Προς το περιεχόμενο

Περί αυτοκίνησης


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 13/1/2024 στις 12:21 ΜΜ, tsofras είπε

μέχρι κάποια μέρα που μου πέτυχα ποδηλάτη γυρνώντας από Ανάβυσσο αποφάσισε να κάνει πιο αριστερά , οπότε έκανα ελιγμό μην πέσω επάνω του (χωρίς να προλάβω να ανάψω φλας) ίσα ίσα πάτησα την διαχωριστική και το τιμόνι με επανέφερε βίαια πάλι δεξιά και παραλίγο να πέσω επάνω του.

Μια καθημερινότητα στην επαρχία.. ποδήλατα κ πατίνια απλά δεν νιώθουν 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Και στο i20 πάνω από τα 60 ενεργοποιούνται οι λωρίδες. Αν εξαιρέσουμε μία φορά στην αρχή που πήγε να με ρίξει πάνω σε αμάξι επειδή δεν ήξερα πως λειτουργεί και αφηρημένος με το ένα χέρι με πέταξε τελείως δεξιά το θεωρώ πολύ καλό σύστημα. Τώρα αν κρατάς το τιμόνι με τα 2 χέρια το θεωρώ δύσκολο (στο hyundai ) να σου ελέγξει το αμάξι. το Εκνευριστικό είναι ότι δεν έχει δόνηση όπως το T cross αλλά ήχο και σε επαρχιακούς δρόμους σπάει μπάλες γιατί στις στροφές σίγουρα θα πατήσεις γραμμή.

Η προειδοποίηση αλλά και το φρενάρισμα συγκεκριμένα μου έχει χρειαστεί μία φορά και ήταν φοβιστικό το τόσο απότομο και κατά τη δικιά μου κρίση (τον είχα δει) αναίτιο.

Αυτό που είναι σωτήριο και το είχε το Tcross ήταν η προειδοποίηση για τις νεκρές γωνίες.

ΤΟ start/stop εγώ το χρησιμοποιώ γιατί στη Καλαμάτα όλες οι διαδρομές είναι 10-15 λεπτά άντε να σβήσει 4-5 φορές και δεν είναι τόσο εκνευριστικό αν και πολλές φορές στα πολλά κρύα ή ζέστες με το που σβήνει πατά συμπλέκτη να ξαναπάρει μπροστά για να δουλεύει ο αέρας.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, sotiris123 είπε

Αυτό που είναι σωτήριο και το είχε το Tcross ήταν η προειδοποίηση για τις νεκρές γωνίες.

 

αυτο πλεον δυσκολα θα το δεις... εχει παει στα περισσοτερα μοντελα εξτρα και σε καποια δε προσφερεται καν πλεον "λόγω ελλειψης ημιαγωγών"... κατα τα αλλα επειδη το εχω κ εγω ειναι εκπληκτικό...

γενικα μαζι με το αυτοματο φρεναρισμα ειναι λόγος να αγορασει κανεις καινουργιο αμαξι... αντε κ 3ο το lane assist εφοσον ειναι αμαξι που βγαινει εθνικη!

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, paylidis είπε

αυτο πλεον δυσκολα θα το δεις... εχει παει στα περισσοτερα μοντελα εξτρα και σε καποια δε προσφερεται καν πλεον "λόγω ελλειψης ημιαγωγών"... κατα τα αλλα επειδη το εχω κ εγω ειναι εκπληκτικό...

 

Πως υλοποιουταν δηλαδη? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Πως υλοποιουταν δηλαδη? 

Τι εννοείς;

Πως σου έδειχνε όχημα στη τυφλή γωνία; 
 

Έχει κάποιους αισθητήρες στο πίσω μέρος και πάνω στους καθρέπτες και σου ανάβει ενδείξεις 

 

43AD64B4-7C69-4CDD-B0F4-4F3C63AAB947.jpeg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, sotiris123 είπε

Αυτό που είναι σωτήριο και το είχε το Tcross ήταν η προειδοποίηση για τις νεκρές γωνίες.

Αυτό το θεωρώ εξαιρετικά χρήσιμο, είναι σίγουρο ότι κάποια στιγμή θα βρεθεί όχημα να κινείται με την ίδια ταχύτητα με το δικό σου στο νεκρό σημείο και θα εμφανιστεί "ξαφνικά από το πουθενά ". Νομίζω έχει συμβεί σε όλους μας και η 1η σκέψη είναι μα από που στο δι@λο ήρθε 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, paylidis said:

αυτο πλεον δυσκολα θα το δεις... εχει παει στα περισσοτερα μοντελα εξτρα και σε καποια δε προσφερεται καν πλεον "λόγω ελλειψης ημιαγωγών"... κατα τα αλλα επειδη το εχω κ εγω ειναι εκπληκτικό...

