Προς το περιεχόμενο

Περί αυτοκίνησης


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, Nabuko είπε

Το θέμα είναι πόσο θα αντέξουν σε καθημερινή πολύωρη χρήση. Εκτός κι αν όπως έγραψε ο συμφορουμίτης από πάνω θα  δουλεύουν με συγκεκριμένα δρομολόγια

θα φανεί στην πορεία , αν βγάζουν ~400 χλμ μέσα , δε νομίζω να τους χαλά

τώρα αν στραγγίζουν και πάνε  φόρτιση με dc και γίνεται συνεχώς , τότε ναι , θα έχουν πρόβλημα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αποτι μου έχουν πει συγγενείς τα Tesla στην Αμερική θεωρούνται χαμηλής ποιότητας. Αν βάλεις την αυτονομία/χρόνος φόρτισης/ανύπαρκτο δίκτυο δεν μπορώ να φανταστώ πως μπορεί κάποιος να δουλεύει με αυτό οδηγώντας 8-10-12 ώρες την ημέρα

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ίσως είναι θέμα εντυπωσιασμού, ή/και οικολογικής συνείδησης. Υπήρχε, παλιότερα, σε εφαρμογές τύπου Beat, επιλογή για οικολογικό όχημα, με λίγο μεγαλύτερη χρέωση.

Ίσως επίσης να είναι υποχρεωμένες οι εταιρίες ταξί να έχουν κάποιο ποσοστό ηλεκτρικών οχημάτων, όπως έιναι και οι εταιρίες μεταφορών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, atrigane είπε

Αποτι μου έχουν πει συγγενείς τα Tesla στην Αμερική θεωρούνται χαμηλής ποιότητας. Αν βάλεις την αυτονομία/χρόνος φόρτισης/ανύπαρκτο δίκτυο δεν μπορώ να φανταστώ πως μπορεί κάποιος να δουλεύει με αυτό οδηγώντας 8-10-12 ώρες την ημέρα

ίδιο θέμα υπάρχει και με τα octavia cng (φυσικού αερίου) ,  δίκτυο και χρόνος αναμονής για γέμισμα τις ώρες αλλαγής βάρδιας σε κάποια πρατήρια Αθήνα και Θεσ/κη , πάλι όμως τα δουλεύουν αρκετά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, imr είπε

Γιατί να μην αντέξει? 

Η ποιότητα κατασκευής δεν είναι και η καλύτερη απ' όσο έχω δει και διαβάσει. Για τα μηχανικά δεν έχω άποψη.

Πάντως το 90% των ταξί που βλέπω πλέον είναι skoda kai mercedes πετρέλαιο, άρα δοκιμασμένα και απέδειξαν ότι αντέχουν σε τέτοιες συνθήκες και στα πολλά χλμ ημερησίως. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, korakios είπε

ίδιο θέμα υπάρχει και με τα octavia cng (φυσικού αερίου) ,  δίκτυο και χρόνος αναμονής για γέμισμα τις ώρες αλλαγής βάρδιας σε κάποια πρατήρια Αθήνα και Θεσ/κη , πάλι όμως τα δουλεύουν αρκετά

Χωρίς να γνωρίζω ακριβώς αλλά ακούω κάτι για 2 ώρα να φορτίσει ένα Tesla. Το Cng πόσο να θέλει; αν είναι σαν το υγραέριο(που έχω και γω) είναι κανένα 5 λεπτό; και βγάζεις 400+ χιλιόμετρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, atrigane είπε

Το Cng πόσο να θέλει; αν είναι σαν το υγραέριο(που έχω και γω) είναι κανένα 5 λεπτό; και βγάζεις 400+ χιλιόμετρα

Εντός πόλεως 300- ειναι πιο πραγματικά ειδικά για taxi.

Τόσο κάνει η πλήρωση ΑΛΛΑ δεν έχει παντού, τυχαίνει να πηγαίνουν ίδια ώρα (λήξη βαρδιας) και έχει και λοιπό κόσμο που θέλει κι αυτός να βάλει,2 αντλίες κ.ο.κ.

Επεξ/σία από terry308
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, terry308 είπε

Εντός πόλεως 300- ειναι πιο πραγματικά ειδικά για taxi.

Τόσο κάνει η πλήρωση ΑΛΛΑ δεν έχει παντού, τυχαίνει να πηγαίνουν ίδια ώρα (λήξη βαρδιας) και έχει και λοιπό κόσμο που θέλει κι αυτός να βάλει,2 αντλίες κ.ο.κ.

Με την ίδια λογική σκέψου τι θα γίνεται στους φορτιστές......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, dtk-386 είπε

Με την ίδια λογική σκέψου τι θα γίνεται στους φορτιστές......

Mε το νέο πρόγραμμα δίνεται η δυνατότητα επιδότησης σε ιδιοκτήτες οχήματος ΤΑΞΙ, για αγορά ή χρονομίσθωση (leasing) αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος ΤΑΞΙ καθώς και για αγορά και εγκατάσταση “έξυπνου” σημείου επαναφόρτισης ηλεκτρικού οχήματος (wallbox).

Όπως θυμόμουν τους δίνει και επιδότηση για wallbox. 

Δεν ξέρω τι γίνεται στην Αθήνα, Θεσσαλονίκη και επαρχία πάντως έχει διαθέσιμους,με τις αντίστοιχες αβαριες,άλλοι είναι ταχυφορτιστες άλλοι είναι πιο αργοι κ.ο.κ. θεωρητικά θα πιεις καφεδάκι και θα περιμένεις...μπορεί να είναι espressακι ala Italiano μπορεί και Φραπεδαρα αλλλλλα Σαλλλλλλονικη.

Η αλήθεια είναι ότι πληθαίνουν και σε καταστήματα πλέον συναντάς,super market, τύπου mall κτλ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπάρχει ταξί που να οδηγείται 8-10 ώρες από την μια βαρδια...Σύνολο κι από τις δύο βάρδιες να είναι σε κίνηση 6-7 ώρες. Τα περισσότερα κινούνται μέσα στην πολη, άρα μιλάμε για πάνω από 400χλμ αυτονομια. Ακόμα κι αυτά που κάνουν μόνο αεροδρόμιο (και βγαίνουν σε ανοικτό δρόμο) στα καλά τους έχουν πάνω από μία ώρα αναμονής τη φορά. 

Ο φόρος στα 25χιλ πόσος είναι;;; Βγάλτε τον κι αυτόν... Ήμουν κοντά σε μια τέτοια αγορά με συνεταιρισμό αλλά δεν προχώρησε, δυστυχώς...

Αν έχεις δική σου άδεια σε συμφέρει να πάρει ηλεκτρικό ακόμα κι αν δεν έχεις κανένα τρόπο να φορτίσεις... Απλώς ξεκινάς την ημέρα σου με ένα αεροδρόμιο και κάνεις κι ένα διάλειμμα σε ένα supermarket όπου φορτίζεις εκεί.

Υ.γ. 1 Κάποτε είχα logs με κίνηση και στο 10ωρο έβγαιναν το πολυ 3 ώρες ήταν σε κινηση...

Υ.Γ. 2 Τα ταξί που έχουν συστήματα ασφάλειας είναι ελάχιστα. Δυστυχώς τα περισσότερα έρχονται 5-8ετιας πετρέλαια από έξω χωρίς... Με τα ηλεκτρικά είσαι σίγουρος ότι έχουν. Και επιπλέον δεν έχουν ρύπους euro 0...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...