Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, tsofras είπε

@@pnea1973 καλοταξιδος, ευχαριστούμε για το review και να είστε καλά να το χαρείτε.

Ως κλασικός Έλλην οδηγός βλέπω ότι κράτησες το ανάλογο φυλαχτό στο λεβιέ 😅

Έχω και εγώ το πρώτο μου που είχα σε όλα τα αμάξια, τώρα το έχω δίπλα από το λεβιεδακι

Και εγώ έχω από το 1ο αυτοκίνητο!!! Φυσικά έχω και μάτι μπροστά!!!! 

  • Like 1
  • Απαντ. 4,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 hours ago, @pnea1973 said:

Χρόνια πολλά και καλή Ανάσταση, με υγεία σε όλους.

Γράφω τις μέχρι σήμερα εντυπώσεις μου για το BYD Seal awd.

Το πώς κατέληξα σε αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου το έχω αναφέρει πιο πρίν. 

Ας προχωρήσουμε στις εντυπωσεις:

Εξωτερικό:

Η σχεδίαση του αυτοκινήτου απο την 1η στιγμή που είδα στην εκθεση μου άρεσε. Ισως θυμίζει και άλλα οχήματα αλλά απο τα φωτιστικά σώματα, το καπό με τα νευρα το πώς δένει η οροφή με το πίσω μέρος και τα φωτιστικά στο πίσω μέρος μου άρεσαν πολύ. Είναι ενα sedan όχημα απο αυτά που μου αρέσουν. Σε συνδυασμό με τις 19'' ζάντες και το χαμηλό ύψος (περίπου 14εκ απο το έδαφος) το δείχνουν αυτό που είναι. Ενα πολύ γρήγορο sedan.

Το χρώμα που επέλεξα είναι το Indigo Grey (+1000,00€) διότι ενώ στην αρχή μου άρεσε το γαλάζιο, μετά σκέφτηκα οτι θα ήθελα ένα πιο "ουδέτερο χρώμα" που σε βάθος χρόνου δεν θα το βαρεθώ. Είδα το Indigo Grey και μου άρεσε διότι ανάλογα με το φως αλλάζει και χρώμα. Επίσης μου φάνηκε καλύτερη ποιότητα η βαφή του.

Εσωτερικά τελικά επιλέχθηκε το γκρι-γαλάζιο αν και μου άρεσε και το μαυρο. Απλά προσωπικά μου φαίνεται πιο μεγάλο το εσωτερικό με αυτόν τον συνδευασμό.

Οσον αφορά το εξωτερικό, τα μειονεκτήματα που βρίσκω είναι το χαμηλό ύψος (οχι πια πεζοδρόμια) καθώς και το ότι είναι sedan το άνοιγμα του χώρου αποσκευών είναι χαμηλό (όμως κατά την επιστροφή μουτ απο Αθήνα ο ΄χωρος άνετα γέμισε με 4 μπλέ τσάντες ΙΚΕΑ γεμάτες μαζί με μικροπράγματα).

-Εσωτερικό:

Όπως είπα και σε άλλα post το εσωτερικό του μου άρεσε απο την αρχή. Σε κάποιους φαίνεται οτι "φωνάζει" με τις καμπύλες του. Εμένα αυτό μου άρεσε. Κάτι το διαφορετικό απο τα μέχρι σήμερα που έχω δεί.

Θέση οδήγησης η οποία ρυθμίζεται ηλεκτρικά με 2 μνήμες (και που με την στήριξη πλάτης που έχει μπορείς να βρεις την θέση που σε βολεύει). Επειδή έχω πρόβλημα στην μέση, με την σωστή ρύθμιση το ταξίδι Αθήνα Ιωάννινα βγήκε πολύ ξεκούραστα. 

-Τιμόνι:

Το τιμόνι έχει χοντρή στεφάνη όπως μου αρέσει.

Εχει κουμπιά για όλες τις ρυθμίσεις ήχου, τηλεφώνου, του Adaptive Cruise Control κλπ.

Επιλογέας ταχυτήτων:

Ο επιλογέας έχει τις επιλογές RND. Επίσης γύρω του υπάρχουν διακόπτες alarm, το ηλεκτρικό χειρόφρενο, κουμπί on/off του κλιματισμού, επιλογή ή όχι του auto του κλιματισμού, χειρισμό συστημάτων ασφαλείας.

Πίνακας οργάνων στο τιμόνι:

Θετικά οτι έχεις πίνακα οργάνων στον οποίων υπάρχουν όλες οι ενδείξεις. Επίσης με κουμπί απο το τιμόνι, έχεις επιλογή να επιλέξεις απο την θερμοκρασία του AC μέχρι και χρονόμετρο για μέτρηση 0-100!.

