Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, imr είπε

Το θεμα θα ειναι αν σου πει οτι θελει κατι αλλαγη ενω δεν θελει τελικα. σου λεει οτι το αλλαξε δειχνοντας καποιο παλιο και αφηνοντας το αρχικο ανταλακτικο στο αυτοκινητο

Το ακούω. Και δε το παίζω έξυπνος ούτε ο γνώστης. Μου έχει συμβεί, εννοείται.

Βέβαια, εδώ είναι και λίγο λεπτό το θέμα. Αν ένα ανταλλακτικό είναι στο όριο χιλιομέτρων και πρέπει να αλλαχτεί προληπτικά, ή αν υπάρχει μια φθορά και θέλει να σου το αλλάξει, τότε δεν είναι απαραίτητο ότι θέλει να σε δαγκώσει. Εγώ, ας πούμε, θέλω να είμαι ενήμερος και αλλάζω προληπτικά κάτι που είναι κοντά στα όρια γιατί θεωρώ πως η ζημιά θα σου βγει πάντα ακριβότερα.

 

4 λεπτά πριν, paylidis είπε

Το κλασσικό, θελεις τακακια... οι 9/10 δε μπορουν να καταλάβουν εαν οντως θέλουν και εαν όντως τα αλλαξαν...

Πράγματι πολλοί δε μπορούν να αξιολογήσουν, αλλά επειδή στην περίπτωσή μας κάνουμε μια συζήτηση για αυτούς που θέλουν να έχουν τον πλήρη έλεγχο των εργασιών (οπτικό και μη), το θεωρώ απίθανο τον συγκεκριμένο πελάτη να τον κοροιδέψει ένας πονηρός.

 

  • Like 3
  • Απαντ. 4,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

θα μπορουσαν να υπαρχουν καμερες (που σιγουρα θα υπαρχουν για λογους ασφαλειας) στο χωρο και να στελνουν το βιντεο με την ωρα της εργασιας στο email του πελατη.

Οχι οτι μπορει να τα διακρινει ολα, αλλα  ο φοβος οτι καταγραφονται και μπορει να χρησιμοποιηθει το βιντεο λειτουργει  ως αντικινητρο.

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, bjj-p είπε

θα μπορουσαν να υπαρχουν καμερες (που σιγουρα θα υπαρχουν για λογους ασφαλειας) στο χωρο και να στελνουν το βιντεο με την ωρα της εργασιας στο email του πελατη.

Οχι οτι μπορει να τα διακρινει ολα, αλλα  ο φοβος οτι καταγραφονται και μπορει να χρησιμοποιηθει το βιντεο λειτουργει  ως αντικινητρο.

E εντάξει εκεί έχεις άλλα θέματα νομικά (και λογικό το βρίσκω, οκ μην παρακολουθούν και τον εργαζόμενο την ώρα που δουλεύει)

Άσε που σιγά μην τους συμφέρει να γνωρίζεις ότι οι 2 εργατοώρες που σε χρέωσαν ήταν 2 σπαστά 20λεπτα

  • Like 1
Δημοσ.

Για θεματα να μην βαλουν κατι, πιο επικυνδυνα ειναι μικρα συνεργεια παρα η αντιπροωσοπειες.

Αυτοι σε κλεβουν ηδη με το κοστος ανταλακτικων και εργατοωρας δεν χρειαζετε να κανουν κατι αλλο

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, eMike είπε

Θες να μου δώσεις ένα παράδειγμα ανταλλακτικού που θέλει αλλαγή, δε θα στο αλλάξει και θα σου αφήσει πάνω το ίδιο, θα έχει κρατήσει παλιό να σου δείξει και δε θα το καταλάβεις κιόλας?

Γιατί εγώ δυσκολεύομαι..

 

τακακια που λεει ο @paylidis
 

Πας, αφηνεις το αμαξι κ περνας μετα απο 3ωρες να παραλαβεις..

"να οριστε αυτα του αλλαξα" και σου δειχνει κατι αλλα random τακακια .. τι μπορεις να κανεις;; 

"σηκωσε το και λυστο ξανα να δω οτι μου εβαλες οντως καινουργια;;"

γενικα ειναι δυσκολο να εχεις εμπιστοσυνη με ολα οσα συμβαινουν..

  • Like 3
Δημοσ.
2 ώρες πριν, eMike είπε

Διαφωνώ.

