Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
18 ώρες πριν, tsofras είπε

Σοβαρά? 3 μήνες? wtf

Μη το συζητάς τα νεύρα μπυ έχουν σπάσει….

ισχυρίζονται έλλειψη μετάλλων 

  • Sad 1
  • Απαντ. 551
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Peugeot208 είπε

Έχει βάλει κανείς προστατευτικό για ταμπλό;

Το λυπάμαι το καημένο να το καίει ο ήλιος,  αλλά από την άλλη κάτι φωτογραφίες, που είδα, ήταν κάπως αποθαρρυντικές.

https://www.giannismallis.gr/product/προστατευτικό-ταμπλό/

 

Βάλε και προστασία UV με το 303 Aerospace Protectant.

  • Like 3
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, Peugeot208 είπε

Έχει βάλει κανείς προστατευτικό για ταμπλό;

Το λυπάμαι το καημένο να το καίει ο ήλιος,  αλλά από την άλλη κάτι φωτογραφίες, που είδα, ήταν κάπως αποθαρρυντικές.

https://www.giannismallis.gr/product/προστατευτικό-ταμπλό/

 

Μήπως να πήγαινες στον ρέλα να σου φτιάξει ένα ωραίο δερμάτινο στα μέτρα σου, αν το επιτρέπουν τα οικονομικά;

  • Like 1
Δημοσ.
18 ώρες πριν, Peugeot208 είπε

Έχει βάλει κανείς προστατευτικό για ταμπλό;

Το λυπάμαι το καημένο να το καίει ο ήλιος,  αλλά από την άλλη κάτι φωτογραφίες, που είδα, ήταν κάπως αποθαρρυντικές.

https://www.giannismallis.gr/product/προστατευτικό-ταμπλό/

 

Ειχα φτιαξει ενα για το Bmw σε νεοπρεν υλικο, μια αηδια ητανε, ουτε μηνα δε το κρατησα... Το ιδιο και σε όσα εχω δει σε φιλους, οτι υλικο και να φτιαξεις αηδια ειναι.... Καλυτερα βαζε μια ηλιοπροστασια αν δε θες να βραζει το αμαξι και να φθαρει το ταμπλω...

  • Like 2
Δημοσ.
49 λεπτά πριν, paylidis είπε

Ειχα φτιαξει ενα για το Bmw σε νεοπρεν υλικο, μια αηδια ητανε, ουτε μηνα δε το κρατησα... Το ιδιο και σε όσα εχω δει σε φιλους, οτι υλικο και να φτιαξεις αηδια ειναι.... Καλυτερα βαζε μια ηλιοπροστασια αν δε θες να βραζει το αμαξι και να φθαρει το ταμπλω...

Συμφωνώ απόλυτα!!!

Ότι έχω δει σε φίλους και σε ταξί είναι μια αηδία... άσε που με τον ήλιο χαλάνε κι αυτά...

 

Μία είναι η λύση για όταν χαλάσουν, βάψιμο και στοκάρισμα. Αν δεν έχουν ραγίσματα μόνο βάψιμο.

Προφανώς θέλει καποιον που ν αξέρει την δουλειά (δεν είναι για αρχάριο τα πιστόλια με χρώμα μέσα στο σαλόνι του αυτοκινήτου...).

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, filarhos είπε

Συμφωνώ απόλυτα!!!

Ότι έχω δει σε φίλους και σε ταξί είναι μια αηδία... άσε που με τον ήλιο χαλάνε κι αυτά...

 

Μία είναι η λύση για όταν χαλάσουν, βάψιμο και στοκάρισμα. Αν δεν έχουν ραγίσματα μόνο βάψιμο.

Προφανώς θέλει καποιον που ν αξέρει την δουλειά (δεν είναι για αρχάριο τα πιστόλια με χρώμα μέσα στο σαλόνι του αυτοκινήτου...).

Υπάρχει και η λύση του να πάρεις νέο ταμπλό αν γίνει τόσο χάλια μετά απο 10χρόνια +

Και εγώ γενικά είμαι κατά αυτών των λύσεων σε ταμπλό , καθίσματα κτλ

Γιατί να κρατάς κάτι σαν καινούριο και να μην το βλέπεις ποτέ? Για να το πουλήσεις σαν καινούριο και να το χαρεί άλλος?

Καλύμματα στα καθίσματα εγώ βάζω μόνο το καλοκαίρι για τα πολλά αλάτια / χώματα

Για να χαλάσει το ταμπλό δεν ξέρω πόσο χάλια πρέπει να είναι η ποιότητα , το Maruti το κράτησα 18 χρόνια με ηλιοπροστασία και δεν είχε πάθει τίποτα

  • Like 5
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, tsofras είπε

Υπάρχει και η λύση του να πάρεις νέο ταμπλό αν γίνει τόσο χάλια μετά απο 10χρόνια +

Και εγώ γενικά είμαι κατά αυτών των λύσεων σε ταμπλό , καθίσματα κτλ

Γιατί να κρατάς κάτι σαν καινούριο και να μην το βλέπεις ποτέ? Για να το πουλήσεις σαν καινούριο και να το χαρεί άλλος?

Καλύμματα στα καθίσματα εγώ βάζω μόνο το καλοκαίρι για τα πολλά αλάτια / χώματα

Για να χαλάσει το ταμπλό δεν ξέρω πόσο χάλια πρέπει να είναι η ποιότητα , το Maruti το κράτησα 18 χρόνια με ηλιοπροστασία και δεν είχε πάθει τίποτα

Κι εγώ για ταμπλό 15+ ετών μιλάω... Όπου τότε ή δεν θα υπάρχει καινούριο ή θα έχει τεράστιο κόστος να το βρεις και να το τοποθετήσεις. Οπότε τότε +- 100€ η επισκευή είναι μονόδρομος. Και από δουλειές που έχω δει από επαγγελματίες και από ερασιτέχνες το αποτέλεσμα και κρατάει και δεν φαίνεται. 

 

Υ.Γ. Η δικιά μας 146 γίνεται 27 ετών τον Σεπτέμβριο, στην άδεια γιατί για κατασκευή έχω βρει και εξαρτήματα με ημερομηνία παραγωγής αρχές του 1995. Το ταμπλό δεν έχει πάθει τίποτα. Ούτε ηλιοπροστασία έχει δει ποτέ ούτε και φιμέ...

Εκτός από ένα σημείο που το μαλακό ταμπλό έχει μια λακούβα από μ$%@%κα ηλεκτρολόγο που για να μετρήσει την κλιματισμό ήθελε να βγάλει τον αεραγωγό. Αντί να τον ξεβιδώσει έβαλε κατσαβίδι και τον έσπασε. Στο σημείο της κόντρας πλήγωσε το εσωτερικό αφρολέξ και έσπασε τον αεραγωγό... Αεραγωγό άλλαξα αλλά το πληγωμένο ταμπλό το έβλεπα κάθε μέρα... Πλέον περιμένει τις ιστορικές πινακίδες στο χωριό...

  • Like 1
Δημοσ.
21 ώρες πριν, Peugeot208 είπε

Έχει βάλει κανείς προστατευτικό για ταμπλό;

Το λυπάμαι το καημένο να το καίει ο ήλιος,  αλλά από την άλλη κάτι φωτογραφίες, που είδα, ήταν κάπως αποθαρρυντικές.

https://www.giannismallis.gr/product/προστατευτικό-ταμπλό/

 

Δοκιμασε το Carpro Perl. Ειναι υδατικό dressing με γυαλιστερό η σατινέ τελείωμα, με uv  προστασία που αναζωογονεί το χρώμα των πλαστικών. Το βάζω σε λάστιχα και άβαφα πλαστικά εξωτερικά στο αυτοκίνητο και κρατάει 1-2 μήνες, αδιάλυτο. Περνάω και τα εσωτερικά πλαστικά σε αναλογία 1:1 με νερό.

Πάντως δεν πιστεύω οτι το ταμπλό θα πάθει τίποτα σε αντίθεση με τα σκληρά πλαστικά οπως στους αεραγωγούς που ασπρίζουν ακόμα και με το χρόνο. Το κόστος είναι μικρό για να τα αντικαταστήσεις ομως ακόμα και με μεταχειρισμένα

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω εξωτερική ηλιοπροστασία παρμπρίζ, για όταν είναι παρκαρισμένο.

Εν κινήσει και μετά την επιβεβαίωση των φόβων μου από @paylidis και @filarhos,  παρήγγειλα το 303 Aerospace Protectant, με πολύ καλές κριτικές, που πρότεινε ο @Grim Ripper

Επεξ/σία από Peugeot208
  • Like 3
Δημοσ.

Είναι σταθερή αξία το 303 τόσο το aerospace οσο και το fabric guard που έχω χρησιμοποίησει αρκετές φορές σε κουκούλες κάμπριο

  • Like 1
Δημοσ.

Από βελτιωτικά ενισχυτικά κυρίως πετρελαίου βάζει κανείς;

Μέχρι τώρα έβαζα redex αλλά δεν είχα δει και διαφορά...