Αρνητικά:

Ο πίνακας δεν κουνιέται με το τιμόνι, με αποτέλεσμα σε κάποιες ρυθμίσεις του τιμονιού να μην φαίνονται οι πάνω γωνίες του. Βέβαια δεν κόβει και κάτι σημαντικό αλλά απο την άλλη είναι μείον.

Δείχνει στιγμιαία κατανάλωση μπαταρίας στην αριστερή πλευρά η οποία δεν ξέρω εαν έχει κάποιο πρακτικό ρόλο.

Επίσης έχει 2 θέματα το απλό και το σύνθετο. Το απλό μου φαίνεται καλύτερο στο μάτι.

 

Κεντρική οθόνη:

Κάτι το οποίο διάβαζα σαν αρνητικό (βέβαια δεν έχω προσωπική άποψη απο άλλα) ήταν και το software της κεντρικής οθόνης. Οτι έπρεπε να κάνεις πολλές κινήσεις για να ρυθμίσεις κάτι. Προσωπικά και δουλεύοντας το αυτοκίνητο, κάτι τέτοιο δεν προέκυψε.

Εχει επιλογές (πχ ενα  κάτω swipe και με τα sortcuts απενεργοποιείς το trafic alarm), ο κλιματισμός ελέγχεται με 4 τρόπους (απο το τιμόνι, απο την οθόνη, απο τα κουμπιά στον επιλογέα, και φωνητικά).

Η μουσική επίσης ελέγχεται απο το τιμόνι, και απο την οθόνη.

Γενικά έχει εναλλακτικούς τρόπους ελέγχου πέραν της οθόνης.

Ενα άλλο αρνητικό είναι οτι το συστημα πλοήγησης σου βγάζει τους σταθμούς φόρτισης, αλλά δεν μπορείς να βάλεις μια διαδρομή και να σου υπολογίσει που θα φορτίσεις. Επίσης ενώ έχει ονομασίες στα Ελληνικά στον χάρτη, το πληκτρολόγιο είναι στα αγγλικά.

Εσωτερικοί χώροι:

Με μία λέξη τεράστιοι. Εκτός απο τα πολύ άνετα καθίσματα οδηγού συνοδηγού, οι πίσω θέσεις είναι πολύ ανετες. Επίσης βολεύει και το ότι δεν υπάρχει τούνελ στο δάπεδο. Εκει κατά την επιστροφή μου μπήκε άνετα μία μεγάλη βαλίτσα!

Εχει χώρους κάτω απο την κονσόλα, στις πόρτες, ντουλάπι συνοδηγού, ενα μικρό ντουλάπι στον οδηγό, μεγάλο χώρο κάτω απο τον τεμπέλη.

Ηχοσύστημα:

Η μέχρι σήμερα εντυπώσεις μου είναι πολύ καλές. Ενώ σου φαίνεται οτι δεν είναι δυνατό, είναι!!! Απλά δεν σε ενοχλεί στα αυτιά!!! Μέτρησα με ηχόμετρο και είναι δυνατό.

 

Οροφή:

Η οροφή έχει επίστρωση η οποία αντανακλά την ακτινοβολία. Μέχρι στιγμής δεν έχει αναπτύξη υψηλές θερμοκρασίες. Το καλοκαίρι θα επανέλθω. Βέβαια η BYD δίνει πτυσόμενα σκίαστρα μαζί.

Η αίσθηση που δίνει είναι υπέροχη. Νομίζεις ότι έχεις ανοικτή οροφή, γιατί είναι ενιαία απο  εμπρός μέχρι πίσω. Θα προσπαθήσω να μετρήσω την θερμοκρασία με θερμοκάμερα το καλοκαίρι.

Οδηγική συμπεριφορά:

Η μέχρι σήμερα εντύπωση είναι πάρα πολύ καλή. Στον αυτοκινητόδρομο φτάσαμε μέχρι 160χιλ/ω και στις στροφές οι κλίσεις ήταν ανεπαίσθητες. Θόρυβος πολύ χαμηλός.

Σε ταξίδι αυθημερόν Ιωάννινα Λευκάδα, απο τον επαρχιακό πάλι στις στροφές συμπεριφέρθηκε άψογα. Βεβαια πρέπει να τονίσω οτι ποτέ δεν πλησίασα σε οριακές καταστάσεις και ούτε πρόκειται.

