Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
58 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Εεε καις...χωρις να προσαρμοστω ιδιαιτερα στην φαση "πηγαινε με ρευμα μονο" εχω δει μειωση 3-4L/100 μεσο ορο ευκολα.

Και εξηγω: μένω Ζωγραφου και πηγαινοντας Ελληνικο απο το κεντρο (30 λεπτα με κινηση) βλεπω μεχρι και κατω απο 2L/100 αν δεν εχει κρυο χωρις να μπορω να πατησω παραπανω το γκαζι καθως παμε ολοι απο φαναρι σε φαναρι, συνήθως είμαι όμως στο 3L/100. Με το Corsa αυτη η διαδρομη ηταν ευκολο 7αρι+.

Στο γυρισμο μέσω Κατεχακης (35 λεπτα περιπου) καιω λιγο πανω λιγο κατω απο 6 πηγαινοντας αριστερη λωριδα και οπου μπορω με 80-90 οπως πανε ολοι. Στο Corsa εβλεπα ευκολα 8-9.

Αν το πρωι λογω κινησης διαλεξω να παω απο κατεχακη αντι για κεντρο ειμαι κατω απο 5L/100, αντιστοιχα το κορσα εβλεπε ευκολα 7+. Σαφως το κορσακι ηταν αλλο αμαξι, παλαιοτερο, αλλες τεχνολογιες κτλπ. Αλλα αυτο ειχα, με αυτο συγκρινω.

Αποτελεσμα; Ειμαι σχεδον στα μισα λεφτα για βενζινες. Αν κανεις αρκετα χιλιομετρα ας πουμε 15000 γλιτώνεις κανα 800-900αρι ευρο τον χρονο. Οχι κατι τρελο αλλα οντως κανεις οικονομια χωρις να προσαρμοσεις την οδηγηση σου διοτι η πραγματικοτητα ειναι οτι αν την προσαρμοσεις μετα θα πηγαινεις σαν τον μ@λ@κα στον δρομο για να γλιτωσεις αλλο 0.5-1.0L/100 που σαφως δεν αξιζει.

Στη κατηφόρα κ ένα μη υβριδικό καίει ψίχουλα… όποτε κατεβαίνω προς Ωρωπό κλπ είμαι κάτω από 4.5/100 με νευρική σχετικά οδήγηση. Στην ανηφόρα είμαι στο 6.5-7αρι. Πρακτικά και με Συμβατικό να ανέβεις από κατέχαμε θα είσαι ~7/100 αρα η οικονομία να είναι 1-1.5λ.

Αν τώρα βάλουμε στη σύγκριση παλιά αμαξια αλλάζει το πράγμα εκεί μιλαμε για διπλή κατανάλωση σε σχέση με ένα νεότερο… και εγώ σε σχέση με του 2009 1.6 είμαι 30-35% κάτω με τον 1.5 του vag  

κραταω πάντως το τελευταίο γιατί αυτο ακριβώς κάνουν οι 8/10 υβριδικοι στο δρόμο 

  • Like 1
  • Απαντ. 4,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, paylidis είπε

κραταω πάντως το τελευταίο γιατί αυτο ακριβώς κάνουν οι 8/10 υβριδικοι στο δρόμο 

Αυτο ισχυει πραγματι.

Βεβαια εδω μπαινει και ενας εξτρα παραγοντας και δεν ειναι αλλος απο το πως εχουμε μαθει να οδηγαμε.

Οκ στην Κατεχακη που επιστρεφω σπιτι μου και παω με 80-90 οταν δεν εχει ιδιαιτερη κινηση οι πινακιδες που εχει για 50χλμ/ω ειναι ηλιθιες και δεν τις τηρει ΚΑΝΕΙΣ εκει εχουμε δικιο να φωναζουμε αν κατσει το Yaris αριστερα με 60χλμ/ω αν και θεωρητικα παει νομιμα.

Οταν όμως στριβω αριστερα πριν τα νοσοκομεια στην Κοκκινοπουλου με οριο ταχυτητας 50 και παω με 60 στην δεξια λωριδα ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να μου παιζεις φωτα και να θες να με περασεις απο πανω...ειναι αστειο! εχει 1 φαναρι στα 50μ και αλλο ενα μετα απο νεκρη στροφη στα 500μ ξερω γω. 

  • Like 2
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Αυτο ισχυει πραγματι.

Βεβαια εδω μπαινει και ενας εξτρα παραγοντας και δεν ειναι αλλος απο το πως εχουμε μαθει να οδηγαμε.

