Προς το περιεχόμενο

Περί αυτοκίνησης


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπόν σήμερα έγινε η πρώτη μεγάλη βόλτα της Leonaras .

Πήγα Ανάβυσσο για μπανάκι (μπρρρ αλλά την πάλεψα χωρίς να πάθω ανακοπή :D )

Πέρασε το τεστ της Ομπρέλας που στο προηγούμενο Leon έμπαινε μόνο με συγκεκριμένη γωνία και καθόταν υπο γωνία , το ίδιο στο 2008 , στο Ibiza δεν μπήκε καν , σε αυτό επειδή έχει 2 ανοίγματα (αριστερά και δεξιά) πίσω απο την πόρτα του πορτ μπαγκαζ μπήκε άνετα και τέρμα ξαπλωτή.

Τα καθίσματα έχουν πολύ καλό κράτημα θα τα ήθελα όμως λίγο πιο άνετα. Στη μία ώρα οδήγησης άρχισα να νιώθω οριακά την κούραση οπότε στο ταξίδι με την μέση μου πιστεύω θα με κουράσουν.

Ανάρτηση εμετός στις λακούβες στις στροφές όμως σε βγάζει ασπροπρόσωπο . Το αμάξι έχει πολύ καλό πάτημα και σου προσφέρει μεγάλη αίσθηση ασφάλειας .

Το τιμόνι αρκετά καλό σε πληροφόρηση

Κινητήρας κομπλέ δεν νιώθεις ότι σου λείπει η δύναμη. Πατάς με 5η και το αμάξι ακούει

Σαζμάν οκ δεν θα γίνει ποτέ DSG :D

Το αμάξι σε γενικές γραμμές είναι πάρα πολύ καλό με πιο σπορ αίσθηση . Ενώ οδηγούσα βέβαια άρχισα να μπαίνω σε σκέψεις γιατί νομίζω πλέον ότι έχω αρχίσει να αλλάζω ως οδηγός.

Μετά απο όλο αυτό το ταξίδι της εύρεσης αυτοκινήτου την αγορά 3 διαφορετικών αυτοκινήτων , τα test drives κτλ. , πιστεύω πλέον ότι θα ήθελα ένα υβρίδιο των αυτοκινήτων που έχω οδηγήσει - αγοράσει .

Δηλαδή θα ήθελα :

Tην άνεση του καθίσματος του C5 aircross

Tην ανάρτηση του Peugeot 2008 ως προς άνεση και του Leon ώς προς στιβαρότητα 

Την αξιοπιστία του κιβωτίου του PSA Group (Aisin) αλλά την αίσθηση ενός DSG

Την σπορ εμφάνιση του Leon

Οπότε θα θυσίαζα κάποια άλογα για άνετη ανάρτηση και αυτόματο κιβώτιο

Τώρα μετά την σημερινή βόλτα μου έφυγαν οι σκέψεις για βελτίωση. Η δύναμη του κινητήρα για τον τρόπο οδήγησης που έχω τα τελευταία χρόνια με τα παιδιά είναι αρκετή και με το παραπάνω. Οπότε ούτε προγράμματα ούτε εξατμίσεις

Ακόμη και το δίλιτρο leon που μου πέρασε απο το μυαλό δεν θα κάλυπτε τα νέα μου θέλω (ναι ως προς το DSG αλλά όχι ως προς την άνεση )

Πέρασα ίδια φάση με τους υπολογιστές που επειδή ήμουν gamer από 10 χρονών έφτιαξα και πούλησα 6 υπολογιστές μέσα σε 1.5 χρόνο.

Κάτι αντίστοιχο πιστεύω ότι πέρασα και με την φάση των αυτοκινήτων , έψαχνα δύναμη , σπορ αίσθηση , βελτιώσεις αλλά δείχνει ότι τελικά την πέρασα και αυτή την φάση αλλά μου πήρε χρόνο να το αποδεκτώ.

Αυτά συγνώμη για το σεντόνι αλλά μετά την σημερινή βόλτα είπα να μοιραστώ μαζί σας τις σκέψεις μου :D

Υ.Γ. Δεν μετανιώνω για τίποτα γιατί όπως έχω ξαναπεί είμαι άνθρωπος που προτιμώ να κάνω κινήσεις που μετανιώνω παρά να μετανιώσω για κάτι που δεν έκανα. Όπως είχε πει και ένας συμφορουμίτης είτε περνάω κρίση μέσης ηλικίας είτε με έφαγε η καραντίνα :D

Επεξ/σία από tsofras
  • Like 15
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

33 λεπτά πριν, tsofras είπε

Λοιπόν σήμερα έγινε η πρώτη μεγάλη βόλτα της Leonaras .

