@pnea1973 Δημοσ. 8 Μαΐου 2024 Δημοσ. 8 Μαΐου 2024 Στις 7/5/2024 στις 3:10 ΜΜ, majnun είπε Και πήγα να το γράψω, ότι με μια κίνηση το αυτοκίνητο από κινέζικο έγινε ελληνικό Ωραίο και αναλυτικό ριβιου. Μακάρι να το ευχαριστηθείς οσο θέλεις να το κρατήσεις. Ε μα... Όπως και ο @tsofras και εγώ έχω από το 1ο μου αυτοκίνητο. Αυτο θέλω να το πάω τουλάχιστον 8 χρόνια!!!!! Αλλάξα το υπέροχο jeep μου στα σχεδόν 4...
@pnea1973 Δημοσ. 9 Μαΐου 2024 Δημοσ. 9 Μαΐου 2024 16 ώρες πριν, john1987 είπε Καλοτάξιδο φίλε μου! Μία μικρή ερώτηση: αυτό το στυλ οδήγησης που "φρενάρει" με το αφημα του γκαζιού το συνήθισες καθόλου; Ναι ..Πιο πολύ μου πήρε να κρατάω το αριστερό πόδι απο τον να μην πατήσει συμπλέκτη. Γενικά σε 1 ημέρα το έχεις συνηθίσει.
JailbrokenDiesel Δημοσ. 9 Μαΐου 2024 Δημοσ. 9 Μαΐου 2024 (επεξεργασμένο) Καλημερα και χρονια πολλα σε όλους παιδια! @@pnea1973 εξαιρετικη επιλογη, πολυ ωραιο χρωμα! καλες φορτισεις και καλη απολαυση! δειχνει υπεροχο! Επεξ/σία 9 Μαΐου 2024 από JailbrokenDiesel 1
@pnea1973 Δημοσ. 9 Μαΐου 2024 Δημοσ. 9 Μαΐου 2024 5 ώρες πριν, JailbrokenDiesel είπε Καλημερα και χρονια πολλα σε όλους παιδια! @@pnea1973 εξαιρετικη επιλογη, πολυ ωραιο χρωμα! καλες φορτισεις και καλη απολαυση! δειχνει υπεροχο! Χριστός Ανέστη με υγεία. Σε ευχαριστώ πολύ!!!!! Το χρώμα όντως είναι πολύ καλο!!!
filarhos Δημοσ. 9 Μαΐου 2024 Δημοσ. 9 Μαΐου 2024 22 hours ago, john1987 said: Καλοτάξιδο φίλε μου! Μία μικρή ερώτηση: αυτό το στυλ οδήγησης που "φρενάρει" με το αφημα του γκαζιού το συνήθισες καθόλου; Θα απαντήσω εγώ αν και το έχω 8 μήνες τώρα. Όταν μας παρέδωσαν το id το οδήγησε η σύζυγος στο Β (είναι αυτό που φρενάρει στο αίτημα). Πήγαμε για καφέ και μετά το πήρα εγώ στην επιστροφή στο Β πάλι. Από τότε μια φορά το δοκίμασα στο άλλο που πρέπει να πατάς φρένο και το άλλαξα αμέσως στο Β. Είναι τόσο εύκολο να πατάς μόνο ένα πετάλι που κάποιες φορές ακόμα και σε στοπ βαριέμαι να πατήσω το φρένο για πληρη ακινητοποίηση. Έχω διαβάσει στα φόρουμ ότι το παραδοσιακό το χρησιμοποιείς μόνο σε κακές συνθήκες για να αποφύγεις απότομο άφημα σε και οδόστρωμα. 1
squib Δημοσ. 10 Μαΐου 2024 Δημοσ. 10 Μαΐου 2024 αυτές τις μέρες οδηγώ ένα ds3 crossback auto 130hp. οκ ειναι μικρό αυτό το ήξερα και δε θα το βάλω στα αρνητικά, αλλά από εργονομία χειριστηρίων πάει χάλια. ένα απλό παράδειγμα, για να ανοίξεις πχ το ac πρέπει να αγγίξεις το σχετικό πληκτρο αφής στο ταμπλό ώστε να βγει η οθόνη χειρισμού στη κεντρική οθονή και μετά να γίνουν αλλαγές σε θερμοκρασία κλπ. οι διακόπτες για τα παράθυρα ειναι στη κεντρική κονσόλα και ξεχωριστά για το παράθυρα οδηγού συνοδηγού σε απόσταση μεγάλη, οπότε δε μπορείς να ανοίξεις ή να κλείσεις και τα 2 παράθυρα με μία κίνηση. τιμόνι η ίδια αηδία με το 2008 και το κερασάκι στη τούρτα δεν έχει τεμπέλη.... στα θετικά ωραίο πάτημα έχει για τη κατηγορία του, αθόρυβο ταξίδι στο normal και eco mode και γενικά μια άνω του μετρίου ποιότητα υλικών. 3
dtk-386 Δημοσ. 10 Μαΐου 2024 Δημοσ. 10 Μαΐου 2024 Δεν έχεις ζήσει τις παλαβομάρες στην εργονομία των παλιών γαλλικών. Εχουν παράδοση σε αυτά οι γάλλοι. Τραγικοί δυστυχώς. 🤣 1
squib Δημοσ. 10 Μαΐου 2024 Δημοσ. 10 Μαΐου 2024 και το απόλυτο ειναι η κάμερα που είναι καλυτερο να μη τη βλέπεις καθότι χαμηλά πολύ , φανταστείτε μπορώ να δω το κόκκινο label της Avis στη πινακίδα με αποτέλεσμα να μην έχει άποψη του χώρου πίσω γενικά αλλα μόνο 50 πόντους από το έδαφος.
