Προς το περιεχόμενο

Περί αυτοκίνησης


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τί πιο σύνηθες.

Κι εγώ έτσι την πάτησα με το σέατ 😇

18 ώρες πριν, Grim Ripper είπε

Μη σου τύχει να πάρεις ένα αμάξι και τελικά να είναι κάτι άλλο. 😛

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 29/4/2023 στις 10:26 ΜΜ, Grim Ripper είπε

Μη σου τύχει να πάρεις ένα αμάξι και τελικά να είναι κάτι άλλο. 😛

 

Μα το ξέραν όλοι είναι απλά ενα βαγκ , δεν καταλαβαίνω γτ χρειαζόταν και απόδειξη :) , και κάποιοι "τολμάγανε" και την συγκρίνανε με την Πουροσανγκουε αν είναι δυνατον!

Επεξ/σία από NTC Labs
  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρώτη αλλαγή λαδιών στα 1000κάτι χιλιόμετρα σήμερα. 80 ευρώ και δώρο η "αλλαγή" στην Hyundai. Καλά πήγε. 

Eneos 0-20 ultra fully synthetic, 4 λίτρα. 3,7 πήρε μου έδωσε και το ένα μπουκαλάκι που περίσσεψε . Στο ίντερνετ τα βρίσκω 17,5 το λίτρο οπότε κλάιν, + την τάπα που έβαλαν τα 80 ευρώ τα βρίσκω απόλυτα νορμάλ. 

Συννενοήσιμοι, ότι ρώτησα το απάντησαν. Με άφησαν να μπω και μέσα που ήθελα να δω το αμάξι από κάτω. 

Προς το παρών, σαν Hyundai, άψογη εξυπηρέτηση την προτείνω. Τα αυτοκίνητα προφανώς είναι θέμα γούστου.

 

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, Sakiz105 είπε

Πρώτη αλλαγή λαδιών στα 1000κάτι χιλιόμετρα σήμερα. 80 ευρώ και δώρο η "αλλαγή" στην Hyundai. Καλά πήγε. 

Eneos 0-20 ultra fully synthetic, 4 λίτρα. 3,7 πήρε μου έδωσε και το ένα μπουκαλάκι που περίσσεψε . Στο ίντερνετ τα βρίσκω 17,5 το λίτρο οπότε κλάιν, + την τάπα που έβαλαν τα 80 ευρώ τα βρίσκω απόλυτα νορμάλ. 

Συννενοήσιμοι, ότι ρώτησα το απάντησαν. Με άφησαν να μπω και μέσα που ήθελα να δω το αμάξι από κάτω. 

Προς το παρών, σαν Hyundai, άψογη εξυπηρέτηση την προτείνω. Τα αυτοκίνητα προφανώς είναι θέμα γούστου.

 

Φίλτρο δεν άλλαξαν? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, imr είπε

Φίλτρο δεν άλλαξαν? 

Εκρινε πως, εφόσον είναι καθαρά τα λάδια δεν χρειάζεται αλλαγή. Τα είχε ετοιμάσει κιόλας, 5 λίτρα+φιλτρο αλλα ο μηχανικός τελικά έβαλε μόνο αυτά που έγραψα πιο πάνω Ρώτησα και είπαν ότι τα ίδια με αυτά που έχει μέσα βάζουμε άρα δεν έχει θέμα (hyundai γράφει το μπουκαλάκι κάτω από την μάρκα). Μου είπε κιόλας, τζάμπα τα λεφτά, οι περισσότεροι δεν το φέρνουν για το συγκεκριμένο σέρβις καθώς δεν χάνεις εγγύηση. Εγώ πάλι κάνω αυτό που μου πρότειναν άτομα που έχουν ξαναπάρει καινούργιο όχημα και δεν έκαιγε στάλα λάδι (ομαλή οδήγηση στα πρώτα 1000-2000, αλλαγή κάθε 7-8κ χλμ η κάθε χρόνο) καθώς και η ίδια η hyundai.

Τώρα πολλά από τεχνικά ζητήματα δεν ξέρω.  Ναι ξέρω να αλλάξω κάποια βασικά πράγματα στο παλιό (λάδια,φίλτρα, το δοχείο απτό παραφλού που έσπασε κτλ) αλλά το όλο ζήτημα το βλέπω ως ένας που δεν θα ασχοληθεί ΚΑΘΟΛΟΥ με αυτά. Και ήταν ένα μεγάλο κίνητρο για νέο όχημα καθώς ότι είχα μέχρι τώρα ήθελε ψύρισμα συνέχεια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ καλά έκανες και τα άλλαξες… σιγά το κόστος! Εγώ δε τα είχα αλλάξει στο Audi αλλά έκανα στο χρόνο κάπου 6000 χλμ όποτε δεν είχε νόημα ούτως η άλλως. Στο skoda τα είχα αλλάξει στις 3000 τελικά κ ας έλεγαν ότι ήθελαν οι ξερόλες της αντιπροσωπείας. 
 

παντως περί του statement ότι όλα τα καινούργια καίνε λάδια, δε μπορώ να συμφωνήσω από την έως τώρα εμπειρία μου. Στο skoda μέχρι κ τις 36000 που το πούλησα (το περασμένο μήνα) δεν έλειπε ποτε σταγόνα - ενώ στο Audi μετά από 2.5 χρόνια δε λείπει επίσης σταγόνα (βέβαια έχει μόλις 15500-16000 χλμ ακόμα-πρακτικά μυρίζει καινουργιλα). Όποτε για φριτέζες (που τα λένε καποιες κακίες γλώσσες) μια χαρά θεωρώ ότι τα πηγαίνουν 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, paylidis είπε

Πολύ καλά έκανες και τα άλλαξες… σιγά το κόστος! Εγώ δε τα είχα αλλάξει στο Audi αλλά έκανα στο χρόνο κάπου 6000 χλμ όποτε δεν είχε νόημα ούτως η άλλως. Στο skoda τα είχα αλλάξει στις 3000 τελικά κ ας έλεγαν ότι ήθελαν οι ξερόλες της αντιπροσωπείας. 
 

παντως περί του statement ότι όλα τα καινούργια καίνε λάδια, δε μπορώ να συμφωνήσω από την έως τώρα εμπειρία μου. Στο skoda μέχρι κ τις 36000 που το πούλησα (το περασμένο μήνα) δεν έλειπε ποτε σταγόνα - ενώ στο Audi μετά από 2.5 χρόνια δε λείπει επίσης σταγόνα (βέβαια έχει μόλις 15500-16000 χλμ ακόμα-πρακτικά μυρίζει καινουργιλα). Όποτε για φριτέζες (που τα λένε καποιες κακίες γλώσσες) μια χαρά θεωρώ ότι τα πηγαίνουν 

και εγώ που μιλουσα σημερα, μου ειπε οτι για να κάψει λάδια πρέπει να το "ξεπετσιάζεις" στον δρόμο. rev limit με πρώτη δευτέρα τρίτη συνέχεια. Γιατί ρώτησα αν έκαψε λάδι και λεει "ουτε σταγόνα". 

Ανέφερε πάντως σαν παράδειγμα κάποιες κυρίες που έχουν tuscon/sportage/duste, που αλλάζουν λάδια μια φορά στα δυο χρόνια όπως λέει το εγχειρίδιο και έχει τύχει ο κινητήρας να μην έχει σταγόνα λάδι μέσα!

Άρα, μήπως αυτοί που λένε για τα λάδια (και παρασύρουν και μένα που δεν ξέρω :P ) είναι αυτοί που τα ξεπετσιάζουν και το λένε για να μην τους μείνει απούλυτο? :D

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, paylidis είπε

Πολύ καλά έκανες και τα άλλαξες… σιγά το κόστος! Εγώ δε τα είχα αλλάξει στο Audi αλλά έκανα στο χρόνο κάπου 6000 χλμ όποτε δεν είχε νόημα ούτως η άλλως. Στο skoda τα είχα αλλάξει στις 3000 τελικά κ ας έλεγαν ότι ήθελαν οι ξερόλες της αντιπροσωπείας. 
 

παντως περί του statement ότι όλα τα καινούργια καίνε λάδια, δε μπορώ να συμφωνήσω από την έως τώρα εμπειρία μου. Στο skoda μέχρι κ τις 36000 που το πούλησα (το περασμένο μήνα) δεν έλειπε ποτε σταγόνα - ενώ στο Audi μετά από 2.5 χρόνια δε λείπει επίσης σταγόνα (βέβαια έχει μόλις 15500-16000 χλμ ακόμα-πρακτικά μυρίζει καινουργιλα). Όποτε για φριτέζες (που τα λένε καποιες κακίες γλώσσες) μια χαρά θεωρώ ότι τα πηγαίνουν 

Είχα αρκετά tsi στον περίγυρο. Καίγανε ΟΛΑ! Είχε η αδερφή και συνάδελφος τον 1.33 της Toyota. Εκαιγε τον αγλέορα (λάδι πάντα λέω). Oλα τσιμπάνε ειδικά τα τουρμπάτα και ειδικά όταν τα τεντώνεις όπως είπατε. Δεν καταλαβαίνω την ψύχωση μην κάψει λάδι? Δεν το λέω για σένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, paylidis είπε

Πολύ καλά έκανες και τα άλλαξες… σιγά το κόστος! Εγώ δε τα είχα αλλάξει στο Audi αλλά έκανα στο χρόνο κάπου 6000 χλμ όποτε δεν είχε νόημα ούτως η άλλως. Στο skoda τα είχα αλλάξει στις 3000 τελικά κ ας έλεγαν ότι ήθελαν οι ξερόλες της αντιπροσωπείας. 
 