Πέρασε το τεστ της Ομπρέλας που στο προηγούμενο Leon έμπαινε μόνο με συγκεκριμένη γωνία και καθόταν υπο γωνία , το ίδιο στο 2008 , στο Ibiza δεν μπήκε καν , σε αυτό επειδή έχει 2 ανοίγματα (αριστερά και δεξιά) πίσω απο την πόρτα του πορτ μπαγκαζ μπήκε άνετα και τέρμα ξαπλωτή.

Μέχρι να φτάσω στο τέλος της παραγράφου πίστεψα ότι η Ομπρέλα ήταν κομμάτι της διαδρομής και εξηγούσες πως μπήκε το κάθε αμάξι 😂😂😂

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, terry308 είπε

Μέχρι να φτάσω στο τέλος της παραγράφου πίστεψα ότι η Ομπρέλα ήταν κομμάτι της διαδρομής και εξηγούσες πως μπήκε το κάθε αμάξι 😂😂😂

 

χαχαχα θεός ρε τέρυ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, terry308 είπε

Μέχρι να φτάσω στο τέλος της παραγράφου πίστεψα ότι η Ομπρέλα ήταν κομμάτι της διαδρομής και εξηγούσες πως μπήκε το κάθε αμάξι 😂😂😂

 

Μια από τα ίδια... Φαντάστηκα φουρκέτες, ανάποδα τιμόνια, κώλο να πετάγεται από δω κι από κει...

Επεξ/σία από oykas2001
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@tsofrasΜακάρι όλοι μας να βρίσκαμε αμάξι με ακριβώς αυτά που θέλουμε χωρίς υποχωρήσεις αλλά χλωμό. 😛

Τα καθίσματα το πολύ που τα αλλάζεις κάποια στιγμή (μετά την εγγύηση). 😛
 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, tsofras είπε

Κάτι αντίστοιχο πιστεύω ότι πέρασα και με την φάση των αυτοκινήτων , έψαχνα δύναμη , σπορ αίσθηση , βελτιώσεις

Λύνεται αυτό με 80-100k € 😂😂😂😂😂😂😂😂 

Νομίζω είναι καιρός να το χαρείς λίγο τώρα που μπορείς και την επόμενη φορά που θα σου φανεί σκληρή η ανάρτηση έλα να σου δώσω το golf για 10' που έχει γίνει κούτσουρο τώρα με τα kyb (θα σου φανεί Maybach μετά 😛)

Επεξ/σία από and_64
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, and_64 είπε

Λύνεται αυτό με 80-100k € 😂😂😂😂😂😂😂😂 

Νομίζω είναι καιρός να το χαρείς λίγο τώρα που μπορείς και την επόμενη φορά που θα σου φανεί σκληρή η ανάρτηση έλα να σου δώσω το golf για 10' που έχει γίνει κούτσουρο τώρα με τα kyb (θα σου φανεί Maybach μετά 😛)

Ναι εντάξει η ανάρτηση είναι το λιγότερο στην τελική αλλάζεις και βάζεις πιο άνετη το χειροκίνητο θα δείξει πόσο θα το αντέξω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα και από μένα,

Είμαι και εγώ στην αναζήτηση νέου αυτοκινήτου. Μέχρι πριν λίγες μέρες είχα καταλήξει στο Honda Civic 1.5. Όμως διαβάζοντας όλα αυτά για τις DI engines και για το oil dilution που παρουσίασαν συγκεκριμένα τα civic απογοητεύτηκα λίγο. Έχει κάποιος άποψη επί του θέματος;  Ή είναι κάποιος κάτοχος του συγκεκριμένου civic; Έχει κάποιος να προτείνει κάποιο άλλο μοντέλο που να μην έχει DI engine;

Ζητώ συγνώμη αν έχει ξανά αναφερθεί το συγκεκριμένο θέμα αλλά είναι πολλή η πληροφορία σε συγκεκριμένο topic.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, harryTG είπε

Καλημέρα και από μένα,

Είμαι και εγώ στην αναζήτηση νέου αυτοκινήτου. Μέχρι πριν λίγες μέρες είχα καταλήξει στο Honda Civic 1.5. Όμως διαβάζοντας όλα αυτά για τις DI engines και για το oil dilution που παρουσίασαν συγκεκριμένα τα civic απογοητεύτηκα λίγο. Έχει κάποιος άποψη επί του θέματος;  Ή είναι κάποιος κάτοχος του συγκεκριμένου civic; Έχει κάποιος να προτείνει κάποιο άλλο μοντέλο που να μην έχει DI engine;

Ζητώ συγνώμη αν έχει ξανά αναφερθεί το συγκεκριμένο θέμα αλλά είναι πολλή η πληροφορία σε συγκεκριμένο topic.

Έχεις κανα link να διαβάσουμε ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, tsofras είπε

Έχεις κανα link να διαβάσουμε ?

Παντού υπάρχει κυρίως σε ξένα sites. Ελληνικά δε θα βρεις. 

Π.χ https://www.cashcarsbuyer.com/did-honda-fix-their-turbo-engine-problems-2019/

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, harryTG είπε

Παντού υπάρχει κυρίως σε ξένα sites. Ελληνικά δε θα βρεις. 

Π.χ https://www.cashcarsbuyer.com/did-honda-fix-their-turbo-engine-problems-2019/

 

Μάλιστα δεν το είχα πετύχει κάπου , αλλά το άρθρο αναφέρει συγκεκριμένο πρόβλημα για αυτόν τον κινητήρα και λόγω software οπότε αν το φοβάσαι δεν προχωράς.

Τώρα με μία μικρή αναζήτηση βλέπω ότι ουσιαστικά το μείον σε αυτούς τους κινητήρες είναι ότι μπορεί να πέσει η απόδοση και πρέπει να προσέχεις την βενζίνη που βάζεις .

Οι Direct Injection είναι αυτοί που λέμε άμεσου ψεκασμού ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, tsofras είπε

Μάλιστα δεν το είχα πετύχει κάπου , αλλά το άρθρο αναφέρει συγκεκριμένο πρόβλημα για αυτόν τον κινητήρα και λόγω software οπότε αν το φοβάσαι δεν προχωράς.

Τώρα με μία μικρή αναζήτηση βλέπω ότι ουσιαστικά το μείον σε αυτούς τους κινητήρες είναι ότι μπορεί να πέσει η απόδοση και πρέπει να προσέχεις την βενζίνη που βάζεις .

Οι Direct Injection είναι αυτοί που λέμε άμεσου ψεκασμού ?

Ναι αυτοί είναι. Γενικότερα αναφέρεται από αρκετούς σαν πρόβλημα. Να περνάει δηλαδή η βενζίνη μέσα στο λάδι της μηχανής με ότι αυτό συνεπάγεται για τη μακροζωία του κινητήρα.

Μόλις τώρα, harryTG είπε

Ναι αυτοί είναι. Γενικότερα αναφέρεται από αρκετούς σαν πρόβλημα. Να περνάει δηλαδή η βενζίνη μέσα στο λάδι της μηχανής με ότι αυτό συνεπάγεται για τη μακροζωία του κινητήρα.

Εδώ μιλάει γενικά για τέτοιου τύπους κινητήρες και συγκρίνει με τους Port injection

https://www.counterman.com/direct-injection-engine-vs-port-fuel-injection/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, harryTG είπε

Ναι αυτοί είναι. Γενικότερα αναφέρεται από αρκετούς σαν πρόβλημα. Να περνάει δηλαδή η βενζίνη μέσα στο λάδι της μηχανής με ότι αυτό συνεπάγεται για τη μακροζωία του κινητήρα.

Εδώ μιλάει γενικά για τέτοιου τύπους κινητήρες και συγκρίνει με τους Port injection

https://www.counterman.com/direct-injection-engine-vs-port-fuel-injection/

Δειγματοληπτικά που κοίταξα σε Seat , Suzuki , Ford , BMW , Nissan άμεσου ψεκασμού έχουν . Σε Hyundai μόνο είδα πολλαπλού ψεκασμού , οπότε θα πρέπει να τα πάρεις ένα ένα για να βρείς χωρίς άμεσο ψεκασμό .

Αλλά οκ δεν ξέρω μήπως είναι υπερβολή αφού φοράνε τα περισσότερα αμάξια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, tsofras είπε

Δειγματοληπτικά που κοίταξα σε Seat , Suzuki , Ford , BMW , Nissan άμεσου ψεκασμού έχουν . Σε Hyundai μόνο είδα πολλαπλού ψεκασμού , οπότε θα πρέπει να τα πάρεις ένα ένα για να βρείς χωρίς άμεσο ψεκασμό .

Αλλά οκ δεν ξέρω μήπως είναι υπερβολή αφού φοράνε τα περισσότερα αμάξια

Σωστά οι περισσότεροι χρησιμοποιούν τέτοιους κινητήρες γιατί είναι χαμηλής κατανάλωσης και έχουν απόδοση. Και για να καλύπτουν τα πρότυπα euro 6 κτλ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...