paylidis Δημοσ. 2 Ιουλίου Δημοσ. 2 Ιουλίου 1 ώρα πριν, dtk-386 είπε Μάλιστα. Δεν το ήξερα. Αλήθεια τα άλλα αυτοκίνητα δεν είναι 4 εποχών;🙃 Εχω ένα καλό φίλο που έχει άλλο για χειμώνα άλλο για καλοκαίρι. Το χειμώνα δουλεύει το golf VI και το καλοκαίρι το eos. Εάν τα παίξει ανάποδα υπάρχει μεγάλη περίπτωση να παίξει κομπλα μιας κ η γκολφω ανεβάζει θερμοκρασία και το eos μπάζει από την όροφη ! οποτε λογικό το sx4 😂😂😂 11
imr Δημοσ. 3 Ιουλίου Δημοσ. 3 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Ψαχνω για δευτερο αυτοκινητο σιγα σιγα. Μια απο τις σκεψεις ειναι giullieta. Μαλλον για βενζινη γιατι θα ειναι αρκετα κινηση στην πολη. Μπορει καποιος να κανει μια μικρη περιγραφη πως ειναι απο αξιοπιστια ο 1.4 και οι διαφορετικες του εκδοσεις? 120-150-170? Επεξ/σία 3 Ιουλίου από imr
majnun Δημοσ. 3 Ιουλίου Δημοσ. 3 Ιουλίου Προτίμησε τον 1.4 150 (γιατι θα ειναι οι facelift giulietta) και τον 170. Είναι οι δύο με την τεχνολογία multiair που έχει κατηγορηθεί οτι χαλάει αλλά καταναλώνει αρκετά λιγότερο. Επίσης, οι μάστορες έχουν μάθει και το επισκευάζουν το multiair σε κλάσμα κόστους από αυτό που αρχικά στοίχιζε (πάνω απο 1000ε). Οι 120 αν και τιμιες ειναι με το tjet που θα καιει αρκετα πιο πολύ. Γενικά ωραίο αμάξι, αξιόπιστο, δεν πονάει κάπου. Αλλά για την πόλη δε θα τη σκεφτόμουν καν γιατι ειναι μεγάλη. 3
Nabuko Δημοσ. 3 Ιουλίου Δημοσ. 3 Ιουλίου 1 ώρα πριν, majnun είπε Αλλά για την πόλη δε θα τη σκεφτόμουν καν γιατι ειναι μεγάλη Η giulietta? 🤔 1
majnun Δημοσ. 3 Ιουλίου Δημοσ. 3 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Ναι, για τα δικά μου μετρα τουλάχιστον. Εγώ δεν την πάλεψα και την πασαρα στον πατέρα που ζει στην επαρχία Επεξ/σία 3 Ιουλίου από majnun
imr Δημοσ. 4 Ιουλίου Δημοσ. 4 Ιουλίου 18 hours ago, majnun said: Προτίμησε τον 1.4 150 (γιατι θα ειναι οι facelift giulietta) και τον 170. Είναι οι δύο με την τεχνολογία multiair που έχει κατηγορηθεί οτι χαλάει αλλά καταναλώνει αρκετά λιγότερο. Επίσης, οι μάστορες έχουν μάθει και το επισκευάζουν το multiair σε κλάσμα κόστους από αυτό που αρχικά στοίχιζε (πάνω απο 1000ε). Οι 120 αν και τιμιες ειναι με το tjet που θα καιει αρκετα πιο πολύ. Γενικά ωραίο αμάξι, αξιόπιστο, δεν πονάει κάπου. Αλλά για την πόλη δε θα τη σκεφτόμουν καν γιατι ειναι μεγάλη. Δεν με πειραζει το μεγεθος, στην δουλεια θα μπαινει σε παρκινγγ και μετα ειναι για μετακινησεις του στυλ σχολειο σουπερμαρκετ κτλ. Μετατροπες σε υγραεριο γινονται αξιοπιστα η να μεινω μακρυα?
dtk-386 Δημοσ. 4 Ιουλίου Δημοσ. 4 Ιουλίου ποιο μέγεθος ρε παιδιά στο μέσο όρο των χατς είναι 4,35μ. δεν είναι μαούνα μην τρελαίνεστε.
paylidis Δημοσ. 4 Ιουλίου Δημοσ. 4 Ιουλίου Δεν ειναι καθολου απαγορευτικο μεγεθος... το "μικρο" μου suv ειναι 4.24 κ πραγματικα ειναι παιχνιδι εντος πολης (συγκριτικα παντα με το 4.55 που εχω ως μεγαλο, και το 4.75 που ειχα)... 1
imr Δημοσ. 4 Ιουλίου Δημοσ. 4 Ιουλίου (επεξεργασμένο) E ναι αν δεν ειναι σμαρτ h station μικρη διαφορα κανει το μεγεθος τελικα. Επεξ/σία 4 Ιουλίου από imr 4
majnun Δημοσ. 4 Ιουλίου Δημοσ. 4 Ιουλίου 6 ώρες πριν, imr είπε Δεν με πειραζει το μεγεθος, στην δουλεια θα μπαινει σε παρκινγγ και μετα ειναι για μετακινησεις του στυλ σχολειο σουπερμαρκετ κτλ. Μετατροπες σε υγραεριο γινονται αξιοπιστα η να μεινω μακρυα? Μακρυά απο μετατροπές. Θεωρητικά με τον tjet θα εισαι οκ μιας και ειναι παλιάς τεχνολογίας. Τώρα οσον αφορά το μέγεθος, ανάλογα τι εχει συνηθίσει κανείς. Εγώ έχοντας οδηγήσει κατά βάσει 207, 500, Ypsilon, Fiesta και Twingo η Giulietta μου φαίνεται μεγάλη. Περισσότερο σε πλάτος αλλά και σε μήκος. Προσωπικά δηλαδή κινούμενος σε Γουδί, Αμπελόκηπους, Γκύζη, Ζωγράφου κτλπ δε με βολεύει. Αν κάποιος οδηγούσε Q3 και οδηγεί σε πιο άνετες περιοχές, θα την παλεύει καλύτερα, σαφώς. 2
paylidis Δημοσ. 22 Ιουλίου Δημοσ. 22 Ιουλίου μεγαλη πετυχεσα στο εν λογω ηλεκτρικο https://www.car.gr/classifieds/cars/view/341977157-honda-eny1 ο αγαπημενος εισαγωγέας εδω και ~3-4 μερες εριξε την τιμη του στα 39.900 μιας κ οπως φαινεται ειχε παει απατο (γτ αραγε;..). Αν λαβουμε υποψη τα 9Κ που δινει το κινουμαι ηλεκτρικά παει στα 30900, εαν δε αποσυρθει και κανενας ματρακας (κλασσική περιπτωση ειναι οτι οι ιδιες οι αντιπροσωπείες προκειμενου να κλεισουν τη μπιζνα σου βρισκουν με 2-3 κατοσταρικα κατι) τοτε γλυτωνεις αλλα 2Κ και πεφτει στα 28900 με το κλειδι στο χερι... Δε ξερω τι λεει σαν αμαξι αλλα σαν τιμη δεν ειναι κακη πλεον... ΑΛΛΑ ΡΕ ΚΕΡΑΤΑΔΕΣ ΓΙΑΤΙ; 2024 ΕΧΟΥΜΕ! 1 4
h3342 Δημοσ. 22 Ιουλίου Δημοσ. 22 Ιουλίου (επεξεργασμένο) μάγκες στα 28-29 χιλιάρικα αξίζει...και πολύ μάλιστα! Επεξ/σία 22 Ιουλίου από h3342 2
paylidis Δημοσ. 22 Ιουλίου Δημοσ. 22 Ιουλίου 1 λεπτό πριν, h3342 είπε μάγκες στα 28-29 χιλιάρικα αξίζει... αν αναλογιστουμε οτι τοσα ζηταει η ιδια εταιρεία για ενα jazz και για εμενα αξιζει πλεον... εγω λυπαμαι τους 3-4 που το αγορασαν τον τελευταιο χρονο (παραπανω χλωμο να ηταν) και ξαφνικα βρεθηκαν να κοστιζει το καινουργιο πιο φθηνα απο το μτχ τους 3
h3342 Δημοσ. 22 Ιουλίου Δημοσ. 22 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 1 hour ago, paylidis said: αν αναλογιστουμε οτι τοσα ζηταει η ιδια εταιρεία για ενα jazz και για εμενα αξιζει πλεον... εγω λυπαμαι τους 3-4 που το αγορασαν τον τελευταιο χρονο (παραπανω χλωμο να ηταν) και ξαφνικα βρεθηκαν να κοστιζει το καινουργιο πιο φθηνα απο το μτχ τους κρίμα γιατί η χόντα είναι σοβαρή εταιρία και σέβεται αυτόν που θα αγοράσει ένα αμάξι, δεν θα βγάλει καινούριο μοντελο σε 1 χρόνο ούτε θα κάνει τέτοια εκπτωση τόσο μεγάλη ώστε να υποβαθμισει την αγορά των προηγούμενων αγοραστών...τελοσπαντων.. καλή τιμή πάντως γιατί τα χοντα είναι πραγματικά αξιόπιστα και ποιοτικα αμαξια Επεξ/σία 22 Ιουλίου από h3342 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις