Nabuko Δημοσ. 19 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 19 Μαρτίου 2021 3 ώρες πριν, gbouros είπε Σήμερα πήρα sms που μου κόβουν 63,80 και πρέπει να πληρώσω 216,19€. Για ποιον λόγο στα κόβουν? απ' την καλή τους την καρδιά? η παίζει κάτι άλλο? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gbouros Δημοσ. 19 Μαρτίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 19 Μαρτίου 2021 κάπως έτσι. επειδή λέει εκτιμούν την εμπιστοσύνη που τους δείχνω μου κόβουν κάτι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alexiko Δημοσ. 19 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 19 Μαρτίου 2021 1 ώρα πριν, HERTHAN είπε Ισως ειναι μηδαμινο το ποσο απο τα κερατιατικα που ερχονται στο προσεχες μελλον.😪 Ευκαιρία να καταλάβει 5 πράγματα και να γίνει πιο υπεύθυνος μπας και ο TS γλιτώσει άλλα στο μέλλον. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SaFiS Δημοσ. 19 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 19 Μαρτίου 2021 Ζήτα να ενεργοποιηθεί και το όριο όπου γίνεται αυτομάτως φραγή αν ο λογαριασμός περάσει το ποσό. Στην Vodafone που έχω τις περισσότερες συνδέσεις το έχουμε στα 100€ (το ίδιο είχα και στην Cyta πριν την εξαγορά). Ελπίζω να έχει και η Wind κάτι αντίστοιχο... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vorlon Δημοσ. 20 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 20 Μαρτίου 2021 Ένα γιο τον έχεις, χαλαλι του, πες οτι του τα έδωσες. Μικρό το κακό.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Bitbit Δημοσ. 20 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 20 Μαρτίου 2021 το νινι κοστίζει φίλε. επίσης είναι εντελώς ηλίθιο στην εποχή μας να πληρώνει κάποιος τέτοια ποσά σε τηλέφωνο. Υπάρχουν χίλιοι δυο τρόποι να επικοινωνήσεις δωρεάν ή πολύ φθηνά. Η έκβαση της υπόθεσης επιβεβαιώνει αυτό που πάντα έλεγα (και μερικοί με κράζανε) και θα συνεχίσω να λέω σε τέτοιες περιπτώσεις. Η συντριπτική πλειοψηφία αυτών των χρεώσεων έχει γίνει όντως από τον πελάτη και δεν είναι λάθος καμιας εταιρίας. Βέβαια κανείς δε το παραδέχεται και κλασικά πάντα φταίει κάποιος άλλος. Επίσης είναι αστείο να συγκρίνεις κατόπιν εορτής τις τιμές τις cosmote. Να πάω να φάω σε ένα εστιατόριο και όταν φέρουν τον λογαριασμό να τους πω ότι το δίπλα εστιατόριο χρεώνει λιγότερο. Ναι οκ αλλά δεν έφαγες στο δίπλα, ας έτρωγες εκεί. ένα + στην εταιρία που σου έκοψε και το πόσο ενώ δεν είχε κανένα λόγο να το κάνει. Να τα λέμε και αυτά. όχι μόνο τα στραβά. 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gbouros Δημοσ. 20 Μαρτίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 20 Μαρτίου 2021 24 λεπτά πριν, Bitbit είπε Επίσης είναι αστείο να συγκρίνεις κατόπιν εορτής τις τιμές τις cosmote. Να πάω να φάω σε ένα εστιατόριο και όταν φέρουν τον λογαριασμό να τους πω ότι το δίπλα εστιατόριο χρεώνει λιγότερο. Ναι οκ αλλά δεν έφαγες στο δίπλα, ας έτρωγες εκεί. Σε αυτό έχεις ένα δίκιο και θα κάνω αυτό που θα έκανα και στην υποθετική σου περίπτωση. Θα πληρώσω το λογαριασμό και δεν θα ξαναπατήσω στο συγκεκριμένο εστιαρτόριο. Θα δίνω τα χρήματα μου στο δίπλα. Πιστεύω ότι χαμένο θα βγει το πρώτο εστιατόριο που χάνει ένα πελάτη που το προτιμούσε επι 10ετία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xristoss1 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 20 Μαρτίου 2021 θυμαμαι παλια που ειχα isdn μοντεμ και ενω παταγα αποσυνδεση αυτο πολλες φορες κολλαγε.. 200.000 δραχμες ειχε ερθει τοτε η συνεχεια περιλαμβανε μια χοντρη ζωνη απο παντελονι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Foutrelis Δημοσ. 20 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 20 Μαρτίου 2021 Τυπικά και νομικά μπορεί να είναι σωστή η χρέωση. Από εκεί και πέρα, η εταιρεία: δεν ενημερώνει στο 80% και 100% της χρήσης του προγράμματος δεν παρέχει καμία δυνατότητα ελέγχου του υπολειπόμενου χρόνου κοστολογεί 20 επιπλέον ώρες προς κινητά με μόνο 5€ ("WIND Mobile 1200" add-on) δίνει απεριόριστα κινητά στο WIND Fiber 50 με μόνο 26€ μηνιαίο πάγιο ως ελάχιστο όριο για την υπηρεσία "Ανώτατο Όριο Χρέωσης Λογαριασμού" έχει τα 150€ (ενώ η Nova έχει επιλογή για 20€ και 50€) Με βάση τα παραπάνω είναι ανήθικο να χρεώνουν 255€ για 4,5 ώρες προς κινητά. Από τη στιγμή που δεν ενημερώνουν για την εξάντληση του δωρεάν χρόνου και δεν παρέχουν κάποιο τρόπο να δεις πόσο έχεις μιλήσει, οτιδήποτε άλλο εκτός από κούρεμα 90% είναι υπερκοστολόγηση και εκμετάλλευση. Δυστυχώς δεν έχω να προτείνω κάποια λύση. Προσωπικά θα τους πίεζα για μεγαλύτερη έκπτωση και στη συνέχεια θα έστελνα παράπονα στις αρμόδιες αρχές (κυρίως για τα δύο πρώτα points). 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kallonos Δημοσ. 20 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 20 Μαρτίου 2021 Μια διευκρίνηση για τις τιμές που λες για κινητά όταν κάνεις κλήση σε κινητά από ΟΤΕ αυτό που είδες είναι για σταθερά χωρίς πρόγραμμα με αρκετή γραμμή. Τα περισσότερα προγράμματα του ΟΤΕ χρεώνουν 0.50€/λεπτό άρα 30 ευρώ η ώρα. Οι τιμές αυτές ισχύουν εδώ και 1μιση χρόνο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gbouros Δημοσ. 21 Μαρτίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) @Foutrelisευχαριστώ για τις πληροφορίες. Δεν τα ήξερα αυτά. Η wind λοιπόν έχει πρόγραμμα (fiber 50) σχεδόν ίδια τιμή με όσα πληρώνω με μεγαλύτερη ταχύτητα και απεριόριστα κινητά. Επίσης υπάρχουν άτομα που εχουν wind με το ίδιο ακριβώς πρόγραμμα με μένα που πληρώνουν από 17 ως 20€. Θα μου πείτε: ας έψαχνες να βρεις καλύτερες τιμές/πρόγραμμα. Όντως δεν το έψαξα και γιαυτό πλήρωνα περισσότερα από πολλούς άλλους για τις ίδιες παροχές. Μήπως όμως γιαυτό το λόγο θα έπρεπε η wind να βοηθήσει παραπάνω τώρα που έγινε η στραβή; Όταν έχεις ένα πελάτη που επί 10 χρόνια δεν το ψάχνει και σου πληρώνει 50-80€ παραπάνω από άλλους πελάτες σου δεν θα έπρεπε να τον προσέξεις για να μην τον χάσεις; Θα προσπαθήσω να επικοινωνήσω και πάλι μαζί τους για μεγαλύτερο κούρεμα αλλά το σίγουρο είναι ότι δεν θα με ξαναδούν. Μήπως γνωρίζετε σε ποιο φορέα μπορώ να κάνω μια καταγγελία; Δεν πρόκειται να γίνει τίποτα αλλά έτσι για το γαμώτο. Τι ισχύει για το σπάσιμο συμβολαίου; Βασικά δεν υπάρχει συμβόλαιο εκτός του αρχικού πριν 10 χρόνια (το οποίο έχει χαθεί). Από τότε μόνο τηλεφωνικά γίνονταν οι ανανεώσεις και το ισχύον πρόγραμμα δεν έχει καμιά σχέση με το αρχικό. Επεξ/σία 21 Μαρτίου 2021 από gbouros Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Finn Δημοσ. 