Το βάρος τους δεν φαίνεται πουθενα

 

Μέσα στην πόλη είναι παιχνίδι. Το μόνο μειονέκτημα η πίσω ορατότητα, αλλά με τόσα βοηθήματα που έχει δεν έχεις κανένα θέμα. Ανετο με καλό κόψιμο του τιμονιού. Βεβαια τα 4,8 μ μήκους δημιουργούν θέμα στην ευρεση πάρκινγκ στον δρόμιο.

 

Κατανάλωση:

Η κατανάλωση στον αυτοκινητόδρομο με ταχύτητες 130-140χιλ/ω και μερικά ξεσπάσματα στα 160χιλ/ω και για το Αθήνα Ιωάννινα έφθασε στις 24,5Kwh.

Αντίστοιχα στην πόλη είναι περίπου στις 12-15.

Γενικά η αυτονομία του είναι περί τα 350 χιλ αυτοκινητόδρομου.

Η φόρτιση γίνεται εύκολα και γρήγορα.

 

Εξοπλισμός:

Το αυτοκίνητο έχει τα πάντα. Δεν τα γράφω γιατί είναι πάρα πολλά.

Επίσης σου δίνουν:

Γαντζο ρυμούλκησης, φορτιστή οικιακής πρίζας 10Α, καλώδιο type 2 και αντάπτορα V2L με 2 πρίζες σούκο!!!

 

Μέχρι σήμερα είμαι πολυ ευχαριστημένος απο το αυτοκίνητο. Είναι ποιοτικό, δεν τρίζει και γενικά φαίνεται οτι έχει πολύ καλή κατασκευή. Σε βάθους χρόνου θα δείξει. Η χρήση του είναι εύκολή. Βέβαια ακόμα εχω πολύ διαβασμα στο manual.

Οτι θέλετε μπορείτε να ρωτήσετε. 

Για οτιδήποτε θα επανέλθω.

 

 

 

20240505_134413~2.jpg

20240505_134418~2.jpg

20240505_134439.jpg

20240505_134454.jpg

20240505_134516~2.jpg

καλά χιλιόμετρα νάχεις,

δεν θυμάμαι αν έχεις γράψει πόσο κόστισε,σε πόσο καιρό παρέλαβες και πόση επιδότηση θα πάρεις ή πήρες από το κράτος και πως δεν μπήκε στον πειρασμό για κάποιο tesla.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
57 λεπτά πριν, h3342 είπε

καλά χιλιόμετρα νάχεις,

δεν θυμάμαι αν έχεις γράψει πόσο κόστισε,σε πόσο καιρό παρέλαβες και πόση επιδότηση θα πάρεις ή πήρες από το κράτος και πως δεν μπήκε στον πειρασμό για κάποιο tesla.

Λοιπόν το κόστος ήταν 49.900. Και ήταν έτοιμοπαραδοτο.

Επιδότηση πήρα 8.000 γι αυτό αποφάσισα μαζί με άλλα να κινηθώ για ηλεκτρικό. 

 

Τωρα οδήγησα. 

Tesla m3. Δεν μου άρεσε το γυμνό εσωτερικό ή έλλειψη φυσικών διακοπτών, τα φλας στο τιμόνι και γενικά η φιλοσοφία της εταιρείας. 

Bwm i4. Το κόστος για αντίστοιχο όχημα ανέβαινε πάρα πολύ. Ποιοτικά φαινόταν καλύτερο αλλά όχι τόσο που να δικαιολογεί τα παραπάνω χρήματα. 

Ford Mustang. Μου άρεσε και πάρα λίγο να το αγόραζα αλλά το χρηματοδοτικο πρόγραμμα δεν με κάλυπτε και ήταν και ακριβότερο οπότε και εδώ δεν άξιζε τα 13.000 παραπάνω.Αλλά το εσωτερικό ήταν αδιάφορο.

Γενικα η μόνη μου φοβία ήταν το ότι είναι κινέζικη εταιρεία. Αλλά διαβάζοντας διάφορα από το εξωτερικό πήρα την απόφαση να το αγοράσω. 

Ο 1ος ιδιώτης. Τώρα μακάρι να ακολουθήσουν και άλλοι. 

 

Οποιαδήποτε απορία έχετε για το αυτοκίνητο ρωτήστε με. 

Επεξ/σία από @pnea1973
  • Like 6
Δημοσ.
7 minutes ago, @pnea1973 said:

Λοιπόν το κόστος ήταν 49.900. Και ήταν έτοιμοπαραδοτο.

Επιδότηση πήρα 8.000 γι αυτό αποφάσισα μαζί με άλλα να κινηθώ για ηλεκτρικό. 

 

Τωρα οδήγησα. 