Λέω τώρα να δοκιμάσω της power secure... Λέει φίλος ότι κάτι κάνει στο πετρέλαιο του...

 

Υ.Γ. Να φτιάξω καινούριοι θέμα ή καλά έιναι εδώ;

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, filarhos είπε

Από βελτιωτικά ενισχυτικά κυρίως πετρελαίου βάζει κανείς;

Μέχρι τώρα έβαζα redex αλλά δεν είχα δει και διαφορά...

Λέω τώρα να δοκιμάσω της power secure... Λέει φίλος ότι κάτι κάνει στο πετρέλαιο του...

 

Υ.Γ. Να φτιάξω καινούριοι θέμα ή καλά έιναι εδώ;

Για βενζινη μπορω να σου πω απο δικη μου εμπειρια:
Εγω στο 206 μου (1.4 8ν) βάζω Liqui Moly, συνηθως ανα 2-3χιλ χλμ. Εχω χρησιμοποιησει το Injection cleaner και το valνe cleaner, αλλα και το tec gasoline. Παω στο βενζιναδικο, και πριν φουλαρω (σπανια πλεον - το γεμισμα παει στα 100+- ευρω με απλη), απλα το βαζω μεσα στο ντεποζιτο και μετα ερχεται απο πανω η βενζινη και αναμειγνυεται. Συγκριτικα με κατι καθαριστικα απο βενζιναδικα που επαιρνα πριν κανω κανενα μεγαλο ταξιδι, έχει διαφορα και φαινεται να τραβαει καλυτερα το αμαξι.

Με το valve cleaner δεν ειδα τοση διαφορα, με τα αλλα 2 πηγαινε σαφως καλυτερα. Μεταξυ των 2 αλλων δεν διεκρινα σημαντικη διαφορα το ενα με το αλλο, οποτε απλα παιρνω πλεον το Injection cleaner που ειναι και μιση τιμη απο το αλλο. Σε επομενο ταξιδι μαλλον θα δοκιμασω και το octane plus με 95 (η και 98αρα) να δω τι εστι (θεωρητικα προσθετει εως και 4 οκτανια)

Εχει αντιστοιχα προσθετα για Diesel, αλλα δεν εχω αποψη.

  • Like 1
  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Runflat η οχι; Δεν εχει ρεζερβα το Meriva B λογω εργοστασιακου υγραεριου και επειδη πλησιαζει ο καιρος για λαστιχα φοβαμαι την ελειψη ρεζερβας, απο την αλλη ειδα οτι εχουν μεγαλη καταναλωση τα runflat

Αυτη την στιγμη φοραω Goodyear EfficientGrip Performance 205/55 R16 91H την πρωτη εκδοση γιατι ειδα οτι εχει βγει και V2 και ειμαι ευχαριστημενος απο την αποδοση τους απλα ειναι του 18 47η βδομαδα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, LLLEFTERIS είπε

Runflat η οχι; Δεν εχει ρεζερβα το Meriva B λογω εργοστασιακου υγραεριου και επειδη πλησιαζει ο καιρος για λαστιχα φοβαμαι την ελειψη ρεζερβας, απο την αλλη ειδα οτι εχουν μεγαλη καταναλωση τα runflat

Αυτη την στιγμη φοραω Goodyear EfficientGrip Performance 205/55 R16 91H την πρωτη εκδοση γιατι ειδα οτι εχει βγει και V2 και ειμαι ευχαριστημενος απο την αποδοση τους απλα ειναι του 18 47η βδομαδα.

Όχι χωρίς καλούς αξιόπιστους αισθητήρες πίεσης. Είναι επικίνδυνο να χάσει αέρα και εσύ να συνεχίσεις σαν να μην έγινε τίποτα...

Εγώ θα έπαιρνα ρεζέρβα, ίσως στενή για να μπαίνει πιο εύκολα, λογικά έχεις τις ίδιες διαστάσεις με το corsa punto(έχουν κανονικού μεγέθους ζαντολάστιχο) και άλλα. Σίγουρα μπορείς να βρεις μια, έστω και μεταχειρισμένη.

 

Υ.Γ. Για δέκα χρόνια είχα χρησιμοποιήσει τη ρεζέρβα 4-5 φορές. Τα τελευταία όμως 7 καμία. Αλλά ακόμα πιστεύω ότι αξίζει να την έχεις μαζί σου. Βέβαια μαζί μου έχω ένα φορητό τρομπάκι και ένα σύστημα για κορδόνι (το κορδόνι αν και ξερό για λίγα χλμ θα κάνει δουλειά).

Επεξ/σία από filarhos

  • Δημιουργία νέου...