Προς το περιεχόμενο

Περί αυτοκίνησης


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, mp123 είπε

Στο εξωτερικό που τις έκοψαν οι πωλήσεις πήγαν κατακόρυφα κάτω. Όχι να μην  επιδοτούνται τα ηλεκτρικά. Ας τα δώσουν τα χρήματα σε ιδρύματα που πραγματικά τα εχουν ανάγκη  . Ας πάνε για καλό σκοπό .

πιο πολυ δε παιζει να εχουμε συμφωνησει...

δινουν λεφτα στους πλουσιους για να παρουν ακριβα αμαξια...

και αλλοι πεινανε...

 

Απο τη κουβεντα που ειχα παντως, το συγκεκριμεναο προγραμμα το θεωρησαν αποτυχία, πηρε παρα πολυ καιρο η αναλωση των χρηματων (ενω περιμεναν νε εξαντληθουν σε λιγοτερο απο 3 μηνες), πολυς κοσμος που ειχε κανει αιτηση τελικα το μετανιωσε και δε πηρε ηλεκτρικο, και με βαση αυτο ειχαν καταληξει στο οτι δε θα ξαναβγαλουν προγραμμα λόγω χαμηλης ζητησης αλλα τελικα δε ξερω τι θα γινει - προσωπικα πιστευω αυτο που ειπωθηκε απο τον γνωστο που εχει κ καλη θεση, οτι οντως δεν ειναι στο πλανο (για την ωρα τουλαχιστον) κ τα παπαγαλακια λενε οτι θα βγει τριτο για να μην ακυρωθουν παραγγελίες και πεσει η αγορά στα ταρταρα... λαθος - σωστο δε ξερω... θα φανει... η γραμμη που εχουν τωρα παντως ειναι λεφτα τελος, μονο σε εταιρείες και μονο σε προγραμματα τυπου εσπα (που εκει πατωσαν τελειως, ελαχιστες εταιρείες εκμεταλλευτηκαν το προγραμμα για τον εταιρικο τους στολο για το προσωπικο, κυριως βανακια αγορασαν όσοι αγορασαν κ αυτο για την ΕΚΕ κ μονο)

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

6 minutes ago, paylidis said:

πιο πολυ δε παιζει να εχουμε συμφωνησει...

δινουν λεφτα στους πλουσιους για να παρουν ακριβα αμαξια...

και αλλοι πεινανε...

 

Απο τη κουβεντα που ειχα παντως, το συγκεκριμεναο προγραμμα το θεωρησαν αποτυχία, πηρε παρα πολυ καιρο η αναλωση των χρηματων (ενω περιμεναν νε εξαντληθουν σε λιγοτερο απο 3 μηνες), πολυς κοσμος που ειχε κανει αιτηση τελικα το μετανιωσε και δε πηρε ηλεκτρικο, και με βαση αυτο ειχαν καταληξει στο οτι δε θα ξαναβγαλουν προγραμμα λόγω χαμηλης ζητησης αλλα τελικα δε ξερω τι θα γινει - προσωπικα πιστευω αυτο που ειπωθηκε απο τον γνωστο που εχει κ καλη θεση, οτι οντως δεν ειναι στο πλανο (για την ωρα τουλαχιστον) κ τα παπαγαλακια λενε οτι θα βγει τριτο για να μην ακυρωθουν παραγγελίες και πεσει η αγορά στα ταρταρα... λαθος - σωστο δε ξερω... θα φανει... η γραμμη που εχουν τωρα παντως ειναι λεφτα τελος, μονο σε εταιρείες και μονο σε προγραμματα τυπου εσπα (που εκει πατωσαν τελειως, ελαχιστες εταιρείες εκμεταλλευτηκαν το προγραμμα για τον εταιρικο τους στολο)

Νομίζω ότι το πραγματικό τους θέμα είναι τα κινέζικα ηλεκτρικά που έχουν είναι πιο φτηνά και έχουν αρχίσει και πωλούνται πανευρωπαϊκά.  Πιστεύω προσπαθούν κάπως να τα μπλοκάρουν, έστω και προσωρινά μέχρι να μπορούν να πέσουν οι τιμές κατασκευής και εδώ στην Ευρώπη, γι αυτό βάζουν πάγο και σε Euro 7 κτλπ.

