cumulus Δημοσ. 22 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 22 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) Συμπερασμα .Εσυ και ο γιος δεν φταιτε πουθενα ,παρα μονο η wind . Το οτι δε διαβασες το συμβολαιο και τις χρεωσεις φταει η wind ,αφου προφανως σου προκαλεσε προσωρινη τυφλωση .Το οτι ο γιος εκανε την κληση παλι η wind φταει.Το οτι εσυ δεν εψαξες αλλη εταιρεια με καλυτερες χρεωσεις παλι η wind φταιει .Εγω λεω να ζητησεις αποζημιωση για ηθικη βλαβη Υπαρχουν 3 κατηγοριες ανθρωπων στην αντιμετωπιση ενος λαθους 1 Ο εξυπνος το παραδεχεται 2 Ο πονηρος δικαιολογειται 3 Ο ηλιθιος επιμενει Επεξ/σία 22 Μαρτίου 2021 από cumulus 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ggiamalis Δημοσ. 22 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 22 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) Το ίδιο έπαθα κι εγω φίλε με την vodafone αλλα το λάθος ήταν όλο δικό μου.... 495Ε..... Η κόρη έπαιρνε τηλ την κολλητή της και άκουγε ολο το διαδικτυακό μάθημα επειδή δεν έχουν ίντερνετ σπίτι τους και για αρκετές μέρες το παιδί δεν παρακολουθούσε τα μαθήματα..... Σκέψου... 6 ωρες /5 μέρες..... Της είχε έρθει μήνυμα στο 80% αλλα.......τεσπά. Η τιμή περα του παγίου είναι όντως υψηλή... και ειδικά αν παίρνεις σε άλλο πάροχο..... Τους κλάφτηκα τους εξήγησα την ιδιαιτερότητα της κατάστασης και μου έκοψαν τα μισά. Επεξ/σία 22 Μαρτίου 2021 από ggiamalis Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gbouros Δημοσ. 22 Μαρτίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 22 Μαρτίου 2021 6 ώρες πριν, cumulus είπε Συμπερασμα .Εσυ και ο γιος δεν φταιτε πουθενα ,παρα μονο η wind . Το οτι δε διαβασες το συμβολαιο και τις χρεωσεις φταει η wind ,αφου προφανως σου προκαλεσε προσωρινη τυφλωση .Το οτι ο γιος εκανε την κληση παλι η wind φταει.Το οτι εσυ δεν εψαξες αλλη εταιρεια με καλυτερες χρεωσεις παλι η wind φταιει .Εγω λεω να ζητησεις αποζημιωση για ηθικη βλαβη Υπαρχουν 3 κατηγοριες ανθρωπων στην αντιμετωπιση ενος λαθους 1 Ο εξυπνος το παραδεχεται 2 Ο πονηρος δικαιολογειται 3 Ο ηλιθιος επιμενει Διαβάζοντας το μήνυμα σου μου ήρθε στο μυαλό μια παλιά διαφήμιση που έλεγε: «καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς» Με ειρωνεία δεν πρόκειται να καταφέρεις κάτι. Σε όλα τα ποστ μου παραδέχθηκα ότι τα τηλέφωνα έγιναν. Επίσης: Στο συμβόλαιο πουθενά δεν αναγράφεται ο τιμοκατάλογος χρεώσεων της wind. Λογικά κάπου στο σαιτ τους θα είναι. Ποτέ δεν με ενημέρωσαν για οποιαδήποτε αλλαγή στους όρους ή στο τιμολόγιο τους (με ένα μειλ, τσάμπα είναι). Και σε πληροφορώ ότι στα 10 χρόνια που είμαι στη wind έχουν αλλάξει πάρα πολύ οι όροι και το τιμολόγιο. Βγάζουν κάπου μια ανακοίνωση λες και είμαστε υποχρεωμένοι να παρακολουθούμε τις ανακοινώσεις όλων των εταιριών που συνεργαζόμαστε. Λοιπόν φίλε cumulus δεν έπαθα προσωρινή τύφλωση ούτε πρόκειται να ζητήσω αποζημίωση για ηθική βλάβη. Αυτό που δεν μπορώ να δεχτώ είναι η χρέωση των 56,67€ για κάθε ώρα ομιλίας εκτός παγίου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Foutrelis Δημοσ. 