tsofras Δημοσ. 3 Μαΐου 2021 Μέλος Δημοσ. 3 Μαΐου 2021 (επεξεργασμένο) Λοιπόν σήμερα έγινε η πρώτη μεγάλη βόλτα της Leonaras . Πήγα Ανάβυσσο για μπανάκι (μπρρρ αλλά την πάλεψα χωρίς να πάθω ανακοπή ) Πέρασε το τεστ της Ομπρέλας που στο προηγούμενο Leon έμπαινε μόνο με συγκεκριμένη γωνία και καθόταν υπο γωνία , το ίδιο στο 2008 , στο Ibiza δεν μπήκε καν , σε αυτό επειδή έχει 2 ανοίγματα (αριστερά και δεξιά) πίσω απο την πόρτα του πορτ μπαγκαζ μπήκε άνετα και τέρμα ξαπλωτή. Τα καθίσματα έχουν πολύ καλό κράτημα θα τα ήθελα όμως λίγο πιο άνετα. Στη μία ώρα οδήγησης άρχισα να νιώθω οριακά την κούραση οπότε στο ταξίδι με την μέση μου πιστεύω θα με κουράσουν. Ανάρτηση εμετός στις λακούβες στις στροφές όμως σε βγάζει ασπροπρόσωπο . Το αμάξι έχει πολύ καλό πάτημα και σου προσφέρει μεγάλη αίσθηση ασφάλειας . Το τιμόνι αρκετά καλό σε πληροφόρηση Κινητήρας κομπλέ δεν νιώθεις ότι σου λείπει η δύναμη. Πατάς με 5η και το αμάξι ακούει Σαζμάν οκ δεν θα γίνει ποτέ DSG Το αμάξι σε γενικές γραμμές είναι πάρα πολύ καλό με πιο σπορ αίσθηση . Ενώ οδηγούσα βέβαια άρχισα να μπαίνω σε σκέψεις γιατί νομίζω πλέον ότι έχω αρχίσει να αλλάζω ως οδηγός. Μετά απο όλο αυτό το ταξίδι της εύρεσης αυτοκινήτου την αγορά 3 διαφορετικών αυτοκινήτων , τα test drives κτλ. , πιστεύω πλέον ότι θα ήθελα ένα υβρίδιο των αυτοκινήτων που έχω οδηγήσει - αγοράσει . Δηλαδή θα ήθελα : Tην άνεση του καθίσματος του C5 aircross Tην ανάρτηση του Peugeot 2008 ως προς άνεση και του Leon ώς προς στιβαρότητα Την αξιοπιστία του κιβωτίου του PSA Group (Aisin) αλλά την αίσθηση ενός DSG Την σπορ εμφάνιση του Leon Οπότε θα θυσίαζα κάποια άλογα για άνετη ανάρτηση και αυτόματο κιβώτιο Τώρα μετά την σημερινή βόλτα μου έφυγαν οι σκέψεις για βελτίωση. Η δύναμη του κινητήρα για τον τρόπο οδήγησης που έχω τα τελευταία χρόνια με τα παιδιά είναι αρκετή και με το παραπάνω. Οπότε ούτε προγράμματα ούτε εξατμίσεις Ακόμη και το δίλιτρο leon που μου πέρασε απο το μυαλό δεν θα κάλυπτε τα νέα μου θέλω (ναι ως προς το DSG αλλά όχι ως προς την άνεση ) Πέρασα ίδια φάση με τους υπολογιστές που επειδή ήμουν gamer από 10 χρονών έφτιαξα και πούλησα 6 υπολογιστές μέσα σε 1.5 χρόνο. Κάτι αντίστοιχο πιστεύω ότι πέρασα και με την φάση των αυτοκινήτων , έψαχνα δύναμη , σπορ αίσθηση , βελτιώσεις αλλά δείχνει ότι τελικά την πέρασα και αυτή την φάση αλλά μου πήρε χρόνο να το αποδεκτώ. Αυτά συγνώμη για το σεντόνι αλλά μετά την σημερινή βόλτα είπα να μοιραστώ μαζί σας τις σκέψεις μου Υ.Γ. Δεν μετανιώνω για τίποτα γιατί όπως έχω ξαναπεί είμαι άνθρωπος που προτιμώ να κάνω κινήσεις που μετανιώνω παρά να μετανιώσω για κάτι που δεν έκανα. Όπως είχε πει και ένας συμφορουμίτης είτε περνάω κρίση μέσης ηλικίας είτε με έφαγε η καραντίνα Επεξ/σία 3 Μαΐου 2021 από tsofras 15
terry308 Δημοσ. 3 Μαΐου 2021 Δημοσ. 3 Μαΐου 2021 33 λεπτά πριν, tsofras είπε Λοιπόν σήμερα έγινε η πρώτη μεγάλη βόλτα της Leonaras . Πέρασε το τεστ της Ομπρέλας που στο προηγούμενο Leon έμπαινε μόνο με συγκεκριμένη γωνία και καθόταν υπο γωνία , το ίδιο στο 2008 , στο Ibiza δεν μπήκε καν , σε αυτό επειδή έχει 2 ανοίγματα (αριστερά και δεξιά) πίσω απο την πόρτα του πορτ μπαγκαζ μπήκε άνετα και τέρμα ξαπλωτή. Μέχρι να φτάσω στο τέλος της παραγράφου πίστεψα ότι η Ομπρέλα ήταν κομμάτι της διαδρομής και εξηγούσες πως μπήκε το κάθε αμάξι 😂😂😂
tsofras Δημοσ. 3 Μαΐου 2021 Μέλος Δημοσ. 3 Μαΐου 2021 2 λεπτά πριν, terry308 είπε Μέχρι να φτάσω στο τέλος της παραγράφου πίστεψα ότι η Ομπρέλα ήταν κομμάτι της διαδρομής και εξηγούσες πως μπήκε το κάθε αμάξι 😂😂😂 χαχαχα θεός ρε τέρυ
oykas2001 Δημοσ. 3 Μαΐου 2021 Δημοσ. 3 Μαΐου 2021 (επεξεργασμένο) 14 λεπτά πριν, terry308 είπε Μέχρι να φτάσω στο τέλος της παραγράφου πίστεψα ότι η Ομπρέλα ήταν κομμάτι της διαδρομής και εξηγούσες πως μπήκε το κάθε αμάξι 😂😂😂 Μια από τα ίδια... Φαντάστηκα φουρκέτες, ανάποδα τιμόνια, κώλο να πετάγεται από δω κι από κει... Επεξ/σία 3 Μαΐου 2021 από oykas2001 1
Grim Ripper Δημοσ. 3 Μαΐου 2021 Δημοσ. 3 Μαΐου 2021 @tsofrasΜακάρι όλοι μας να βρίσκαμε αμάξι με ακριβώς αυτά που θέλουμε χωρίς υποχωρήσεις αλλά χλωμό. 😛 Τα καθίσματα το πολύ που τα αλλάζεις κάποια στιγμή (μετά την εγγύηση). 😛 1
and_64 Δημοσ. 3 Μαΐου 2021 Δημοσ. 3 Μαΐου 2021 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, tsofras είπε Κάτι αντίστοιχο πιστεύω ότι πέρασα και με την φάση των αυτοκινήτων , έψαχνα δύναμη , σπορ αίσθηση , βελτιώσεις Λύνεται αυτό με 80-100k € 😂😂😂😂😂😂😂😂 Νομίζω είναι καιρός να το χαρείς λίγο τώρα που μπορείς και την επόμενη φορά που θα σου φανεί σκληρή η ανάρτηση έλα να σου δώσω το golf για 10' που έχει γίνει κούτσουρο τώρα με τα kyb (θα σου φανεί Maybach μετά 😛) Επεξ/σία 3 Μαΐου 2021 από and_64
tsofras Δημοσ. 4 Μαΐου 2021 Μέλος Δημοσ. 4 Μαΐου 2021 28 λεπτά πριν, and_64 είπε Λύνεται αυτό με 80-100k € 😂😂😂😂😂😂😂😂 Νομίζω είναι καιρός να το χαρείς λίγο τώρα που μπορείς και την επόμενη φορά που θα σου φανεί σκληρή η ανάρτηση έλα να σου δώσω το golf για 10' που έχει γίνει κούτσουρο τώρα με τα kyb (θα σου φανεί Maybach μετά 😛) Ναι εντάξει η ανάρτηση είναι το λιγότερο στην τελική αλλάζεις και βάζεις πιο άνετη το χειροκίνητο θα δείξει πόσο θα το αντέξω
