paylidis Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2021 3 λεπτά πριν, h3342 είπε μα φτάνει στο όριο να δω κανεναν να εχει δωσει 18000 ευρω για το 1.0 MPI 80 PS του 0-100 χλμ./ώρα σε 15,5 δλ και να θελω να τον γνωρίσω απο περιεργεια να δω τι ανθρωπος ειναι 😂😂😂 κι ομως κυκλοφορουν αναμεσα μας... και μου αμφισβητειτε κατα τα αλλα τον TGI με τα 90 άλογα 😅 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Το τελευταιο τετράμηνο (Ιουνιο-Σεπτεμβριο) είχα βάλει στόχο να δω την πραγματική κατανάλωση του Q3 στην πολη υπο συνθηκες ζέστης-μόνιμου κλιματισμού. Οποτε το πηγαινα απο ξεχειλισμα σε ξεχείλισμα και κατεγραφα χλμ. Το καλοκαιρι (Αυγουστο) που δεν ειχε ιδιαίτερη κίνηση η μεση κατανάλωση μου βγήκε στα 8.7, το Σεπτέμβριο με την αδιανόητη κίνηση που έχει εφτασε τα 10.6, ενω η μέση κατανάλωση μου για το διαστημα ήταν σχεδον 10 λ/100 χλμ (9,9 για την ακρίβεια). Μου φαινονται αρκετα, γενικα εχω αρκετά εως πολύ βαρυ πόδι, βέβαια σε καθε περιπτωση ειναι 2-2,5 λιτρα κάτω απο το προηγούμενο E87 LCI στις ίδιες συνθηκες. Επισημαίνω, αυστηρα πόλη, στενα, φαναρια κλπ. Άλλος με τον 1.5 τι πραγματικες καταναλώσεις εχει; Απο τη μία σκεφτομαι σοβαρα το Q4 αλλα απο την άλλη δε ξερω κατα ποσο θα εχει νοημα το ηλεκτρικο για 400 χλμ που κανω το μήνα... (Σα να λεμε 60-70€ βενζίνη) (προφανως και δε μπαινω μεσα απο τα καυσιμα... ουδεποτε με ενοιαζε ιδιαιτερα η κατανάλωση αλλα καλόμαθα με το CNG που τα ιδια χλμ θα τα έκανα με 13-14 ευρω το πολυ και σκεφτομαι μήπως μπορώ να βρω μια χρυση τομή για καλύτερο αυτοκίνητο+πιο οικονομικό, αν κ απο την άλλη λεω αστο μια χαρα ειναι) @tsofras με νιωθεις; 🤣 Επεξ/σία 29 Σεπτεμβρίου 2021 από paylidis 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ProponitisTouKanape Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2021 23 ώρες πριν, john1987 είπε Ρε παιδιά ποιος θα πάει να δώσει 20κ για VW Poloi; Έλεος κάπου με τις αυξήσεις. Αλλάξανε 2 οθόνες και 2 φώτα και ζητάνε 3κ πάνω. Αυτό που αναγνωρίζω στο Polo είναι ότι είναι πολύ άνετο και έχει αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου (κάτι το οποίο δύσκολα συναντάς σε αυτή την κατηγορία). Τα 20Κ σου φαίνονται πολλά; Εδώ το 110 το ζητάει 23,900. Που με το ίδιο μοτέρ (μάλιστα με 115 άλογα) πέρυσι το έδινε 16.500 (άντε με χειροκίνητο, θες και 1,000 έξτρα για το αυτόματο, still...) 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ritualistic Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2021 57 λεπτά πριν, paylidis είπε Το τελευταιο τετράμηνο (Ιουνιο-Σεπτεμβριο) είχα βάλει στόχο να δω την πραγματική κατανάλωση του Q3 στην πολη υπο συνθηκες ζέστης-μόνιμου κλιματισμού. Οποτε το πηγαινα απο ξεχειλισμα σε ξεχείλισμα και κατεγραφα χλμ. Το καλοκαιρι (Αυγουστο) που δεν ειχε ιδιαίτερη κίνηση η μεση κατανάλωση μου βγήκε στα 8.7, το Σεπτέμβριο με την αδιανόητη κίνηση που έχει εφτασε τα 10.6, ενω η μέση κατανάλωση μου για το διαστημα ήταν σχεδον 10 λ/100 χλμ (9,9 για την ακρίβεια). Μου φαινονται αρκετα, γενικα εχω αρκετά εως πολύ βαρυ πόδι, βέβαια σε καθε περιπτωση ειναι 2-2,5 λιτρα κάτω απο το προηγούμενο E87 LCI στις ίδιες συνθηκες. Επισημαίνω, αυστηρα πόλη, στενα, φαναρια κλπ. Άλλος με τον 1.5 τι πραγματικες καταναλώσεις εχει; Απο τη μία σκεφτομαι σοβαρα το Q4 αλλα απο την άλλη δε ξερω κατα ποσο θα εχει νοημα το ηλεκτρικο για 400 χλμ που κανω το μήνα... (Σα να λεμε 60-70€ βενζίνη) (προφανως και δε μπαινω μεσα απο τα καυσιμα... ουδεποτε με ενοιαζε ιδιαιτερα η κατανάλωση αλλα καλόμαθα με το CNG που τα ιδια χλμ θα τα έκανα με 13-14 ευρω το πολυ και σκεφτομαι μήπως μπορώ να βρω μια χρυση τομή για καλύτερο αυτοκίνητο+πιο οικονομικό, αν κ απο την άλλη λεω αστο μια χαρα ειναι) @tsofras με νιωθεις; 🤣 εγω μετρησεις δεν κανω αλλα συμφωνα με το trip computer τον Σεπτεμβρη που εχουμε αγανακτησει με την κινηση βλεπω καταναλωσεις γυρω στο 9.5-10. Χωρις κινηση τον Αυγουστο εβλεπα λιγο πανω απο 7.5. οντως δεν ειναι λιγα αλλα για να πεις οτι θα αλλαξεις το βασικο σου αυτοκινητο ωστε να δεις αξιοσημειωτες διαφορες στην τσεπη απο το καυσιμο θα πρεπει να πας σε ηλεκτρικο που σημαινει 45-50k και παλι δεν παιρνεις ικανοποιητικη αυτονομια... σε 5-10 χρονια που η τεχνολογια θα ειναι ετοιμη και σε χαμηλοτερες τιμες το ξανασυζηταμε, εξυπακουεται ομως οτι το ρευμα θα εχει αρκετα υψηλοτερο κοστος τοτε οποτε παλι δεν ξερω αν θα τεθει ποτε πραγματικο σεναριο εξοικονομησης χρηματων... 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, ritualistic είπε εγω μετρησεις δεν κανω αλλα συμφωνα με το trip computer τον Σεπτεμβρη που εχουμε αγανακτησει με την κινηση βλεπω καταναλωσεις γυρω στο 9.5-10. Χωρις κινηση τον Αυγουστο εβλεπα λιγο πανω απο 7.5. οντως δεν ειναι λιγα αλλα για να πεις οτι θα αλλαξεις το βασικο σου αυτοκινητο ωστε να δεις αξιοσημειωτες διαφορες στην τσεπη απο το καυσιμο θα πρεπει να πας σε ηλεκτρικο που σημαινει 45-50k και παλι δεν παιρνεις ικανοποιητικη αυτονομια... σε 5-10 χρονια που η τεχνολογια θα ειναι ετοιμη και σε χαμηλοτερες τιμες το ξανασυζηταμε, εξυπακουεται ομως οτι το ρευμα θα εχει αρκετα υψηλοτερο κοστος τοτε οποτε παλι δεν ξερω αν θα τεθει ποτε πραγματικο σεναριο εξοικονομησης χρηματων... To 7.7-7.8 επιτυγχανεται ευκολα με νορμαλ κινηση και χωρις πλάκωμα... στο στρώσιμο τόσο ειχα (και λιγο πιο κατω απο 7.5) Σκεφτομαι ότι ίσως εν τέλει η ιδανικη επιλογή θα ήταν ένα Plug In Q3, κοινως τα καθημερινα μου χλμ (15-20 συνολο) με φόρτιση και ότι παραπάνω με βενζίνη... Τα 60-70 ευρω το μήνα δεν ειναι κανενα ποσο που αξιζει συζητησης, το θέμα ειναι αν αξιζει τωρα μια μεταβαση σε ηλεκτρικο (με επιδότηση κοκ) Στο καπακι σκεφτομαι να παραγγειλω 19αρες... Αν βαλω δηλαδη τις 19αρες που θα πάει; στο 12/100; 🤣 Με κοροιδευει μεχρι και η γυναικα μου πλεον που με το χιλιαρι χιουνται κάποτε ειχε μεγαλυτερη κατανάλωση απο το 1600 E87 έτσι όπως οδηγάει 😂😂😂 Επεξ/σία 29 Σεπτεμβρίου 2021 από paylidis Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
imr Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2021 2 λεπτά πριν, paylidis είπε To 7.7-7.8 επιτυγχανεται ευκολα με νορμαλ κινηση και χωρις πλάκωμα... στο στρώσιμο τόσο ειχα (και λιγο πιο κατω απο 7.5) Σκεφτομαι ότι ίσως εν τέλει η ιδανικη επιλογή θα ήταν ένα Plug In Q3, κοινως τα καθημερινα μου χλμ (15-20 συνολο) με φόρτιση και ότι παραπάνω με βενζίνη... Τα 60-70 ευρω το μήνα δεν ειναι κανενα ποσο που αξιζει συζητησης, το θέμα ειναι αν αξιζει τωρα μια μεταβαση σε ηλεκτρικο (με επιδότηση κοκ) Κοιτα σε κινηση ειναι οτι χειροτερο για καταναλωση, παντως στα 10 εισαι μια χαρα νομιζω. Εφοσον εχεις το καμικ για ταξιδια, ενα leaf πχ για μεσα στην πολη νομιζω θα ηταν καλη επιλογη. Εαν θελεις το μεγαλυτερο αυτοκινητο δεν νομιζω οτι αξιζει καποιο plugin δεν θα βγαλει τα λεφτα του. κρατησε το q3 και σε μερικα χρονια πας σε πληρως ηλεκτρικο 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
john1987 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) To Q4 e-tron είναι πανέμορφο και ούτε θέλω να μάθω πόσα κάνει. Είδα και το ID4 στο δρόμο - αρκετά εντυπωσιακό. Συμφωνώ με τους φίλους, δεν αξίζει η μετάβαση σε ηλεκτροκίνηση ακόμα. Και το plug in hybrid πόσο θα το ευχαριστηθείς σε ταξίδι; Θα έχεις το νου σου να το φορτίζεις συνέχεια. Επίσης γιατί να βάλεις 19αρες στους κωλόδρομους της Ελλάδας; Επεξ/σία 29 Σεπτεμβρίου 2021 από john1987 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 13 λεπτά πριν, john1987 είπε To Q4 e-tron είναι πανέμορφο και ούτε θέλω να μάθω πόσα κάνει. Είδα και το ID4 στο δρόμο - αρκετά εντυπωσιακό. Συμφωνώ με τους φίλους, δεν αξίζει η μετάβαση σε ηλεκτροκίνηση ακόμα. Και το plug in hybrid πόσο θα το ευχαριστηθείς σε ταξίδι; Θα έχεις το νου σου να το φορτίζεις συνέχεια. Επίσης γιατί να βάλεις 19αρες στους κωλόδρομους της Ελλάδας; To plug in μονο για μεσα στη πολη. Ωστόσο πηρα τηλ, ετσι οπως το θέλω (κοινως ιδιο με το δικο μου κ επιπλεον οροφή και αναγκαστικα αυτοματο) βγαινει στο πενηντάρικο περιπου... Προφανως και δεν αξιζει να δωσω επιπλέον 20 χιλιαρικα για 50-60 χλμ αυτονομια εντος πολης... Το Q4 ειναι οντως πανεμορφο και το περιμενω για TD (πιθανως και ημερήσιο ή weekend). Ομοιως στην 50αρα θα βγει η βασικη εκδοση (κοινως οχι τη μεγαλη αυτονομία) αλλα θα έχει το Bonus της κρατικης επιδότησης οποτε θα πεσει οριακά κατω απο 45 με τον εξοπλισμο που θελω (κατ εκτιμηση οι τιμές, αναμενεται και καποιο bonus ηλεκτροκίνησης απο την Audi και για τα 2)... Ξεφευγουν... Και σαφως δεν αξίζει. Εαν ειναι να δωσω 50Κ παιρνω ενα Tesla κ τελειωσε... Το id4 οντως ωραιο το ειδα τις προάλλες στη καρεντα που ειχα παει για σερβις το καμικ. Με την επιδότηση μου ειπαν γυρω στα 40 αλλα δεν ρωτησα ακριβη τιμη και λεπτομερειες Τις 19αρες ξεκαθαρα για ομορφια τις θέλω και επειδη σκοπευω ουτως ή αλλιως να αλλαξω τα τραγικα (για τα γουστα μου και το συγκεκριμένο αμαξι, καθως σε άλλο αμαξι ημουν ευχαριστημένος) falken που φοράει η audi εργοστασιακα... 18 λεπτά πριν, imr είπε Κοιτα σε κινηση ειναι οτι χειροτερο για καταναλωση, παντως στα 10 εισαι μια χαρα νομιζω. αυτο προσπαθω να δω αν ειναι λογικό... σε σχέση πχ με το E87 ειναι 2 λιτρα κατω εύκολα αλλα μηπως ειναι αρκετα γενικα; Επεξ/σία 29 Σεπτεμβρίου 2021 από paylidis Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Giama Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2021 33 λεπτά πριν, paylidis είπε To 7.7-7.8 επιτυγχανεται ευκολα με νορμαλ κινηση και χωρις πλάκωμα... στο στρώσιμο τόσο ειχα (και λιγο πιο κατω απο 7.5) Σκεφτομαι ότι ίσως εν τέλει η ιδανικη επιλογή θα ήταν ένα Plug In Q3, κοινως τα καθημερινα μου χλμ (15-20 συνολο) με φόρτιση και ότι παραπάνω με βενζίνη... Ένα υβριδικό (όχι plug-in, όχι mild) δεν θα σου γλίτωνε κάτι σε κατανάλωση μέσα στην πόλη; Το πλεονέκτημά του μέσα στην πόλη δεν είναι, υποτίθεται; Αυτό ίσως να ήταν μια μέση λύση για σένα δηλαδή για να μην ξεφύγεις τόσο πολύ σε χρήματα επιλέγοντας plug in. Από την άλλη δε νομίζω ότι είναι καλή λύση να αλλάξεις το τρέχον Q3 σου με κάτι τέτοιο, δεν αξίζει τα έξτρα χρήματα. Νομίζω το καλύτερο είναι να περιμένεις κάποιο διάστημα και να χαρείς το Q3 σου, δεν το έχεις και πολύ μεγάλο διάστημα, έτσι δεν είναι; Δες το θετικά, είσαι ήδη 2 λίτρα κάτω από το προηγούμενό σου στις ίδιες συνθήκες... 😀 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
denexo Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Εχθές έβαλα βενζίνη. Έχω ρυθμίσει το trip computer να μετράει tank average. Πριν μηδενίσει έδειξε 4.0lt/100km. Και όλα αυτά στην απίστευτη κίνηση του Σεπτεμβρίου που είπε και ο @paylidis. Κάνω κάθε μέρα 50km μέσω Κηφισού. Για συνθήκες κίνησης το υβριδικό της Toyota ήταν για μένα η καλύτερη αγορά μιας και με ενδιέφερε να κρατήσω χαμηλά το κόστος χρήσης. Σε ταξίδι περιμένω να δω κοντά στο 5.5-6.0 αν κρίνω από άλλους κατόχους που το θεωρώ normal. Μακάρι να μην τιμωρούσε το ελληνικό κράτος τα δίλιτρα και να μπορούσα να έχω 184 hp αντί για 122 Επεξ/σία 29 Σεπτεμβρίου 2021 από denexo 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
imr Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2021 16 λεπτά πριν, paylidis είπε To plug in μονο για μεσα στη πολη. Ωστόσο πηρα τηλ, ετσι οπως το θέλω (κοινως ιδιο με το δικο μου κ επιπλεον οροφή και αναγκαστικα αυτοματο) βγαινει στο πενηντάρικο περιπου... Προφανως και δεν αξιζει να δωσω επιπλέον 20 χιλιαρικα για 50-60 χλμ αυτονομια εντος πολης... Το Q4 ειναι οντως πανεμορφο και το περιμενω για TD (πιθανως και ημερήσιο ή weekend). Ομοιως στην 50αρα θα βγει η βασικη εκδοση (κοινως οχι τη μεγαλη αυτονομία) αλλα θα έχει το Bonus της κρατικης επιδότησης οποτε θα πεσει οριακά κατω απο 45 με τον εξοπλισμο που θελω (κατ εκτιμηση οι τιμές, αναμενεται και καποιο bonus ηλεκτροκίνησης απο την Audi και για τα 2)... Ξεφευγουν... Και σαφως δεν αξίζει. Εαν ειναι να δωσω 50Κ παιρνω ενα Tesla κ τελειωσε... Το id4 οντως ωραιο το ειδα τις προάλλες στη καρεντα που ειχα παει για σερβις το καμικ. Με την επιδότηση μου ειπαν γυρω στα 40 αλλα δεν ρωτησα ακριβη τιμη και λεπτομερειες Τις 19αρες ξεκαθαρα για ομορφια τις θέλω και επειδη σκοπευω ουτως ή αλλιως να αλλαξω τα τραγικα (για τα γουστα μου και το συγκεκριμένο αμαξι, καθως σε άλλο αμαξι ημουν ευχαριστημένος) falken που φοράει η audi εργοστασιακα... αυτο προσπαθω να δω αν ειναι λογικό... σε σχέση πχ με το E87 ειναι 2 λιτρα κατω εύκολα αλλα μηπως ειναι αρκετα γενικα; Κοιτα λογικη καταλαωση ειναι, απλα δεν ειναι αυτοκινητο για πολη, εκει τα χιλιαρια θα ηταν αρκετα καλυτερα. Παντως για 1500ρι εισαι μια χαρα Αν ειναι να δωσεις 50000 πας κατευθειαν σε τεσλα οπως ειπες. Δεν εχει νοημα τιποτα αλλο plugin/ηλεκτρικο. Οπως το βλεπω σχετικα με ηλεκτρικα αυτην την στιγμη ειναι η μικρα φτηνα τυπου leaf(που κυκλοφορει πολλα χρονια και ειναι σε καλο σημειο εξελιξης) η Τεσλα. Ολα τα αλλα ειναι ημιμετρα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2021 22 λεπτά πριν, Giama είπε Ένα υβριδικό (όχι plug-in, όχι mild) δεν θα σου γλίτωνε κάτι σε κατανάλωση μέσα στην πόλη; Το πλεονέκτημά του μέσα στην πόλη δεν είναι, υποτίθεται; Αυτό ίσως να ήταν μια μέση λύση για σένα δηλαδή για να μην ξεφύγεις τόσο πολύ σε χρήματα επιλέγοντας plug in. Από την άλλη δε νομίζω ότι είναι καλή λύση να αλλάξεις το τρέχον Q3 σου με κάτι τέτοιο, δεν αξίζει τα έξτρα χρήματα. Νομίζω το καλύτερο είναι να περιμένεις κάποιο διάστημα και να χαρείς το Q3 σου, δεν το έχεις και πολύ μεγάλο διάστημα, έτσι δεν είναι; Δες το θετικά, είσαι ήδη 2 λίτρα κάτω από το προηγούμενό σου στις ίδιες συνθήκες... 