Πρώτον, διότι το 99,9% και που βλέπουν ετσι κι αλλιώς δε ξέρουν τι βλέπουν. Δεύτερον διότι και να βλέπεις μπορεί να γίνει η ζημιά και να μη το καταλάβεις, και τρίτον, διότι πρέπει να μάθουμε να μη βλέπουμε τα πράγματα μονόπλευρα. Εσύ θα ήθελες να δουλεύεις με τον εξυπνάκια/πονηρίδη/σπασοκλαμπάνια πελάτη πάνω από το κεφάλι σου να σε "επιβλέπει"? Εγώ όχι.

Ξαναλέω, ελέγξτε τα οχήματα κατά την παραλαβή εάν είστε δύσπιστοι, και αν υπάρχει αλλαγή ανταλλακτικών ζητείστε τα παλιά.

Ωραίος,έχεις ένα δίκιο.Ούτε γώ θα ήθελα τον καθένα πάνω από το κεφάλι μου μα μη με αφήνει να κάνω τη δουλειά μου και να με ταράζει στις ερωτήσεις.Σωστός και ως προς τα παλιά ανταλλακτικά και τον έλεγχο των λαδιών κατά την παραλαβή.

3 ώρες πριν, eMike είπε

Η σημασία που δίνεται πλέον στην ασφάλεια είναι τεράστια, και δεν είναι για να αποφεύγει κάποιος να είστε μέσα στο συνεργείο για να σας κλέψει.

Δεν έχει καμία δουλειά ο πελάτης ανάμεσα στα αυτοκίνητα τα εργαλεία και τις ράμπες. Άσχετο αν έτσι έμαθε ανά τα χρόνια. Αν θέλει κάποιος να ελέγξει την ποιότητα του service, μπορεί να το κάνει κάτα την παραλαβή.

Όντως,αν μια στο εκατομμύριο πάθει κάτι κάποιος πελάτης εντός του συνεργείου τέλος η εταιρία.Τετελεσθαι νομικά!

38 λεπτά πριν, bjj-p είπε

θα μπορουσαν να υπαρχουν καμερες (που σιγουρα θα υπαρχουν για λογους ασφαλειας) στο χωρο και να στελνουν το βιντεο με την ωρα της εργασιας στο email του πελατη.

Οχι οτι μπορει να τα διακρινει ολα, αλλα  ο φοβος οτι καταγραφονται και μπορει να χρησιμοποιηθει το βιντεο λειτουργει  ως αντικινητρο.

Αυτό συμβαίνει και στα χειρουργεία σε ιδιωτικά θεραπευτήρια.Εργάζεται η γυναίκα μου και πάντα γράφουν σιντι και το αποστέλλουν  στον πελάτη.Να δεις που σε σφάξανε 😂😂😂
 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, JailbrokenDiesel είπε

γενικα ειναι δυσκολο να εχεις εμπιστοσυνη με ολα οσα συμβαινουν..

Λογικό και κατανοητό.

Απλά, προσωπικά, δε μπορώ να βάζω τον εαυτό μου συνεχώς σε μια κατάσταση να τους προσεγγίζω όλους αρνητικά. Θέλω να είμαι θετικός, και αν θέλεις, επειδή έχω αλλάξει πολλά αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες στη ζωή μου, το παίζω και λίγο χαζός κάποιες φορές έτσι για να τσεκάρω αν κάποιος πάει να μου την κάνει άσχημα. Δεν έχω αντιληφθεί κάτι.Τώρα ΟΚ, να με έχουν φάει και δυο φορές...τι να σου πω..μπορεί και να έγινε.

Άλλο θέμα για μένα είναι ο χρόνος. Δεν έχω ένα δίωρο να αράξω στο συνεργείο, αλλά και να έχω δε το διαθέτω. Είτε θα έχω τις δουλειές μου, είτε θα εκμεταλευτώ το χρόνο με τα παιδιά μου ή ένα φίλο να πιω ένα καφέ.. Τι να κάνω στον καναπέ κοιτάζοντας το μάστορα?

Η προσέγγισή μου -σε όλες τις δουλειές γενικά- είναι ότι συμφωνούμε να γίνει κάτι και αυτό θα γίνει. Αν αντιληφθώ ότι δεν έγινε, σίγουρα θα υπάρξει πρόβλημα.

Δημοσ.

Αντιπρόσωπος γαλλικής εταιρίας βγάζει περισσότερα από το συνεργείο με σέρβις και φαναρτζοδουλειές απ' ότι με τις πωλήσεις αυτοκινήτων. Υποθέτω θα ισχύει ως ένα βαθμό και με άλλους

  • Like 5
Δημοσ.
Στις 5/6/2021 στις 2:14 ΜΜ, Nabuko είπε

Κάτσε έτσι πως το πάει η Toyota θα δούμε και Aygo Cross, Prius Cross, Avensis Cross, Supra Cross, Celica Cross

νταξ' καλά πάει το πράγμα

210317113049_toyota-aygo-x-prologue-2.jpg.c859b877d0b1a59a2c4c653988305d4c.jpg

1794569052_ToyotaAygoXPrologueside.jpg.7456a28a97107be23c014cfdbfd8c9e3.jpg

 

210317113059_toyota-aygo-x-prologue-4-550x310.jpg.909ffa898f7d488a10a80c28180b86ab.jpg

Aygo_X_Prologue_Conc4456.jpg.60b996b46cf78f3009d3cdc038248201.jpg

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@paylidis

Γιώργο έψαχνα κάτι και έπεσα στο παρακάτω.

Δείχνει ότι το προηγούμενο Leon με τον 1.5 έπαιρνε 4.3 λίτρα λάδι (όπως είπες και στο service) και βλέπω για το δικό μου ότι αναφέρει 4.8 λίτρα (δεν ξέρω αν είναι λάθος)

https://www.auto-data.net/gr/seat-leon-iv-1.5-tsi-150hp-39368

Έχουν διαφορά οι κινητήρες μας ?

Βέβαια βλέπω τώρα ότι και το Q3 του 18 και του 20 στα 4.3L είναι το λάδι

https://www.auto-data.net/gr/audi-q3-f3-35-tfsi-150hp-34768

https://www.auto-data.net/gr/audi-q3-f3-35-tfsi-150hp-41526

Επεξ/σία από tsofras
Δημοσ.
2 ώρες πριν, tsofras είπε

@paylidis

Γιώργο έψαχνα κάτι και έπεσα στο παρακάτω.

Δείχνει ότι το προηγούμενο Leon με τον 1.5 έπαιρνε 4.3 λίτρα λάδι (όπως είπες και στο service) και βλέπω για το δικό μου ότι αναφέρει 4.8 λίτρα (δεν ξέρω αν είναι λάθος)

https://www.auto-data.net/gr/seat-leon-iv-1.5-tsi-150hp-39368

Έχουν διαφορά οι κινητήρες μας ?

Βέβαια βλέπω τώρα ότι και το Q3 του 18 και του 20 στα 4.3L είναι το λάδι

https://www.auto-data.net/gr/audi-q3-f3-35-tfsi-150hp-34768

https://www.auto-data.net/gr/audi-q3-f3-35-tfsi-150hp-41526

Μάλλον λάθος είναι δε νομίζω ότι έχει διαφορά ο κινητήρας.
Αν θυμαμαι καλά από την εντολή ο κωδικός μοτέρ είναι DAD ή DADA - για τσεκαρε αν δε βαριέσαι την άδεια σου

  • Like 1
Δημοσ.

Για αλφα 147 μεταχ εχει καποιος εμπειρια? 

Ενδιαφερεται φιλος, κυριως λογω του οτι υπαρχει ενα παρα πολυ προσεγμενο full extra.

Λιγο που διαβασα θελει ιμαντες σχετικα συχνα, και ψαλιδια

Κατι αλλο?

 

Απο οτι βλεπω αν ειναι προσεγμενο με τα σερβις ειναι αρκετα αξιοπιστο για ιταλικο

 

 

 

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, imr είπε

Για αλφα 147 μεταχ εχει καποιος εμπειρια? 

Ενδιαφερεται φιλος, κυριως λογω του οτι υπαρχει ενα παρα πολυ προσεγμενο full extra.

Λιγο που διαβασα θελει ιμαντες σχετικα συχνα, και ψαλιδια

Κατι αλλο?

 

Απο οτι βλεπω αν ειναι προσεγμενο με τα σερβις ειναι αρκετα αξιοπιστο για ιταλικο

 

 

 

Η 147 έχει απίστευτο στήσιμο και στρίβει και φρενάρει τρομερό τιμόνι  και από επιδόσεις είναι ικανοποιητική ούτε βάζει φωτιά ούτε σέρνεται.Γενικά έχει ακριβά service και τσιμπάει και λαδάκι(πάντα είχα λάδι ποτμπαγκαζ για να συμπληρώνω).

Θα πρέπει  να την έχει προσέξει ο προηγούμενος για να μην σου βγάλει πολλά μετά.....

Έγω 8 χρόνια την είχα  από δεύτερο χερι δεν έβγαλε τίποτα μόνο τον τελευταίο χρόνο  πριν την δώσω με άφησε 2 φορές από τρόμπα νερού.

  • Like 2
Δημοσ.
57 λεπτά πριν, imr είπε

Για αλφα 147 μεταχ εχει καποιος εμπειρια? 

Ενδιαφερεται φιλος, κυριως λογω του οτι υπαρχει ενα παρα πολυ προσεγμενο full extra.

Λιγο που διαβασα θελει ιμαντες σχετικα συχνα, και ψαλιδια

Κατι αλλο?

 

Απο οτι βλεπω αν ειναι προσεγμενο με τα σερβις ειναι αρκετα αξιοπιστο για ιταλικο

 

 

 

Η 147 είναι λαχείο. Όπως είπε και ο @tasoskont αν την έχει προσέξει ο προηγούμενος δε θα έχει προβλήματα. Ακριβούτσικα σέρβις, υψηλή κατανάλωση αλλά σε σύγκριση με τα υπόλοιπα της εποχής της είναι ένα κλικ επάνω σε οδηγική συμπεριφορά. Επίσης υποδειγματική είναι η ποιότητα στο εσωτερικό και ο βασικός εξοπλισμός ειδικά στα προ facelift. Η δικιά μου πχ το 2003 είχε στο βασικό εξοπλισμό cc και διζωνικό κλίμα. Μετά το facelift το cc ήταν έξτρα. Ανάποδοι Ιταλοί.

Ψαλίδια δεν χρειάστηκαν ακόμα, ιμάντα άλλαξα μια φορά αλλά βέβαια τα τελευταία χρόνια είναι παροπλισμένη και δεν κάνει ούτε 2000χλμ το χρόνο για να έχει και φθορές

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, tasoskont είπε

Η 147 έχει απίστευτο στήσιμο και στρίβει και φρενάρει τρομερό τιμόνι  και από επιδόσεις είναι ικανοποιητική ούτε βάζει φωτιά ούτε σέρνεται.Γενικά έχει ακριβά service και τσιμπάει και λαδάκι(πάντα είχα λάδι ποτμπαγκαζ για να συμπληρώνω).

Θα πρέπει  να την έχει προσέξει ο προηγούμενος για να μην σου βγάλει πολλά μετά.....

Έγω 8 χρόνια την είχα  από δεύτερο χερι δεν έβγαλε τίποτα μόνο τον τελευταίο χρόνο  πριν την δώσω με άφησε 2 φορές από τρόμπα νερού.

 

32 λεπτά πριν, Burgos είπε

Η 147 είναι λαχείο. Όπως είπε και ο @tasoskont αν την έχει προσέξει ο προηγούμενος δε θα έχει προβλήματα. Ακριβούτσικα σέρβις, υψηλή κατανάλωση αλλά σε σύγκριση με τα υπόλοιπα της εποχής της είναι ένα κλικ επάνω σε οδηγική συμπεριφορά. Επίσης υποδειγματική είναι η ποιότητα στο εσωτερικό και ο βασικός εξοπλισμός ειδικά στα προ facelift. Η δικιά μου πχ το 2003 είχε στο βασικό εξοπλισμό cc και διζωνικό κλίμα. Μετά το facelift το cc ήταν έξτρα. Ανάποδοι Ιταλοί.

Ψαλίδια δεν χρειάστηκαν ακόμα, ιμάντα άλλαξα μια φορά αλλά βέβαια τα τελευταία χρόνια είναι παροπλισμένη και δεν κάνει ούτε 2000χλμ το χρόνο για να έχει και φθορές

Thanks και τους 2

Μιλαμε για αυτοκινητο του 2008 (απο τις τελευταιες που βγηκαν). Δεν εψαχνε σε καμια περιπτωση αλφα αλλα η συγκεκριμενη ειναι καλη περιπτωση λογω καταστασης και τιμης (3500 για full εκδοση me 120k χιλιομετρα απο ατομο που παιρνει μονο αλφα εδω και 30 χρονια)

Εγω το εψησα να την παρει οποτε μη τον παρω στον λαιμο μου 😛

 

 

 

 


  • Δημιουργία νέου...