Ένα βίντεο εδώ με αρκετό ενδιαφέρον:

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, tzampatzis είπε

Νομίζω ότι το πραγματικό τους θέμα είναι τα κινέζικα ηλεκτρικά που έχουν είναι πιο φτηνά και έχουν αρχίσει και πωλούνται πανευρωπαϊκά.  Πιστεύω προσπαθούν κάπως να τα μπλοκάρουν, έστω και προσωρινά μέχρι να μπορούν να πέσουν οι τιμές κατασκευής και εδώ στην Ευρώπη, γι αυτό βάζουν πάγο και σε Euro 7 κτλπ.

Ένα βίντεο εδώ με αρκετό ενδιαφέρον:

 

Στην ΕΕ μπορει, στην Ελλαδα δεν εχουν ιδρωσει απο αυτό. Τα οποια κινεζικα κυκλοφορουν ειναι κατηγορία ΑΜΙ.

Απλα το τραβουσαν απο τα μαλλια για να κλεισει το προγραμμα και δεν εκλεινε στα χρονοδιαγραμματα που περιμεναν πραγμα που τους εκανε να συμπερανουν (ξαναλεω για την ωρα τουλαχιστον) οτι είναι ανωφελο να δινουν επιδοτησεις πλεον, αυτος που ηθελε επιδοτηση για να παρει το πηρε ηδη, απο εδω και περα θα ειναι καθαρα εκμετάλλευση απο κοσμο που ουτως ή αλλιως μπορει να το αγοράσει (οχι οτι πριν δε μπορουσαν). Συν τοις αλλοις εχουν αρχισει να πεφτουν και οι τιμές και με το να δωσει πχ 5-6 χιλιαρικα επιδότηση στο ηλεκτρικο C3 που εν προκειμένω ηταν εναυσμα της κουβεντας, θα κανιβαλίσει το θερμικό που πληρωνει στο κράτος ΤΤ, τελη κυκλοφορίας κλπ. 

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, mp123 είπε

Τι παιδεια μας λες . Αλλοι αυτοι οι ισπανοι. .Δεν ξερουν καθολου αγγλικα  αμορφωτοι.

Δεν εχουν χρήματα για αυτό με την βενζίνη στα 2 ευρώ κοντά.. Πόρκα μιζέρια.  

Δικαιολογίες. Να έχω καλό αμάξι και να μην πηγαίνω χαλαρά με 160 εθνική να το χαρώ.

Τα καβούρια στις τσέπες τα λέμε παιδεία. 

 

 

Η παιδιειά ερχετε με τα καβούρια στο δεξί πεντάλ   . Πάνε μαζί.

Ποιος ο λόγος να έχει κανείς αμάξι καλό αμάξι και να μην πηγαίνει εθνική 160 χαλαρά; Διαφωνώ κάθετα, οριζόντια, διαγώνια. Με 100 120 θα κοιμηθώ στο τιμόνι.

Επιδότησεις στα ηλεκτρικά τέλος. 

υπερβολικός σε όλα, αλλά τέλος πάντων. για τα αγγλικά που δεν μιλάνε πουθενά, δεν μας αφορά, μίλησα για παιδεία στην οδήγηση. 

