Προς το περιεχόμενο

Περί αυτοκίνησης


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

27 λεπτά πριν, imr είπε

Πώς το βλέπετε ότι κάνει αναγέννηση?

Φαίνετε στο διαγνωστικό? Γιατί σε εμένα με διαγνωστικό blietooth δεννεχω βρει κάποιο πεδίο να δείχνει για αναγέννηση

Σε τι αυτοκίνητο? Και με ποιο διαγνωστικό Odb?

Πάντως στο Kona μπορείς να το καταλάβεις μπακαλιστικα...πιάνοντας το πίσω τζάμι... όταν κάνει αναγέννηση είναι ζεστό γιατί ανάβει την αντίσταση για φορτίο.

Σε άλλα αμάξια ανάβουν και οι καθρέφτες...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αλήθεια? Άκου να δεις λεπτομέρεια δεν το είχα ξανακουσει αυτό , για αυτό μου αρέσουν αυτές οι γενικές συζητήσεις που κάνουμε πάντα μαθαίνεις και κάτι καινούριο

 

41 λεπτά πριν, GeorgeTrzs είπε

Σε τι αυτοκίνητο? Και με ποιο διαγνωστικό Odb?

Πάντως στο Kona μπορείς να το καταλάβεις μπακαλιστικα...πιάνοντας το πίσω τζάμι... όταν κάνει αναγέννηση είναι ζεστό γιατί ανάβει την αντίσταση για φορτίο.

Σε άλλα αμάξια ανάβουν και οι καθρέφτες...

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 21/4/2021 στις 10:37 ΜΜ, Metamesonixtios είπε

Καλησπέρα και από εμένα στο club. Παρακολουθώ από την αρχή την περιπέτεια του αρχηγού Tsοfras και έχω κατάευχαριστηθεί την όλη πορεία και την παρέα σας. Θέλω να μοιραστώ μαζί σας τη χαρά μου. Εγινε η παραγγελία νέου αυτοκινήτου .

ΒΜW 118i sportline edition σε μαύρο.

Αναμονή τώρα μέχρι το καλοκαίρι όπου και θα ανέβουν οι καθιερωμένες φωτογραφίες.

Μεγειές. Άσπρη πέρλα για μένα αυτό το αμάξι μόνο. Όπως και το πήρα.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, GeorgeTrzs είπε

Πάντως στο Kona μπορείς να το καταλάβεις μπακαλιστικα...πιάνοντας το πίσω τζάμι... όταν κάνει αναγέννηση είναι ζεστό γιατί ανάβει την αντίσταση για φορτίο.

Σε άλλα αμάξια ανάβουν και οι καθρέφτες...

Αυτό πρώτη φορά το ακούω!

Σε golf 1.6 tdi που το είχα πετύχει το κατάλαβα απο το ανεβασμένο ρελαντί που έπαιζε 1000-1100 και το βεντιλατέρ που δούλευε σαν τρελό οταν το σβήσαμε κανα τέταρτο τουλάχιστον οχι πολύ ζεστή μέρα. Επίσης απενεργοποιείται το start stop (αν το έχεις ενεργό βέβαια).

Σε vito 2.2 με μπόλικα χλμ δεν εχω καταφέρει να το καταλάβω ποτέ μιας και εχω μονιμα και το start stop off

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, GeorgeTrzs είπε

Σε τι αυτοκίνητο? Και με ποιο διαγνωστικό Odb?

Πάντως στο Kona μπορείς να το καταλάβεις μπακαλιστικα...πιάνοντας το πίσω τζάμι... όταν κάνει αναγέννηση είναι ζεστό γιατί ανάβει την αντίσταση για φορτίο.

Σε άλλα αμάξια ανάβουν και οι καθρέφτες...

Σε Νισάν νοτε.

Odb έχω ένα φτηνό και το carscanner στο κινητό. Βλέπω από αισθητήρες εμέσα πχ θερμοκρασία καυσαερίων.

Δεν δείχνει κάτι συγκεκριμένο για dpf

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, imr είπε

Σε Νισάν νοτε.

Odb έχω ένα φτηνό και το carscanner στο κινητό. Βλέπω από αισθητήρες εμέσα πχ θερμοκρασία καυσαερίων.

Δεν δείχνει κάτι συγκεκριμένο για dpf

Soot in DPF η regeneration trigger με ένα ποσοστό % δίπλα σου δείχνει τίποτα από αυτά?

Carscanner pro έχω και εγώ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλοτάξιδο και στους 2!

13 ώρες πριν, SkyNet είπε

Μεγειές. Άσπρη πέρλα για μένα αυτό το αμάξι μόνο. Όπως και το πήρα.

Εντυπώσεις από τα πρώτα χιλιόμετρα;

Στις 21/4/2021 στις 10:37 ΜΜ, Metamesonixtios είπε

Καλησπέρα και από εμένα στο club. Παρακολουθώ από την αρχή την περιπέτεια του αρχηγού Tsοfras και έχω κατάευχαριστηθεί την όλη πορεία και την παρέα σας. Θέλω να μοιραστώ μαζί σας τη χαρά μου. Εγινε η παραγγελία νέου αυτοκινήτου .

ΒΜW 118i sportline edition σε μαύρο.

Αναμονή τώρα μέχρι το καλοκαίρι όπου και θα ανέβουν οι καθιερωμένες φωτογραφίες.

Έκανες επιπλέον προσθήκες; Γιατί εμένα μου είπαν ότι υπάρχει ετοιμοπαράδοτο στο δίκτυο την προηγούμενη εβδομάδα που ρώτησα, ειδικά το μαύρο.

Με ενδιαφέρει και εμένα το συγκεκριμένο. Από το λίγο που το οδήγησα για TD, το κιβώτιο μου φάνηκε λίγο αργό σε ανταπόκριση ακόμα και στο sport. Γενικά βέβαια έχει πολύ καλή ποιότητα κύλισης και παρότι 3κύλινδρο είναι αρκετά ήσυχο. Θα ήθελα και μια ηλιοροφή αλλά ανεβαίνει πολύ με οποιοδήποτε extra. Η αλήθεια είναι ότι στα "premium"  hatchback δεν υπάρχει κάτι με αντίστοιχο εξοπλισμό στην τιμή, merc και audi πάνε πάνω από 30.

Επίσης σε τι τιμή το κλείσατε τελικά; Έβαλαν κάτι επιπλέον ή όπως είναι το πακέτο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, GeorgeTrzs είπε

Soot in DPF η regeneration trigger με ένα ποσοστό % δίπλα σου δείχνει τίποτα από αυτά?

Carscanner pro έχω και εγώ...

Soot in the dfp έχω αλλά σε γραμμάρια μόνο

Τα παρακάτω έχω μαζεψει σχετικα

Screenshot_20210424-142542.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κ

1 ώρα πριν, imr είπε

Soot in the dfp έχω αλλά σε γραμμάρια μόνο

Τα παρακάτω έχω μαζεψει σχετικα

Screenshot_20210424-142542.png

Κοιταξε λογικα οταν το soot φτασει κοντα στα 24 gr θα πρεπει να γεκινησει η αναγεννηση και να γινει το soot κατω απο 10 gr οταν τελειωσει.

Κοιταξε παρακατω τι εχω βαλει εγω για ενδειξεις...βεβαια δεν δειχνει σε ολα τα αμαξια το ιδιο σε ενα Renault που ειχα εβλεπα soot στο Hyundai τωρα δεν το βλεπω...

αυτο κατω αριστερα που λεει normalized trigger for PF regeneration οταν φτασει 72-75 % ξεκινα η ενεργητικη (δηλαδη παιρνει εντολη απο τον εγκεφαλο του οχηματος) αναγεννηση και η διπλα ενδειξη που λεει DPF regen γινεται 2.

οταν η ενδειξη DPF regen γινεται 1 σημανει οτι το οχημα κανει αναγεννηση παθητικη δηλ. οταν ταξιδευει με μεγαλη ταχυτητα και σταθερο γκαζι για πολυ χρονο.Οταν ειναι 0 δεν κανει καθολου αναγεννηση.

Επισης η πανω αριστερα ενδειξη δειχνει οταν γινει 1 κατι στιγμιαιες αναγεννησεις που κανει με ξεκασμους καυσιμου για ενα λεπτο περιπου.

Και η πανω δεξια δειχνει τα χιλιομετρα αναμεσα στις πετυχημενες αναγεννησεις εμενα παιζει γυρω στα 400 χλμ.

Οι τιμες που βλεπετε τωρα ειναι ασχετες γιατι εβγαλα screenshot στο demo του Carscanner.

Επισης να ξερετε οτι για να κανει αναγεννηση ενα αυτοκινητο πρεπει να εχει πανω απο 5-7 λιτ καυσιμο στο ρεζερβουαρ και να εχει θερμοκρασια ψυκτικου ανω των 70 βαθμων κελσιου.

 

Ολα αυτα τα γραφω απο την προσωπικη μου εμπειρια-ενασχοληση με το θεμα....και επισης ολα τα αυτοκινητα εχουν μικροδιαφορες στο πως θα δημιουργησουν φορτια την ωρα της αναγεννησης αλλα ανεβαζουν στροφες αλλα οχι αλλα αναβουν ηλεκτρικες αντιστασεις σε παραθυρα καθρεπτες αλλα οχι αλλα αναβουν βεντιλατερ κ.λ.π.

Εγω στο Hyundai το μονο που βρηκα για να καταλαβω την αναγεννηση ειναι η στιγμιαια καταναλωση αλλα και παλι δεν βγαζω ακρη....παντα η πισω αντισταση και το odb.

Σε εταιρικο Opel Corsa που εχω ανεβαινει το ρελαντι αναβουν καθρεπτες τζαμι πισω και βεντιλατερ...

 

 

 

Screenshot_2021-04-24-15-46-43-084_com.ovz.carscanner.jpg

Επεξ/σία από GeorgeTrzs
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, GeorgeTrzs είπε

Κ

Κοιταξε λογικα οταν το soot φτασει κοντα στα 24 gr θα πρεπει να γεκινησει η αναγεννηση και να γινει το soot κατω απο 10 gr οταν τελειωσει.

Κοιταξε παρακατω τι εχω βαλει εγω για ενδειξεις...βεβαια δεν δειχνει σε ολα τα αμαξια το ιδιο σε ενα Renault που ειχα εβλεπα soot στο Hyundai τωρα δεν το βλεπω...

αυτο κατω αριστερα που λεει normalized trigger for PF regeneration οταν φτασει 72-75 % ξεκινα η ενεργητικη (δηλαδη παιρνει εντολη απο τον εγκεφαλο του οχηματος) αναγεννηση και η διπλα ενδειξη που λεει DPF regen γινεται 2.

οταν η ενδειξη DPF regen γινεται 1 σημανει οτι το οχημα κανει αναγεννηση παθητικη δηλ. οταν ταξιδευει με μεγαλη ταχυτητα και σταθερο γκαζι για πολυ χρονο.Οταν ειναι 0 δεν κανει καθολου αναγεννηση.

Επισης η πανω αριστερα ενδειξη δειχνει οταν γινει 1 κατι στιγμιαιες αναγεννησεις που κανει με ξεκασμους καυσιμου για ενα λεπτο περιπου.

Και η πανω δεξια δειχνει τα χιλιομετρα αναμεσα στις πετυχημενες αναγεννησεις εμενα παιζει γυρω στα 400 χλμ.

Οι τιμες που βλεπετε τωρα ειναι ασχετες γιατι εβγαλα screenshot στο demo του Carscanner.

Επισης να ξερετε οτι για να κανει αναγεννηση ενα αυτοκινητο πρεπει να εχει πανω απο 5-7 λιτ καυσιμο στο ρεζερβουαρ και να εχει θερμοκρασια ψυκτικου ανω των 70 βαθμων κελσιου.

 

Ολα αυτα τα γραφω απο την προσωπικη μου εμπειρια-ενασχοληση με το θεμα....και επισης ολα τα αυτοκινητα εχουν μικροδιαφορες στο πως θα δημιουργησουν φορτια την ωρα της αναγεννησης αλλα ανεβαζουν στροφες αλλα οχι αλλα αναβουν ηλεκτρικες αντιστασεις σε παραθυρα καθρεπτες αλλα οχι αλλα αναβουν βεντιλατερ κ.λ.π.

Εγω στο Hyundai το μονο που βρηκα για να καταλαβω την αναγεννηση ειναι η στιγμιαια καταναλωση αλλα και παλι δεν βγαζω ακρη....παντα η πισω αντισταση και το odb.

Σε εταιρικο Opel Corsa που εχω ανεβαινει το ρελαντι αναβουν καθρεπτες τζαμι πισω και βεντιλατερ...

 

 

 

Screenshot_2021-04-24-15-46-43-084_com.ovz.carscanner.jpg

Δεν βλέπω εγώ τίποτα από αυτά.

Το βλέπω από θερμοκρασία καυσαερίων όμως, προχτές στα 25γ έκανα μια βόλτα στη Κηφισιά Ε και είδα έφτασε 600 χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια και έπεσε το soot στα 7γ. Μετά από αυτό έπεσαν και τα καυσαέρια στους 200.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, imr είπε

Δεν βλέπω εγώ τίποτα από αυτά.

Το βλέπω από θερμοκρασία καυσαερίων όμως, προχτές στα 25γ έκανα μια βόλτα στη Κηφισιά Ε και είδα έφτασε 600 χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια και έπεσε το soot στα 7γ. Μετά από αυτό έπεσαν και τα καυσαέρια στους 200.

Αρα την εκανε την αναγεννηση του!!!

Θερμοκρασια το upstream του particulate filter κοιτας???

Επεξ/σία από GeorgeTrzs
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα, σε hyundai i20 του 2021 ποιο obd θα προτείνατε, το οποίο θα συνδέεται με το κινητό. Και τι μπορώ να δω παραπάνω; 

Π.χ. για στάθμη λαδιού δεν έχει αισθητήρα μέσα στον υπολογιστή του αυτοκινήτου. Με obd θα μπορώ να το δω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συναγωνιστές παραγγέλθηκαν μαύρες ρηγες στο καπό του μίνι . Βασικα η γυναίκα ούτε που το ξέρει ούτε της αρέσουν αλλά δεν κατάλαβα Εγω δεν πληρώνω ; 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Patrick147 είπε

Καλοτάξιδο και στους 2!

Εντυπώσεις από τα πρώτα χιλιόμετρα;

Έκανες επιπλέον προσθήκες; Γιατί εμένα μου είπαν ότι υπάρχει ετοιμοπαράδοτο στο δίκτυο την προηγούμενη εβδομάδα που ρώτησα, ειδικά το μαύρο.

Με ενδιαφέρει και εμένα το συγκεκριμένο. Από το λίγο που το οδήγησα για TD, το κιβώτιο μου φάνηκε λίγο αργό σε ανταπόκριση ακόμα και στο sport. Γενικά βέβαια έχει πολύ καλή ποιότητα κύλισης και παρότι 3κύλινδρο είναι αρκετά ήσυχο. Θα ήθελα και μια ηλιοροφή αλλά ανεβαίνει πολύ με οποιοδήποτε extra. Η αλήθεια είναι ότι στα "premium"  hatchback δεν υπάρχει κάτι με αντίστοιχο εξοπλισμό στην τιμή, merc και audi πάνε πάνω από 30.

Επίσης σε τι τιμή το κλείσατε τελικά; Έβαλαν κάτι επιπλέον ή όπως είναι το πακέτο;

Στο sport είναι αρκετά καλές οι αλλαγές και η απόκριση του γκαζιού. Σε comfort και ειδικά σε eco είναι κουραστικό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, GeorgeTrzs είπε

Αρα την εκανε την αναγεννηση του!!!

Θερμοκρασια το upstream του particulate filter κοιτας???

Ναι, γενικά δεν υπάρχει εύκολος τρόπος να το δω.

Το number of regeneration failure είναι πάντα 0. Θα ήθελα αυτό που βλέπεις σε I'm since regen αλλά δεν υπάρχει κάτι. Ούτε ποσοστό πόσο μπουκωμενο είναι, στα πόσα γραμμάρια είναι πολύ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...