22 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 22 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, cumulus είπε Υπαρχουν 3 κατηγοριες ανθρωπων στην αντιμετωπιση ενος λαθους 1 Ο εξυπνος το παραδεχεται 2 Ο πονηρος δικαιολογειται 3 Ο ηλιθιος επιμενει 4 Ο ελαφρόνους κάνει το δικηγόρο του καρτέλ και θεωρεί σωστή την 10000% υπερκοστολόγηση του αέρα Να υποθέσω ότι δεν εντοπίζεις κάποιο πρόβλημα ούτε στο παρακάτω: Ίσως θα έπρεπε με κάθε σύνδεση Wind (χωρίς απεριόριστα κινητά) να δίνουν δώρο και ένα χρονόμετρο (με στρογγυλοποίηση στο επόμενο λεπτό). Ή, όπως μου είχε πει το 2017 εκπρόσωπος της Wind, να προτιμάμε άλλους τρόπους κλήσης προς κινητά ώστε να μη κινδυνεύουν να τελειώσουν τα 300' του προγράμματος. 🐈 Edit: Από περιέργεια κοίταξα τις χρεώσεις προς κινητά ανά λεπτό: WIND Double Play (old): 0.94€/λεπτό προς κινητά Ελλάδος, 0.2474€/λεπτό προς κινητά EU WIND Double Play: 0.41€/λεπτό, 0.2474€/λεπτό προς κινητά EU Επομένως τη μεγαλύτερη ευθύνη φέρει ο γιος που δεν βρήκε κοπέλα από την Ευρώπη να ερχόταν μόνο 67€ ο λογαριασμός. 🙃 Επεξ/σία 22 Μαρτίου 2021 από Foutrelis Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
skoulas Δημοσ. 22 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 22 Μαρτίου 2021 Στις 19/3/2021 στις 5:33 ΜΜ, gbouros είπε Καλησπέρα σας. Ζητώ απόψεις/συμβουλές/βοήθεια με το λογαριασμό μου στη wind σταθερή και συγγνώμη για το σεντόνι. Είμαι 10 χρόνια στη wind και συνέχεια πλήρωνα μόνο το πάγιο (ελάχιστες φορές λίγο παραπάνω λόγω κλήσεων στο 13800) Το πρόγραμμα με 25€ περιέχει Ιντερνετ ως 24 (πραγματικά 14-15) + Απεριόριστα σταθερά + 300 λεπτά προς κινητά. Ο λογαριασμός ξεκινάει 14 του μηνός και λήγει 13 του επόμενου. 7/3 παίρνω sms ότι ο λογαριασμός παρουσιάζει ασυνήθιστα υψηλή χρέωση. Αμέσως τηλέφωνο στο 13800 αλλά δεν μπορούσαν να με βοηθήσουν και έπρεπε να περιμένω να βγει ο νέος λογαριασμός. Φυσικά επιτόπου βάζω στο σταθερό φραγή εξερχόμενων κινητών. 18/3 βγαίνει ο λογαριασμός 280€. 4 ώρες και 31 λεπτά ομιλίας σε κινητά εκτός παγίου χρεώθηκαν 195,86 + τέλη + ΦΠΑ = 255€ 13800 άμεσα ρωτώντας Γιατί άργησαν τόσο πολύ να με ενημερώσουν; Τα δωρεάν λεπτά του παγίου έληξαν 17/2. Γιατί περίμεναν 3 βδομάδες να μου στείλουν sms; 56,6€ χρέωση η ώρα; Είναι δυνατόν; (στον τιμοκατάλογο Φεβρουαρίου στην cosmote αναφέρουν ότι κλήσεις σε κινητά εκτός παγίου έχουν κόστος 18€ η ώρα τελική τιμή) Ζήτησα να μιλήσω με αρμόδιο τμήμα για διευθέτηση και κούρεμα του λογαριασμού. Απάντηση « δεν μπορείτε. Θα προωθήσω εγώ το αίτημα και θα ενημερωθείτε με sms” Σήμερα πήρα sms που μου κόβουν 63,80 και πρέπει να πληρώσω 216,19€. Καμιά συμβουλή τι να κάνω; Κάποιος που έχει αντιμετωπίσει κάτι παρόμοιο; ΥΓ1. Ξέρω: Ας πρόσεχα…ας έκανα καλύτερο έλεγχο κλπ ΥΓ2. Τελικά ο γιος βρήκε κοπέλα και μίλαγαν συχνά και στο κινητό (εκτός μέσω internet) Εγώ είχα πάθει κάτι παρόμοιο https://www.insomnia.gr/forums/topic/681581-λογαριασμός-vodafone-από-17-στα-1615euro/ από Vodafone. Μετά από καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή δικαιώθηκα και πλήρωσα μόνο το πάγιο ("σε ένδειξη καλής θέλησης" της Vodafone). Θα σου πρότεινα να κάνεις το ίδιο έτσι κι αλλιώς δεν έχεις να χάσεις κάτι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cumulus Δημοσ. 22 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 22 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) 54 λεπτά πριν, Foutrelis είπε 4 Ο ελαφρόνους κάνει το δικηγόρο του καρτέλ και θεωρεί σωστή την 10000% υπερκοστολόγηση του αέρα Να υποθέσω ότι δεν εντοπίζεις κάποιο πρόβλημα ούτε στο παρακάτω: Ίσως θα έπρεπε με κάθε σύνδεση Wind (χωρίς απεριόριστα κινητά) να δίνουν δώρο και ένα χρονόμετρο (με στρογγυλοποίηση στο επόμενο λεπτό). Ή, όπως μου είχε πει το 2017 εκπρόσωπος της Wind, να προτιμάμε άλλους τρόπους κλήσης προς κινητά ώστε να μη κινδυνεύουν να τελειώσουν τα 300' του προγράμματος. 🐈 Edit: Από περιέργεια κοίταξα τις χρεώσεις προς κινητά ανά λεπτό: WIND Double Play (old): 0.94€/λεπτό προς κινητά Ελλάδος, 0.2474€/λεπτό προς κινητά EU WIND Double Play: 0.41€/λεπτό, 0.2474€/λεπτό προς κινητά EU Επομένως τη μεγαλύτερη ευθύνη φέρει ο γιος που δεν βρήκε κοπέλα από την Ευρώπη να ερχόταν μόνο 67€ ο λογαριασμός. 🙃 οτι πεις επαναστατη του καναπε.Αμα δε σου αρεσει η κοστοληγηση δεν υπογραφεις συμβολαιο.Η υπογραφη σημαινει και αποδοχη.Δεν σας αναγκαζει κανεις να υπογραψετε. Επεξ/σία 22 Μαρτίου 2021 από cumulus Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gbouros Δημοσ. 22 Μαρτίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 22 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) Κανείς δεν σε υποχρεώνει να πάρεις δάνειο από μια τράπεζα αλλά ένα σωρό όροι στα συμβόλαια τους κρίθηκαν παράνομοι και καταχρηστικοί με αποτέλεσμα να ακυρωθούν. Ούτε στον τοκογλύφο σε υποχρεώνει κανείς να πας και να δεχτείς τους όρους του αλλά νομίζω ότι κάποιοι είναι στην φυλακή. edit: επικοινώνησα και πάλι μαζί τους ζητώντας να μιλήσω ο ίδιος με το τμήμα που κάνει τις "εκπτώσεις". Δεν γίνεται μου είπαν και αν θέλω κάτι να το πω στην τηλεφωνήτρια για να καταχωρήσει αίτημα στο αρμόδιο τμήμα. Ζήτησα 2 πράγματα: - επανεξέταση του αρχικού αιτήματος μου - να μου στείλουν το συμβόλαιο να δω αναλυτικά τους όρους Επεξ/σία 22 Μαρτίου 2021 από gbouros Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις