Προς το περιεχόμενο

Περί αυτοκίνησης


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

δεν απενεργοποιεί κανείς το emergency brake αλλά την λειτουργία με την λωρίδα γιατί στην Ελλάδα ειδικά με την διαγράμμιση που έχει δεν έχει νόημα.

καλώς υπάρχει αλλά σε άλλη χώρα.

το start/stop είναι απαράδεκτο και τουλάχιστο θα έπρεπε να σε αφήνει να το απενεργοποιείς μόνιμα.

Επεξ/σία από dtk-386
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

28 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

δεν απενεργοποιεί κανείς το emergency brake αλλά την λειτουργία με την λωρίδα γιατί στην Ελλάδα ειδικά με την διαγράμμιση που έχει δεν έχει νόημα.

καλώς υπάρχει αλλά σε άλλη χώρα.

το start/stop είναι απαράδεκτο και τουλάχιστο θα έπρεπε να σε αφήνει να το απενεργοποιείς μόνιμα

Πολλά gimmick για το τίποτα δηλαδή.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειναι για να παίρνουν αστέρια στα crash tests και να ρίχνουν τις καταναλώσεις θεωρητικά.

λογικά ούτε οι ίδιες τα θέλουν αυτά γιατί ανεβάζουν το κόστος και χάνουν δυνητικούς πελάτες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά σε ένα σύγχρονο οδικό δίκτυο σίγουρα είναι στα συν. Τώρα κατα πόσο στην Ελλάδα έχουν κάποιο νόημα δεν το ξέρω, στην πόλη ας πουμε οτι οκ, υπάρχει ελπίδα, αλλά στην επαρχία με τίποτα! Στην επαρχία βασικά είναι υπερβολικά δύσκολο να διαλέξεις αυτοκίνητο πλεον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, atrigane είπε

Διαβάζω πολύ προσεκτικά τη συζήτηση που κάνετε και λέτε πως απενεργοποιειτε όλα αυτά τα "βοηθήματα " και προβληματιζομαι αν αξίζει να δώσω 35Κ για να έχω πιο αργό αμάξι, με λιγότερους χώρους (και φόρους όμως) και να απενεργοποιώ κάθε πρωί όλα αυτά τα ακριβό πληρωμένα συστήματα..

Προσωπικά δεν απενεργοποιώ τα βοηθήματα. Το start stop απενεργοποιώ. Τα υπόλοιπα δε με χαλάνε 😁

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, Johnkeppas είπε

Είχα εγώ φίλε μου στο προηγούμενο C3 Aircross τον Armster 2. Είχα μείνει πολύ ευχαριστημένος στον 1 χρόνο που πρόλαβα να τον δουλέψω πριν δώσω το αυτοκίνητο. Στο καινούργιο Aircross έχω τον αυθεντικό της Citroen. Ήμουν πιο ευχαριστημένος από τον Armster 2, καθώς με την βάση του έδειχνε εργοστασιακός και αυτός, είχε πιο πολλές επιλογές παραμετροποίησης καθώς και ερχόταν σε πιο βολικό ύψος για το χέρι μου. Απλά φαντάζομαι ότι στο δικό σου μοντέλο θα κάτσει διαφορετικά οπότε πρέπει να το δεις, αλλά από ποιότητα ήταν πολύ καλός και αρκετά εμφανίσημος.

Σε ευχαριστώ πολύ είμαι ανάμεσα στο 2 και στο 3 θα δω ποιος μου φαίνεται καλύτερος εμφανισιακά να δοκιμάσω.

13 ώρες πριν, paylidis είπε

Σε Χιουντάι στο παρελθον κοπάναγε η κλειδαριά από καινουργιο. Δεν κλείδωνε σωστά. Αλλάχτηκε εντός εγγύησης και πάλι χτύπαγε μέχρι που ένας γνωστός Ηλεκτρολογος έβαλε στο μέταλλο που κουμπώνει (δε ξέρω πως λέγεται) ένα υλικό κ του αύξησε το πάχος κ κούμπωνε καλύτερα και δε ξαναέκανε ποτε θόρυβο 

Αν δεν βγάλω άκρη με τις φωτογραφίες από το group στο Fb που βρήκα θα τους πω και αυτό να κοιτάξουν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, atrigane είπε

Διαβάζω πολύ προσεκτικά τη συζήτηση που κάνετε και λέτε πως απενεργοποιειτε όλα αυτά τα "βοηθήματα " και προβληματιζομαι αν αξίζει να δώσω 35Κ για να έχω πιο αργό αμάξι, με λιγότερους χώρους (και φόρους όμως) και να απενεργοποιώ κάθε πρωί όλα αυτά τα ακριβό πληρωμένα συστήματα..

Όπως είπαν και οι υπόλοιποι και εγώ μόνο το start/stop και την αλλαγή λωρίδας .

Την αλλαγή λωρίδας δεν την απενεργοποιούσα μέχρι κάποια μέρα που μου πέτυχα ποδηλάτη γυρνώντας από Ανάβυσσο αποφάσισε να κάνει πιο αριστερά , οπότε έκανα ελιγμό μην πέσω επάνω του (χωρίς να προλάβω να ανάψω φλας) ίσα ίσα πάτησα την διαχωριστική και το τιμόνι με επανέφερε βίαια πάλι δεξιά και παραλίγο να πέσω επάνω του.

Οπότε έχεις να διαχειριστείς μία κατάσταση και ξαφνικά πρέπει να διαχειριστείς ότι το αμάξι κάνει κάτι μόνο του. Δεν έχει συνηθίσει ακόμη ο εγκέφαλος ούτε το βίαιο φρένο με την αποφυγή σύγκρουσης ούτε το να τραβάει το τιμόνι ξαφνικά απο μόνο του.

Τώρα στην ερώτηση σου αν αξίζει , σίγουρα θα πάρεις κάτι κατώτερο σε μηχανικό σύνολο, αλλά εγώ είμαι υπέρ της ασφάλειας οπότε μετά απο βαριά μία δεκαετία δεν θα κράταγα αμάξι

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, tsofras είπε

Τώρα στην ερώτηση σου αν αξίζει , σίγουρα θα πάρεις κάτι κατώτερο σε μηχανικό σύνολο, αλλά εγώ είμαι υπέρ της ασφάλειας οπότε μετά απο βαριά μία δεκαετία δεν θα κράταγα αμάξι

Δεκαετία ε; Μάλιστα. Προσωπικά πριν κάποια χρόνια πίστευα οτι η βιομηχανία θα κινούταν σε μια τροχιά που θα κατέληγε σε αυτοκίνητα που θα ήταν καθε χρόνο και καλύτερα. Έχω καταλήξει να συμβουλεύω φίλους να κρατήσουν το 20 χρονών αυτοκίνητο τους γιατί δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο εκεί έξω.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, CorsarioJoao είπε

Δεκαετία ε; Μάλιστα. Προσωπικά πριν κάποια χρόνια πίστευα οτι η βιομηχανία θα κινούταν σε μια τροχιά που θα κατέληγε σε αυτοκίνητα που θα ήταν καθε χρόνο και καλύτερα. Έχω καταλήξει να συμβουλεύω φίλους να κρατήσουν το 20 χρονών αυτοκίνητο τους γιατί δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο εκεί έξω.

Και αυτό είναι σχετικό. Μηχανικά ίσως δεν είναι καλύτερο. Σαν ασφάλεια είναι σαφώς καλύτερο. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, CorsarioJoao είπε

Δεκαετία ε; Μάλιστα. Προσωπικά πριν κάποια χρόνια πίστευα οτι η βιομηχανία θα κινούταν σε μια τροχιά που θα κατέληγε σε αυτοκίνητα που θα ήταν καθε χρόνο και καλύτερα. Έχω καταλήξει να συμβουλεύω φίλους να κρατήσουν το 20 χρονών αυτοκίνητο τους γιατί δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο εκεί έξω.

Υπάρχει καλύτερο σε ασφάλεια, για εμένα είναι το βασικότερο μετά κοιτάω όλα τα άλλα και ειδικά απο όταν έκανα οικογένεια και τους βάζω μέσα.

Τώρα σε σχέση ειδικά με ένα 20 χρονών φαντάζομαι δεν υπάρχει καμία επαφή

2 λεπτά πριν, paylidis είπε

Και αυτό είναι σχετικό. Μηχανικά ίσως δεν είναι καλύτερο. Σαν ασφάλεια είναι σαφώς καλύτερο. 

Και μηχανικά καλύτερο είναι γιατί αντί να έχει κινητήρα 1400 ατμόσφαιρα με 90 άλογα θα έχει 1000 κυβικά τούρμπο με 100+ , οπότε λιγότερη κατανάλωση , λιγότερους ρύπους για το περιβάλλον , καλύτερη απόκριση κτλ

Στους χώρους είναι καλύτερα γιατί έχουν μεγαλώσει οι πλατφόρμες στις ίδιες διαστάσεις

Έχουμε ABS / ESP που κάποιο 20ετίας μπορεί να μην είχε , hill control (δεν είχε το αμάξι αντικατάστασης που πήρα , μου φάνηκε τόσο παράξενο το 2023 να είμαι με χειρόφρενο σε ανηφόρα)

κ.ο.κ.

Το μόνο που έχουν καλύτερο τα παλιά αμάξια (προσωπική γνώμη) είναι ότι επειδή ακριβώς δεν έχουν τίποτα απο όλα τα παραπάνω δεν εμφανίζουν τόσα προβλήματα και μπορεί να είναι πιο οικονομικά να τα φτιάξεις

Τέλος στα 20ετίας αρχίζουν οι ελλείψεις ανταλλακτικών αφού συνήθως τότε σταματάνε τα εργοστάσια να τα παράγουν

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά και άγια όλα αυτά που λέτε αλλά ισχύουν υπο προϋποθέσεις. Και τα hill control και τα ABS καλά είναι και πολύ χρήσιμα είναι και βοηθάνε. Η ασφάλεια είναι σίγουρα πάνω απ' όλα. Αλλά το 99% των (μη επαγγελματικών) αυτοκινήτων πλέον είναι αυτοκίνητα πόλης. Οι ικανότητες τους εκτός δρόμου και η αξιοπιστία τους σε δύσκολες καταστάσεις είναι άθλιες. Κοινώς έχουν γεμίσει οι δρόμοι SUV 🤪

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, CorsarioJoao είπε

Καλά σε ένα σύγχρονο οδικό δίκτυο σίγουρα είναι στα συν. Τώρα κατα πόσο στην Ελλάδα έχουν κάποιο νόημα δεν το ξέρω, στην πόλη ας πουμε οτι οκ, υπάρχει ελπίδα, αλλά στην επαρχία με τίποτα! Στην επαρχία βασικά είναι υπερβολικά δύσκολο να διαλέξεις αυτοκίνητο πλεον.

Εθνική το έχουμε ανοικτό. Δουλεύει ωραία μπορώ να πω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 12/1/2024 στις 9:32 ΠΜ, paylidis είπε

Παιδια μη δουλευομαστε, οποιος στοιχειοδως αντιλαμβάνεται το αμαξι θα καταλαβει ποτε θελει αλλαγμα η μπαταρία...

ποτε δεν αλλαξα μπαταρία επειδη το ειπαν τα συνεργεία.. η μπαταρία οταν ειναι η ωρα της θα ζοριστει 1-2-3 φορες να βαλει μπροστα το πρωι, οποτε τοτε πας για αλλαγη (εκτος εαν νιωθεις τολμηρος και της κανεις μια φορτιση-παντα βγαζω ετσι αλλους 6-7 μηνες καθως συνηθως χαλαει χειμωνα οποτε βγαζω το καλοκαιρι μετα κ την αλλαζω Οκτωβρη)

μη το λες , πριν μέρες σε μένα απλά βραχυκύκλωσε , δλδ πριν καν δώσω για μίζα έγινε blackout , πάλι καλά δεν ήμουν σε καμιά ερημιά . Εννοείται την προηγούμενη μέρα έπαιρνε το αμάξι κανονικά χωρίς ίχνος πεσίματος

Η φάση είναι το έχουν πάθει και αρκετοί άλλοι και νωρίτερα απο μένα (4ετία άντεξε , βέβαια δεν κάνω χλμ αλλά πάλι δε δικαιολογείται να βραχυκυκλώσει , αν έπεφτε θα τη φόρτιζα)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, korakios είπε

μη το λες , πριν μέρες σε μένα απλά βραχυκύκλωσε , δλδ πριν καν δώσω για μίζα έγινε blackout , πάλι καλά δεν ήμουν σε καμιά ερημιά . Εννοείται την προηγούμενη μέρα έπαιρνε το αμάξι κανονικά χωρίς ίχνος πεσίματος

Η φάση είναι το έχουν πάθει και αρκετοί άλλοι και νωρίτερα απο μένα (4ετία άντεξε , βέβαια δεν κάνω χλμ αλλά πάλι δε δικαιολογείται να βραχυκυκλώσει , αν έπεφτε θα τη φόρτιζα)

Μικρή πιθανότητα αλλά ναι παίζει… το είχα δει σε μια banner πριν πολλά χρονια (που κατά τα αλλά είναι εξαιρετικές)

Γενικά καλό είναι να έχουμε έστω καλώδια στο αμάξι :) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω ότι η παθητική ασφάλεια έχει φτάσει σχεδόν στο τέρμα, δηλαδή είτε πάρεις αμάξι του 2023 είτε του 2017 δεν θα έχουν μεγάλες διαφορές.

Αυτό που προσπαθούν τώρα είναι η εξωτερική ασφάλεια, για πεζούς κτλ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...