Tesla m3 higland. Δεν μου άρεσε το γυμνό εσωτερικό ή έλλειψη φυσικών διακοπτών, τα φλας στο τιμόνι και γενικά η φιλοσοφία της εταιρείας. 

Bwm i4. Το κόστος για αντίστοιχο όχημα ανέβαινε πάρα πολύ. Ποιοτικά φαινόταν καλύτερο αλλά όχι τόσο που να δικαιολογεί τα παραπάνω χρήματα. 

Ford Mustang. Μου άρεσε και πάρα λίγο να το αγόραζα αλλά το χρηματοδοτικο πρόγραμμα δεν με κάλυπτε και ήταν και ακριβότερο οπότε και εδώ δεν άξιζε τα 13.000 παραπάνω.Αλλά το εσωτερικό ήταν αδιάφορο.

Γενικα η μόνη μου φοβία ήταν το ότι είναι κινέζικη εταιρεία. Αλλά διαβάζοντας διάφορα από το εξωτερικό πήρα την απόφαση να το αγοράσω. 

Ο 1ος ιδιώτης. Τώρα μακάρι να ακολουθήσουν και άλλοι. 

 

Οποιαδήποτε απορία έχετε για το αυτοκίνητο ρωτήστε με. 

άσχετο, η επιδότηση πόσο καιρό κάνει να στα βάλουνε??δηλαδή αν αγοράσεις ένα αμάξι με δόσεις και η παραλαβή είναι σε 6 μήνες,πότε θα σου βάλουν την επιδότηση?

Δημοσ.

καλά χιλιόμετρα  ! 

με τις φορτίσεις στην εθνική τι παίζει ; είχα ακούσει ότι πρέπει να κάνεις κράτηση κάποια θέση από πριν ώστε να μην πας και περιμένεις, ισχύει κάτι τέτοιο; 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, zanskou είπε

καλά χιλιόμετρα  ! 

με τις φορτίσεις στην εθνική τι παίζει ; είχα ακούσει ότι πρέπει να κάνεις κράτηση κάποια θέση από πριν ώστε να μην πας και περιμένεις, ισχύει κάτι τέτοιο; 

 

Εγώ δεν αντιμετώπισα τέτοιο θέμα. 2 στάσεις έκανα μια για φόρτιση και άλλη μια για ξεκούραση . Οι θέσεις ήταν άδειες. 

10 ώρες πριν, h3342 είπε

άσχετο, η επιδότηση πόσο καιρό κάνει να στα βάλουνε??δηλαδή αν αγοράσεις ένα αμάξι με δόσεις και η παραλαβή είναι σε 6 μήνες,πότε θα σου βάλουν την επιδότηση?

Αυτο δεν το ξέρω. Εγώ έκανα αίτηση τυχαία, με την προσφορά, μου ήρθε έγκριση μετά Παο μια εβδομάδα περίπου και τώρα περιμένω να μπει στην εφημερίδα της κυβέρνησης για να προχωρήσω. 

10 ώρες πριν, h3342 είπε

 

 

Επεξ/σία από @pnea1973
  • Like 2
Δημοσ.
17 ώρες πριν, tsofras είπε

@@pnea1973 καλοταξιδος, ευχαριστούμε για το review και να είστε καλά να το χαρείτε.

Ως κλασικός Έλλην οδηγός βλέπω ότι κράτησες το ανάλογο φυλαχτό στο λεβιέ 😅

Έχω και εγώ το πρώτο μου που είχα σε όλα τα αμάξια, τώρα το έχω δίπλα από το λεβιεδακι

Και πήγα να το γράψω, ότι με μια κίνηση το αυτοκίνητο από κινέζικο έγινε ελληνικό :D

Ωραίο και αναλυτικό ριβιου. 

Μακάρι να το ευχαριστηθείς οσο θέλεις να το κρατήσεις.

  • Like 4
Δημοσ.
19 hours ago, zanskou said:

καλά χιλιόμετρα  ! 

με τις φορτίσεις στην εθνική τι παίζει ; είχα ακούσει ότι πρέπει να κάνεις κράτηση κάποια θέση από πριν ώστε να μην πας και περιμένεις, ισχύει κάτι τέτοιο; 

 

Μετά από πρόσφατο μου ταξίδι προς βόρεια Ελλάδα και επιστροφή Αθήνα. Από δύο διαφορετικές διαδρομές 1500χλμ εθνικής οδού, δεν αντιμετωπίσαμε κανένα πρόβλημα αφού έχει σε όλα τα σεα φορτιστές. Εκτός Εγνατίας οδού που δεν έχει για 200 χλμ και απλώς βγήκαμε στην κοντινή πόλη φορτισαμε και συνεχίσαμε ..