παντως περί του statement ότι όλα τα καινούργια καίνε λάδια, δε μπορώ να συμφωνήσω από την έως τώρα εμπειρία μου. Στο skoda μέχρι κ τις 36000 που το πούλησα (το περασμένο μήνα) δεν έλειπε ποτε σταγόνα - ενώ στο Audi μετά από 2.5 χρόνια δε λείπει επίσης σταγόνα (βέβαια έχει μόλις 15500-16000 χλμ ακόμα-πρακτικά μυρίζει καινουργιλα). Όποτε για φριτέζες (που τα λένε καποιες κακίες γλώσσες) μια χαρά θεωρώ ότι τα πηγαίνουν 

Κανένας κινητήρας  κανονικά δεν καίει λάδια. Οι αστερίσκοι στα βιβλιαράκια υπάρχουν για να καλύψουν ενδεχόμενες  -  εσκεμμένες πολλές φορές για εξοικονόμηση κόστους υλικών -  αστοχίες.  Όταν ο κινητηρας καιει - σε καινούριο -  υπάρχει αστοχία τελεία και παύλα εκτός και αν του έχεις πιει το αίμα και την εχει δει ντραγκστερας ο οδηγος. Και άσε τον κατασκευαστή να λέει οτι ειναι νορμαλ. Τον κώλο του καλυπτει. και το έχει περασει σαν κατι φυσιολογικό.

Επεξ/σία από NTC Labs
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Είχα αρκετά tsi στον περίγυρο. Καίγανε ΟΛΑ! Είχε η αδερφή και συνάδελφος τον 1.33 της Toyota. Εκαιγε τον αγλέορα (λάδι πάντα λέω). Oλα τσιμπάνε ειδικά τα τουρμπάτα και ειδικά όταν τα τεντώνεις όπως είπατε. Δεν καταλαβαίνω την ψύχωση μην κάψει λάδι? Δεν το λέω για σένα.

Ίσως τα παλιότερα ναι καίγανε. Ομοίως γνωστή η αμαρτωλή ιστορία της τουοτα. Στα δικά μου δεν λείπει λάδι πάντως από αλλαγή σε αλλαγή. Ακόμα και το leasing που έχει 90000 χλμ και είναι χιλιοξεσκισμενο είναι ζήτημα να καίει 150 γραμμάρια από αλλαγή σε αλλαγή (θα πάω να το τσεκάρω από περιέργεια αύριο που δε θα βρέχει, κοντεύει το σέρβις του όποτε έχει κάπου 25Κ χλμ στη πλατη)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Πάντα τέτοια. Ούτε στο δικό μου Audi A4 (B8) 1.8 TFSI 160HP.

Εγώ το τσιμπάω το λαδάκι μου. Κάνω μεσογειακή διατροφή!! Passat B6 2.0 tfsi 250hp (BWA)

Επεξ/σία από atrigane
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενα παράδειγμα: Τα Leon mk2 1.8 TSI με τον πρώτο κινητήρα (ΒΖΒ) δεν έκαιγαν. Τα f/l με τον 1.8 TSI (CDAA) άλλαζαν κινητήρα λόγω τρελής κατανάλωσης. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, dtk-386 είπε

Είχα αρκετά tsi στον περίγυρο. Καίγανε ΟΛΑ! Είχε η αδερφή και συνάδελφος τον 1.33 της Toyota. Εκαιγε τον αγλέορα (λάδι πάντα λέω). Oλα τσιμπάνε ειδικά τα τουρμπάτα και ειδικά όταν τα τεντώνεις όπως είπατε. Δεν καταλαβαίνω την ψύχωση μην κάψει λάδι? Δεν το λέω για σένα.

Η δική μου εμπειρια ειναι διαφορετικη. Στα 38.000 δεν έχει κάψει σταγόνα. Σε μια βδομάδα, πάμε αισίως για τη 4η αλλαγή λαδιων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...