Προς το περιεχόμενο

Περί αυτοκίνησης


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, atrigane είπε

Ε ναι! Πήρα και γω κίτρινο να τις κάνω αλλά δεν έχω βρει χρόνο ακόμα. Ωραίο, μπράβο!

Σκεφτόμουν για χρυσό στην αρχή, αλλά μετά σκέφτηκα ότι μάλλον προς το κλαρινογαμπριστικο θα τείνει, παρά προς το σπορ (σε μαύρο/σκούρο αμάξι άλλη ιστορία)...

Επεξ/σία από Papakaliati
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

5 λεπτά πριν, Papakaliati είπε

Σκεφτόμουν για χρυσό στην αρχή, αλλά μετά σκέφτηκα ότι μάλλον προς το κλαρινογαμπριστικο θα τείνει, παρά προς το σπορ (σε μαύρο/σκούρο αμάξι άλλη ιστορία)...

Θα συμφωνίσω απόλυτα. Έχε υπόψην σου ότι υπάρχουν και καπάκια με χρώματα οπότε αλλάζεις χρώμα όποτε θες(θα μου πεις άλλη δουλειά δεν έχω να αλλάζω καπάκια στις δαγκάνες!)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, atrigane είπε

Θα συμφωνίσω απόλυτα. Έχε υπόψην σου ότι υπάρχουν και καπάκια με χρώματα οπότε αλλάζεις χρώμα όποτε θες(θα μου πεις άλλη δουλειά δεν έχω να αλλάζω καπάκια στις δαγκάνες!)

Νομιζω αυτά προκαλούν υπερθέρμανση και δεν είναι ότι καλύτερο 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, Papakaliati είπε

Σκεφτόμουν για χρυσό στην αρχή, αλλά μετά σκέφτηκα ότι μάλλον προς το κλαρινογαμπριστικο θα τείνει, παρά προς το σπορ (σε μαύρο/σκούρο αμάξι άλλη ιστορία)...

Ε δεν θα πήγαινε το χρυσό σε άσπρο πιστεύω καλύτερα κόκκινο ή μαύρο

Μεγειες

Κιτρικό σε τι χρώμα αυτοκινήτου?

@atrigane

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, tsofras είπε

Ε δεν θα πήγαινε το χρυσό σε άσπρο πιστεύω καλύτερα κόκκινο ή μαύρο

Μεγειες

Κιτρικό σε τι χρώμα αυτοκινήτου?

@atrigane

Σε passat γκρι ματ. Θέλει μεγαλύτερες ζάντες, θέλει σκληρή αναρτήση, θέλει χαμήλωμα, θέλει πρόγραμμα, θέλει 4πλη εξάτμιση, θέλει, θέλει, θέλει..

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πολυ ωραία του πανε οι κοκκινες δαγκανες με βάζεις σε σκέψεις και για το δικό μου το ασπρο. Οσο καιρο εχω το αυτοκινητο αντικαταστασης fiesta 16 ειναι βεβαια 35 ποντους πιο μικρο σε μεγεθος απο το focus το μονο που ευχαριστιέμαι ειναι το πιο μικρο μεγεθος βρισκω ευκολα παρκινγκ και παρκαρεται ευκολα ακομα και χωρις αισθητηρες μανουβρες ευκολες!!

Έχω νέα από το αυτοκίνητο.Δεν θα σας αναφέρω στο ενδιάμεσο τι είχε γίνει τις ανακρίβειες που μου αναφερανε σε σχεση με τα ανταλλακτικο και τις ημερομηνίες παραλαβης του αυτοκινητου μου απο το συνεργειο και ποιο τελικα ηταν το προβλημα.Το πρόβλημα ήταν η μονάδα ελέγχου των περιφερειακών(ελεγχει πορτες παραθυρα φωτα αιρκοντισιον κλειδια κλπ) ήρθε από την αγγλία χθες ενώ την ειχαν παραγγείλει στη Γερμανία μπηκε πανω στο αυτοκινητο ολα ενταξει και σημερα πηγα και το 2ο κλειδι για επαναπρογραμματισμο, και θα το παραλάβω σήμερα το απόγευμα. Επιτέλους μετά από 38 ημερες παραμονής στο συνεργειο

Επεξ/σία από fragsp
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, fragsp είπε

Πολυ ωραία του πανε οι κοκκινες δαγκανες με βάζεις σε σκέψεις και για το δικό μου το ασπρο. Οσο καιρο εχω το αυτοκινητο αντικαταστασης fiesta 16 ειναι βεβαια 35 ποντους πιο μικρο σε μεγεθος απο το focus το μονο που ευχαριστιέμαι ειναι το πιο μικρο μεγεθος βρισκω ευκολα παρκινγκ και παρκαρεται ευκολα ακομα και χωρις αισθητηρες μανουβρες ευκολες!!

Έχω νέα από το αυτοκίνητο.Δεν θα σας αναφέρω στο ενδιάμεσο τι είχε γίνει τις ανακρίβειες που μου αναφερανε σε σχεση με τα ανταλλακτικο και τις ημερομηνίες παραλαβης του αυτοκινητου μου απο το συνεργειο και ποιο τελικα ηταν το προβλημα.Το πρόβλημα ήταν η μονάδα ελέγχου των περιφερειακών(ελεγχει πορτες παραθυρα φωτα αιρκοντισιον κλειδια κλπ) ήρθε από την αγγλία χθες ενώ την ειχαν παραγγείλει στη Γερμανία μπηκε πανω στο αυτοκινητο ολα ενταξει και σημερα πηγα και το 2ο κλειδι για επαναπρογραμματισμο, και θα το παραλάβω σήμερα το απόγευμα. Επιτέλους μετά από 38 ημερες παραμονής στο συνεργειο

Άντε με το καλό

Αυτό που λες με το μέγεθος το έβλεπα και εγώ με το Ibiza ή με το C3 άλλη άνεση μέσα στη πόλη σε πάρκιγκ και στενά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Papakaliati είπε

 

39-D0257-D-2-CC9-4-A64-916-B-31-F5013-FF

E9BA6F0B-91E7-4D5F-AFD6-2D4169B671AF.jpeg

DCBE66D2-1A1A-4E36-854B-07FB49C5AB91.jpeg

000430B9-0F99-40EF-9C70-9F804AACF02A.jpeg

Καλά εδώ μιλάμε για αμαξάρα (τάνκς),τι να πούμε και μείς!

Πολύ ωραίο,τρελάθηκα!

2 λεπτά πριν, tsofras είπε

Άντε με το καλό

Αυτό που λες με το μέγεθος το έβλεπα και εγώ με το Ibiza ή με το C3 άλλη άνεση μέσα στη πόλη σε πάρκιγκ και στενά

Αυτά εννοούσα εχθές.Είστε άντρες με εμπειρία και παρόλα αυτά με ένα μικρό αυτοκίνητο είστε πιο άνετοι!!

Φανταστειτε λοιπόν ποσό πιο άνετα ένιωθε η κυρα μου με το γιαρις του 2003 (μια σταλιά) και ποσό περισσότερο ζορίζεται τώρα με το puma..🥺

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, jim1912 είπε

Καλά εδώ μιλάμε για αμαξάρα (τάνκς),τι να πούμε και μείς!

Πολύ ωραίο,τρελάθηκα!

Αυτά εννοούσα εχθές.Είστε άντρες με εμπειρία και παρόλα αυτά με ένα μικρό αυτοκίνητο είστε πιο άνετοι!!

Φανταστειτε λοιπόν ποσό πιο άνετα ένιωθε η κυρα μου με το γιαρις του 2003 (μια σταλιά) και ποσό περισσότερο ζορίζεται τώρα με το puma..🥺

 

Ε λογικό μωρέ ειδικά αν έχουν μάθει χρόνια με μικρότερο

Και εμένα η γυναίκα μου ενώ το έχει γενικά με το αυτοκίνητο της είπα την προηγούμενη εβδομάδα να το πάρει στην εκδρομή που είχα την ζαλουρα και το φοβήθηκε.

Μου είπε να το πάρω κάποια στιγμή μέσα στην πόλη και μετά εθνική ( να μάθει τα φρένα του κτλ)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 4/6/2021 στις 9:01 ΜΜ, Klausx είπε

Κάθε καλοκαίρι βαράει ελάχιστα πειράκια το δικό μου σε ανηφόρες, δεν ξέρω τι σκατά έχουν κάνει στις βενζίνες, το ίδιο θέμα σε 2 ίδια αυτοκίνητα με ίδιο κινητήρα. Μάλλον θέλουν να πουλήσουν 100αρα και έχουν ρίξει πάρα πολύ ποιότητα στην 95αρα.
 

Στις 4/6/2021 στις 11:19 ΜΜ, atrigane είπε

Αυτό ισχύει, η 95άρα δεν είναι πια αυτή που ήταν.

Βάζω πάντα ΕΚΟ από το 2012, δεν είχα ποτέ θέμα, δεν ξέρω πότε έβαλαν την επιλογή για 98 οκτανίων... Προσπαθώντας να λύσω το θέμα με τα πειράκια γέμισα με 98αρα, το αποτέλεσμα είναι ότι δεν ξανά άκουσα πειράκια εδώ και 100χλμ και το αυτοκίνητο έχει καλύτερη απόκριση..

Το βιβλίο του κατασκευαστή αναγράφει 95αρα, ελέγχους για οκτάνια δύσκολο να τους κάνουν, πρέπει να γίνει καταγγελία διότι καταστρέφουν τα αυτοκίνητα σιγά σιγά...

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, tsofras είπε

Ε λογικό μωρέ ειδικά αν έχουν μάθει χρόνια με μικρότερο

Και εμένα η γυναίκα μου ενώ το έχει γενικά με το αυτοκίνητο της είπα την προηγούμενη εβδομάδα να το πάρει στην εκδρομή που είχα την ζαλουρα και το φοβήθηκε.

Μου είπε να το πάρω κάποια στιγμή μέσα στην πόλη και μετά εθνική ( να μάθει τα φρένα του κτλ)

Εμένα προχτές μου ζήτησε το πασατ, έ τοδωσα και γω να πάει στο παραδιπλανό χωριό και όταν γύρισε με ρωτάει: "πως μπαίνει η όπισθεν;!!"(είναι αυτόματο). Καλά ψέλλισα, δεν έβαλες καθόλου όπισθεν; Όχι μου λέει, δεν χρειάστηκε!(τα καλά του χωριού). Μαλ@κα, λέω μέσα μου, τη γλιτώσαμε και πάλι!

1 ώρα πριν, Klausx είπε

Βάζω πάντα ΕΚΟ από το 2012, δεν είχα ποτέ θέμα, δεν ξέρω πότε έβαλαν την επιλογή για 98 οκτανίων... Προσπαθώντας να λύσω το θέμα με τα πειράκια γέμισα με 98αρα, το αποτέλεσμα είναι ότι δεν ξανά άκουσα πειράκια εδώ και 100χλμ και το αυτοκίνητο έχει καλύτερη απόκριση..

Το βιβλίο του κατασκευαστή αναγράφει 95αρα, ελέγχους για οκτάνια δύσκολο να τους κάνουν, πρέπει να γίνει καταγγελία διότι καταστρέφουν τα αυτοκίνητα σιγά σιγά...

 

Φίλε και γω ΕΚΟ βάζω εδώ και χρόνια και δεν έχω θέμα. Από έναν βενζινά που εμπιστεύομαι. Στο glanza έβαζα 95αρα, τώρα στο πασατ που είναι 2λιτρο και δεν την πολυκαίει επειδή δουλεύει υγραέριο, όταν βάζω μια στο τόσο, 100αρα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπόν το παρέλαβα, ολα οκ. Στα πρώτα χιλιόμετρα επειδή είχαν αλλάξει οι ρυθμίσεις και η περιφερειακή μονάδα ο ηλεκτροκινητήρας μονο φόρτιζε. Υπάρχει μεγάλη διαφορά χωρις τον ηλεκτροκινητήρα, δινει το boost που χρειάζεσαι στις  χαμηλές στροφές για να επιταχύνεις ειδικά στην 1η ταχυτητα νομίζει πως οδηγεις άλλο αυτοκίνητο χωρίς αυτόν. Μόλις πηρε μπρος το ευχαριστήθηκα. Το αιρκοντίσιον μια χαρά λειτουργεί.Τα καθισματά του πολύ μαλακά ειδικά αυτές τις ημέρες που έχω ενα θεματακι με την μέση-ισχυο μου δεν κατάλαβα τιποτα. Τα φρένα του σε σχέση με το Fiesta που μου ειχαν δωσει τεραστια διαφορα παταγα ελαφρα το πενταλ και πιανουν σαν δαγκανες σε συγκριση παντα με το fiesta. Τώρα μένει να του κάνω ένα ωραίο πλυσιματάκι σε self service και ειμαι κομπλε.

Επεξ/σία από fragsp
  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, fragsp είπε

Λοιπόν το παρέλαβα, ολα οκ. Στα πρώτα χιλιόμετρα επειδή είχαν αλλάξει οι ρυθμίσεις και η περιφερειακή μονάδα ο ηλεκτροκινητήρας μονο φόρτιζε. Υπάρχει μεγάλη διαφορά χωρις τον ηλεκτροκινητήρα, δινει το boost που χρειάζεσαι στις  χαμηλές στροφές για να επιταχύνεις ειδικά στην 1η ταχυτητα νομίζει πως οδηγεις άλλο αυτοκίνητο χωρίς αυτόν. Μόλις πηρε μπρος το ευχαριστήθηκα. Το αιρκοντίσιον μια χαρά λειτουργεί.Τα καθισματά του πολύ μαλακά ειδικά αυτές τις ημέρες που έχω ενα θεματακι με την μέση-ισχυο μου δεν κατάλαβα τιποτα. Τα φρένα του σε σχέση με το Fiesta που μου ειχαν δωσει τεραστια διαφορα παταγα ελαφρα το πενταλ και πιανουν σαν δαγκανες σε συγκριση παντα με το fiesta. Τώρα μένει να του κάνω ένα ωραίο πλυσιματάκι σε self service και ειμαι κομπλε.

Γουστάρω πλύσιμο σε σελφ.Με 4€ καθάρισες και το κάνεις και όπως θέλεις εσυ!

Μετα βέβαια του βάζω και ένα κέρι όπως είναι βρεγμένο και λαμποκοπάει.Επίσης δεν κολλάνε μυγάκια και το αμάξι διατηρείται πλυμένο για περισσότερο καιρό!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...