😀 Νομιζω πως συμφωνω στο τελευταιο σημειο σου. Δεν ειμαι για υβριδικο τυπου τουοτα, πιθανότατα ειναι η μαρκα που δε θα αγοραζα ποτε μαζι με χιουνται κια κλπ. Μενω ως εχει μεχρι να βγει κατι εξωφρενικά VFM σε ηλεκτρικο ή plug in hybrid (ακουγεται ότι ισως ανεβασουν το ποσοστο της επιδότησης γιατι πηγε ψιλοαπατο το προγραμμα "ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ") 19 λεπτά πριν, imr είπε Κοιτα λογικη καταλαωση ειναι, απλα δεν ειναι αυτοκινητο για πολη, εκει τα χιλιαρια θα ηταν αρκετα καλυτερα. Παντως για 1500ρι εισαι μια χαρα Αν ειναι να δωσεις 50000 πας κατευθειαν σε τεσλα οπως ειπες. Δεν εχει νοημα τιποτα αλλο plugin/ηλεκτρικο. Οπως το βλεπω σχετικα με ηλεκτρικα αυτην την στιγμη ειναι η μικρα φτηνα τυπου leaf(που κυκλοφορει πολλα χρονια και ειναι σε καλο σημειο εξελιξης) η Τεσλα. Ολα τα αλλα ειναι ημιμετρα. για μικρό δεν ειμαι, γενικα ειμαι του Upscaling... Μαλλον εχω επηρεαστεί πολυ απο την κατανάλωση του gtec κ το σκεφτομαι, καθως ουδεποτε στο παρελθον με ενοιαζε ιδιαιτερα η κατανάλωση. Δυστυχως δε βγαζουν Q3 gtron... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Peugeot208 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2021 47 λεπτά πριν, paylidis είπε Τις 19αρες ξεκαθαρα για ομορφια τις θέλω και επειδη σκοπευω ουτως ή αλλιως να αλλαξω τα τραγικα (για τα γουστα μου και το συγκεκριμένο αμαξι, καθως σε άλλο αμαξι ημουν ευχαριστημένος) falken που φοράει η audi Τι σε χαλάει στα Falken? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2021 1 λεπτό πριν, Peugeot208 είπε Τι σε χαλάει στα Falken? Στο συγκεκριμενο αμαξι γλυστρανε πάαααρα πολυ... Σε σημειο αηδιας, με νερα κατω αν πας να ξεκινησεις το αντισπιν βαραει υπερωρίες. Επισης σκεφτομαι σοβαρα ελλείψη ρεζέρβας να βάλω Runflat, αλλα αυτό δε με πολυκαιει. Τα έχω σε άλλο αμαξι πιθανώς άλλη σειρά βέβαια (επεμενε ο λαστιχας-γνωστός και μαλιστα ειπε αν δε σε ικανοποιησουν ελα σε ενα μηνα και θα τα παρω πισω και θα σου βαλω ότι θες) και είναι παραπάνω απο άψογα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Peugeot208 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2021 8 λεπτά πριν, paylidis είπε Στο συγκεκριμενο αμαξι γλυστρανε πάαααρα πολυ... Σε σημειο αηδιας, με νερα κατω αν πας να ξεκινησεις το αντισπιν βαραει υπερωρίες. Επισης σκεφτομαι σοβαρα ελλείψη ρεζέρβας να βάλω Runflat, αλλα αυτό δε με πολυκαιει. Τα έχω σε άλλο αμαξι πιθανώς άλλη σειρά βέβαια (επεμενε ο λαστιχας-γνωστός και μαλιστα ειπε αν δε σε ικανοποιησουν ελα σε ενα μηνα και θα τα παρω πισω και θα σου βαλω ότι θες) και είναι παραπάνω απο άψογα... Αυτό με το antispin το παθαίνω και εγώ σε απότομες εκκινήσεις και ας έχω το pilot sport 3 (μαλακή γόμα). Πιθανώς, να οφείλεται στο ότι δεν κάνουμε πολλά χιλιόμετρα και δεν έχει ζεσταθεί επαρκώς το ελαστικό. Το run flat με 19αρες δεν θα σου το κάνει πολύ σκληρό; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις