ritualistic Δημοσ. 19 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2021 16 λεπτά πριν, poihths είπε αβάσιμο εντελώς αυτό που λες αλλά οκ δεν μένω εκεί. Το αμάξι δεν χρειάζεται να είναι τανκς για να είναι ασφαλές. Πλέον τα μέταλλα είναι πολύ ελαφρύτερα για λόγους ασφαλείας. Είναι προτιμότερο να γίνει συσσωμάτωμα στο αυτοκίνητο παρά να παραμείνει αλώβητο και όλη η ενέργεια να μετατραπεί σε κινητική στους επιβάτες - αυτό είναι απλή φυσική. Όσο αν αφορά την toyota δες το παρακάτω review όπου πλέον τα υλικά του συγκρίνονται με Lexus. Εκτός και αν θεωρείς και τη Lexus γκαζοτενεκέ επειδή δεν είναι γερμανική. δεν ξερω τι λεει ο reviewer εδω και αν απο εκει προκυπτει το συμπερασμα toyota ποιοτητα εφαμιλη ενος lexus αλλα αν μπεις σε φορουμ κατοχων chr (ηθελε να παρει ο κολλητος και το εψαξα - τελικα το πηρε) θα φριξεις με αυτα που γραφονται συγκεκριμενα για την ποιοτητα των υλικων που αναφερεις. σε οικονομια η αλλους τομεις το αμαξι ενδεχομενως να τα πηγαινει περιφημα.
paylidis Δημοσ. 19 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2021 40 λεπτά πριν, poihths είπε Όσο αν αφορά την toyota δες το παρακάτω review όπου πλέον τα υλικά του συγκρίνονται με Lexus. Εκτός και αν θεωρείς και τη Lexus γκαζοτενεκέ επειδή δεν είναι γερμανική. ειδικα για το chr εχω ακουσει και δει αισχη... οποτε ειτε η lexus ειναι οντως γκαζοντενεκες είτε ο κυριος στο video ασχετος... απο εκει κ περα δεν ειπα οτι συμφωνω στο ότι τανκσ=πιο ασφαλες, αλλα με τη λογικη που αγορασε το rav ο φιλος του poster μάλλον υπάρχουν πιο τανκ αρα πιο ασφαλη... 16 λεπτά πριν, ritualistic είπε δεν ξερω τι λεει ο reviewer εδω και αν απο εκει προκυπτει το συμπερασμα toyota ποιοτητα εφαμιλη ενος lexus αλλα αν μπεις σε φορουμ κατοχων chr (ηθελε να παρει ο κολλητος και το εψαξα - τελικα το πηρε) θα φριξεις με αυτα που γραφονται συγκεκριμενα για την ποιοτητα των υλικων που αναφερεις. σε οικονομια η αλλους τομεις το αμαξι ενδεχομενως να τα πηγαινει περιφημα. με προλαβες... Και ειδικα το CHR επειδη το είδα και για εμενα περσι όταν εψαχνα, η ποιοτητα του ήταν κατωτερη καθε ευρωπαικου...
turbat0s Δημοσ. 19 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2021 2 ώρες πριν, paylidis είπε Και ειδικα το CHR επειδη το είδα και για εμενα περσι όταν εψαχνα, η ποιοτητα του ήταν κατωτερη καθε ευρωπαικου... Κατώτερη και από του t roc?
paylidis Δημοσ. 19 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2021 Μόλις τώρα, turbat0s είπε Κατώτερη και από του t roc? Ναι κατώτερη αν και δεν απείχαν πολύ. Το οποίο troc θεωρω κακό κατασκευαστικά-ποιοτικά… Σκεψου ότι ακόμα και το arona είναι ανώτερο από το Chr
turbat0s Δημοσ. 19 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2021 Το troc είναι αξιοθρήνητο ποιοτικά αλλά φοράει ωραίο κοστούμι. Δεν το περίμενα, το είχα ψηλά το chr... 1
imr Δημοσ. 19 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2021 8 λεπτά πριν, turbat0s είπε Το troc είναι αξιοθρήνητο ποιοτικά αλλά φοράει ωραίο κοστούμι. Δεν το περίμενα, το είχα ψηλά το chr... Βεβαια και το troc ειναι τραγικο ποιοτικα αλλα ειναι και πολυ πιο οικονομικο απο το chr. Chr ειδα λιγο απο κοντα περσυ και το πιο τραγικο ειναι οι χωροι που εχει 4
turbat0s Δημοσ. 19 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2021 4 λεπτά πριν, imr είπε και πολυ πιο οικονομικο απο το chr. Όχι ακριβώς. Το ότι ένας εκτυπωτής κάνει 20€ δεν σημαίνει ότι είναι πιο οικονομικός από έναν που κάνει 100€. Οι χώροι βέβαια πίσω είναι χάλια ναι.
imr Δημοσ. 19 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2021 (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, turbat0s είπε Όχι ακριβώς. Το ότι ένας εκτυπωτής κάνει 20€ δεν σημαίνει ότι είναι πιο οικονομικός από έναν που κάνει 100€. Οι χώροι βέβαια πίσω είναι χάλια ναι. Μιλαω καθαρα για τιμη αγορας Εκει μπορει να συγκριθει η ποιοτητα 2 αυτοκινητων. Απο το Duster που κανει 15κ δεν περιμενω ποιοτητα και δεν μεχαλαει οπως ειναι. Απο το chr στα 20κ+ περιμενω κατι παραπανω γιατι ειναι διαφορετικος ο ανταγωνισμος Επεξ/σία 19 Ιουλίου 2021 από imr 1
turbat0s Δημοσ. 19 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2021 Τα 25k+ του chr προκύπτουν από την υψηλή τεχνολογία που κουβαλάει και από το χαμηλότερο κόστος χρήσης που λένε ότι εξασφαλίζει μακροπρόθεσμα. Για τον ίδιο λόγο το ακριβό 15αρι αυτόματο troc, που συνεχίζει να παραμένει άθλιο ποιοτικά, φτάνει 27k+. Η τιμή δεν λέει απαραίτητα κάτι για την ποιότητα.
tasoskont Δημοσ. 19 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2021 5 λεπτά πριν, turbat0s είπε Τα 25k+ του chr προκύπτουν από την υψηλή τεχνολογία που κουβαλάει και από το χαμηλότερο κόστος χρήσης που λένε ότι εξασφαλίζει μακροπρόθεσμα. Για τον ίδιο λόγο το ακριβό 15αρι αυτόματο troc, που συνεχίζει να παραμένει άθλιο ποιοτικά, φτάνει 27k+. Η τιμή δεν λέει απαραίτητα κάτι για την ποιότητα. Χαμηλό κόστος χρήσης οκ αλλά όχι και υψηλή τεχνολογία έτσι όπως μουγκρίζει το cvt σε πρόσφατο review που είδα. 1
imr Δημοσ. 19 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2021 Μιας και πιασαμε τις μπαταριες του chr https://www.e-shop.gr/4smarts-power-bank-pitstop-3-in1-with-jump-starter-compressor-8800mah-black-p-TLS.140962 εχει καποιος εμπειρια απο κατι τετοιο? Φτανει αυτο τωρα για να φουσκωσει λαστιχο?
filarhos Δημοσ. 20 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2021 14 ώρες πριν, imr είπε Μιας και πιασαμε τις μπαταριες του chr https://www.e-shop.gr/4smarts-power-bank-pitstop-3-in1-with-jump-starter-compressor-8800mah-black-p-TLS.140962 εχει καποιος εμπειρια απο κατι τετοιο? Φτανει αυτο τωρα για να φουσκωσει λαστιχο? Δεν ξέρω για αυτό που επέλεξες αλλά αυτό της Xiaomi ανεβάζει εύκολα από τα 1,9->2,3 και τα τέσσερα λάστιχα. Λογικά ένα από άδειο θα το γεμίσει... Εγώ το έχω στα ταξίδια ώστε αν συμβεί σε ένα λάστιχο να το φουσκώσει μέχρι το βενζινάδικο. Καθημερινά δεν το έχω μαζί μου και απλώς κάθε δύο εβδομάδες ελέγχω την πίεση (δείχνει σωστά με πολύ μικρή απόκλιση, επιβεβαιωμένο με δύο μανόμετρα ακριβείας). 1
james9tito Δημοσ. 20 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2021 Επιβεβαιώνω για xiaomi. Κάνει αυτό που υπόσχεται. Και είναι πολύ βολικό και για ποδήλατα σημειώνω. 1
jimakos234 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2021 (επεξεργασμένο) Καλησπερα και πάλι, εχω την εξης απορια, οντας λιγο πολυ ασχετος. Πηγε η μανα μου για ΚΤΕΟ, και της ειπαν οτι πρεπει να αλλαξει λαστιχα (εχει ενα Polo TSI του 13-14) και γενικα οσο μπορω εγω το τρεχω για service κλπ παραλληλα με το δικο μου το Peugeot 206, το οποιο και αυτο θα χρειαστει σε κανενα χρονο λαστιχα (του 18 ειναι τα λαστιχα). Αλλαξα και προσφατα 1 επειδη σκιστηκε απο πετρα, οποτε του εκανα και ευθυγραμμιση - ζυγοσταθμιση, εδω στην γειτονια (Ζωγραφου), αλλα δεν εμεινα και τοσο ικανοποιημενος. Τι πρεπει να προσεξω για την αγορα? Μαρκες, μεταχειρισμενα αν αξιζουν, και γενικοτερα τι χρηζει προσοχης? Ιδανικα θελουμε λαστιχα για αμαξι που κανει κατω απο 3.000 χλμ τον χρονο, και το 95% αυτων εντος αστικης ζωνης (το Polo). Για το δικο μου κανω 5-7.000 χλμ τον χρονο, μεικτα. Επεξ/σία 20 Ιουλίου 2021 από jimakos234
turbat0s Δημοσ. 20 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2021 Μην βάλεις μεταχειρισμένα, βάλε γνωστή φίρμα, οι δρόμοι στην πόλη είναι άθλιοι, γλιστρούν και όταν βρέχει ακόμη χειρότερα. Μπες σε ένα σοβαρό μαγαζί, κάνε έρευνα για τη διάσταση που θες και κλείσε ραντεβού. 4
Προτεινόμενες αναρτήσεις