Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, filarhos είπε

Οπότε πρόταση μου το πας το ανοίγουν και βλέπουν τι και πως... Επισκευάζεις με τα ίδια υλικά ίσως κάποια μεταχειρισμένα, αν θέλεις να το δώσεις σύντομα, ή με καλύτερα αν θέλεις να το κρατήσεις.

Θα το πάω, μακάρι να είναι κάτι πιο απλό απ'όσο νομίζω

27 λεπτά πριν, filarhos είπε

Από ότι κατάλαβα έχεις το Β6

Σωστόος

28 λεπτά πριν, filarhos είπε

Αλήθεια άλλα λάδια δοκίμασες;;;

Βάζω 10-40 Castrol, τί προτείνεις;

 

  • Απαντ. 551
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Doped είπε

ουτε εγω ξερω ακριβως αλλα ειναι το μονο αμαξι που νιωθω τραινο στον δρομο σε αυτο το μεγεθος.

Μπορει να κανω λαθος ή να μην εχω βρει κατι αλλο που να με συγκρινει ακομα. Αν δειτε, ειχα ρωτησει για το roadster σαν μια πιο φθηνη εναλακτικη πιο παλια.

Polo, Golf, που εχω οδηγησει (2014 base polo βενζινης, 2013 golf base) δεν ειχαν καμια σχεση σε συμπεριφορα κλπ ή στο πως ανοιγαν με το mini. Ιδιως αν τα συκγρινω με το F56 που δεν μου αρεσει λογω μεγεθους.

Επισης θεωρω οτι στην κατηγορια του περα απο την εμφανιση, που ΟΚ δεν μου αρεσει και τοσοτο R56 και το scirocco ειναι απο τα αγαπημενα μου μ,ικρα αυτοκινητα. Με μονη διαφορα οτι το sciricco εχει το εσωτερικο VW που τα καθισματα καθε φορα που τα κοιταω μου θυμιζουν τοστιερες, εξωτερικα ομως, μου αρεσει πολυ. Αλλα ξανα... πολλα τα μαρουλια $$$.

 

Στα αμαξια ειμαι πιο πολυ της εμφανισης - στυλ A4, 3 SeriesE46, 135i (το coupe), Z3 οχηματα και εκεινης της εποχης, χωρις πολλα μπλιμπλικια μεσα.

 

Αν το αλλαζα παλι σε E46, Z3, Brabus Roadster θα πηγαινα. Μπορει και Abarth γιατι ειναι μικρα και μπορω να τα δικαιολογησω στον εαυτο μου για αμαξια πολης αλλα με λιγη σπιρταδα.

Για καθημερινοτητα, το 2010 KA και το 2006 Fiesta ειναι οτι πρεπει για το περα-δωθε μου και δεν με απασχολει τοσο να μου τα χτυπησουν. Τα Mini τα εχω για να ειμαστε καλα, να περναμε καλα, και να χαμογελαω οταν παταω γκαζι (και δεν εκραγει) και παιρνω τις στροφες σαν kart.

Στο εχω ξαναπει, δωστο και πάρε ενα F20/21, με ελαχιστα φραγκα το πας 2ο στάδιο γυρω στα 240 αλογα ασφαλεστατα (αν μιλάμε για χειροκίνητο) και εχεις πολυ παραπανω απο ότι θα σου προσφέρει το μινι οτι και αν του κανεις-οσα κ αν του ριξεις...

  • Like 3
Δημοσ.
19 ώρες πριν, atrigane είπε

Θα το πάω, μακάρι να είναι κάτι πιο απλό απ'όσο νομίζω

Σωστόος

Βάζω 10-40 Castrol, τί προτείνεις;

 

Μακάρι!! Αν δεν φαίνεται διαρροή, θα μου πεις αν έχανε τόσο λάδι από το καπάκι θα είχε φανεί εύκολα, λογικά όταν το ανοίξουν μπορεί να δουν ασυνέχειες στην φλάντζα... Τα νερά είναι καθαρά;; Δυστυχώς ανοίγεις και βλέπεις. Αλλά αν το μόνο σύμπτωμα είναι η κατανάλωση λαδιού και όχι κάποιος θόρυβος ή πεσμένη απόδοση, συμπίεση έχει;, τότε ίσως είναι κάτι απλό και οικονομικό...