Μόνο στον γρήγορο της Λαμίας όταν φτάσαμε φορτιζαν και στις δύο θέσεις και μετά ήρθαν άλλοι δύο. Αλλά κι εκεί 30 λεπτά το πολύ φορτίζεις όχι παραπάνω. Και αν έχει κόσμο στα 5 λεπτά έχει κι άλλους φορτιστές.

  • Like 4
Δημοσ.
21 ώρες πριν, @pnea1973 είπε

Λοιπόν το κόστος ήταν 49.900. Και ήταν έτοιμοπαραδοτο.

Επιδότηση πήρα 8.000 γι αυτό αποφάσισα μαζί με άλλα να κινηθώ για ηλεκτρικό. 

 

Tα  49900 ειναι τελική τιμη ή χωρις την επιδότηση;

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, cinemusic είπε

Tα  49900 ειναι τελική τιμη ή χωρις την επιδότηση;

 

Χωρίς την επιδότηση. Και επίσης ήταν χίλια ευρώ παραπάνω το χρώμα. 

Οπότε χωρίς χρώμα και με την επιδότηση πάμε 40.900

Επεξ/σία από @pnea1973
  • Like 2
Δημοσ.
3 ώρες πριν, @pnea1973 είπε

Χωρίς την επιδότηση. Και επίσης ήταν χίλια ευρώ παραπάνω το χρώμα. 

Οπότε χωρίς χρώμα και με την επιδότηση πάμε 40.900

Δεν είναι άσχημα για 4.8 αμάξι… καλοταξιδο!!

Στις 6/5/2024 στις 6:13 ΜΜ, Nabuko είπε

Μιας και λέγατε για αναβαθμίσεις, η άλλη η χαζή κλειδώθηκε μες στο Τέσλα για 40 λεπτά ενώ έκανε αναβάθμιση, με 40 βαθμούς κελσίου έξω και δε λειτουργούσε ούτε ο κλιματισμός ούτε τίποτα. Όταν τη ρώτησαν γιατί δεν άνοιξε την πόρτα χειροκίνητα απάντησε ότι φοβήθηκε μην κάνει καμιά ζημιά. Ντόινγκ 

Όλα για το στορυ. Μια χαρά βγαίνεις από το αμάξι. Απλώς σε εμένα δεν γύρναγε καθόλου το κλειδί από τη θέση 1 που ήταν, ειτε για να βάλω μπροστά είτε για να το βγάλω-σβήσω. Μπούρδα αλλά τεσπα τι να κάνουμε καταλήξαμε βα έχουμε ταμπλετ με ρόδες 

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, @pnea1973 είπε

Χωρίς την επιδότηση. Και επίσης ήταν χίλια ευρώ παραπάνω το χρώμα. 

Οπότε χωρίς χρώμα και με την επιδότηση πάμε 40.900

Μια χαρά για το επίπεδο το αυτοκινήτου.

Προσωπικά αυτό που κάπως με χαλάει σχεδιαστικά είναι κάποια σημεία εσωτερικά της καμπίνας που στα μάτια μου δείχνουν την σχεδιαστική αμηχανία των Κινέζων που στην προσπάθεια τους να κάνουν κάτι πιο εντυπωσιακό στο τέλος μάλλον το παραφουσκωνουν

Επεξ/σία από cinemusic
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, cinemusic είπε

Μια χαρά για το επίπεδο το αυτοκινήτου.

Προσωπικά αυτό που κάπως με χαλάει σχεδιαστικά είναι κάποια σημεία εσωτερικά της καμπίνας που στα μάτια μου δείχνουν την σχεδιαστική αμηχανία των Κινέζων που στην προσπάθεια τους να κάνουν κάτι πιο εντυπωσιακό στο τέλος μάλλον το παραφουσκωνουν

Κοίτα. Το είπα ότι για πολλούς το εσωτερικό "φωνάζει". 

Απο την άλλη εμένα αυτό μου αρέσει. 

Οι καμπύλες στο ταμπλό δεν είναι καθόλου κουραστικές στο μάτι στην καθημερινότητα. 

Προσωπικά μου άρεσε πιο πολύ από τα άλλα που δοκίμασα. Κάτι λιγάκι διαφορετικό. 

Επεξ/σία από @pnea1973
  • Like 5
Δημοσ.

Καλοτάξιδο φίλε μου! 

Μία μικρή ερώτηση: αυτό το στυλ οδήγησης που "φρενάρει" με το αφημα του γκαζιού το συνήθισες καθόλου; 

  • Like 1

  • Δημιουργία νέου...