γενικα μαζι με το αυτοματο φρεναρισμα ειναι λόγος να αγορασει κανεις καινουργιο αμαξι... αντε κ 3ο το lane assist εφοσον ειναι αμαξι που βγαινει εθνικη!

Κάνω quote γιατί πραγματικά είναι πολύ σημαντικό!

Κι εμείς για αυτόν τον λόγο αλλάξαμε αυτοκίνητο .Βεβαια το τυφλό σημείο δεν το έχει αλλά δεν πειράζει.

Η πλάκα είναι ότι κατά 99% χρησιμοποιουνται οι αισθητήρες παρκαρίσματος και ένα λαμπάκι στους καθρέπτες. Υπάρχουν κιτακια αλλά δεν βάζω χέρι, ακόμα...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, filarhos είπε

Κάνω quote γιατί πραγματικά είναι πολύ σημαντικό!

Κι εμείς για αυτόν τον λόγο αλλάξαμε αυτοκίνητο .Βεβαια το τυφλό σημείο δεν το έχει αλλά δεν πειράζει.

Η πλάκα είναι ότι κατά 99% χρησιμοποιουνται οι αισθητήρες παρκαρίσματος και ένα λαμπάκι στους καθρέπτες. Υπάρχουν κιτακια αλλά δεν βάζω χέρι, ακόμα...

Ναι ενδεχομένως να χρησιμοποιεί τους ακριανούς αισθητήρες παρκιν αλλά έχει κ στους καθρέφτες αισθητήρα πέρα από το λαμπάκι από ότι μου είχαν πει… θεωρητικα αν εχεις αισθητηρεσ original & αλλάξεις καθρέφτες με αυτούς που έχουν τη τυφλή γωνία και το κωδικοποιήσεις θα πρέπει να είσαι οκ (θα έχεις φάει βέβαια πάνω από χιλιάρικο για 2 καθρέφτες 😂)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, paylidis said:

Ναι ενδεχομένως να χρησιμοποιεί τους ακριανούς αισθητήρες παρκιν αλλά έχει κ στους καθρέφτες αισθητήρα πέρα από το λαμπάκι από ότι μου είχαν πει… θεωρητικα αν εχεις αισθητηρεσ original & αλλάξεις καθρέφτες με αυτούς που έχουν τη τυφλή γωνία και το κωδικοποιήσεις θα πρέπει να είσαι οκ (θα έχεις φάει βέβαια πάνω από χιλιάρικο για 2 καθρέφτες 😂)

Έτσι είναι!

Δεν μπλέκω, ειδικά όταν τα κιτακια παίζουν 30-50€ με έξτρα λαμπάκι... Αλλά τώρα σε καινούριο να ξεκινήσω να βάζω τέτοια; λες να δοκιμάσω στο πασσατ; όταν βάλω τα drl, που τα έχω έτοιμα δύο χρόνια τώρα, ίσως τα βάλω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, filarhos είπε

Έτσι είναι!

Δεν μπλέκω, ειδικά όταν τα κιτακια παίζουν 30-50€ με έξτρα λαμπάκι... Αλλά τώρα σε καινούριο να ξεκινήσω να βάζω τέτοια; λες να δοκιμάσω στο πασσατ; όταν βάλω τα drl, που τα έχω έτοιμα δύο χρόνια τώρα, ίσως τα βάλω.

Έτσι κ γω τα έφτιαξα κ τα είχα κ τα κοίταγα, 15 λεπτά να κάτσω να τα βάλω πήρε μήνες να το αποφασίσω 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, filarhos είπε

Έτσι είναι!

Δεν μπλέκω, ειδικά όταν τα κιτακια παίζουν 30-50€ με έξτρα λαμπάκι... Αλλά τώρα σε καινούριο να ξεκινήσω να βάζω τέτοια; λες να δοκιμάσω στο πασσατ; όταν βάλω τα drl, που τα έχω έτοιμα δύο χρόνια τώρα, ίσως τα βάλω.

μπα σε καινουργιο δε θα πηγαινα σε αφτερμαρκετ, μονο οριτζιναλ με προγραμματισμο...

18 λεπτά πριν, atrigane είπε

Έτσι κ γω τα έφτιαξα κ τα είχα κ τα κοίταγα, 15 λεπτά να κάτσω να τα βάλω πήρε μήνες να το αποφασίσω 

ολοι μας λιγο πολυ με τετοια... οταν πουλησα το προηγουμενο εδωσα στον αγοραστη ενα σωρο πραγματα που ειχα παρει να βαλω/αλλαξω και δεν ειχα ασχοληθει! :P 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, paylidis είπε

Τι εννοείς;

Πως σου έδειχνε όχημα στη τυφλή γωνία; 
 

Έχει κάποιους αισθητήρες στο πίσω μέρος και πάνω στους καθρέπτες και σου ανάβει ενδείξεις 

Οπως το γραφατε νομιζα οτι ειχε καποιον εξεζητημενο τροπο που ηταν ας πουμε σπανιος.

