Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
  Στις 14/3/2025 στις 11:44 ΠΜ, mp123 είπε

Θωμά 0 20 ; τόσο λεπτορευστο λαδι ; Στην Σιβηρία ζείτε;

 

  Στις 14/3/2025 στις 6:48 ΜΜ, mp123 είπε

Καλά ρε σεις μην βαράτε.  Δεν το είχα προσέξει.

Τα vw group με τέτοιο λαδι την βγάζουν ως το επόμενο σέρβις η πάνε με ατμούς;  Όχι τίποτε άλλο γιατί τους έχει βγει το όνομα ότι είναι λαδιερες ;

Κι εγώ αυτό πίστευα μανο αλλά κι όμως δε καίνε τα διαβολιά πλέον 😅

  • Like 1
  • Απαντ. 4,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
  Στις 14/3/2025 στις 6:56 ΜΜ, imr είπε

 

Λένε ότι και καλά έχουν άλλες ανοχές τα μεταλα πλέον. Βάλε και κάτι 30κ χλμ που λένε για λάδια και ένας θεός ξέρει  αν θα έχει μείνει μοτέρ μέχρι 200κ χιλιόμετρα 

Σε αυτό θα συμφωνήσω… αλλά γενικά όποιος αλλάζει λάδια ανά 30Κ ανεξαρτητως αυτοκινήτου παίζει με τη τύχη του…

  • Like 4
  • Thanks 1
Δημοσ.
  Στις 15/3/2025 στις 6:17 ΜΜ, paylidis είπε

 

Κι εγώ αυτό πίστευα μανο αλλά κι όμως δε καίνε τα διαβολιά πλέον 😅

ε μάθανε κι αυτοί μετά από μερικές δεκαετίες :D

 

  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Μιας και ο Φιλιπαιος οπου αγοραστηκε το Q3 πλεον δεν ειναι επισημη αντιπροσωπεια της Αudi και επειδη δεν ειμαι ιδιαιτερα θερμος με την Karenta, και αφου φυσικα ειμαι εκτος εγγυησης, αποφασισα να πηγαινω το αυτοκινητο σε εξειδικευμενο συνεργειο στα νοτια που οικογενειακα εχουμε αρκετα χρονια που επισκεπτομαστε.

Λογος της επισκεψης ηταν η αλλαγη στα μπροστινα τακακια και το κοστος ηταν 120 για aftermarket και 200ε για τα γνησια, τα οποια σημειωτεον εβγαλαν 65k χλμ.

Εγω αποφασισα να βαλω τα γνησια, εσεις πως κινειστε συνηθως σε παρομοια θεματα δεδομενου οτι υπαρχει σοβαρη διαφορα τιμης ?

  • Like 1
Δημοσ.
  Στις 27/3/2025 στις 12:55 ΜΜ, ritualistic είπε

Μιας και ο Φιλιπαιος οπου αγοραστηκε το Q3 πλεον δεν ειναι επισημη αντιπροσωπεια της Αudi και επειδη δεν ειμαι ιδιαιτερα θερμος με την Karenta, και αφου φυσικα ειμαι εκτος εγγυησης, αποφασισα να πηγαινω το αυτοκινητο σε εξειδικευμενο συνεργειο στα νοτια που οικογενειακα εχουμε αρκετα χρονια που επισκεπτομαστε.

Λογος της επισκεψης ηταν η αλλαγη στα μπροστινα τακακια και το κοστος ηταν 120 για aftermarket και 200ε για τα γνησια, τα οποια σημειωτεον εβγαλαν 65k χλμ.

Εγω αποφασισα να βαλω τα γνησια, εσεις πως κινειστε συνηθως σε παρομοια θεματα δεδομενου οτι υπαρχει σοβαρη διαφορα τιμης ?

