Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, tsofras είπε

Στο ίδιο , αλλά έχουν νέο τεχνικό σύμβουλο όπως έγραψα πριν και δεν έχει καμία σχέση το  παληκάρι

δεν την προσεξα αυτή την λεπτομέρεια αλλά τελικά πάντα εκεί η διαφορά. 

έχω την εντύπωση ότι αν είχαν ασχοληθεί τόσο σοβαρά με τα θέματα που σου είχε βγάλει το Leon παίζει και να μην είχες μπει στη διαδικασία να ψαχτείς να το αλλάξεις 

  • Απαντ. 4,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, zanskou είπε

δεν την προσεξα αυτή την λεπτομέρεια αλλά τελικά πάντα εκεί η διαφορά. 

έχω την εντύπωση ότι αν είχαν ασχοληθεί τόσο σοβαρά με τα θέματα που σου είχε βγάλει το Leon παίζει και να μην είχες μπει στη διαδικασία να ψαχτείς να το αλλάξεις 

Μπορεί , δεν ξέρω γιατί ήθελα και αυτόματο με άνεση , οπτικά και οδηγικά πάντως ακόμη το λυμπίζομαι το Leon. Ήταν αμάξι ακριβώς για εμένα , αν δεν είχα τα μυοσκελετικά μου θα το είχα πάρει σε Cupra

Θα δείξει όταν ξεχρεώσω το Formentor, θέλει να το κρατήσει η γυναίκα μου και επειδή τότε θα έπεφτε και η αλλαγή του C3 μου λέει θα το κρατήσω εγώ και τράβα πάρε ότι θές τότε :D

Έχω αλλάξει τόσα αμάξια πρώτη φορά έχει ενθουσιαστεί τόσο , όποτε μπαίνει το χαιδεύει 🤣

Βέβαια είναι και το ακριβότερο που έχω αγοράσει

 

Επεξ/σία από tsofras
  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, tsofras είπε

Μπορεί , δεν ξέρω γιατί ήθελα και αυτόματο με άνεση , οπτικά και οδηγικά πάντως ακόμη το λυμπίζομαι το Leon. Ήταν αμάξι ακριβώς για εμένα , αν δεν είχα τα μυοσκελετικά μου θα το είχα πάρει σε Cupra

Θα δείξει όταν ξεχρεώσω το Formentor, θέλει να το κρατήσει η γυναίκα μου και επειδή τότε θα έπεφτε και η αλλαγή του C3 μου λέει θα το κρατήσω εγώ και τράβα πάρε ότι θές τότε :D

Έχω αλλάξει τόσα αμάξια πρώτη φορά έχει ενθουσιαστεί τόσο , όποτε μπαίνει το χαιδεύει 🤣

Βέβαια είναι και το ακριβότερο που έχω αγοράσει

 

η γυναικα σου ξερει, να την ακους τη γυναικα σου 😅

και καπως ετσι θα βρεθούν θωμα και η δικη σου κ η δικη μου γυναικα με ακριβοτερα αμαξια απο τα δικα μας... στο τελος θα κανουν κ αυτες αντι-μαζωξη... :P

Επεξ/σία από paylidis
Δημοσ.
34 λεπτά πριν, tsofras είπε

Στο ίδιο , αλλά έχουν νέο τεχνικό σύμβουλο όπως έγραψα πριν και δεν έχει καμία σχέση το  παληκάρι

! ! ! ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ! ! !

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, tsofras είπε

To λοιπόν πήρα το αμάξι .

Όλα κομπλέ δεν ακούγεται τίποτα πλέον , είχαν βάλει ανάποδα τις βάσεις του ουρανού απο το εργοστάσιο και δεν είχαν βάλει και αφρολεξ ανάμεσα στα πλαστικά 🤐

Οπότε έβαλαν σωστά τις βάσεις και αφρολεξ , δεν ακούγεται κιχ

Άιντε να δούμε , μιας και πήγα παρήγγειλα και αυτά

5FF061201A.jpg.952437c08d3dd9b55e82b51eca0976eb.jpg

(Χωρίς την τσάντα :D )

5FA071750-9DG.jpg.953485e6a9237d02ac779fdba6c900aa.jpg

5FA0642059DG.jpg.937f9dcc1a8bda361f849e789ccde170.jpg

Επίσης βρήκα και KIT ρεζέρβας απο λαστιχά κοντά μου στα 300ε κομπλέ .

 

Ζηλεύω την αντιμετώπιση. έχω την άλλη βδομάδα ραντεβού για το i20 για service, τρίξιμο πορτών (πίσω) και κοπάνημα στο πορτπαγκαζ. Στη πρώτη επαφή που τους έδειξα και βίντεο ήταν πολύ θετικοί ότι θα τα φτιάξουν όλα τώρα η πράξη θα δείξει γιατί οι περισσότερες εταιρείες δεν πολυασχολούνται για το πρόβλημα τριγμών.

  • Like 1
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, sotiris123 είπε

Ζηλεύω την αντιμετώπιση. έχω την άλλη βδομάδα ραντεβού για το i20 για service, τρίξιμο πορτών (πίσω) και κοπάνημα στο πορτπαγκαζ. Στη πρώτη επαφή που τους έδειξα και βίντεο ήταν πολύ θετικοί ότι θα τα φτιάξουν όλα τώρα η πράξη θα δείξει γιατί οι περισσότερες εταιρείες δεν πολυασχολούνται για το πρόβλημα τριγμών.

Μακάρι να ασχοληθούν

Στο πορτ μπαγκάζ τι κοπανάει ? Έχεις καμία ρεζέρβα ή μήπως έχει ξελασκάρει τίποτα εκεί (το κιτ π.χ.) ?

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στην ομάδα στο FB που είχαν και άλλοι αυτοί το πρόβλημα κοπάναγε από το σημείο που βιδώνουν τα πίσω καθήσματα με το σασί. Τώρα το δικό μου δεν ξέρω. Δεν έχει ρεζέρβα και το έχω δοκιμάσει και με όλα τα πράγματα εκτός. Ο θόρυβος είναι σαν σπασμένη βάση πίσω αμορτισερ αλλά οι βάσεις είναι καλές. Θα δείξει τώρα που θα τους το αφήσω τι θα πουν.

 

 

Έχει δοκιμάσει κανείς armster 2 ή 3 σε αμάξι? η έστω after market τεμπέλη? Κατά πόσο αντέχει σε βάρος. δεν λέω να αντέχει όλο το βάρος αλλά δεν θέλω να ταλαντεύετε με το παραμικρό.

Επεξ/σία από sotiris123
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, sotiris123 είπε

Έχει δοκιμάσει κανείς armster 2 ή 3 σε αμάξι? η έστω after market τεμπέλη? Κατά πόσο αντέχει σε βάρος. δεν λέω να αντέχει όλο το βάρος αλλά δεν θέλω να ταλαντεύετε με το παραμικρό.

Είχα εγώ φίλε μου στο προηγούμενο C3 Aircross τον Armster 2. Είχα μείνει πολύ ευχαριστημένος στον 1 χρόνο που πρόλαβα να τον δουλέψω πριν δώσω το αυτοκίνητο. Στο καινούργιο Aircross έχω τον αυθεντικό της Citroen. Ήμουν πιο ευχαριστημένος από τον Armster 2, καθώς με την βάση του έδειχνε εργοστασιακός και αυτός, είχε πιο πολλές επιλογές παραμετροποίησης καθώς και ερχόταν σε πιο βολικό ύψος για το χέρι μου. Απλά φαντάζομαι ότι στο δικό σου μοντέλο θα κάτσει διαφορετικά οπότε πρέπει να το δεις, αλλά από ποιότητα ήταν πολύ καλός και αρκετά εμφανίσημος.

  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, sotiris123 είπε

Στην ομάδα στο FB που είχαν και άλλοι αυτοί το πρόβλημα κοπάναγε από το σημείο που βιδώνουν τα πίσω καθήσματα με το σασί. Τώρα το δικό μου δεν ξέρω. Δεν έχει ρεζέρβα και το έχω δοκιμάσει και με όλα τα πράγματα εκτός. Ο θόρυβος είναι σαν σπασμένη βάση πίσω αμορτισερ αλλά οι βάσεις είναι καλές. Θα δείξει τώρα που θα τους το αφήσω τι θα πουν.

 

 

Έχει δοκιμάσει κανείς armster 2 ή 3 σε αμάξι? η έστω after market τεμπέλη? Κατά πόσο αντέχει σε βάρος. δεν λέω να αντέχει όλο το βάρος αλλά δεν θέλω να ταλαντεύετε με το παραμικρό.

Σε Χιουντάι στο παρελθον κοπάναγε η κλειδαριά από καινουργιο. Δεν κλείδωνε σωστά. Αλλάχτηκε εντός εγγύησης και πάλι χτύπαγε μέχρι που ένας γνωστός Ηλεκτρολογος έβαλε στο μέταλλο που κουμπώνει (δε ξέρω πως λέγεται) ένα υλικό κ του αύξησε το πάχος κ κούμπωνε καλύτερα και δε ξαναέκανε ποτε θόρυβο 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 11/1/2024 στις 12:15 ΜΜ, paylidis είπε

να χαιρεσαι που δε λειτουργει... γτ πιο πολυ ζημια κανει παρα κερδιζεις σε καυσιμα

 

@tsofras Καλα παει αυτο...

Αγαπητέ paylidis θα ήθελες να αναφέρεις τί είδους ζημιά προκαλεί η χρήση του start-stop;

Αγοράσαμε τέλος καλοκαιριού αυτοκίνητο με start-stop και μέχρι στιγμής το χρησιμοποιούμε μαζί με το eco mode. 

  • Like 2
  • Sad 1
Δημοσ.

γενικά καταπονείς αλύπητα τη μίζα και έχεις υποχρεωτικά πολύ ακριβότερες μπαταρίες από τις κανονικές η οποίες θέλουν συχνή αλλαγή για να λειτουργεί το start/stop ενώ όπως ανέφερα και σε προηγούμενο ποστ έχουν σημαντικό υπολειπόμενο χρόνο ζωής. 

γενικά δηλαδή εξοικονομείς κάτι λίγο από καύσιμα στα φανάρια και στην κίνηση αλλά το πληρώνεις έμμεσα αργότερα 

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, count ian είπε

Αγαπητέ paylidis θα ήθελες να αναφέρεις τί είδους ζημιά προκαλεί η χρήση του start-stop;

Αγοράσαμε τέλος καλοκαιριού αυτοκίνητο με start-stop και μέχρι στιγμής το χρησιμοποιούμε μαζί με το eco mode. 

Καταπονείς μίζα πολλαπλασιαστές τρόμπα βενζίνης μπαταρια και ότι άλλο εμπλέκεται στη διαδικασία εκκίνησης χωρίς κανένα ουσιαστικό όφελος. Κανένα… η διαφορά στη κατανάλωση είναι μηδαμινή. Στη πράξη διαφορά στο καυσιμο βλέπεις πχ μόνο μετά από περίπου 45-50 δεύτερα στάσης συγκριτικά με το τι απαιτεί το s/s αλλά και πάλι προσωπικά προτιμώ να μην καταπονώ το κινητήρα για 10-20 € το χρόνο όφελος. 

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 3
Δημοσ.

Διαβάζω πολύ προσεκτικά τη συζήτηση που κάνετε και λέτε πως απενεργοποιειτε όλα αυτά τα "βοηθήματα " και προβληματιζομαι αν αξίζει να δώσω 35Κ για να έχω πιο αργό αμάξι, με λιγότερους χώρους (και φόρους όμως) και να απενεργοποιώ κάθε πρωί όλα αυτά τα ακριβό πληρωμένα συστήματα..

  • Like 2
Δημοσ.

εγώ προσωπικά δεν απενεργοποιώ ποτέ τίποτα πάντως ειδικά από τα βοηθήματα ασφαλείας. 

το start stop το καταλαβαινω να το σβήσεις, αλλά τις λειτουργίες λωρίδας, επαναφοράς τιμονιού, emergency brake κλπ όσο "ενοχλητικά" και αν ειναι πραγματικά δεν μπορώ να βρω ούτε ένα λόγο για να ειναι στο off. μόνο καλό μπορεί να κάνουν 

  • Like 8

  • Δημιουργία νέου...