πιο γρήγορα ταξιδεύεις όταν όλοι κινούνται σε ίδια/παρόμοια ταχύτητα και τηρούν τις αποστάσεις αλλά και τον ΚΟΚ, παρά με τις ταρζανιές που γράφεις  

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, tzampatzis είπε

Νομίζω ότι το πραγματικό τους θέμα είναι τα κινέζικα ηλεκτρικά που έχουν είναι πιο φτηνά και έχουν αρχίσει και πωλούνται πανευρωπαϊκά.  Πιστεύω προσπαθούν κάπως να τα μπλοκάρουν, έστω και προσωρινά μέχρι να μπορούν να πέσουν οι τιμές κατασκευής και εδώ στην Ευρώπη, γι αυτό βάζουν πάγο και σε Euro 7 κτλπ.

Ένα βίντεο εδώ με αρκετό ενδιαφέρον:

 

Ναι τώρα ήρθαν και οι Κινέζοι.Μαθανε πως γ....... πλάκωσαν και οι γύφτοι.Της Κυριακής χαράς και της Δευτέρας λύπη.

Μίνι Κούπερ ώσπου να δύσει ο ήλιος ( που μάλλον έδυσε γιατί από 27 και μετά τέλος τα θερμικά από την μίνι).Αντε  βγαλει το τελευταιο θερμικο μινι κουπερ τωρα.Μετα τέλος.

 

4 ώρες πριν, JailbrokenDiesel είπε

υπερβολικός σε όλα, αλλά τέλος πάντων. για τα αγγλικά που δεν μιλάνε πουθενά, δεν μας αφορά, μίλησα για παιδεία στην οδήγηση. 

πιο γρήγορα ταξιδεύεις όταν όλοι κινούνται σε ίδια/παρόμοια ταχύτητα και τηρούν τις αποστάσεις αλλά και τον ΚΟΚ, παρά με τις ταρζανιές που γράφεις  

 

Έχω πάει τόσες φορές Ισπανία. Βόδια . Δεν μιλάνε αγγλικά. Που είναι η παιδεία τους. Ιταλοί και Γάλλοι το ίδιο. Δεν τους εξαιρώ.αλλα βόδια εκεί.

Άρα με τα λεγόμενά σου να καταργηθεί  η αριστερή λωρίδα. Να πηγαίνουμε με 120 τέρμα αριστερά εθνική οδό.  160 χλμ δεν είναι πολύ για ένα καλό αμάξι .Δεν λέμε τώρα 160 και γιαρις αλλά 160 για ένα φορμεντορ( τρανφορμερ) μια χαρά χαλαρά είναι 

Επεξ/σία από mp123
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, mp123 είπε

Έχω πάει τόσες φορές Ισπανία. Βόδια . Δεν μιλάνε αγγλικά. Που είναι η παιδεία τους. Ιταλοί και Γάλλοι το ίδιο. Δεν τους εξαιρώ.αλλα βόδια εκεί.

Άρα με τα λεγόμενά σου να καταργηθεί  η αριστερή λωρίδα. Να πηγαίνουμε με 120 τέρμα αριστερά εθνική οδό.  160 χλμ δεν είναι πολύ για ένα καλό αμάξι .Δεν λέμε τώρα 160 και γιαρις αλλά 160 για ένα φορμεντορ( τρανφορμερ) μια χαρά χαλαρά είναι 

Αγγλικά δεν μιλάνε πουθενά. όπως κ οι Ιταλοί. σωστά. 
μιαλω για οδήγηση όμως. όχι γνώση 2ης γλώσσας. 

με τα λεγόμενα μου, κανε την προσπέραση σου και μπες πάλι μεσαία. μένει άδεια η αριστερή λωρίδα, αυτό λέω με απλά ελληνικά 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, JailbrokenDiesel είπε

Αγγλικά δεν μιλάνε πουθενά. όπως κ οι Ιταλοί. σωστά. 
μιαλω για οδήγηση όμως. όχι γνώση 2ης γλώσσας. 

με τα λεγόμενα μου, κανε την προσπέραση σου και μπες πάλι μεσαία. μένει άδεια η αριστερή λωρίδα, αυτό λέω με απλά ελληνικά 

Γιατί να μένει άδεια η αριστερή; τότε τζάμπα χρήματα δίνουμε για κατασκευή δρόμων. Ποιος ο λόγος ύπαρξης. 

Σκέψου να πηγαίνουμε όλοι αριστερά με 100 110 και εσύ να είσαι πίσω απο λεωφορείο η φορτηγό που πάει με 80 100. Θα φτάσεις στον προορισμό σου μαζί με αυτόν που πήρε το λεωφορείο. 

Οκ διαφωνούμε το ξέρω. Το λέω και πάλι. Ότι αμάξι οδηγώ κάνουμε ανάλογα. Έχω πάει ταξίδι και τέρμα δεξιά, και μεσαία και τέρμα αριστερά.Αναλογα τι οδηγώ.Ειχα πχ ρχ8 δεν ήταν δυνατόν να πάω δεξιά και 100.

Επεξ/σία από mp123
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, mp123 είπε

Γιατί να μένει άδεια η αριστερή; τότε τζάμπα χρήματα δίνουμε για κατασκευή δρόμων. Ποιος ο λόγος ύπαρξης. 

Σκέψου να πηγαίνουμε όλοι αριστερά με 100 110 και εσύ να είσαι πίσω απο λεωφορείο η φορτηγό που πάει με 80 100. Θα φτάσεις στον προορισμό σου μαζί με αυτόν που πήρε το λεωφορείο. 

Οκ διαφωνούμε το ξέρω. Το λέω και πάλι. Ότι αμάξι οδηγώ κάνουμε ανάλογα. Έχω πάει ταξίδι και τέρμα δεξιά, και μεσαία και τέρμα αριστερά.Αναλογα τι οδηγώ.Ειχα πχ ρχ8 δεν ήταν δυνατόν να πάω δεξιά και 100.

Δεν καταλαβαίνεις, δεν πειράζει.

πρέπει να βρεις 3 αμάξια στην ίδια ευθεια να πηγαίνουν με 100 να δω τι θα λες τότε. 
α επίσης ξέχασα να σχολιάσω, έχουμε κάνει σχεδόν 1200χλμ με 0€ κόστος σε διόδια. Σε εθνικό δίκτυο έτσι;

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, JailbrokenDiesel είπε


α επίσης ξέχασα να σχολιάσω, έχουμε κάνει σχεδόν 1200χλμ με 0€ κόστος σε διόδια. Σε εθνικό δίκτυο έτσι;

Ήρωας.   Respect..  

( καβούρια βασιλικά Αλάσκας έχεις στο δεξί πόδι.)  Θέλω να ξεχάσω εποχές που ειχα ι10 και Σουίφτ για χάρη της γυναίκας να μαθει να οδηγει.. Πήγαινα εθνική με 100 και 120 αντίστοιχα.  

Επεξ/σία από mp123
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, mp123 είπε

Ήρωας.   Respect..  

( καβούρια βασιλικά Αλάσκας έχεις στο δεξί πόδι.)  Θέλω να ξεχάσω εποχές που ειχα ι10 και Σουίφτ για χάρη της γυναίκας να μαθει να οδηγει.. Πήγαινα εθνική με 100 και 120 αντίστοιχα.  

Ανέφερε ότι δεν έχει πληρώσει διόδια , δεν έχει σχέση με την ταχύτητα .

Επίσης μαν το έχουμε ξαναπεί , δεν σημαίνει καβούρια η μη υπέρβαση του ορίου , πας ξεκουραστος , πας πιο ασφαλής και όλα τα σχετικά

Ας μην ξανασυζητήσουμε το θέμα με το όριο ταχύτητας

Και ότι η αριστερή λωρίδα είναι κενή όπως θα έπρεπε να είναι και εδώ , προφανώς και είναι το σωστό γιατί ας πηγαίνεις με 120 και έχεις μπροστά σου έναν με 100 μπορείς να προσπεράσεις και να συνεχίσεις .

Σε αντίθεση με την Ελλάδα που πας με 120 μεσαία , βρίσκεις κάποιον με 80 μπροστά σου και στην αριστερή κυκλοφορούν απο 140 έως Χ ταχύτητα και περιμένεις 5 λεπτά με 80 μήπως και προσπεράσεις

Οπότε για να πάει οποιοσδήποτε θέλει με 160-180 , εμείς που πάμε με το όριο , καταλήγουμε να πηγαίνουμε με 80

Αυτά

  • Like 11
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, mp123 είπε

Γιατί να μένει άδεια η αριστερή; τότε τζάμπα χρήματα δίνουμε για κατασκευή δρόμων. Ποιος ο λόγος ύπαρξης. 

Για να κάνεις προσπέραση αυτόν που πηγαίνει στη μεσαία?

 

2 ώρες πριν, JailbrokenDiesel είπε

πρέπει να βρεις 3 αμάξια στην ίδια ευθεια να πηγαίνουν με 100 να δω τι θα λες τότε. 

Λύσεις υπάρχουν. Θα φτιάξουμε δρόμους με 4 λωρίδες. Αλλά τότε θα έχουμε 2 αριστερές και 2 δεξιές ή 2 μεσαίες? 🤔

18 λεπτά πριν, tsofras είπε

Ας μην ξανασυζητήσουμε το θέμα με το όριο ταχύτητας

Ανήσυχο σε βλέπω εσένα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχε ενδιαφέρον εδώ μια παρόμοια συζήτηση περί "προσπέρασης". Σε εισαγωγικά γιατί τελικά δε πρόκειται για προσπέραση αλλά οδήγηση σε στοίχους.

https://www.glavopoulos.com/kok-017/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, mp123 είπε

Ήρωας.   Respect..  

ευτυχώς σου απάντησε ο Θωμάς. 
 

ανοιξα συζήτηση για οδηγική παιδεία σε μια ξένη χώρα που οδηγάω ξεκούραστα 4-5 μέρες τώρα και πιάσαμε τα καβούρια κ τα εγώ πάω με 160χλμ κ είναι βόδια που δεν μιλάνε αγγλικά. 
 

ευτυχως στην Ελλάδα έχουμε παιδεία να πηγαίνουμε με 80 με το κινητό στην αριστερή κ τα ΚΤΕΛ μεσαία με 110. 
α ξέχασα μιλάμε 2η, 3η γλώσσα για να κάνουμε καλά τα γκαρσόνια.. 

φίλη μου ήρθε το καλοκαίρι οδικώς από Άμστερνταμ , πλήρωσε 60€ σε διόδια να διασχίσει 7 χώρες και μετά 50€ να διασχίσει την Ελλάδα από τα Σκόπια.

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, mp123 είπε

Στο εξωτερικό που τις έκοψαν οι πωλήσεις πήγαν κατακόρυφα κάτω. Όχι να μην  επιδοτούνται τα ηλεκτρικά. Ας τα δώσουν τα χρήματα σε ιδρύματα που πραγματικά τα εχουν ανάγκη  . Ας πάνε για καλό σκοπό .

αν θέλανε για οικολογικούς σκοπούς θα δίνανε λεφτά για δωρεάν μετατροπές σε υγραέριο και φυσικό αέριο καθώς και νομοθετικό πλαίσιο για μετατροπή σε υβριδικό όπως και επιδότηση για dpf (με εφαρμόσιμα αυστηρά μέτρα σε όσους τα αφαιρούν )

πάντως για τα δίκυκλα καλό είναι να συνεχίσουν τις επιδοτήσεις παρά την κοροϊδία αυξήσεων τιμών με το που ξεκίνησε το πρόγραμμα (σε μία εβδομάδα όλα πήγαν 20% πάνω)

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...