Το ίδιο έχουμε απλώς εμένα είναι 1.6... Κάποιες στιγμές το ήθελα πιο δυνατό για να μην χρειαστεί να κατεβάσω αλλά τουλάχιστον είναι πολύ οικονομικό (5-8λ/100χλμ)...

Εμένα γράφει και βάζω 5-40 long life (κάθε 1μιση χρόνο και 10 χιλχλμ αλλαγή)... Παλιά όταν ένας κινητήρας κατανάλωνε λάδια έβαζαν πιο χονδρό λάδι πχ 10-60... Αλλά δεν είναι και τόσο καλή πρακτική γιατί δεν λύνει το πρόβλημα και ίσως προκαλεί μεγαλύτερα στο μέλλον...

Σκέφτηκα μήπως έβαζες κανένα 0-20 που παίζει τελευταία, το οποίο δεν είναι για τις συνθήκες της ζεστής Ελλάδας, εκτός από λίγες περιοχές που πέφτει η Θερμοκρασία συχνά κάτω από 0...

Δημοσ.
4 ώρες πριν, filarhos είπε

Μακάρι!! Αν δεν φαίνεται διαρροή, θα μου πεις αν έχανε τόσο λάδι από το καπάκι θα είχε φανεί εύκολα, λογικά όταν το ανοίξουν μπορεί να δουν ασυνέχειες στην φλάντζα... Τα νερά είναι καθαρά;; Δυστυχώς ανοίγεις και βλέπεις. Αλλά αν το μόνο σύμπτωμα είναι η κατανάλωση λαδιού και όχι κάποιος θόρυβος ή πεσμένη απόδοση, συμπίεση έχει;, τότε ίσως είναι κάτι απλό και οικονομικό...

Το ίδιο έχουμε απλώς εμένα είναι 1.6... Κάποιες στιγμές το ήθελα πιο δυνατό για να μην χρειαστεί να κατεβάσω αλλά τουλάχιστον είναι πολύ οικονομικό (5-8λ/100χλμ)...

Εμένα γράφει και βάζω 5-40 long life (κάθε 1μιση χρόνο και 10 χιλχλμ αλλαγή)... Παλιά όταν ένας κινητήρας κατανάλωνε λάδια έβαζαν πιο χονδρό λάδι πχ 10-60... Αλλά δεν είναι και τόσο καλή πρακτική γιατί δεν λύνει το πρόβλημα και ίσως προκαλεί μεγαλύτερα στο μέλλον...

Σκέφτηκα μήπως έβαζες κανένα 0-20 που παίζει τελευταία, το οποίο δεν είναι για τις συνθήκες της ζεστής Ελλάδας, εκτός από λίγες περιοχές που πέφτει η Θερμοκρασία συχνά κάτω από 0...

Νερα πεντακαθαρα, τοχω με υγραεριο οποτε μια σχετικη οικονομια την εχω κ γω. Εμενα λεει 10-30long life αλλα μετα απο ερευνα κατεληξα σε 10-40. Ομως τωρα που το ξανασκεφτομαι τα προηγουμενα σερβις εγιναν με 10-30 οποτε μηπως "εχει μαθει" -αν ισχυει κατι τετοιο

Δημοσ.
17 ώρες πριν, atrigane είπε

Νερα πεντακαθαρα, τοχω με υγραεριο οποτε μια σχετικη οικονομια την εχω κ γω. Εμενα λεει 10-30long life αλλα μετα απο ερευνα κατεληξα σε 10-40. Ομως τωρα που το ξανασκεφτομαι τα προηγουμενα σερβις εγιναν με 10-30 οποτε μηπως "εχει μαθει" -αν ισχυει κατι τετοιο

Πολλά χλμ με υγραέριο;

Γενικά οι fsi, tsi, tfsi κι όλα αυτά καίνε λάδια... Ο δικός μου όχι αρκετό για το καταλάβω στα <10χιλχλμ.

Σου καίει 1 λίτρο ανά 3χιλχλμ ακόμα κι όταν μόλις τα έχεις αλλάξει τα λάδια;;; 

Δημοσ.
5 ώρες πριν, filarhos είπε

Πολλά χλμ με υγραέριο;

Γενικά οι fsi, tsi, tfsi κι όλα αυτά καίνε λάδια... Ο δικός μου όχι αρκετό για το καταλάβω στα <10χιλχλμ.

Σου καίει 1 λίτρο ανά 3χιλχλμ ακόμα κι όταν μόλις τα έχεις αλλάξει τα λάδια;;; 

Πες καμιά 50ρια χιλ χλμ με υγραέριο. Το γνωρίζω δυστυχώς..  Ναι ανεξαρτήτως αν έχω αλλάξει λάδια, και για να είμαι ακριβής κάθε 2.800-3.100χλμ. θέλει συμπλήρωμα 1λίτρο

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, atrigane είπε

Πες καμιά 50ρια χιλ χλμ με υγραέριο. Το γνωρίζω δυστυχώς..  Ναι ανεξαρτήτως αν έχω αλλάξει λάδια, και για να είμαι ακριβής κάθε 2.800-3.100χλμ. θέλει συμπλήρωμα 1λίτρο

spacer.png

 

μη με παρεξηγησεις, πλακα κανω! :P 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, atrigane είπε

Πες καμιά 50ρια χιλ χλμ με υγραέριο. Το γνωρίζω δυστυχώς..  Ναι ανεξαρτήτως αν έχω αλλάξει λάδια, και για να είμαι ακριβής κάθε 2.800-3.100χλμ. θέλει συμπλήρωμα 1λίτρο

Δυστυχώς είναι αρκετή η κατανάλωση... Από απόδοση βλέπεις διαφορά;; Από την εξάτμιση βγάζει μαυρίλα ή μπλεδίλα καλύτερα;;

Σκέψη μου είναι το κρατάς μέχρι να μεγαλώσει κι άλλο η κατανάλωση. Εγγύηση ότι δεν θα καις περισσότερο μετά την επισκευή δεν θα σου δώσει κανείς, πόσο μάλλον για κινητήρα που δικαιολογεί κατανάλωση το εργοστάσιο...

Μια αλλαγή λαδιών δεν ξέρω αν θα έκανε διαφορά, κρατώντας τις εργοστασιακές προδιαγραφές, πάντως αν έβρισκες πιο φτηνά ανά λίτρο θα έκανε διαφορά στην τσέπη σου. Δοχείο στο πορτ παγκάζ και κάθε γέμισμα έλεγχο λαδιών και συμπλήρωμα, δεν αποκλείεται απότομη αύξηση στην κατανάλωση...

 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, paylidis είπε

spacer.png

 

μη με παρεξηγησεις, πλακα κανω! :P 

Καθόλου, πρώτος εγώ με τρολλάρω!! Δεν έχεις άδικο πάντως.. Διαβάζω ο 2.5 tfsi δεν καίει αλλά έτσι λένε όλοι, ελάχιστοι το παραδέχονται. Λες και έχουν μετοχές στην WV😄

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, atrigane είπε

Καθόλου, πρώτος εγώ με τρολλάρω!! Δεν έχεις άδικο πάντως.. Διαβάζω ο 2.5 tfsi δεν καίει αλλά έτσι λένε όλοι, ελάχιστοι το παραδέχονται. Λες και έχουν μετοχές στην WV😄

Καλά και φίλοι μου ορκίζονταν ότι δεν καίνε και το λιτράκι όλοι το είχαν στο πόρτ παγκάζ...

Εμένα έκραζαν με την άλφα που ήμουν σχολαστικός...

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, filarhos είπε

Καλά και φίλοι μου ορκίζονταν ότι δεν καίνε και το λιτράκι όλοι το είχαν στο πόρτ παγκάζ...

Εμένα έκραζαν με την άλφα που ήμουν σχολαστικός...

Μιας και ειχες ΜΧ5,να σε ρωτησω...

Σκεφτομαι αργοτερα ενα για αμαξι του ΣΚ,δηλαδη βολτα και πιστα.

Με σκοπο αναβαθμισεις σε φρενα-αναρτησεις (σε λογικα πλαισια).

Απο μοτερ το 1.8 με τουρμπισμα για να παει καπου 200 ιππους.Και μπλοκε διαφορικο εννοειται.

Απο πλαισιο χρειαζεται ενισχυσεις η τα διαχειριζεται αυτα?

Σκεφτομουν να παρω απευθειας το sporty που ειχε το μπλοκε κιολας,αλλα ελεγα και το ενδεχομενο να παω σε 2ης γενιας που λογικα εχει και ανωτερο πλαισιο.Σε τιμη δεν ειναι πολυ μακρια...

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, filarhos είπε

Δυστυχώς είναι αρκετή η κατανάλωση... Από απόδοση βλέπεις διαφορά;; Από την εξάτμιση βγάζει μαυρίλα ή μπλεδίλα καλύτερα;;

Σκέψη μου είναι το κρατάς μέχρι να μεγαλώσει κι άλλο η κατανάλωση. Εγγύηση ότι δεν θα καις περισσότερο μετά την επισκευή δεν θα σου δώσει κανείς, πόσο μάλλον για κινητήρα που δικαιολογεί κατανάλωση το εργοστάσιο...

Μια αλλαγή λαδιών δεν ξέρω αν θα έκανε διαφορά, κρατώντας τις εργοστασιακές προδιαγραφές, πάντως αν έβρισκες πιο φτηνά ανά λίτρο θα έκανε διαφορά στην τσέπη σου. Δοχείο στο πορτ παγκάζ και κάθε γέμισμα έλεγχο λαδιών και συμπλήρωμα, δεν αποκλείεται απότομη αύξηση στην κατανάλωση...

 

Περιέργως η εξάτμιση δεν βγάζει τίποτα ύποπτο. Και στο διαγνωστικό όλα πεντακάθαρα. Ούτε έχω δει διαφορά στην απόδοση. Ενώ πχ βλέπω σε πολλά tsi μαύρη μαυρίλα στα βουνά μαύρη σαν καλιακούδα, εμένα είναι καθαρά τα καυσαέρια, ούτε στάζει κάτι ή ξέρω γω κάτι άλλο.

Ακριβώς αυτό μου λένε, άστο ήσυχο μέχρι να μεγαλώσει η κατανάλωση, το θεωρούν φυσιολογικό για τέτοιο κινητήρα. 

Καλά δεν κυκλοφορώ με το μπιτόνι στο πορτ παγκάζ, έχει τύχει να ανάψει το λαμπάκι και να κάνω άλλα 500χλμ δεν έγινε και τίποτα. Αλλά στην αποθήκη το 5λιτρό μου το έχω!!

Δημοσ.

Γινονται αυτα λες με ενα μπατζετ κανα 6Κ για το αυτοκινητο και 4-5Κ ακομα για τα υπολοιπα?Εννοειται και με προσωπικη ενασχοληση καθως θα ειναι σε γκαραζ...

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, filarhos είπε

Καλά και φίλοι μου ορκίζονταν ότι δεν καίνε και το λιτράκι όλοι το είχαν στο πόρτ παγκάζ...

Εμένα έκραζαν με την άλφα που ήμουν σχολαστικός...

Αστεία πράγματα, λες και είμαστε παιδάκια του δημοτικού.. Πολύ καλά έκανες που ήσουν σχολαστικός, αμάξι και γυναίκα που σου βγάζουν γούστα θέλουν ιδιαίτερη φροντίδα😁

Αν προλάβω να το πλύνω το ΣΚ θα ανεβάσω και γω μια φώτο όπως είθιστε αν και παλιακό μοντέλο.

  • Like 2
Δημοσ.
29 λεπτά πριν, Dantε είπε

Μιας και ειχες ΜΧ5,να σε ρωτησω...

Σκεφτομαι αργοτερα ενα για αμαξι του ΣΚ,δηλαδη βολτα και πιστα.

Με σκοπο αναβαθμισεις σε φρενα-αναρτησεις (σε λογικα πλαισια).

Απο μοτερ το 1.8 με τουρμπισμα για να παει καπου 200 ιππους.Και μπλοκε διαφορικο εννοειται.

Απο πλαισιο χρειαζεται ενισχυσεις η τα διαχειριζεται αυτα?

Σκεφτομουν να παρω απευθειας το sporty που ειχε το μπλοκε κιολας,αλλα ελεγα και το ενδεχομενο να παω σε 2ης γενιας που λογικα εχει και ανωτερο πλαισιο.Σε τιμη δεν ειναι πολυ μακρια...

 

29 λεπτά πριν, Dantε είπε

Γινονται αυτα λες με ενα μπατζετ κανα 6Κ για το αυτοκινητο και 4-5Κ ακομα για τα υπολοιπα?Εννοειται και με προσωπικη ενασχοληση καθως θα ειναι σε γκαραζ...

Αν μιλάς για sporty λες για ΜΚ2 ή ΜΚ2.5. Το μχ είναι το ιδανικό αυτοκίνητο βόλτας για ΣΚ...

Το 1.6 φτάνει κλειστό τούρμπο με 2-3 χιλ€ τα 200-220. Το 1.8 +10%... Δεν αξίζει το 1.8 γιατί τα έδιναν και τα δίνουν πολύ ακριβά...

Πρόταση μου είναι να περιμένεις λίγο και να πας σε μκ3 έκδοση niseko για 1,8 ή σε 2,0 όποια έκδοση βρεις ή σε μκ3.5 που έχουν και το esp στον εξοπλισμό τους και διάφορα άλλα έξτρα.

Οι τιμές πριν πάρουν την ανηφόρα ήταν για μκ3 έκδοση niseko με 1,8 8-9χιλ€, τα 2.0 ~7 και τα  μκ3.5 ~10. Αν δεν έχει θέμα με τα τέλη κυκλοφορίας +300€/έτος το 2,0 είναι το καλύτερο και λογικά δεν χρειάζεται και μετατροπή, εκτός αν το θέλεις για κάτι ειδικό και χρειάζεσαι περισσότερα από 160+ που βγάζουν... Ε τότε βάζεις τον 2.5 της φορντ με 3-4χιλ€ για ατμοσφαιρικό με 200-220 ή τούρμπο για ~300 με παρόμοιο κόστος...

Τι θέλεις να κάνεις με αυτό; Γιατί απλή βόλτα από θέμα δύναμης φτάνει και το 1.6 με τα ~110... 

 

29 λεπτά πριν, atrigane είπε

Περιέργως η εξάτμιση δεν βγάζει τίποτα ύποπτο. Και στο διαγνωστικό όλα πεντακάθαρα. Ούτε έχω δει διαφορά στην απόδοση. Ενώ πχ βλέπω σε πολλά tsi μαύρη μαυρίλα στα βουνά μαύρη σαν καλιακούδα, εμένα είναι καθαρά τα καυσαέρια, ούτε στάζει κάτι ή ξέρω γω κάτι άλλο.

Ακριβώς αυτό μου λένε, άστο ήσυχο μέχρι να μεγαλώσει η κατανάλωση, το θεωρούν φυσιολογικό για τέτοιο κινητήρα. 

Καλά δεν κυκλοφορώ με το μπιτόνι στο πορτ παγκάζ, έχει τύχει να ανάψει το λαμπάκι και να κάνω άλλα 500χλμ δεν έγινε και τίποτα. Αλλά στην αποθήκη το 5λιτρό μου το έχω!!

Άρα μήπως τα χάνεις από κάπου και δεν τα καίει ο κινητήρας σου; Ή συνδυασμός μικρής διαρροής και καύσης; Το μηχανοστάσιο πως είναι, καθαρό; Είναι και κλειστό από παντού, κάτω πλάγια, θεωρώ ότι θα βρείτε εύκολα την διαρροή...

21 λεπτά πριν, atrigane είπε

Αστεία πράγματα, λες και είμαστε παιδάκια του δημοτικού.. Πολύ καλά έκανες που ήσουν σχολαστικός, αμάξι και γυναίκα που σου βγάζουν γούστα θέλουν ιδιαίτερη φροντίδα😁

Αν προλάβω να το πλύνω το ΣΚ θα ανεβάσω και γω μια φώτο όπως είθιστε αν και παλιακό μοντέλο.

Καλά υπάρχει μια αγάπη με τη συγκεκριμένη... Τώρα περιμένει σταθμευμένη να πάρει πινακίδες ιστορικού κάποια στιγμή... Το προηγούμενο σκ την έβαλα μπρος μετά από 12 μήνες και πήρε αμέσως χωρίς πρόβλημα... Ήθελα να δω τι γίνεται και με την τόσο παλιά βενζίνη... Τώρα σκέφτομαι να της βάλω μια τετράδα λάστιχα γιατί αυτά που έχει άνοιξαν... Αλλά το σκέφτομαι ότι δεν αξίζει αφού δεν κινείται πλέον καθόλου...

  • Like 1
  • Thanks 1

  • Δημιουργία νέου...