Τωρα απο τι ξερω ολα τα οχηματα εχουν στον καθρεφτη το σηματακι που αναβει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, sotiris123 είπε

το Εκνευριστικό είναι ότι δεν έχει δόνηση όπως το T cross αλλά ήχο και σε επαρχιακούς δρόμους σπάει μπάλες γιατί στις στροφές σίγουρα θα πατήσεις γραμμή.

Αυτό που είναι σωτήριο και το είχε το Tcross ήταν η προειδοποίηση για τις νεκρές γωνίες.

περιεργο αυτο με το τιμονι, καθως στο Kia Stonic που εχω, ειναι με δονηση + ηχητικο (ειναι ξαδελφακια με το i20, θα επρεπε να εχεις και εσυ) 

η ενημερωση για νεκρες γωνιες ειναι πραγματι σωτηρια, οταν οδηγω το Τκρος της γυναικας για μερες και μετα μπαινω στο δικο μου, αφαιρουμαι.. επισης τι φαση, το Τκροσ μας ειναι η απλη, βασικη εκδοση, του 2019 και το ειχε ενσωματομενο, πλεον απο το 2021 το ειχαν αφαιρεσει.. οτι να ναι.. 

παντως μια φορα που ειχα τρομαξει πολυ, ημουν σε κεντρικο δρομο, με νησιδα στη μεση. εκει περιμενε ενας πεζος, να περασω, για να διασχυσει τον δρομο. τον επιασε ο αισθητηρας, και πλακωσε φρενα, αλαρμ, ζωνες, πηγε να γινει μακελειο με τον πισω που με ακολουθουσε , κορνες, μουτζες, ωραια πραματα! :P 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Οπως το γραφατε νομιζα οτι ειχε καποιον εξεζητημενο τροπο που ηταν ας πουμε σπανιος.

Τωρα απο τι ξερω ολα τα οχηματα εχουν στον καθρεφτη το σηματακι που αναβει.

Οχι δε το έχουν. Επισησ Εάν πας να μπεις αναβοσβήνει έντονα κ σα τελευταίο στάδιο δίνει ηχο προειδοποίησης. Τίποτα πιο φοβερό αλλά παρόλα αυτά δεν είναι πλέον καν διαθέσιμο σε πολλά μοντέλα λόγω οικονομίας…

1 ώρα πριν, JailbrokenDiesel είπε

η ενημερωση για νεκρες γωνιες ειναι πραγματι σωτηρια, οταν οδηγω το Τκρος της γυναικας για μερες και μετα μπαινω στο δικο μου, αφαιρουμαι.. επισης τι φαση, το Τκροσ μας ειναι η απλη, βασικη εκδοση, του 2019 και το ειχε ενσωματομενο, πλεον απο το 2021 το ειχαν αφαιρεσει.. οτι να ναι..

Έτσι είναι και η Audi το είχε στα MY19 σίγουρα και έπειτα σε κάποια my20, μετά το έκοψε το έβαλε έξτρα κ έπειτα για κάποιο διάστημα (ίσως ακόμα) δε το προσέφερε καν σαν έξτρα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, paylidis είπε

Οχι δε το έχουν. Επισησ Εάν πας να μπεις αναβοσβήνει έντονα κ σα τελευταίο στάδιο δίνει ηχο προειδοποίησης. Τίποτα πιο φοβερό αλλά παρόλα αυτά δεν είναι πλέον καν διαθέσιμο σε πολλά μοντέλα λόγω οικονομίας…

Έτσι είναι και η Audi το είχε στα MY19 σίγουρα και έπειτα σε κάποια my20, μετά το έκοψε το έβαλε έξτρα κ έπειτα για κάποιο διάστημα (ίσως ακόμα) δε το προσέφερε καν σαν έξτρα 

εδω σκεφτομουν πριν καταληξω στο δικο μου, να παρω κι εγω Τκρος, μου αρεσε πολυ, αλλα η γυναικα το αγορασε 18.500 σαν promo, ηταν στη πρωτη παρτιδα που πουλησε η Καρέντα, αλλα ειχε μεσα τα παντα απο καλουδια (μονο wireless carplay ελειπε κ αισθητηρες μπροστα)

και οταν πηγα 1.5 χρονο μετα,  Δεκ2020 ειχε καβαλησει +2,5Κ η εκδοση της, και ειχαν αφαιρεσει ασυρματη φορτιση και νεκρη γωνια.

δεν αξιζε πλεον.. ετσι κατεληξα σε Stonic στη πιο πλουσια εκδοση με 19.300, 5χρονια σερβις και 7 εγγυηση.  

ποσο γιωταδες επισης στη VAG. βαλανε ασυρματη φορτιση, αλλα για να μπεις apple car / android auto,θες καλωδιο...

Επεξ/σία από JailbrokenDiesel
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...