21 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2021 Η Wind και καμιά Wind δε θα καθήσει να μας ανοίξει τα μάτια ώστε να διαπραγματευτούμε καλύτερα συμβόλαιο και προσφορές. Αυτο που θα κάνει είναι δια του εκπροσώπου της (το παιδί στο τηλεφωνικό κέντρο), είναι να μας πει ότι θα έχουμε στην περιοχή μας 100αρα ασχέτως που το καφάο μένει ίδιο και μέχρι χθες έδινε 12 ξερωγώ και ότι έκαναν κουμάντα αυτοί και δε θα πληρώσουμε πέναλτι πρόωρης διακοπής συμβολαίου γιατί μας αγαπάνε ναούμε. Πέρα απ την πλάκα τώρα, συνηγορος του καταναλωτή και ΕΕΤΤ μπορούν να είναι αποδεκτες του όποιου παραπόνου σου αλλά από τη στιγμή που η χρεώσεις αφορούν σε δική σου χρήση δε θα κερδίσεις απολύτως τίποτα. Το συμβόλαιο μπορεί να σπάσει ατελώς μόνο στην περίπτωση που μονομερώς αλλάξουν τους όρους του συμβολαίου οπότε σου δίνουν ένα έυλογο χρονικό διάστημα να τους αποδεχθείς ή να φυγεις χωρίς χρέωση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
DanielRGr Δημοσ. 21 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2021 1 hour ago, gbouros said: @Foutrelisευχαριστώ για τις πληροφορίες. Δεν τα ήξερα αυτά. Η wind λοιπόν έχει πρόγραμμα (fiber 50) σχεδόν ίδια τιμή με όσα πληρώνω με μεγαλύτερη ταχύτητα και απεριόριστα κινητά. Επίσης υπάρχουν άτομα που εχουν wind με το ίδιο ακριβώς πρόγραμμα με μένα που πληρώνουν από 17 ως 20€. Θα μου πείτε: ας έψαχνες να βρεις καλύτερες τιμές/πρόγραμμα. Όντως δεν το έψαξα και γιαυτό πλήρωνα περισσότερα από πολλούς άλλους για τις ίδιες παροχές. Μήπως όμως γιαυτό το λόγο θα έπρεπε η wind να βοηθήσει παραπάνω τώρα που έγινε η στραβή; Όταν έχεις ένα πελάτη που επί 10 χρόνια δεν το ψάχνει και σου πληρώνει 50-80€ παραπάνω από άλλους πελάτες σου δεν θα έπρεπε να τον προσέξεις για να μην τον χάσεις; Θα προσπαθήσω να επικοινωνήσω και πάλι μαζί τους για μεγαλύτερο κούρεμα αλλά το σίγουρο είναι ότι δεν θα με ξαναδούν. Μήπως γνωρίζετε σε ποιο φορέα μπορώ να κάνω μια καταγγελία; Δεν πρόκειται να γίνει τίποτα αλλά έτσι για το γαμώτο. Τι ισχύει για το σπάσιμο συμβολαίου; Βασικά δεν υπάρχει συμβόλαιο εκτός του αρχικού πριν 10 χρόνια (το οποίο έχει χαθεί). Από τότε μόνο τηλεφωνικά γίνονταν οι ανανεώσεις και το ισχύον πρόγραμμα δεν έχει καμιά σχέση με το αρχικό. Η τηλεφωνικη ανανεωση ειναι 2ετες συμβολαιο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Miracle Worker Δημοσ. 21 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2021 3 ώρες πριν, gbouros είπε Η wind λοιπόν έχει πρόγραμμα (fiber 50) σχεδόν ίδια τιμή με όσα πληρώνω με μεγαλύτερη ταχύτητα και απεριόριστα κινητά. Επίσης υπάρχουν άτομα που εχουν wind με το ίδιο ακριβώς πρόγραμμα με μένα που πληρώνουν από 17 ως 20€. Θα μου πείτε: ας έψαχνες να βρεις καλύτερες τιμές/πρόγραμμα. Όντως δεν το έψαξα και γιαυτό πλήρωνα περισσότερα από πολλούς άλλους για τις ίδιες παροχές. Εγώ με ληγμένο συμβόλαιο (όχι wind) και σχεδόν καθημερινά τηλέφωνα από την πλευρά τους για να ανανεώσω, μου πρόσφεραν μόνο ότι υπήρχε στο site. Ούτε έκπτωση, ούτε καν πρόγραμμα προσαρμοσμένο στις ανάγκες μου. Την ίδια στιγμή φίλη έκανε μεταφορά στην εταιρεία μου από άλλη και τις έκοψαν 5 ευρώ και δωρεάν τα έξοδα σύνδεσης, για το ίδιο πρόγραμμα. Αν δεν κάνεις ταρζανιές με αίτημα διακοπής ή φορητότητας, με ότι κίνδυνο συνεπάγεται, δύσκολα θα πάρεις χαμηλότερο. Το loyalty δεν εκτιμάται καθόλου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gbouros Δημοσ. 21 Μαρτίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2021 Δεν ήθελα να κάνω ταρζανιές για να έχω την καλύτερη προσφορά και γιαυτό πλήρωνα παραπάνω από πολλούς άλλους. (αν και αθροιστικά σε βάθος χρόνου μαζεύεται μεγάλο ποσό) Αυτό που δεν μπορώ να χωνέψω είναι τα 56,67€ που χρεώνουν την ώρα σε κινητά εκτός παγίου. Το θεωρώ αισχροκέρδια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις