paylidis Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 Ειδικά αν πήρε Toyota για ασφάλεια είναι για γέλια και κλάμματα… Οι λαμαρίνες τους δεκαετίες τώρα είναι της ντροπής…. Ίσως ένα κλικ καλύτερες από Dacia… 😂 να μου έλεγες πήρε ένα ml για ασφάλεια να το δεχτώ…
billyg599 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 13 λεπτά πριν, paylidis είπε Ειδικά αν πήρε Toyota για ασφάλεια είναι για γέλια και κλάμματα… Οι λαμαρίνες τους δεκαετίες τώρα είναι της ντροπής…. Ίσως ένα κλικ καλύτερες από Dacia… 😂 να μου έλεγες πήρε ένα ml για ασφάλεια να το δεχτώ… Αυτό μπορούσε να πάρει μάλλον 🙂 Τώρα βρήκα και ένα στατιστικό απο το αντίστοιχο euro-ncap των ΗΠΑ όπου δείχνει θανάτους ανάλογα με το μέγεθος του οχήματος (μήκος x πλάτος). Υπάρχει μία υπεροχή των μεγαλύτερων οχημάτων αλλά η ψαλίδα έχει κλείσει τα τελευταία χρόνια. https://www.iihs.org/topics/vehicle-size-and-weight
imr Δημοσ. 19 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2021 3 ώρες πριν, billyg599 είπε Αυτό μπορούσε να πάρει μάλλον 🙂 Τώρα βρήκα και ένα στατιστικό απο το αντίστοιχο euro-ncap των ΗΠΑ όπου δείχνει θανάτους ανάλογα με το μέγεθος του οχήματος (μήκος x πλάτος). Υπάρχει μία υπεροχή των μεγαλύτερων οχημάτων αλλά η ψαλίδα έχει κλείσει τα τελευταία χρόνια. https://www.iihs.org/topics/vehicle-size-and-weight Επειδή το ραβ 4 είναι ψιλό πανάκριβο σίγουρα μπορούσε να πάρει πάρα πολλά αυτόκινητα. 2
paylidis Δημοσ. 19 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2021 7 ώρες πριν, imr είπε Επειδή το ραβ 4 είναι ψιλό πανάκριβο σίγουρα μπορούσε να πάρει πάρα πολλά αυτόκινητα. Αυτό ακριβώς… οριακα ίσως έπαιρνε merc Audi κ ένα σωρό αλλά πολύ πιο «ποιοτικά» κ «ασφαλή»… 1
poihths Δημοσ. 19 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2021 36 λεπτά πριν, paylidis είπε Αυτό ακριβώς… οριακα ίσως έπαιρνε merc Audi κ ένα σωρό αλλά πολύ πιο «ποιοτικά» κ «ασφαλή»… πως ακριβώς το στηρίζεις αυτό; 2
nerro Δημοσ. 19 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2021 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, paylidis είπε Αυτό ακριβώς… οριακα ίσως έπαιρνε merc Audi κ ένα σωρό αλλά πολύ πιο «ποιοτικά» κ «ασφαλή»… Για να συγκρίνω και της ίδιας χρονιάς euroncap 😆 Υπάρχουν άνθρωποι που όντως θέλουν ασφαλή (ασφαλέστερα για την ακρίβεια) αυτοκίνητα κι ας μην έχουν το σήμα της Audi. Και υπάρχει κόσμος που προτιμά ένα απλό σήμα με καλό εξοπλισμό άνεσης,ασφάλειας, χώρους και δυναμικά χαρακτηριστικά, παρά ένα φαντασμαγορικό σήμα με χιλιάρη κινητήρα, μικρό και γυμνό. Επομένως η κουβέντα δε γίνεται για το σήμα, γίνεται για το ότι με τα ίδια λεφτά θα είχε πάρει από την αρχή το Leon στην ακριβότερη έκδοση που ήθελε και τώρα θα ήταν άρχοντας. Αν ήξερε από την αρχή αυτό που ήθελε και το είχε πάρει απόφαση. Επεξ/σία 19 Ιουλίου 2021 από nerro 2
paylidis Δημοσ. 19 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2021 1 ώρα πριν, poihths είπε πως ακριβώς το στηρίζεις αυτό; Εκεί που το στήριξε αυτός που πήρε suv κ πήρε Toyota… Στη κατασκευη (θεωρεί ότι με ένα suv σε ένα ατύχημα θα είσαι σε καλύτερη μοίρα-Ε αντίστοιχα με ένα suv με σοβαρά μέταλλα και όχι γκαζοντενεκεδες όπως της Toyota ΙΣΩΣ όντως να είσαι σε καλύτερη μοίρα) απο εκεί κ πέρα στα τυποποιημένα είναι ίδια… δε μίλησε κανείς για ncap
tsofras Δημοσ. 19 Ιουλίου 2021 Μέλος Δημοσ. 19 Ιουλίου 2021 Αυτός ο ήχος πάντως που κάνει με το κιβώτιο μου σπάει τα νεύρα , παρατηρώ επίσης με ανοιχτά παράθυρα ότι το κάνει όταν πέφτω και σε λακούβα . Τι να κάνω ρε παιδιά να το κυνηγήσω στην αντιπροσωπεία ?
paylidis Δημοσ. 19 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2021 1 λεπτό πριν, tsofras είπε Αυτός ο ήχος πάντως που κάνει με το κιβώτιο μου σπάει τα νεύρα , παρατηρώ επίσης με ανοιχτά παράθυρα ότι το κάνει όταν πέφτω και σε λακούβα . Τι να κάνω ρε παιδιά να το κυνηγήσω στην αντιπροσωπεία ? Πηγαινε μια βόλτα σε κάποιο μηχανικό της εμπιστοσύνης σου μήπως βρει τι είναι… λογικά θα είναι κάποια βάση του κιβωτίου και θα είναι φυσιολογικός ο ήχος (είχα το ίδιο θέμα σε ένα i10) αλλά καλού κακου κανε αυτό τον έλεγχο. Εάν βρει κάτι πας αντιπροσωπεία κ τους ξεσκίζεις… 1
tsofras Δημοσ. 19 Ιουλίου 2021 Μέλος Δημοσ. 19 Ιουλίου 2021 1 λεπτό πριν, paylidis είπε Πηγαινε μια βόλτα σε κάποιο μηχανικό της εμπιστοσύνης σου μήπως βρει τι είναι… λογικά θα είναι κάποια βάση του κιβωτίου και θα είναι φυσιολογικός ο ήχος (είχα το ίδιο θέμα σε ένα i10) αλλά καλού κακου κανε αυτό τον έλεγχο. Εάν βρει κάτι πας αντιπροσωπεία κ τους ξεσκίζεις… Το θέμα είναι ότι το ακούω το γκαπ γκουπ και σε λακούβα ότι απλά σε αλλαγή . Δεν έχω μηχανικό , θα δώ μήπως το πάω σε άλλη αντιπροσωπεία Seat
paylidis Δημοσ. 19 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2021 Μόλις τώρα, tsofras είπε Το θέμα είναι ότι το ακούω το γκαπ γκουπ και σε λακούβα ότι απλά σε αλλαγή . Δεν έχω μηχανικό , θα δώ μήπως το πάω σε άλλη αντιπροσωπεία Seat Ναι και σε εμάς κατά βάση σε λακούβες Ακουγόταν. 1
tsofras Δημοσ. 19 Ιουλίου 2021 Μέλος Δημοσ. 19 Ιουλίου 2021 1 λεπτό πριν, paylidis είπε Ναι και σε εμάς κατά βάση σε λακούβες Ακουγόταν. 3 φορές το πήρα το αμάξι τεστ ντραιβ καμία δεν άνοιξα τα παράθυρα 2
paylidis Δημοσ. 19 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2021 24 λεπτά πριν, tsofras είπε 3 φορές το πήρα το αμάξι τεστ ντραιβ καμία δεν άνοιξα τα παράθυρα Όπως λέει και ο μηχανικός κουμπάρος μου, υπάρχουν κάποιοι Θόρυβοι που η μόνη λύση είναι να δυναμώσεις λίγο το ραδιόφωνο 😂 1
poihths Δημοσ. 19 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2021 2 ώρες πριν, paylidis είπε Εκεί που το στήριξε αυτός που πήρε suv κ πήρε Toyota… Στη κατασκευη (θεωρεί ότι με ένα suv σε ένα ατύχημα θα είσαι σε καλύτερη μοίρα-Ε αντίστοιχα με ένα suv με σοβαρά μέταλλα και όχι γκαζοντενεκεδες όπως της Toyota ΙΣΩΣ όντως να είσαι σε καλύτερη μοίρα) απο εκεί κ πέρα στα τυποποιημένα είναι ίδια… δε μίλησε κανείς για ncap αβάσιμο εντελώς αυτό που λες αλλά οκ δεν μένω εκεί. Το αμάξι δεν χρειάζεται να είναι τανκς για να είναι ασφαλές. Πλέον τα μέταλλα είναι πολύ ελαφρύτερα για λόγους ασφαλείας. Είναι προτιμότερο να γίνει συσσωμάτωμα στο αυτοκίνητο παρά να παραμείνει αλώβητο και όλη η ενέργεια να μετατραπεί σε κινητική στους επιβάτες - αυτό είναι απλή φυσική. Όσο αν αφορά την toyota δες το παρακάτω review όπου πλέον τα υλικά του συγκρίνονται με Lexus. Εκτός και αν θεωρείς και τη Lexus γκαζοτενεκέ επειδή δεν είναι γερμανική.
atrigane Δημοσ. 19 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2021 Το καλο σπιτι κουνιεται για να αντεξει το σεισμο, το καλο αμαξι θα γινει χαλκομανια μπρος-πισω ωστε οταν φτασει η δυναμη προσκρουσης στον κλωβο, να ειναι οσο το δυνατον μικροτερη. Προσωπικα θεωρω οτι ολες οι κοινες μαρκες εχουν φτασει στα ιδια επιπεδα και μετα παιζεις με την κατηγορια του καθε αυτοκινητου(μινι, μεσαιο, οικογενειακο κλπ) και φυσικα το επιπεδο εξοπλισμου παθητικης ασφαλειας. ΥΓ. Μα στο κατω-κατω μιλαμε για ποσα, 5-10 κοινα πατωματα και κλωβοι και μετα αλλαζουν τα περιφερειακα και η τιμη βεβαιως-βεβαιως. 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις