Προς το περιεχόμενο

Περί αυτοκίνησης


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 22/7/2023 στις 8:56 ΠΜ, john1987 είπε

Σε σχετικά νέα σε επίσημη αντιπροσωπεία bmw αναφέρθηκε ότι το diesel επιστρέφει!

Πάντα απορούσα γιατί κόψανε την εξέλιξη στο πιο αποδοτικό καύσιμο με το οποίο με ένα γέμισμα κάνεις 600+ χλμ.

775 χλμ για μικρό βενζινοκίνητο αυτοκίνητο με ντεπόζιτο 40άρι, είναι καλά; 😕

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στις 18/6/2023 στις 5:53 ΜΜ, atrigane είπε

https://www.autoblog.gr/2023/06/14/anakalountai-225865-peugeot-3008-508-citroen-c5-aircross-kai-ds7-crossback/

Ξέρω γω ρε παιδί μου δίνεις το "σαπάκι" σου γιατί είναι "επικίνδυνο" και σκας μερικές δεκάδες χιλιάδες ευρώ να πάρεις κάτι ασφαλές για την οικογένειά σου.. μήπως δεν φτάνουν μόνο οι ανακλήσεις; σε τέτοιες σοβαρές περιπτώσεις μήπως χρειάζονται και βαρβάτα πρόστιμα; αυτή η "αστοχία υλικού" μέχρι που είναι δικαιολογημένη τελικά; μέχρι και να προκαλέσει με άμεσο τρόπο θάνατο; δεν ξέρω..

και η φάση συνεχίζει 😁

https://www.autoblog.gr/2023/07/18/anakalountai-51636-aftokinita-tis-peugeot/

  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 hours ago, zio10 said:

Το παλιό μοτέρ 1,8 150 άλογα της vw θεωρείται αξιόπιστο;

 

10 hours ago, paylidis said:

20vt? Τούμπανο. Απλά πρόσεξε μην είναι από καγκουρα γιατί μπορεί να είναι λιωμένο 

 

10 hours ago, tsofras said:

Τούμπανο όντως όπως είπε ο Γιώργος , ο κολλητός σε Ibiza FR πάνω απο 300.000χλμ με πρόγραμμα δεν έχει κάνει κιχ

 

10 hours ago, zio10 said:

Καλά είναι γραμμένη στο βιβλίο η αλλαγή έτσι κι αλλιώς, απλά δεν ήξερα αν είναι κάτι ενθαρρυντικό ή αποτρεπτικό.

Πχ το ότι άλλαξα ιμάντα πρόσφατα τους θεωρώ ενθαρρυντικό.

Αν είναι το 20vt είναι αλεξίσφαιρο. 

Αν είναι το FSI ανάλογα με την παρτίδα μπορεί να έχει πολλά θέματα.

Το 1.8 fsi δεν ήταν εξέλιξη του 20vt και παρόλο που έλυσαν αρκετά θέματα στην πορεία! ο μηχανικός μου είχε πει να μείνω μακριά όταν το σκεφτομουν

Επεξ/σία από imr
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, paylidis είπε

20vt? Τούμπανο. Απλά πρόσεξε μην είναι από καγκουρα γιατί μπορεί να είναι λιωμένο 

Στάνταρ θα είναι λιωμένο. 😁 Αξιόπιστο αλλά πίνει τον αγλεορα σε βενζίνη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, dtk-386 είπε

Στάνταρ θα είναι λιωμένο. 😁 Αξιόπιστο αλλά πίνει τον αγλεορα σε βενζίνη.

Το καταπινει τον αγλεωρα ειναι σχετικο όταν το νεοτερο 1.5 του γκρουπ σε εμενα εχει μεσο ορο γυρω στο 8.5 μικτ κυκλο, ποσο παραπανω να καψει δηλαδη; 10;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, paylidis είπε

Το καταπινει τον αγλεωρα ειναι σχετικο όταν το νεοτερο 1.5 του γκρουπ σε εμενα εχει μεσο ορο γυρω στο 8.5 μικτ κυκλο, ποσο παραπανω να καψει δηλαδη; 10;

Καίει το είχα σε Α4 .....12αρι χαλαρό μέσα στην πόλη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι πολύ δυσκολο να δεις κατανάλωση σε πόλη, εκτός αν κάνεις πολύ συγκεκριμένα δρομολόγια και μάλιστα κάποιων χιλιομέτρων. Αν το πας 2-3 χλμ μεχρι το σούπερ ή το σχολειο των παιδιών, προφανώς ειναι αναξιόπιστη μέτρηση. Πάντως σε συνθήκες κίνησης τύπου κατεβαίνω την Κηφισίας κάθε πρωι για τη δουλεια, μου φαίνεται απίθανο ενα βενζινοκίνητο μικρομεσαίο και πάνω να καίει γυρω στα 8, πιο πολύ ακούω το 9-10. 8 ίσως το απόγευμα που η κίνηση κάπως σπάει...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, dtk-386 είπε

δεν ξέρω τι φρούτο είναι ο 1.5 αλλά ο 1.8 tfsi που έχω τώρα σε άλλο Α4 είναι πολύ κάτω στο 8 με 8,5.

μικτο κυκλο εκει ειναι και ο 1.5, στο εντος ομως καβαλαει ευκολα κ 9 κ 10 οπως ειπα (οριακα για αποστάσεις μικρες όπως ειπαωθηκε 2-3 χλμ ή σε κινηση εχω δει και 11). Θεωρω οτι μεσες ακρες ιδια καταναλωση εχουν με τον 1.8...

παιζει βεβαια ρολο και το σκαφος, δε μπορει να καιει το ιδιο στο δικο μου και στο λεον του θωμα που ειναι πολυ ελαφρυτερο και πιο αεροδυναμικο...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε κίνηση κινούμαι ελάχιστα. Σε ανοιχτό επαρχιακό δρόμο και Εγνατία κάνω το 95% των χιλιομέτρων που κάνω.

Αυτό που είδα είναι και υγραέριο οπότε από κατανάλωση είμαστε οκ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για πειτε λιγο καμια ιδεα, προχτες αλλαξα αμορτισερ και βασεις στο cmax.

Την πρωτη μερα ειχα πολλα τριξιματα στο σταματα ξεκινα, δεν με προβληματισε ιδιαιτερα.  Αυτο που με προβληματισε ηταν ενα ρυθμικο τριξιμο σαν χαλασμενη κουνια σε σταθερη πορεια στα 20-30 χλμ. Σαν να εχεις πατησει πετραδακι αλλα σε τριξιμο

Οποτε πηρα το μαγαζι να το δουν, σημερα που το πηγα, μετα απο 2 μερες εχουν σταματησει τα τριξιματα, αλλα μενει ο θορυβος στα 20-30, πλεον δεν ειναι τριξιμο αλλα μπασο και αρκετα χαμηλοτερης εντασης.

Το ξεκαραμε στο συνεργειο και οντως δεν κανει κανενα αλλο τριξιμο, ουτε φαινεται να ειναι κατι απο αμορτισερ/ρουλεμαν. Επισης απο αποσβεσεις, στριψιμο κτλ το αυτοκινητο ειναι σαν καινουργιο.

 

Το παιδι που το ειδε μου ειπε οτι ειναι βολαν καθως δεν το κανει χωρις ταχυτητα στο σασμαν και θα παθω κανα καρδιακο με το κοστος που θα θελει για αλλαγη

 

Θα το παω και σε αλλο συνεργειο για ελεγχο (πηγα σε αυτο που συνεργαζοταν ο αμορτισερας) , καμια ιδεα τι να τσεκαρω μεχρι τοτε?

 

 

Edit: τελικα με ένα σφιξιμο τα παξιμάδια γύρω γυγω εστρωσε

Επεξ/σία από imr
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...