john1987 Δημοσ. 10 Μαΐου 2024 Δημοσ. 10 Μαΐου 2024 Στις 9/5/2024 στις 5:07 ΜΜ, filarhos είπε Θα απαντήσω εγώ αν και το έχω 8 μήνες τώρα. Όταν μας παρέδωσαν το id το οδήγησε η σύζυγος στο Β (είναι αυτό που φρενάρει στο αίτημα). Πήγαμε για καφέ και μετά το πήρα εγώ στην επιστροφή στο Β πάλι. Από τότε μια φορά το δοκίμασα στο άλλο που πρέπει να πατάς φρένο και το άλλαξα αμέσως στο Β. Είναι τόσο εύκολο να πατάς μόνο ένα πετάλι που κάποιες φορές ακόμα και σε στοπ βαριέμαι να πατήσω το φρένο για πληρη ακινητοποίηση. Έχω διαβάσει στα φόρουμ ότι το παραδοσιακό το χρησιμοποιείς μόνο σε κακές συνθήκες για να αποφύγεις απότομο άφημα σε και οδόστρωμα. Το πρόβλημα είναι ότι όταν φρενάρεις ελέγχεις εσύ το ποσο δυνατά θα πατήσεις το φρένο ενώ στο αφημα του γκαζιού σε ηλεκτρικό είναι στανταρ ο ρυθμός φρεναρισματος. Συνεπώς πρέπει να το κάνεις χειρουργικά καθυστερημένα ώστε να σταματήσεις εκεί που θες. Αυτα αφορούν την εμπειρία μου στo TD Tesla Model 3 Highland. 3
@pnea1973 Δημοσ. 18 Μαΐου 2024 Δημοσ. 18 Μαΐου 2024 Στις 6/5/2024 στις 8:53 ΜΜ, dtk-386 είπε Μαγνήτης σκόνης οι οθόνες Καλομπρίζωτο. Πήρα υφασμα για να τις καθαρίζω!!!!!!!!! 2
paylidis Δημοσ. 29 Μαΐου 2024 Δημοσ. 29 Μαΐου 2024 Τι εμετος ειναι ρε παιδια το καινουργιο ΚΟΝΑ; Το ειδα στο δρομο σημερα και εβαλα τα γελια, σε ασπρο μαλιστα ειναι ακομα χειροτερο απο το καναρινι της φωτογραφιας Μιλαμε το φιατ μουλτιπλα μπροστα του ειχε μια αισθητικη 2 13
telis Δημοσ. 29 Μαΐου 2024 Δημοσ. 29 Μαΐου 2024 3 ώρες πριν, Nabuko είπε Τόσα δίνουν μήπως και το πάρεις; 7
korakios Δημοσ. 29 Μαΐου 2024 Δημοσ. 29 Μαΐου 2024 Στις 28/5/2024 στις 12:51 ΜΜ, paylidis είπε Μάστιγα αυτές οι φωτιές στα diesel bmw φρέσκο ? πάντως και τα πρώτα Panda με dpf λαμπάδιαζαν , κάναν αναγέννηση και κολλούσαν , βασικά δεν έσβηνε το μοτέρ απο το κλειδί και ήθελε κρατημένο φρένο και να αφήσεις συμπλέκτη με κουμπωμένη ταχύτητα
Προτεινόμενες αναρτήσεις