Grim Ripper Δημοσ. 4 Μαΐου 2021 Δημοσ. 4 Μαΐου 2021 Λίγο ήθελε ο Θωμάς να το κάνει και εκείνος σαν δουλειά. 😛 https://www.4troxoi.gr/epikairotita/synenteyxeis/giorgos-syropoylos-epaggelma-dokimastis-aytokiniton/
harryTG Δημοσ. 6 Μαΐου 2021 Δημοσ. 6 Μαΐου 2021 Καλημέρα και από μένα, Είμαι και εγώ στην αναζήτηση νέου αυτοκινήτου. Μέχρι πριν λίγες μέρες είχα καταλήξει στο Honda Civic 1.5. Όμως διαβάζοντας όλα αυτά για τις DI engines και για το oil dilution που παρουσίασαν συγκεκριμένα τα civic απογοητεύτηκα λίγο. Έχει κάποιος άποψη επί του θέματος; Ή είναι κάποιος κάτοχος του συγκεκριμένου civic; Έχει κάποιος να προτείνει κάποιο άλλο μοντέλο που να μην έχει DI engine; Ζητώ συγνώμη αν έχει ξανά αναφερθεί το συγκεκριμένο θέμα αλλά είναι πολλή η πληροφορία σε συγκεκριμένο topic.
tsofras Δημοσ. 6 Μαΐου 2021 Μέλος Δημοσ. 6 Μαΐου 2021 1 ώρα πριν, harryTG είπε Καλημέρα και από μένα, Είμαι και εγώ στην αναζήτηση νέου αυτοκινήτου. Μέχρι πριν λίγες μέρες είχα καταλήξει στο Honda Civic 1.5. Όμως διαβάζοντας όλα αυτά για τις DI engines και για το oil dilution που παρουσίασαν συγκεκριμένα τα civic απογοητεύτηκα λίγο. Έχει κάποιος άποψη επί του θέματος; Ή είναι κάποιος κάτοχος του συγκεκριμένου civic; Έχει κάποιος να προτείνει κάποιο άλλο μοντέλο που να μην έχει DI engine; Ζητώ συγνώμη αν έχει ξανά αναφερθεί το συγκεκριμένο θέμα αλλά είναι πολλή η πληροφορία σε συγκεκριμένο topic. Έχεις κανα link να διαβάσουμε ?
harryTG Δημοσ. 6 Μαΐου 2021 Δημοσ. 6 Μαΐου 2021 13 λεπτά πριν, tsofras είπε Έχεις κανα link να διαβάσουμε ? Παντού υπάρχει κυρίως σε ξένα sites. Ελληνικά δε θα βρεις. Π.χ https://www.cashcarsbuyer.com/did-honda-fix-their-turbo-engine-problems-2019/ 1
tsofras Δημοσ. 6 Μαΐου 2021 Μέλος Δημοσ. 6 Μαΐου 2021 7 λεπτά πριν, harryTG είπε Παντού υπάρχει κυρίως σε ξένα sites. Ελληνικά δε θα βρεις. Π.χ https://www.cashcarsbuyer.com/did-honda-fix-their-turbo-engine-problems-2019/ Μάλιστα δεν το είχα πετύχει κάπου , αλλά το άρθρο αναφέρει συγκεκριμένο πρόβλημα για αυτόν τον κινητήρα και λόγω software οπότε αν το φοβάσαι δεν προχωράς. Τώρα με μία μικρή αναζήτηση βλέπω ότι ουσιαστικά το μείον σε αυτούς τους κινητήρες είναι ότι μπορεί να πέσει η απόδοση και πρέπει να προσέχεις την βενζίνη που βάζεις . Οι Direct Injection είναι αυτοί που λέμε άμεσου ψεκασμού ?
