρχει κάτι για το μοντέλο του αυτοκινήτου μου.

Το πρωί έλαβα επίσημη απάντηση απο την Miltek το παρακάτω

Αναφορά σε κείμενο

With regards your enquiry for the Leon FR 1.5 eTSI Mk4 Hatch (OPF/GPF Equipped) 2020 and Later we offer 2 versions of system:

Non-resonated (louder) with downturn outlets behind the bumper – SSXSE245

Resonated (quieter – ECE Approval pending) with downturn outlets behind the bumper – SSXSE246

Δηλαδή πόσο δύσκολο ήταν για τον Έλληνα αντιπρόσωπο να στείλει και αυτός ένα email στη Miltek να ρωτήσει ?

Επεξ/σία από tsofras
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, tsofras είπε

Δηλαδή πόσο δύσκολο ήταν για τον Έλληνα αντιπρόσωπο να στείλει και αυτός ένα email στη Miltek να ρωτήσει ?

Μάλλον δεν έχεις διαβάσει/ακούσει περί Eric (ο αντιπρόσωπος, τουλάχιστον μέχρι τελευταία φορά που το έψαξα). Googlαρε στα vagιτικα και οχι μονο club ερικ + Miltek 😄

 

44 λεπτά πριν, imr είπε

Ναι το 1.4 με τα 160 φοραγε τα παντα του 2λιτρου στην ουσια. το 1.4 122 ειχε μικροτερα φρενα, ισως διαφορετικες αναρτησεις κτλ

Ναι έτσι ήταν και στα 5αρια golf. Τα gt με το gti φοράνε τα ίδια εκτός απο πίσω φρένα. Αμορτισέρ/ελατήρια, μπροστά φρένα ίδια. Αντε ίσως να είχαν άλλες αντιστρεπτικές αλλά αμφιβάλω, μόνο στο R άλλαζαν όλα αυτα (και λόγω 4κίνησης) 

Απο το 6 και μετά που φόρεσε και dcc κλπ ίσως έπαιζαν και άλλες διαφορές

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, and_64 είπε

Μάλλον δεν έχεις διαβάσει/ακούσει περί Eric (ο αντιπρόσωπος, τουλάχιστον μέχρι τελευταία φορά που το έψαξα). Googlαρε στα vagιτικα και οχι μονο club ερικ + Miltek 😄

Α όντως δεν έχω ιδέα

Τους έστειλα την απάντηση απο την επίσημη Miltek και μου έστειλαν

Αναφορά σε κείμενο
SSXSE245 : 1054,34 € τελικη τιμη με ΦΠΑ 24%
SSXSE246:1208,25 €  τελικη τιμη με ΦΠΑ 24%
 

Στην τιμή δεν περιλαμβάνεται ο εκτελωνισμός και τα μεταφορικά που είναι περίπου στα 250€, καθώς όμως έχουμε και άλλες παραγγελίες να φέρουμε από Milltek εάν κάνετε την παραγγελία έως 7 Μαρτίου θα τα επιβαρυνθούμε εμείς τα 250€.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν αν ενδιαφέρεται κάποιος για Seat Leon mk4 1.5

Έστειλα και στον Έλληνα αντιπρόσωπο

SSXSE245 : 1054,34 € τελικη τιμη με ΦΠΑ 24%
SSXSE246:1208,25 €  τελικη τιμη με ΦΠΑ 24%

Στην τιμή δεν περιλαμβάνεται ο εκτελωνισμός και τα μεταφορικά που είναι περίπου στα 250€, καθώς όμως έχουμε και άλλες παραγγελίες να φέρουμε από Milltek εάν κάνετε την παραγγελία έως 7 Μαΐου θα τα επιβαρυνθούμε εμείς τα 250€.


Να προσθέσω
Χωρίς τοποθέτηση , δεν κάνουν εκεί σε στέλνουν αν θέλεις σε κάποιον συνεργάτη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, tsofras είπε

Α όντως δεν έχω ιδέα

Τους έστειλα την απάντηση απο την επίσημη Miltek και μου έστειλαν

Είναι μια περίεργη περίπτωση!! Τεσπα το κακό με τη miltek και ολες τις επώνυμες ειναι οτι πληρώνεις 40% το όνομα, το καλό ειναι ότι ξέρεις οτι θα παίξει bolt on χωρίς να σου κάνει το κεφάλι νταούλι και στη χειρότερη την ξαναβγάζεις οταν θες να το πουλήσεις, βάζεις τη μαμα και τέλος, ούτε κοψίματα ούτε ραψίματα ούτε τίποτα...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, and_64 είπε

Είναι μια περίεργη περίπτωση!! Τεσπα το κακό με τη miltek και ολες τις επώνυμες ειναι οτι πληρώνεις 40% το όνομα, το καλό ειναι ότι ξέρεις οτι θα παίξει bolt on χωρίς να σου κάνει το κεφάλι νταούλι και στη χειρότερη την ξαναβγάζεις οταν θες να το πουλήσεις, βάζεις τη μαμα και τέλος, ούτε κοψίματα ούτε ραψίματα ούτε τίποτα...

Αυτό δεν θέλω κόψε ράψε και θεωρητικά έχει 2 μπούκες που ταιριάζουν στον μαμά προφυλακτήρα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, tsofras είπε

Μόλις έγινε παραγγελία του OBD Eleven (και πολύ το άργησα)

Οπότε νεώτερα όταν έρθει

Μπορείς να δεις πιέσεις τουρμπίνας; Θερμοκρασία και στάθμη λαδιών; Τί πληροφορίες δίνει ένα τέτοιο γκατζετάκι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, atrigane είπε

Μπορείς να δεις πιέσεις τουρμπίνας; Θερμοκρασία και στάθμη λαδιών; Τί πληροφορίες δίνει ένα τέτοιο γκατζετάκι;

Έχει digital οργανάκια για όλα αυτά εγώ το θέλω περισσότερο για να ξεκλειδώσω το digital dashboard του Cupra που έχει και κάποια οργανάκια στο καντράν

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λογικά θερμοκρασία λαδιού θα πρέπει να βλέπεις και τώρα, το ενδιαφέρον είναι να βλεπεις θερμοκρασίες εισαγωγής, καταλύτες κλπ για να καταλαβαίνεις πραγματικά πότε έχει πιεστεί.

Στο 5αρι παντως οι "νορμάλ" εφαρμογές τύπου torque διαβάζουν ότι θέλουν, βλέπει μεν τα κανάλια αλλά δείχνει οτι να ναι από πραγματικά νούμερα ή και τελείως λάθος ενδείξεις (πχ μου δείχνει στη θερμοκρασία κιβωτίου τη θερμοκρασία ψυκτικού παρότι λεει gearbox temp). Ευτυχώς έχω τη φίσα της kufatec και βλέπω θερμοκρασία λαδιού που είναι και η σημαντική ειδικά στα τουρμπάτα.

Τεσπα αναμένουμε νεοτερα οταν το δουλέψεις!

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, and_64 είπε

Λογικά θερμοκρασία λαδιού θα πρέπει να βλέπεις και τώρα, το ενδιαφέρον είναι να βλεπεις θερμοκρασίες εισαγωγής, καταλύτες κλπ για να καταλαβαίνεις πραγματικά πότε έχει πιεστεί.

Στο 5αρι παντως οι "νορμάλ" εφαρμογές τύπου torque διαβάζουν ότι θέλουν, βλέπει μεν τα κανάλια αλλά δείχνει οτι να ναι από πραγματικά νούμερα ή και τελείως λάθος ενδείξεις (πχ μου δείχνει στη θερμοκρασία κιβωτίου τη θερμοκρασία ψυκτικού παρότι λεει gearbox temp). Ευτυχώς έχω τη φίσα της kufatec και βλέπω θερμοκρασία λαδιού που είναι και η σημαντική ειδικά στα τουρμπάτα.

Τεσπα αναμένουμε νεοτερα οταν το δουλέψεις!

Ναι βλέπω θερμοκρασία λαδιού ήδη .

οκ μωρέ gimmicks για χαβαλέ είναι και εγώ τόσα χρόνια που είχα περάσει και την  καγκουριά με οργανάκια κτλ. μόνο το μπαρόμετρο είχε λόγο ύπαρξης γιατί είχα αλλάξει και σκάστρα και κάποιες φορές μου έφτυνε το σωληνάκι και το καταλάβαινα απο την πίεση στο όργανο .

Εγώ το πήρα για το digital cockpit , να βλέπω - μηδενίσω κανα error αν βγάλει και να το έχω αν τυχών κάνω κάποιο retrofit στο μέλλον

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οργανάκια ποτέ (αν είχα evo και πάνω ισως να το συζήταγα και πάλι κρυμμένα!) γι αυτό με βόλεψε πάρα πολύ αυτο ειδικά στην αρχή οταν έβαζα ακομα τα castrol και έβλεπα κάτι θερμοκρασίες απίστευτες το καλοκαίρι! 

Μόνη προυπόθεση να είχες τη μεγάλη mfd που δεν ήταν στάνταρ τότε.

20210429_231826.jpg.dc221558df6c7670fd0bd7bc9a3d97f1.jpg

Το να βλέπεις/σβήνεις errors και να logαρεις  επίσης μεγάλη υπόθεση.

Επεξ/σία από and_64
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...