Οκ στην Κατεχακη που επιστρεφω σπιτι μου και παω με 80-90 οταν δεν εχει ιδιαιτερη κινηση οι πινακιδες που εχει για 50χλμ/ω ειναι ηλιθιες και δεν τις τηρει ΚΑΝΕΙΣ εκει εχουμε δικιο να φωναζουμε αν κατσει το Yaris αριστερα με 60χλμ/ω αν και θεωρητικα παει νομιμα.

Οταν όμως στριβω αριστερα πριν τα νοσοκομεια στην Κοκκινοπουλου με οριο ταχυτητας 50 και παω με 60 στην δεξια λωριδα ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να μου παιζεις φωτα και να θες να με περασεις απο πανω...ειναι αστειο! εχει 1 φαναρι στα 50μ και αλλο ενα μετα απο νεκρη στροφη στα 500μ ξερω γω. 

Absolutely! εγω μιλαω για γραφικους με 30 στη κηφισιας/μεσογείων ή <70 στη μεσαια στιν Αττικη οδο που κινουμαι (και ειναι πολλοί)

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Αν κανεις αρκετα χιλιομετρα ας πουμε 15000 γλιτώνεις κανα 800-900αρι ευρο τον χρονο.

Με έναν μπακαλίστικο υπολογισμό ας πούμε ότι ο γνωστός του συμφορουμίτη γλιτώνει 1000 ευρώ τον χρόνο, άρα σε 10 χρόνια θα έχει εξοικονομήσει 10 χιλιάρικα. Απ' τα 46 που έδωσε για το αμάξι θα είναι σα να έχει δώσει 36.

Αν έχει δώσει όντως 46 και δεν πουλάει παπάτζα 😄

Επεξ/σία από Nabuko
  • Like 2
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Με έναν μπακαλίστικο υπολογισμό ας πούμε ότι ο γνωστός του συμφορουμίτη γλιτώνει 1000 ευρώ τον χρόνο, άρα σε 10 χρόνια θα έχει εξοικονομήσει 10 χιλιάρικα. Απ' τα 46 που έδωσε για το αμάξι θα είναι σα να έχει δώσει 36.

Αν έχει δώσει όντως 46 και δεν πουλάει παπάτζα 😄

Δεν μιλαμε για αυτον. Αυτος το παραεκανε αν ισχυει πραγματι και δεν υπαρχει σωτηρια. Μιλαμε για ανθρωπους που λενε οτι αντι να παρω Ibiza ή i20 θα παρω Yaris ξερω γω. Η αντι να παρω το Leon ή το Focus θα παρω το Corolla. Οποτε πληρωνουν 2-3-4k παραπανω και τα παιρνουν πισω στην 5ετια. 

  • Like 3
Δημοσ.

Χωρίς παρεξήγηση τα καινούρια υβριδικά έχουν πολύ καλή οικονομία. Αλλά αν είχαμε κρατήσει λίγο παραπάνω τους κινητηρες φυσικού αερίου και πετρέλαιου, στην υπόλοιπη Ευρώπη μια χαρά υπάρχουν, ίσως να μην άξιζαν και τόσο τα υβριδικά.

Τι θέλω να πω, το punto 1.3 πετρέλαιο εντός είχα 3,5  με 5,5 λ/100 (μια ώρα τα 9χλμ κέντρο Αθήνας με κλιματισμό) και εκτός 3 με 5λ/100. Παραπλήσια κατανάλωση είχε και ο κουμπάρος με το ταξί 1.6 octavia και μικρότερο κόστος με το φ.α. που είχε για λίγους μήνες. Αλλά και το ΜΒ Ε 2.2 2.5 πετρέλαιο ήταν, έκτος με 150χλμ/ωρα έκαιγε 5, εντός έχουν καλά μμ και δωρεάν στα εξωτερικά. 

Μην παρεξηγηθώ κι εγώ το 2.0 Corolla cross κοιτούσα πριν τελικά πάρουμε το id.3.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, filarhos είπε

Χωρίς παρεξήγηση τα καινούρια υβριδικά έχουν πολύ καλή οικονομία. Αλλά αν είχαμε κρατήσει λίγο παραπάνω τους κινητηρες φυσικού αερίου και πετρέλαιου, στην υπόλοιπη Ευρώπη μια χαρά υπάρχουν, ίσως να μην άξιζαν και τόσο τα υβριδικά.

 

Το φυσικο αεριο σταματησε να θεωρειται πρασινη ενεργεια, καλα για το πετρελαιο δεν το συζηταμε. Για αυτο και η στροφη μακρυα απο αυτα. 

Επεξ/σία από Αλεξανδρος A.92
  • Like 2
Δημοσ.
1 minute ago, Αλεξανδρος A.92 said:

Το φυσικο αεριο σταματησα να θεωρειται πρασινη ενεργεια, καλα για το πετρελαιο δεν το συζηταμε. Για αυτο και η στροφη μακρυα απο αυτα. 

Για αυτό δεν έγραψα τους λόγους που κάναμε στροφή.

Το προηγούμενο Yaris είχα οδηγήσει και δεν μου άρεσε καθόλου. Είχα πει να πάω να οδηγήσω και το Corolla cross, να έχω άποψη, αλλά δεν πρόλαβα...

Φίλος με το 1.8, που το πήρε περίπου 30, μου έχει πει τα καλύτερα. Πριν είχε το Yaris αλλά μεγάλωσε η οικογένεια.

  • Like 1
Δημοσ.
31 minutes ago, filarhos said:

Χωρίς παρεξήγηση τα καινούρια υβριδικά έχουν πολύ καλή οικονομία. Αλλά αν είχαμε κρατήσει λίγο παραπάνω τους κινητηρες φυσικού αερίου και πετρέλαιου, στην υπόλοιπη Ευρώπη μια χαρά υπάρχουν, ίσως να μην άξιζαν και τόσο τα υβριδικά.

Τι θέλω να πω, το punto 1.3 πετρέλαιο εντός είχα 3,5  με 5,5 λ/100 (μια ώρα τα 9χλμ κέντρο Αθήνας με κλιματισμό) και εκτός 3 με 5λ/100. Παραπλήσια κατανάλωση είχε και ο κουμπάρος με το ταξί 1.6 octavia και μικρότερο κόστος με το φ.α. που είχε για λίγους μήνες. Αλλά και το ΜΒ Ε 2.2 2.5 πετρέλαιο ήταν, έκτος με 150χλμ/ωρα έκαιγε 5, εντός έχουν καλά μμ και δωρεάν στα εξωτερικά. 

Μην παρεξηγηθώ κι εγώ το 2.0 Corolla cross κοιτούσα πριν τελικά πάρουμε το id.3.

όποτε έχεις χρόνο γράψε μας για το id3,κόστος,εμπειρία  και γιατί απεριψες byd ή tesla.

Δημοσ.
1 hour ago, h3342 said:

όποτε έχεις χρόνο γράψε μας για το id3,κόστος,εμπειρία  και γιατί απεριψες byd ή tesla.

Στα γρήγορα:

Χώροι Passat, ίδιοι με Tesla 3 εκτός πορτπαγκαζ αλλά 40-50 εκατοστά κοντύτερο, βασικό για το πάρκινγκ. Όταν χρειάζεται η έξτρα βαλίτσα βάζω φουσκωτές μπάρες. Όπως και να έχει από πριν πάρουμε το id η ταχύτητα ταξιδιού ήταν τα 110, εκτός προσπερασεων. Τα byd δεν είχαν έρθει ακόμα... 

Ξεκούραστο είτε στην κίνηση είτε στην εθνική. Ειδικά εθνική αυτό το 70 ή 110 στα 160+, στο eco, είναι ακαριαίο και σε βγάζει από δύσκολες συνθήκες. Απόσβεση ίσως καλύτερη από το πασσατ και κανενας θόρυβος ακόμα και αρκετά ψηλά.

Κόστος χρήσης αμελητέο αφού φορτίζω στη δουλειά και στο σπίτι έχουμε Φ/β. Μόνο ταξίδι Β Ελλαδα που είχε λίγο μικρότερο κόστος μετακίνησης από όταν είχαμε πάει με το punto πετρέλαιο. Γενικά γλιτώνω 1χιλ€/10χιλχλμ.

Αυτονομία εκτός 200 με 350 ανάλογα τις συνθήκες (υποθέτω δεν το έχω πάει κάτω από 9%) και εντός 300-400 (υποθέτω γιατί δεν έχω ξεκινήσει με πάνω από 90% για εντός).

Από ασφάλεια είναι στην κορυφή για την κατηγορία του με όλα τα συστήματα.

Χρειάστηκα 2 τετράδα και έβαλα 4εποχων με φυσιολογικό κόστος 500€, μάλλον θα βάζω πάντα τέτοια κι όχι χειμερινά και τα μοιράζω ανά 6 μήνες.

 

Υ.Γ. Ίσως να έπρεπε να πάρουμε το 4 αλλά μας φάνηκε μεγάλο και θέλαμε αντικαταστάτη του punto αφού για δεύτερο έχουμε ένα πασσατ. Το πασσατ εδώ και ενάμιση χρόνο έχει κάνει 2 Χιλχλμ, 3 φορές πήγε βενζινάδικο.


  • Δημιουργία νέου...