Προς το περιεχόμενο

Περί αυτοκίνησης


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 ώρες πριν, dtk-386 είπε

Σιγά το πολιτικό κόστος. Υπερτιμημένη η δύναμη των ταξιτζήδων imo.

Και εγω αυτο πιστευω... περασαν οι παλιες εποχές που βασιζοταν ο κοσμος στα ταξι, τραβα κανε απεργια, εσυ θα μεινεις νηστικός...ο αλλος θα βρει τροπο να παει στη δουλεια του

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

32 λεπτά πριν, john1987 είπε

οκ ανέβασε την πρώτη κλίμακα του 4% 2999ΕΥΡΩ , οπότε θα κερδίσουν όσοι θέλουν ένα αμάξι μέχρι 17.000ε προ φόρων , οπότε κάποιο μικρό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, dtk-386 είπε

Aυτό. Τι ακριβώς δηλ έκαναν?

Απο αυτό που είναι σήμερα

0-14.000                                             4%
14.001-17.000                                    26%

Θα πάει εδώ

0-17.000                                                4%
17.001-20.000                                    26%

Ουσιαστικά έδωσαν άλλα 3 χιλιάρικα στο 4% , κλάιν. Ας το έκαναν μέχρι τις 20.000 προ φόρων μου είναι τα περισσότερα οικογενειακά αυτοκίνητα (μη premium - μη υβριδικά) .

Σε αμάξι 20.000ε σου βάζουν 8.000ε σε τέλη και ΦΠΑ , σχεδόν το 1/3 της αξίας

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, tsofras είπε

Απο αυτό που είναι σήμερα

0-14.000                                             4%
14.001-17.000                                    26%

Θα πάει εδώ

0-17.000                                                4%
17.001-20.000                                    26%

Ουσιαστικά έδωσαν άλλα 3 χιλιάρικα στο 4% , κλάιν. Ας το έκαναν μέχρι τις 20.000 προ φόρων μου είναι τα περισσότερα οικογενειακά αυτοκίνητα (μη premium - μη υβριδικά) .

Σε αμάξι 20.000ε σου βάζουν 8.000ε σε τέλη και ΦΠΑ , σχεδόν το 1/3 της αξίας

Η διαφορά είναι ότι πριν 5 χρόνια έπαιρνες το kodiaq με 16990 προ φόρων και πλέον οριακά παίρνεις τη fabia η το scala. Όντως έπρεπε να ανεβει στα 20000 το όριο μπας και μειωθούν λίγο οι τιμές (λέμε τώρα)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω βλέπω ότι τα τέλη ταξινόμησης είναι ληστρικα πλην της χαμηλής κλίμακας και ότι οι τιμές θα ανεβαίνουν συνέχεια μέχρι να παίρνουμε μεταχειρισμένα 10ετιας οι περισσότεροι Έλληνες όπως το 1990.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, john1987 είπε

Εγω βλέπω ότι τα τέλη ταξινόμησης είναι ληστρικα πλην της χαμηλής κλίμακας και ότι οι τιμές θα ανεβαίνουν συνέχεια μέχρι να παίρνουμε μεταχειρισμένα 10ετιας οι περισσότεροι Έλληνες όπως το 1990.

Και κάπως έτσι αν καταργηθούν όπως ακούγεται οι δασμοί θα γίνουμε η μάντρα σαπακιων της Ευρώπης για ακόμα μια φορα

Φθηνά αμαξάκια θέλει ο λαουτζίκος, έχει να φάει σάπιο γερμανικό που θα πάει συννεφο (βλ το παλικάρι στο μπλαμπλα που αγόρασε σάπιο κυριολεκτικά μεταχειρισμένο aygo-επικίνδυνο για το δρόμο επισήμως κατά την αντιπροσωπεία)

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να σου πω όμως κάτι; μακάρι να καταργηθούν να κλείσουν οι εδώ μαντραδες που κερδοσκοπούν εις βάρος όλων πουλώντας αυτοκίνητα είτε τρακαρισμενα είτε με γυρισμένα χλμ!

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο λόγος που δεν έχω και ούτε πρόκειται να πάρω μεταχειρισμένο. Αν ζούσαμε στην Ιαπωνία χαλαρά. Αλλά οπουδήποτε αλλού με τίποτα. Μόνο λαμογιές!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
59 λεπτά πριν, john1987 είπε

Να σου πω όμως κάτι; μακάρι να καταργηθούν να κλείσουν οι εδώ μαντραδες που κερδοσκοπούν εις βάρος όλων πουλώντας αυτοκίνητα είτε τρακαρισμενα είτε με γυρισμένα χλμ!

 

θα κλεισουν ή θα βρουν τη χαρα τους και θα κανουν διπλασιες χρυσες δουλειες;

 

52 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Ο λόγος που δεν έχω και ούτε πρόκειται να πάρω μεταχειρισμένο. Αν ζούσαμε στην Ιαπωνία χαλαρά. Αλλά οπουδήποτε αλλού με τίποτα. Μόνο λαμογιές!

ειναι εξωφρενικα δυσκολο, αλλα βρισκεις καλο μεταχειρισμένο (1/10) απο ειλικρινή πωλητη... όλοι οσοι εχουν αγοράσει αυτοκινητο απο εμενα μου στελνουν ακομα και σημερα ευχες στη γιορτη μου χριστουγεννα πασχα κλπ, με εξαιρεση το ντουβαρι που αφησε 20000+χλμ τα λαδια σε 450 700αρι brabus και κολλησε το μοτερ μετα απο ενα+ χρονο (ναι περασε και ο χρονος περα απο τα χλμ), τη στιγμή που τους ειχα πει λαδια αυστηρά και απαραβατα ανα 5000χλμ και ειχε το θρασσος να γυρισει να μου "την πει" (τη στιγμή που το ειχε ελεγξει κιολας σε εξωτερικο συνεργειο ΚΑΙ την αντιπροσωπεία 😅 και του προτεινα να μετρησει αν θελει και συμπιεση αλλα δεν ηθελε να ξοδευτει). Κανένας ομως δε το πηρε κοψοχρονιά ή ευκαιρια... ολοι πλήρωσαν ότι πραγματικά αξιζε το εκαστοτε αμαξι

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, john1987 είπε

εγώ δεν καταλαβαίνω το εξής


Σημειώστε πως αυτή η μείωση δεν θα φανεί στις τελικές τιμές των αυτοκινήτων. Θα σταματήσει σε μεγάλο βαθμό όμως, τις επερχόμενες μεγάλες αυξήσεις που έρχονται.

 

Δλδ εννοούν οτι (στα μικρά) , θα πάνε κανα 3χίλιαρο πάνω σύντομα και θα πατσίσει ?

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, korakios είπε

εγώ δεν καταλαβαίνω το εξής


Σημειώστε πως αυτή η μείωση δεν θα φανεί στις τελικές τιμές των αυτοκινήτων. Θα σταματήσει σε μεγάλο βαθμό όμως, τις επερχόμενες μεγάλες αυξήσεις που έρχονται.

 

Δλδ εννοούν οτι (στα μικρά) , θα πάνε κανα 3χίλιαρο πάνω σύντομα και θα πατσίσει ?

πολυ σωστα!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...