Επέκταση  

Ανάλογα το ανταλλακτικό , εγώ αν ψάξω και δω πως ουσιαστικά είναι το ίδιο χωρίς το αυτοκόλλητο της εταιρείας τότε παίρνω το aftermarket

Μου ζήταγαν σε κάποια φάση απο την Opel (δεν θυμάμαι τι ακριβώς ήταν νομίζω MAF ? ) 500E και έβαζαν της bosch , τον βρήκα με 80Ε ακριβώς τον ίδιο ....

Και στο Leon όταν είχα αλλάξει τακάκια έβαλα τα aftermarket τα οποία ήταν τα ίδια χωρίς το σήμα της Seat και η διαφορά ήταν σχεδόν όσο αναφέρεις και εσύ

  • Like 2
Δημοσ.
  Στις 27/3/2025 στις 1:07 ΜΜ, tsofras είπε

Και στο Leon όταν είχα αλλάξει τακάκια έβαλα τα aftermarket τα οποία ήταν τα ίδια χωρίς το σήμα της Seat και η διαφορά ήταν σχεδόν όσο αναφέρεις και εσύ

Πως ηξερες οτι ηταν τα ιδια ; Σορρυ κιολας δεν εχω ιδεα απο αυτα

Δημοσ.
  Στις 27/3/2025 στις 12:55 ΜΜ, ritualistic είπε

Μιας και ο Φιλιπαιος οπου αγοραστηκε το Q3 πλεον δεν ειναι επισημη αντιπροσωπεια της Αudi και επειδη δεν ειμαι ιδιαιτερα θερμος με την Karenta, και αφου φυσικα ειμαι εκτος εγγυησης, αποφασισα να πηγαινω το αυτοκινητο σε εξειδικευμενο συνεργειο στα νοτια που οικογενειακα εχουμε αρκετα χρονια που επισκεπτομαστε.

Λογος της επισκεψης ηταν η αλλαγη στα μπροστινα τακακια και το κοστος ηταν 120 για aftermarket και 200ε για τα γνησια, τα οποια σημειωτεον εβγαλαν 65k χλμ.

Εγω αποφασισα να βαλω τα γνησια, εσεις πως κινειστε συνηθως σε παρομοια θεματα δεδομενου οτι υπαρχει σοβαρη διαφορα τιμης ?

Επέκταση  

Στα Bmw ανεκαθεν εβαζα τα textar που ηταν τα εργοστασιακής τοποθετησης τους. Ποτε δε πληρωσα για "γνήσια", πρακτικά ομως υπηρχαν αμαξια που δε προλαβα να αλλαξω καν τακακια/δισκους. Απλά πρεπει να δεις τι ειναι το γνησιο (λογικα γραφει επανω ή εαν πας σε σοβαρο μαστορα θα ξερει/θα σου το πει) και να παρεις το αναλογο aftermarket για να εισαι κατα 99.9% στο εργοστασιακό φρεναρισμα (και οχι πχ Brembo ή Bosch-οτι χειροτερο ή οτιδήποτε άλλο).

Ψαχνομαι και εγω που θα παω για σερβις απο εδω κ περα... Καρεντα δε νομιζω ομοιως, εχω μαλωσει ηδη στο παρελθον και οι αντοχές μου εχουν μειωθει. Σκεφτομαι σοβαρα το γρατσια αλλα θα κριθει απο τη συμπεριφορά τους (απο τον τεχνικο συμβουλο της VW εχω καλη εικονα). Σκεφτομαι ακομα πιο σοβαρα εξειδικευμενο. Πρωτιστως ομως σκεφτομαι να αλλαξω αμαξι γιατι μου ειναι μικρο, αλλα δε μου αρεσει τιποτα κατω απο τα 60-70Κ 🤣