harryTG Δημοσ. 6 Μαΐου 2021 Δημοσ. 6 Μαΐου 2021 3 λεπτά πριν, tsofras είπε Μάλιστα δεν το είχα πετύχει κάπου , αλλά το άρθρο αναφέρει συγκεκριμένο πρόβλημα για αυτόν τον κινητήρα και λόγω software οπότε αν το φοβάσαι δεν προχωράς. Τώρα με μία μικρή αναζήτηση βλέπω ότι ουσιαστικά το μείον σε αυτούς τους κινητήρες είναι ότι μπορεί να πέσει η απόδοση και πρέπει να προσέχεις την βενζίνη που βάζεις . Οι Direct Injection είναι αυτοί που λέμε άμεσου ψεκασμού ? Ναι αυτοί είναι. Γενικότερα αναφέρεται από αρκετούς σαν πρόβλημα. Να περνάει δηλαδή η βενζίνη μέσα στο λάδι της μηχανής με ότι αυτό συνεπάγεται για τη μακροζωία του κινητήρα. Μόλις τώρα, harryTG είπε Ναι αυτοί είναι. Γενικότερα αναφέρεται από αρκετούς σαν πρόβλημα. Να περνάει δηλαδή η βενζίνη μέσα στο λάδι της μηχανής με ότι αυτό συνεπάγεται για τη μακροζωία του κινητήρα. Εδώ μιλάει γενικά για τέτοιου τύπους κινητήρες και συγκρίνει με τους Port injection https://www.counterman.com/direct-injection-engine-vs-port-fuel-injection/
tsofras Δημοσ. 6 Μαΐου 2021 Μέλος Δημοσ. 6 Μαΐου 2021 7 λεπτά πριν, harryTG είπε Ναι αυτοί είναι. Γενικότερα αναφέρεται από αρκετούς σαν πρόβλημα. Να περνάει δηλαδή η βενζίνη μέσα στο λάδι της μηχανής με ότι αυτό συνεπάγεται για τη μακροζωία του κινητήρα. Εδώ μιλάει γενικά για τέτοιου τύπους κινητήρες και συγκρίνει με τους Port injection https://www.counterman.com/direct-injection-engine-vs-port-fuel-injection/ Δειγματοληπτικά που κοίταξα σε Seat , Suzuki , Ford , BMW , Nissan άμεσου ψεκασμού έχουν . Σε Hyundai μόνο είδα πολλαπλού ψεκασμού , οπότε θα πρέπει να τα πάρεις ένα ένα για να βρείς χωρίς άμεσο ψεκασμό . Αλλά οκ δεν ξέρω μήπως είναι υπερβολή αφού φοράνε τα περισσότερα αμάξια
harryTG Δημοσ. 6 Μαΐου 2021 Δημοσ. 6 Μαΐου 2021 2 λεπτά πριν, tsofras είπε Δειγματοληπτικά που κοίταξα σε Seat , Suzuki , Ford , BMW , Nissan άμεσου ψεκασμού έχουν . Σε Hyundai μόνο είδα πολλαπλού ψεκασμού , οπότε θα πρέπει να τα πάρεις ένα ένα για να βρείς χωρίς άμεσο ψεκασμό . Αλλά οκ δεν ξέρω μήπως είναι υπερβολή αφού φοράνε τα περισσότερα αμάξια Σωστά οι περισσότεροι χρησιμοποιούν τέτοιους κινητήρες γιατί είναι χαμηλής κατανάλωσης και έχουν απόδοση. Και για να καλύπτουν τα πρότυπα euro 6 κτλ. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις