Προς το περιεχόμενο

Περί αυτοκίνησης


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, billyg599 είπε

Στις ΗΠΑ πάντως που αλλάζουν τα αυτοκίνητα σαν τα πουκάμισα τα ιαπωνικά είναι τοπ στις πωλήσεις. Ευρωπαικές δεν είχε βέβαια από ότι θυμάμαι (εκτός απο τις 3 premium) και την VW που είναι από τις τελευταίες σε πωλήσεις.

Βέβαια τα ιαπωνικά στις ΗΠΑ είναι κατ' όνομα μόνο ιαπωνικά, σχεδόν όλα είναι μοντέλα σχεδιασμένα και κατασκευασμένα στις ΗΠΑ. Με μια γρήγορη ματιά τσέκαρα πως έχουν 15 εργοστάσια στην Αμερική συν κέντρα έρευνας, ανάπτυξης και δοκιμών. Τα ευρωπαϊκά αντίθετα είναι εισαγόμενα και σε μεγάλο βαθμό τα ίδια αυτοκίνητα που αγοράζουμε κι εμείς (ή έστω στη Γερμανία γιατί μεγάλες βενζίνες δεν έρχονται στο Ελλάντα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Πάντως παιδιά μια και συζητάμε για άλλες χώρες εμένα προσωπικά στην αυτοκίνηση στην Ελλάδα με ενοχλούν ελλείψεις σε άλλα πράγματα π.χ. κακοί δρόμοι, κτίρια ή πόλεις γενικά χωρις πρόβλεψη παρκινγκ, κάνει ο καθένας ότι θέλει όπου θέλει κτλ. Αυτά που ξέρετε όλοι δηλαδή. Θα ήμουν οκ και με τα μικρά μου κορεάτικα αυτοκίνητα αν αυτά τα παραπάνω ήταν οκ.

  • Like 5
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

46 λεπτά πριν, billyg599 είπε

Πάντως παιδιά μια και συζητάμε για άλλες χώρες εμένα προσωπικά στην αυτοκίνηση στην Ελλάδα με ενοχλούν ελλείψεις σε άλλα πράγματα π.χ. κακοί δρόμοι, κτίρια ή πόλεις γενικά χωρις πρόβλεψη παρκινγκ, κάνει ο καθένας ότι θέλει όπου θέλει κτλ. Αυτά που ξέρετε όλοι δηλαδή. Θα ήμουν οκ και με τα μικρά μου κορεάτικα αυτοκίνητα αν αυτά τα παραπάνω ήταν οκ.

Είναι και αυτό αλλά ας αποκτήσουμε επιτέλους και εμείς οι οδηγοί οδηγική παιδεία..

Τους βλέπω όλους εδώ με ένα κινητό στο χέρι . 😡😡😡

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, gxyp είπε

Είναι και αυτό αλλά ας αποκτήσουμε επιτέλους και εμείς οι οδηγοί οδηγική παιδεία..

Τους βλέπω όλους εδώ με ένα κινητό στο χέρι . 😡😡😡

Επίσης να αρχίσουν να ανάβουν και κανένα φλας...

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ρε παιδια εγω χτες ειδα και το αλλο και φρικαρα, πανω σε μηχανη νεαρη συνεπιβατης να πιανει το κινητο με τα 2 χερια και να στελνει μηνυμα και να παλατζαρει μπρος-πισω σε καθε σταματα-ξεκινα της μηχανης. Απλα τρελαθηκα! Λεω ρε π#υστη μου ποση ωρα θα εισαι πανω στη μηχανη που δεν μπορεις χωρις κινητο; Αφου σε μιση ωρα μια μηχανη διασχιζει ολη την Αθηνα, οποτε μεση διαδρομη ναναι κανα τεταρτο;

Ρε γ@μωτο θα σκοτωθουν και θα το μαθουν απτα social, χαμπαρι δεν θα παρουν τι εγινε.

Επεξ/σία από atrigane
  • Sad 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, paylidis είπε

Γ@μησε !!!

ειναι ματ ή γυαλιστερό;

Φαίνεται παντως ματ κ είναι πανέμορφο 

 

Ποσό πήγε τελικά;

Χαχα ναι και οσο το βλεπω μου αρεσει περισσοτερο, η αληθεια ειναι οτι χανει στη φωτο

Σαγρε λεγεται κανονικα, το ματ ειναι λιγο διαφορετικο σαν αισθηση και οψη

170ε στον Μπιλιρη, φαινεται αψογη δουλεια και σε 3 εργασιμες τις ειχα (μεχρι να ετοιμαστουν μου ειχε βαλει ρεζερβες)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μία ερώτήση για DCT που δεν έχω οδηγήσει ποτέ. Ψάχνοντας λίγο γρήγορα είδα ότι σε συνθήκες χαμηλής ταχύτητας (π.χ. κίνηση εντός πόλης δηλ <10kmph) πρέπει η να έχεις πατημένο φρένο ή να πατάς γκάζι. Δηλαδή να μήν το αφήνεις να πηγαίνει μόνο του χωρίς γκάζι. Σε DCT όμως υποθέτω ότι όταν αφήνω το φρένο, και χωρίς γκάζι, ο υπολογιστής εμπλέκει τον συμπλέκτη, βάζει πρώτη, και δίνει λίγο γκάζι για να μήν σβήσει (;). 'Η επίσης εμπλέκει λίγο τον συμπλέκτη με λίγο γκάζι για να επιτύχει πολύ χαμηλή ταχύτητα (λειτουργεί δηλαδή όπώς οδηγός στο χειροκίνητο). Οπότε γιατί μεγαλύτερη φθορά από ένα χειροκίνητο; Ή μήπως η συζήτηση αφορά κιβώτια μετατροπέα ροπής που δεν έχουν τέτοιο θέμα φθοράς;

Επεξ/σία από billyg599
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, billyg599 είπε

Μία ερώτήση για DCT που δεν έχω οδηγήσει ποτέ. Ψάχνοντας λίγο γρήγορα είδα ότι σε συνθήκες χαμηλής ταχύτητας (π.χ. κίνηση εντός πόλης δηλ <10kmph) πρέπει η να έχεις πατημένο φρένο ή να πατάς γκάζι. Δηλαδή να μήν το αφήνεις να πηγαίνει μόνο του χωρίς γκάζι. Σε DCT όμως υποθέτω ότι όταν αφήνω το φρένο, και χωρίς γκάζι, ο υπολογιστής εμπλέκει τον συμπλέκτη, βάζει πρώτη, και δίνει λίγο γκάζι για να μήν σβήσει (;). 'Η επίσης εμπλέκει λίγο τον συμπλέκτη με λίγο γκάζι για να επιτύχει πολύ χαμηλή ταχύτητα (λειτουργεί δηλαδή όπώς οδηγός στο χειροκίνητο). Οπότε γιατί μεγαλύτερη φθορά από ένα χειροκίνητο; Ή μήπως η συζήτηση αφορά κιβώτια μετατροπέα ροπής που δεν έχουν τέτοιο θέμα φθοράς;

DO NOT USE THE GEARBOX TO HOLD THE CAR

When your car is on a slope, use the brake pedal to keep it stationary. Holding it in position using the dual-clutch gearbox causes clutch slip.

Doing the same thing in a manual car will also wear out its clutch.

 

Και αν θέλεις να κάψεις λίγο εγκέφαλο για clutch slipping :D

https://journals.sagepub.com/doi/full/10.1177/1464419318785422

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, tsofras είπε

DO NOT USE THE GEARBOX TO HOLD THE CAR

When your car is on a slope, use the brake pedal to keep it stationary. Holding it in position using the dual-clutch gearbox causes clutch slip.

Doing the same thing in a manual car will also wear out its clutch.

 

Και αν θέλεις να κάψεις λίγο εγκέφαλο για clutch slipping :D

https://journals.sagepub.com/doi/full/10.1177/1464419318785422

Είναι ένα από τα βίντεο που είδα αλλά δεν εξηγεί για ποιόν λόγο δεν πρέπει να το κάνεις αυτό με το φρένο (δηλαδή το slip). Δεν είμαι μηχανολόγος μηχ. αλλά θα κάνω μία προσπάθεια🙂

Επεξ/σία από billyg599
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, billyg599 είπε

Είναι ένα από τα βίντεο που είδα αλλά δεν εξηγεί για ποιόν λόγο δεν πρέπει να κάνεις το κάνεις αυτό (δηλαδή το slip). Δεν είμαι μηχανολόγος μηχ. αλλά θα κάνω μία προσπάθεια🙂

ούτε εγώ και για να είμαι ειλικρινής διάβασα και την έρευνα που πόσταρα και έπαθα ένα μίνι εγκεφαλικό :D

Δεν είδα να γράφει κάτι σχετικό περισσότερο για το πως αλλάζει απο τον πρώτο στον δεύτερο συμπλέκτη

Απο ότι έχω καταλάβει το clutch slipping είναι το να γίνεται σύμπλεξη -αποσύμπλεξη χωρίς να μεταφέρεται όμως ενέργεια στους τροχούς με αποτέλεσμα να χαλάσει.

Ας μας πεί κάποιος γνώστης γιατί μπορεί να γράφω και βλακείες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, billyg599 είπε

Μία ερώτήση για DCT που δεν έχω οδηγήσει ποτέ. Ψάχνοντας λίγο γρήγορα είδα ότι σε συνθήκες χαμηλής ταχύτητας (π.χ. κίνηση εντός πόλης δηλ <10kmph) πρέπει η να έχεις πατημένο φρένο ή να πατάς γκάζι. Δηλαδή να μήν το αφήνεις να πηγαίνει μόνο του χωρίς γκάζι. Σε DCT όμως υποθέτω ότι όταν αφήνω το φρένο, και χωρίς γκάζι, ο υπολογιστής εμπλέκει τον συμπλέκτη, βάζει πρώτη, και δίνει λίγο γκάζι για να μήν σβήσει (;). 'Η επίσης εμπλέκει λίγο τον συμπλέκτη με λίγο γκάζι για να επιτύχει πολύ χαμηλή ταχύτητα (λειτουργεί δηλαδή όπώς οδηγός στο χειροκίνητο). Οπότε γιατί μεγαλύτερη φθορά από ένα χειροκίνητο; Ή μήπως η συζήτηση αφορά κιβώτια μετατροπέα ροπής που δεν έχουν τέτοιο θέμα φθοράς;

Εντάξει είναι σχετικό όλο αυτό και επίσης παίζει μεγάλο ρόλο αν είναι "υγρό"  ή οχι το κιβώτιο, αν κολυμπάει δλδ σε λάδι το σετ του πολύδισκου.

Στο golf με αισίως 220k dsg6 (υγρό) και "σωστή" απο μέρους μου χρήση (αλλαγές βαλβολίνης/φίλτρου στην ώρα τους, νεκρό στα φανάρια οταν ξερω οτι διαρκεί αρκετά η στάση, οσο λιγοτερο creeping γίνεται) μέχρι στιγμής δεν είχα ποτέ πρόβλημα με το κιβώτιο και σίγουρα έχουν υπάρξει πολλές φορές που εχω πήξει σε κίνηση ανελέητη.

Εκεί μετά τα 200κ καταλαβαίνω πλέον οτι ζορίζεται κάπως σε τέτοιες συνθήκες (ζέστη και πολύ κινηση) αλλά αυτό είναι λογικό γιατί σίγουρα έχουν φαγωθεί και οι συμπλέκτες. 

Στα ξηρά κιβώτια είναι σίγουρα χειρότερα τα πράγματα ανάλογα και τη ροπή/βάρος του κάθε αυτοκινήτου

Επεξ/σία από and_64
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, and_64 είπε

Στο golf με αισίως 220k dsg6 (υγρό) και "σωστή" απο μέρους μου χρήση (αλλαγές βαλβολίνης/φίλτρου στην ώρα τους, νεκρό στα φανάρια οταν ξερω οτι διαρκεί αρκετά η στάση, οσο λιγοτερο creeping γίνεται) μέχρι στιγμής δεν είχα ποτέ πρόβλημα με το κιβώτιο και σίγουρα έχουν υπάρξει πολλές φορές που εχω πήξει σε κίνηση ανελέητη.

Αυτό με το νεκρό χρειάζεται; Άν έχεις πατημένο το φρένο δεν γίνεται πλήρης αποσύμπλεξη; Μάλλον το κάνεις για να αφήνεις το φρένο και να ξεκουράζεσαι όταν δεν κυλάει το αυτοκίνητο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, billyg599 είπε

Αυτό με το νεκρό χρειάζεται; Άν έχεις πατημένο το φρένο δεν γίνεται πλήρης αποσύμπλεξη; Μάλλον το κάνεις για να αφήνεις το φρένο και να ξεκουράζεσαι όταν δεν κυλάει το αυτοκίνητο;

Κοίτα στο δικό μου που ειναι απο τα πρώτα dsg δεν αποσυμπλέκει πάντα, καταλαβαίνω πολλές φορές οτι κρατάει τη σύμπλεξη για πολύ παραπάνω απ'οσο χρειάζεται ειδικα αν ειναι ανηφόρα.

Αυτό βέβαια ίσως γίνεται γιατί η vw είχε τη φαεινή ιδέα να μην εχει σαν στάνταρ τοτε το hill holder οπότε σε καλή ανηφόρα για να ξεκινήσω ή θελει τσίμπημα γκαζι/φρένο στιγμιαία ή χειρόφρενο για να μην κυλήσει πίσω!!

Σε γενικές γραμμές δεν χρειάζεται οχι απλά πρέπει να πατάς καλά το φρένο όντως και να κάποιες φορές βαριέμαι γιατί εχω συνηθίσει και απο τη mercedes ταυτόχρονα που έχει autohold και κάθεται μονο του στα φανάρια 😂

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...