  • Like 1
  • Haha 2
Δημοσ.
  Στις 27/3/2025 στις 2:11 ΜΜ, ritualistic είπε

Πως ηξερες οτι ηταν τα ιδια ; Σορρυ κιολας δεν εχω ιδεα απο αυτα

Έψαξα και βρήκα κατασκευαστή και ρώτησα και το συνεργείο 

  • Like 1
Δημοσ.
  Στις 27/3/2025 στις 2:11 ΜΜ, ritualistic είπε

Πως ηξερες οτι ηταν τα ιδια ; Σορρυ κιολας δεν εχω ιδεα απο αυτα

Οι αυτοκινητοβιομηχανιες δεν φτιαχνουν τα αναλωσιμα των αυτοκινητων που παραγουν ,βγαζουν προδιαγραφες και δινουν την δουλεια σε καποια βιομηχανια εξειδικευμενη στο συγκεκριμενο αναλωσιμο.

Αυτο το αναλωσιμο μετα πουλιεται απο την αυτοκινητοβιομηχανια με το δικο της σηματακι (βαζει δηλαδη μια σταμπα δικια της)  αλλα το πουλαει και ο ιδιος ο παραγωγος στο εμποριο με την δικια του επωνυμια.

Δημοσ.
  Στις 28/3/2025 στις 1:33 ΠΜ, Seldon68 είπε

Οι αυτοκινητοβιομηχανιες δεν φτιαχνουν τα αναλωσιμα των αυτοκινητων που παραγουν ,βγαζουν προδιαγραφες και δινουν την δουλεια σε καποια βιομηχανια εξειδικευμενη στο συγκεκριμενο αναλωσιμο.

Αυτο το αναλωσιμο μετα πουλιεται απο την αυτοκινητοβιομηχανια με το δικο της σηματακι (βαζει δηλαδη μια σταμπα δικια της)  αλλα το πουλαει και ο ιδιος ο παραγωγος στο εμποριο με την δικια του επωνυμια.

Έτσι γίνεται πράματι.

Το θέμα είναι πώς ξεχωρίζεις ότι το aftermarket που βρίσκεις με τo 1/3 της τιμής στο ίντερνετ είναι το ίδιο και όχι φαινομενικά ίδιο (αλλά στην πραγματικότητα κακής ποιότητας απομίμηση), το οποίο σου προτάθηκε από ένα συνεργείο ή έναν διαδικτυακό έμπορο διότι από αυτό βγάζει μεγαλύτερο ποσοστό κέρδους.

Δημοσ.
  Στις 28/3/2025 στις 5:58 ΠΜ, turbat0s είπε

Το θέμα είναι πώς ξεχωρίζεις ότι το aftermarket που βρίσκεις με τo 1/3 της τιμής στο ίντερνετ είναι το ίδιο και όχι φαινομενικά ίδιο (αλλά στην πραγματικότητα κακής ποιότητας απομίμηση), το οποίο σου προτάθηκε από ένα συνεργείο ή έναν διαδικτυακό έμπορο διότι από αυτό βγάζει μεγαλύτερο ποσοστό κέρδους.

Αυτο ακριβως ειναι το προβλημα μου κ ψαχνω να βρω στο ιντερνετ ποιος φτιαχνει τα τακακια του Q3 αλλα δεν βρισκω την πληροφορια 😂

Δημοσ.

Έχω βάλει φίλτρα a/c και φίλτρα αέρα fiba, μια χαρά.

Δεν ξέρω όμως αν θα επέλεγα  fiba για κάποιο κρίσιμο εξάρτημα, για κάποιο "σίδερο".

Το συνεργείο προτείνει fiba προφανώς διότι το αγοράζει κοψοχρονιά, ακόμη φτηνότερα από έναν ιδιώτη.

  • Like 3
Δημοσ.
  Στις 28/3/2025 στις 7:04 ΠΜ, ritualistic είπε

Μολις μιλησα με το συνεργειο και βαζουν FI.BA . Εχει κανεις εμπειρια ;

Με μία ψακτική που έκανα μάλλον το δικό σου φοράει Textar τακάκια 

Μήπως εννοείς FEBI αντί για FIBA ?

  • Like 1

  • Δημιουργία νέου...