Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εγω πηγα σε ένα ηχοκινηση στο Χαλάνδρι και μου είπε ότι θα βάλει ηχεια audison μπροστινά με 300 ευρώ τα οποία σηκώνουν και αλλαγή ενίσχυσης στο μέλλον.

Έλεγα ομως να μη μπλέξω με αλλαγή ενίσχυσης ακόμα.

Εγω πηγα σε ένα ηχοκινηση στο Χαλάνδρι και μου είπε ότι θα βάλει ηχεια audison μπροστινά με 300 ευρώ τα οποία σηκώνουν και αλλαγή ενίσχυσης στο μέλλον.

Έλεγα ομως να μη μπλέξω με αλλαγή ενίσχυσης ακόμα.

Επίσης paylidis με προβλημάτισε λίγο να βάλουν χέρι στο αμάξι και μήπως έχω κανα τρίξιμο μετά.

  • Απαντ. 551
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, john1987 είπε

Επίσης paylidis με προβλημάτισε λίγο να βάλουν χέρι στο αμάξι και μήπως έχω κανα τρίξιμο μετά.

Για αυτο να εισαι κατα 90% βεβαιος οτι θα εχεις...

  • Like 1
Δημοσ.

Ο ηχος στο αυτοκινητο ειναι περιεργη φαση.

Εψαχνα και εγω περσι να αναβαθμισω στο δικο μου και τελικα το αφησα οπως ειναι,αφου ανακαλυψα πως παιζοντας με το equalizer εστρωσε η κατασταση αρκετα.

Επισης ειναι πανακριβα ολα.Δε καταλαβαινω πως ζητανε 200αρια για ηχεια μονο, οταν με τοσα παιρνεις αυτοενισχυομενα με καλη ποιοτητα για το σπιτι σου.Προφανως δεν ειναι αμεση η συγκριση αλλα το λεω απο αποψη πρωτων υλων και κατασκευης καθως ουτε απο χρυσο ειναι του αυτοκινητου αλλα και προφανως ειναι πιο φθηνη η κατασκευη αφου παιρνεις μονο το ηχειο και οχι μια καμπινα.

Το ιδιο και σε ενισχυτες.Παιρνεις με 200Ε ενισχυτη που βγαζει 200-300 watt στα 8Ω και για το αυτοκινητο για τα ιδια watt θες 400αρια.Και τα βγαζουν και στα 4Ω.

  • Like 1
Δημοσ.

Ναι δεν έχεις άδικο.

Με 700 ευρώ (350 ενισχυτής και 350 ηχεια) στήνεις ένα αξιοπρέπεστατο ηχοσυστημα στο σπίτι.

Για το αμάξι με 300 ευρώ αλλάζεις ένα ζευγάρι ηχεια.

Δημοσ.

Για το αμαξι αν θες να αλλαξεις ηχεια -ενισχυτη-πηγη θες 4ψηφιο ποσο για πλακα.

Και δε χωνω καμια γεννητρια (η κανα ινβερτερ) στο πορτ παγκαζ και να βαλω τον ενισχυτη και τα ηχεια απο το σπιτι 😁

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Dantε είπε

Γενικα για βολτα θα το κρατησω καθως εχω μηχανη για μετακινηση και περιμενω να παρει και η κοπελα αυτοκινητο για να εχω και εκεινο αν χρειαζομαι κατι :P

Αλλα οταν ερθει η ωρα να δωσω λεφτα η θα το σκαλισω η θα το δωσω και να παρω κατι πισωκινητο και το rx8 που ειπα ειναι ταμαμ...

Το ΜΧ5 δε μου αρεσει ιδιαιτερα αν και πολυ καλο για τη χρηση που θελω και γενικα δεν υπαρχει και κατι αλλο που να ειναι RWD/AWD με προοπτικη αναβαθμισης και να μη κανει 5ψηφιο ποσο(και οχι πανω απο 1900 κυβικα για να μη δινω 6 κατοσταρικα και για τελη για κατι που θα κυκλοφορει μια στις τοσες).

Σκεφτομουν και Ζ3 1.9 αλλα αν θες να τα τουρμπισεις αυτα διαβασα για ιστοριες.Μεχρι και για ενισχυση υποπλαισιου.Αμα ειναι ετσι κραταω το Μιτο που το παω 250 ιππους για πλακα 😁

Αν η χρήση του είναι ~3000χιλ/έτος θα έπαιρνα χωρίς δεύτερη συζήτηση ένα rx8, από τα πρώτα με τα 231 αν θυμάμαι καλα, που τα είχε όλα σε μια έκδοση. Θα το πληρώσεις είτε με τον αρχικό κινητήρα που θα αντέχει 2-3 χρονιές και μετά θα θέλει αλλαγή, είτε με κάποιο που θα θέλει αλλαγή αμέσως... Θα φύγουν ~8χιλ€ αλλά θα έχεις κάτι μοναδικό. Ότι γλιτώνεις σε τέλη θα το πληρώνεις σε λάδια και καύσιμο αλλά θα αξίζουν...

 

Μην κοιτάς ζ3, δεν θέλω να επεκταθώ αλλά είναι κακό αυτοκίνητο. Αν θέλεις ζ4 το συζητάμε...

 

 

Υ.Γ. Σαν την μίτο και την κατηγορίας της δεν είναι βέβαια. Η κατηγορίας είναι passepartout. Μπορεί να είναι γρήγορο έως και πολύ γρήγορο, να παρκάρεις κέντρο Αθήνας, να μπορέις ν αβάλεις και 4 άτομα... Τα άλλα είναι ειδικά αυτοκίνητα.

Επεξ/σία από filarhos
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, filarhos είπε

Αν η χρήση του είναι ~3000χιλ/έτος θα έπαιρνα χωρίς δεύτερη συζήτηση ένα rx8, από τα πρώτα με τα 231 αν θυμάμαι καλα, που τα είχε όλα σε μια έκδοση. Θα το πληρώσεις είτε με τον αρχικό κινητήρα που θα αντέχει 2-3 χρονιές και μετά θα θέλει αλλαγή, είτε με κάποιο που θα θέλει αλλαγή αμέσως... Θα φύγουν ~8χιλ€ αλλά θα έχεις κάτι μοναδικό. Ότι γλιτώνεις σε τέλη θα το πληρώνεις σε λάδια και καύσιμο αλλά θα αξίζουν...

 

Μην κοιτάς ζ3, δεν θέλω να επεκταθώ αλλά είναι κακό αυτοκίνητο. Αν θέλεις ζ4 το συζητάμε...

 

 

Υ.Γ. Σαν την μίτο και την κατηγορίας της δεν είναι βέβαια. Η κατηγορίας είναι passepartout. Μπορεί να είναι γρήγορο έως και πολύ γρήγορο, να παρκάρεις κέντρο Αθήνας, να μπορέις ν αβάλεις και 4 άτομα... Τα άλλα είναι ειδικά αυτοκίνητα.

Για τοσα χλμ μιλαω.

Φαντασου και το Μιτο που το πηρα περσι,εκανα καπου 6000χλμ σε ενα χρονο και αυτα επειδη εκανα και 2 ταξιδια που αν ειχα αλλο αυτοκινητο δε θα τα εκανα με αυτο.

Κεντρο δε κατεβαινω ουτε για πλακα με αυτοκινητο.

Με Renesis δε θελω να μπλεξω.Ειναι ταλαιπωρια να ξερεις οτι αργα η γρηγορα θα θελει κατεβασμα.Καλυτερα κατι με συμβατικο και να σκασει το μοτερ επειδη το σκισα 😁

Ασε που θα παιξει και πιστα και δε ξερω πως τα παει εκει.Σου ειπα,θα ψησω το γειτονα για το δικο του που ξερω οτι το χει πενα.Θα τουρμπισω και τον SR20DE και μια χαρα :P

 

ΥΓ.Θυμαμαι πριν καμια 10αρια χρονια που ειχαν πεσει τα S2000 σε 4ψηφια ποσα.Δεν επαιρνα ενα τοτε...

  • Like 1
Δημοσ.
50 λεπτά πριν, Dantε είπε

Ο ηχος στο αυτοκινητο ειναι περιεργη φαση.

Εψαχνα και εγω περσι να αναβαθμισω στο δικο μου και τελικα το αφησα οπως ειναι,αφου ανακαλυψα πως παιζοντας με το equalizer εστρωσε η κατασταση αρκετα.

Επισης ειναι πανακριβα ολα.Δε καταλαβαινω πως ζητανε 200αρια για ηχεια μονο, οταν με τοσα παιρνεις αυτοενισχυομενα με καλη ποιοτητα για το σπιτι σου.Προφανως δεν ειναι αμεση η συγκριση αλλα το λεω απο αποψη πρωτων υλων και κατασκευης καθως ουτε απο χρυσο ειναι του αυτοκινητου αλλα και προφανως ειναι πιο φθηνη η κατασκευη αφου παιρνεις μονο το ηχειο και οχι μια καμπινα.

Το ιδιο και σε ενισχυτες.Παιρνεις με 200Ε ενισχυτη που βγαζει 200-300 watt στα 8Ω και για το αυτοκινητο για τα ιδια watt θες 400αρια.Και τα βγαζουν και στα 4Ω.

Τα ηχεία αυτοκινήτου δεν έχουν σχέση με τα οικιακά ηχεία. Σε ένα αυτοκίνητο υπάρχουν ακραίες θερμοκρασίες μπορεί να φτάσει από  -20 το χειμώνα   εως + 60 βαθμούς το καλοκαίρι η καμπίνα  αν το αυτοκίνητο είναι έξω όλη νύχτα ή όλο το μεσημέρι στον ήλιο.  Άρα χρειάζονται ειδικά υλικά  μακροχρόνιας αντοχής τα γούφερ και των μεσαίων συχνοτήτων. Υπάρχουν ύστερα οι κραδασμοί χρειάζονται ειδική σχεδίαση οι αναρτήσεις τους, στις πόρτες τρώνε κάθε φορά δυνατά χτυπήματα,  και γενικά ταλαιπωρούνται.   Ύστερα είναι η υγρασία που πάντα έχουν τα αυτοκίνητα,  αυτό τα ταλαιπωρεί πάρα πολύ.

Αν δοκιμάσεις να βάλεις ένα οικιακό μεγάφωνο σε αυτοκίνητο ακόμα και πολύ ακριβό αν είναι δεν θα αντέξει ούτε 1 χρόνο, θα σχιστεί ή θα χτυπήσει η ανάρτηση του. 

  • Like 2
Δημοσ.

Ο ρένεσις έχει πρόβλημα με τις μικρές μετακινήσεις. Σε συνθήκες πίστας είναι, θεωρώ, πιο αξιόπιστος από τα σύγχρονα τουρμπάκια...

Για αυτό λέω ότι τα 8 τα θέλεις σίγουρα. Και μετά την επισκευή, κάπου 3χιλ€ είχα ακούσει, με 3χιλχλμ τον χρόνο θα αντέξει 20+ χρόνια... Αν τον προλάβεις αλλάζεις μαχαίρια με κλάσμα του ποσού και γίνεται καινούριος...

 

Άλλη κατάσταση το εσδυοχιλιάδες... Κι αυτό με το που το πάρεις θέλεις 500€ εργατικά να ανοίξεις από κάτω να δεις τα μέταλλα. Κι αν δεν πάνε μερικά χιλιάρικα επισκευή, για να γλιτώσεις τον κινητήρα από χειρότερα... Άσε που είναι δύστροπο έως επικίνδυνο για τον μέσο οδηγό... Σκέψου ότι προτιμώ ένα mx5 nc με esp...

 

Βασικά θα σου πρότεινα 350ζ αλλά είναι 3,5χιλκυβικά...

 

Υ.Γ. Με τέτοιες μετατροπές δεν ασχολούμαι, άσε που χαλάει και το τέλειο ζύγισμα...

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, odys03 είπε

Τα ηχεία αυτοκινήτου δεν έχουν σχέση με τα οικιακά ηχεία. Σε ένα αυτοκίνητο υπάρχουν ακραίες θερμοκρασίες μπορεί να φτάσει από  -20 το χειμώνα   εως + 60 βαθμούς το καλοκαίρι η καμπίνα  αν το αυτοκίνητο είναι έξω όλη νύχτα ή όλο το μεσημέρι στον ήλιο.  Άρα χρειάζονται ειδικά υλικά  μακροχρόνιας αντοχής τα γούφερ και των μεσαίων συχνοτήτων. Υπάρχουν ύστερα οι κραδασμοί χρειάζονται ειδική σχεδίαση οι αναρτήσεις τους, στις πόρτες τρώνε κάθε φορά δυνατά χτυπήματα,  και γενικά ταλαιπωρούνται.   Ύστερα είναι η υγρασία που πάντα έχουν τα αυτοκίνητα,  αυτό τα ταλαιπωρεί πάρα πολύ.

Αν δοκιμάσεις να βάλεις ένα οικιακό μεγάφωνο σε αυτοκίνητο ακόμα και πολύ ακριβό αν είναι δεν θα αντέξει ούτε 1 χρόνο, θα σχιστεί ή θα χτυπήσει η ανάρτηση του. 

Και παλι το κοστος των υλικων ειναι ελαχιστο μπροστα στη τεραστια διαφορα στη τιμη.

Πιστευω περισσοτερο πως πληρωνεις την ιδιαιτεροτητα της καταστασης οπως φυσικα και οτι αφορα χομπι,οπου συνηθως τα σκας.

4 λεπτά πριν, filarhos είπε

Ο ρένεσις έχει πρόβλημα με τις μικρές μετακινήσεις. Σε συνθήκες πίστας είναι, θεωρώ, πιο αξιόπιστος από τα σύγχρονα τουρμπάκια...

Για αυτό λέω ότι τα 8 τα θέλεις σίγουρα. Και μετά την επισκευή, κάπου 3χιλ€ είχα ακούσει, με 3χιλχλμ τον χρόνο θα αντέξει 20+ χρόνια... Αν τον προλάβεις αλλάζεις μαχαίρια με κλάσμα του ποσού και γίνεται καινούριος...

 

Άλλη κατάσταση το εσδυοχιλιάδες... Κι αυτό με το που το πάρεις θέλεις 500€ εργατικά να ανοίξεις από κάτω να δεις τα μέταλλα. Κι αν δεν πάνε μερικά χιλιάρικα επισκευή, για να γλιτώσεις τον κινητήρα από χειρότερα... Άσε που είναι δύστροπο έως επικίνδυνο για τον μέσο οδηγό... Σκέψου ότι προτιμώ ένα mx5 nc με esp...

 

Βασικά θα σου πρότεινα 350ζ αλλά είναι 3,5χιλκυβικά...

 

Υ.Γ. Με τέτοιες μετατροπές δεν ασχολούμαι, άσε που χαλάει και το τέλειο ζύγισμα...

Το θεμα ειναι να βρεις renesis που να ειναι καλος και να εχει προσδοκιμο ζωης 2-30000χλμ ακομα.Βεβαια με μετρηση συμπιεσης παιρνεις μια καλη ιδεα αλλα και παλι.

Οσο αφορα το ζυγισμα,το διαβασα και αυτο αλλα το βλεπω υπερβολικο.Πιο πολυ μου φαινεται γκρινιαζουν οι μαζντακιδες που νιωθουν οτι παραβιαζεται ο χαρακτηρας του αυτοκινητου τους παρα αυτος που οντως εκανε αλλαγη και ειδε οτι οντως υπαρχει θεμα.

Πχ ο SR20 ειναι 30 κιλα πιο βαρυς απο τον renesis.Αστεια διαφορα στο βαρος.Καθεται εξισου μεσα και πισω και ειναι λιγακι πιο ψηλος.Η διαφορα δηλαδη στο ζυγισμα στη πραξη ,ειναι ελαχιστη.Βεβαια μονο οδηγοντας το μπορεις να το διαπιστωσεις αυτο,αλλα οπως ειπα,χαζευοντας ειδα μονο υπερμαχους του renesis να γκρινιαζουν.

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, Dantε είπε

Και παλι το κοστος των υλικων ειναι ελαχιστο μπροστα στη τεραστια διαφορα στη τιμη.

Πιστευω περισσοτερο πως πληρωνεις την ιδιαιτεροτητα της καταστασης οπως φυσικα και οτι αφορα χομπι,οπου συνηθως τα σκας.

Το θεμα ειναι να βρεις renesis που να ειναι καλος και να εχει προσδοκιμο ζωης 2-30000χλμ ακομα.Βεβαια με μετρηση συμπιεσης παιρνεις μια καλη ιδεα αλλα και παλι.

Οσο αφορα το ζυγισμα,το διαβασα και αυτο αλλα το βλεπω υπερβολικο.Πιο πολυ μου φαινεται γκρινιαζουν οι μαζντακιδες που νιωθουν οτι παραβιαζεται ο χαρακτηρας του αυτοκινητου τους παρα αυτος που οντως εκανε αλλαγη και ειδε οτι οντως υπαρχει θεμα.

Πχ ο SR20 ειναι 30 κιλα πιο βαρυς απο τον renesis.Αστεια διαφορα στο βαρος.Καθεται εξισου μεσα και πισω και ειναι λιγακι πιο ψηλος.Η διαφορα δηλαδη στο ζυγισμα στη πραξη ,ειναι ελαχιστη.Βεβαια μονο οδηγοντας το μπορεις να το διαπιστωσεις αυτο,αλλα οπως ειπα,χαζευοντας ειδα μονο υπερμαχους του renesis να γκρινιαζουν.

Α δεν ασχολούμαι πλέον με τους φανατικούς...

Τώρα αν η διαφορά είναι 30 κιλά μόνο φαντάζομαι ότι βάζοντας την μπαταρία πίσω να ισιώνει...

Θεωρώ ότι διαφορά δεν θα καταλάβει ο μέσος οδηγός... Εγώ για παράδειγμα σε αυτοκίνητο φίλου από 1,6 σε 3,2 που έχει μεγαλύτερη διαφορά σε βάρος, δεν κατάλαβα τίποτα... (με αλλαγμένες αναρτήσεις για το έξτρα βάρος, εργοστασιακές). Από την άλλη κατάλαβα το σχεδόν 150% αύξηση στην δύναμη 😁

 

Υ.Γ. Πάντως είναι 100% παράνομο και δεν σε καλύπτει καμία ασφάλεια... Δεν ξέρω αν μπορεί να δηλωθεί από μηχανολόγο ως μετατροπή.

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, filarhos είπε

Α δεν ασχολούμαι πλέον με τους φανατικούς...

Τώρα αν η διαφορά είναι 30 κιλά μόνο φαντάζομαι ότι βάζοντας την μπαταρία πίσω να ισιώνει...

Θεωρώ ότι διαφορά δεν θα καταλάβει ο μέσος οδηγός... Εγώ για παράδειγμα σε αυτοκίνητο φίλου από 1,6 σε 3,2 που έχει μεγαλύτερη διαφορά σε βάρος, δεν κατάλαβα τίποτα... (με αλλαγμένες αναρτήσεις για το έξτρα βάρος, εργοστασιακές). Από την άλλη κατάλαβα το σχεδόν 150% αύξηση στην δύναμη 😁

 

Υ.Γ. Πάντως είναι 100% παράνομο και δεν σε καλύπτει καμία ασφάλεια... Δεν ξέρω αν μπορεί να δηλωθεί από μηχανολόγο ως μετατροπή.

Ε ναι για τοσο μικρη διαφορα στο βαρος μπορεις με μικρο αλλαγες να το φερεις στο 50/50 που ειναι.

Στη τελικη και λιγο χειροτερη συμπεριφορα να εχει,σεταροντας λιγο αναρτησεις και λιγο με τη χαρα της ιπποδυναμης,θα το ξεχασεις συντομα.

Ασε που διαβασα και αλλους να γκρινιαζουν οτι θα ηθελαν λιγο βαρος μπροστα καθως στην εισοδο νιωθαν οτι υποστροφαρει λιγο και πρεπει να το βαρυνεις φρεναροντας.Βεβαια τωρα αυτα ειναι και λιγο αμπελοφιλοσοφιες,αν δε το δοκιμασεις ο ιδιος δε βγαζεις ακρη...

Προφανως ειναι παρανομο και δε μπορει να δηλωθει ως μετατροπη.Εχει αλλο αριθμο κινητηρα κτλ.Θα του το δηλωνα αν ηταν (μηχανολογος ειμαι) 😁

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Dantε είπε

Ε ναι για τοσο μικρη διαφορα στο βαρος μπορεις με μικρο αλλαγες να το φερεις στο 50/50 που ειναι.

Στη τελικη και λιγο χειροτερη συμπεριφορα να εχει,σεταροντας λιγο αναρτησεις και λιγο με τη χαρα της ιπποδυναμης,θα το ξεχασεις συντομα.

Ασε που διαβασα και αλλους να γκρινιαζουν οτι θα ηθελαν λιγο βαρος μπροστα καθως στην εισοδο νιωθαν οτι υποστροφαρει λιγο και πρεπει να το βαρυνεις φρεναροντας.Βεβαια τωρα αυτα ειναι και λιγο αμπελοφιλοσοφιες,αν δε το δοκιμασεις ο ιδιος δε βγαζεις ακρη...

Προφανως ειναι παρανομο και δε μπορει να δηλωθει ως μετατροπη.Εχει αλλο αριθμο κινητηρα κτλ.Θα του το δηλωνα αν ηταν (μηχανολογος ειμαι) 😁

Δεν επιτρέπεται τέτοια αλλαγή; Με έκθεση και κτεο;

Από περιέργεια ρωτάω.. Εδώ σε άλλες χώρες κάνουν εκτρώματα αλλά νόμιμα...

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, filarhos είπε

Δεν επιτρέπεται τέτοια αλλαγή; Με έκθεση και κτεο;

Από περιέργεια ρωτάω.. Εδώ σε άλλες χώρες κάνουν εκτρώματα αλλά νόμιμα...

Μπα.Ενταξει δε το εχω ψαξει διεξοδικα αλλα μονο και μονο απο την αυξηση του κυβισμου τρως πορτα.

Νομιζω 10 η 15% ειναι το ποσοστο που μπορεις να παιξεις σε υπο/υπερκυβισμο νομιμα απο την αναγραφομενη αξια.

Οποτε εκτος και αν βαλεις κανα τερας 1,4 πανω,τρως ακυρο μονο απο αυτο.Τωρα δε ξερω αν υπαρχουν αλλα παραθυρα.

  • Like 1

  • Δημιουργία νέου...