Προς το περιεχόμενο

Περί αυτοκίνησης


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

21 λεπτά πριν, tsofras είπε

Ε έγραψε άνεση και έχει δίκιο.

 

14 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Ε καλά, μην είσαι τόσο απόλυτος.

Όπως είπε και ο Τομ, εγώ αναφέρθηκα στην άνεση και σαν την υδροπνευματική ανάρτηση της citroen δε νομίζω να έχει ή είχε ποτέ κάποιος άλλος. 

δεν θέλω άνεση. θέλω να βρίσκω λακκούβα και να την καταλαβαίνω. 🤣

 θέλω να στρίβει και να μην γέρνει το αμάξι και το οποίο στα γαλλικά εκτός από αυτά που ανέφερα θα είναι βάρκες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 λεπτό πριν, mp123 είπε

 

δεν θέλω άνεση. θέλω να βρίσκω λακκούβα και να την καταλαβαίνω. 🤣

 θέλω να στρίβει και να μην γέρνει το αμάξι και το οποίο στα γαλλικά εκτός από αυτά που ανέφερα θα είναι βάρκες.

Ναι δεν αντιλέγει κανείς, άλλοι θέλουν να μπαίνουν και να βγαίνουν ατσαλάκωτοι .

Το C5 aircross είναι ότι καλύτερο οδήγησα αυτά τα τελευταία 3 χρόνια απο πλευράς άνεσης.  Ναι έγερνε στις στροφές , αλλά είναι το μόνο που βγήκα όπως μπήκα μετά απο μία ώρα τεστ ντραιβ . Στα υπόλοιπα πιάνομαι στα 10 λεπτά.

Έχε χάρη που και εμένα μου αρέσει περισσότερο η σπορ οδήγηση και προτιμώ να υποφέρω , αλλιώς δύσκολα βρίσκεις ανταγωνισμό (σε αυτά τα λεφτά πάντα)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, mp123 είπε

 

δεν θέλω άνεση. θέλω να βρίσκω λακκούβα και να την καταλαβαίνω. 🤣

 θέλω να στρίβει και να μην γέρνει το αμάξι και το οποίο στα γαλλικά εκτός από αυτά που ανέφερα θα είναι βάρκες.

Βασικά όλη η σειρά 06 ήταν αξιοπρεπέστατα αυτοκίνητα ( είχα το 306 με το αριθμητικό πληκτρολόγιο που ξεκλείδωνε , το εφερα τουμπες στην χασιά  -  εχετε δει αμαξι να σηκωνεται με τη μουρη προς τα πισω? ε εγω το ενοιωσα το σκατο εφτασε στη καλτσα αλλα βγηκα αγρατζουνιστος. ). Η σειρά 07 ανύπαρκτη όπως και τις άξιζε αφού ήταν για κλωτσές σε όλα. η σειρά 208 πρώτης γενιάς αξιοπρεπή ας πούμε αλλα ποιοτικα πάλι υποδεέστερο απο την 06 -  το 308 αδιαφορο και ανυπαρκτο επισης -  αυτή που την ξαναέβαλε στο παιχνίδι μετά το best seller 206, μετά εκείνη και αν την είδε καρα πριμιουμ  με 25 χιλιάρικα το 208 στο βασικό πουσταρδί χρωματάκι. ¨οποιος πήρε αμάξι το 19 να το ΚΡΑΤΗΣΕΙ. δεν θα βρει τπτ στα ιδια λεφτα που να αξιζει ( μιλαμε για κουτα παντα) .

Επεξ/σία από NTC Labs
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, paylidis είπε

Ε ο καθένας με τις ανάγκες του και τα βιώματα του. Εγώ πρότιμω ένα αμάξι σωστο σε όλα του και ας βγάλει στη δεκαετία και ένα χιλιάρικο ζημιές παρά ένα κορεατικό κουβα που δε χαλάει…

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, mp123 είπε

 

Mi scusi. non si ripeterà. L'Alfa Romeo è la migliore casa automobilistica.
 

Si, come hai detto...!!!! L'Alfa Romeo è la migliore casa automobilistica!!!!!

 

Ο καθένας μας έχει τις απόψεις του. Εγώ πάντα οταν γράφω έτσι,αστειεύομαι...Αλλο αν εγώ πιστεύω οτι σαν την Alfa δεν υπάρχει άλλο...Ο καθένας πιστεύει οτι θέλει!!!!!!

 

Επεξ/σία από @pnea1973
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Περί τιμονιού ο λόγος:

Είχα το 306 XS 1.6 90hp - Μέτρια αίσθηση τιμονιού

Είχα Α147 1.6 120hp Distinctive.- Tιμόνι εξαιρετικό(Υδραυλικό)

Έχω Fiesta- Τιμόνι επίσης εξαιρετικό

Έχω ακούσει ότι το Cooperaki όπως και BMW έχουν εκπληκτικά τιμόνια σαν αίσθηση.

Επεξ/σία από gmts
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, tsofras είπε

Εγώ πληρώνω Leon και έχω καπάκι κινητήρα audi (δεν σας χάλασε) :D

Μήπως πληρώνεις Leon σε τιμή audi και στο τέλος έχεις λεόν?😂😂

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, gmts είπε

Περί τιμονιού ο λόγος:

Είχα το 306 XS 1.6 90hp Distinctive- Μέτρια αίσθηση τιμονιού

Είχα Α147 1.6 120hp Distinctive.- Tιμόνι εξαιρετικό(Υδραυλικό)

Έχω Fiesta- Τιμόνι επίσης εξαιρετικό

Έχω ακούσει ότι το Cooperaki όπως και BMW έχουν εκπληκτικά τιμόνια σαν αίσθηση.

Πάντως το Countryman οδηγικά ήταν απο τα καλύτερα που έχω οδηγήσει εγώ , αίσθηση καλού hatchback

Μόλις τώρα, h3342 είπε

Μήπως πληρώνεις Leon σε τιμή audi και στο τέλος έχεις λεόν?😂😂

Καλά για πλάκα το έγραψα εγώ , αλλά όχι το πληρώνω ως Leon και έχω Leon απλά με τις τιμές που είχε η Audi πριν λίγα χρόνια. Τώρα το αντίστοιχο Audi έχει πάει 10 χιλιάρικα επάνω

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, @pnea1973 είπε

Si, come hai detto...!!!! L'Alfa Romeo è la migliore casa automobilistica!!!!!

 

Ο καθένας μας έχει τις απόψεις του. Εγώ πάντα οταν γράφω έτσι,αστειεύομαι...Αλλο αν εγώ πιστεύω οτι σαν την Alfa δεν υπάρχει άλλο...Ο καθένας πιστεύει οτι θέλει!!!!!!

 

και εγώ το ίδιο  . όλα καλά είναι.οτι αρέσει του καθενα.Και εγώ που έλεγα ποτέ δεν θα ξαναπάρω Γερμανό,  Γερμανό πήρα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά από χιλιάδες σελίδες σε διαφορά θέματα, πάλι καταλήγουμε στο να επαναλαμβάνουμε στερεότυπα, εκφρασμένα με τετοοο τρόπο που για εμενα παιδιά οδηγεί σε λάθος συμπεράσματα.

Όσον αφορά το γκρουπ VW για εμενα αυτά τα προβλήματα έπρεπε να έχουν οδηγήσει σε μαζική μήνυση. Από τα πρώτα turbo που έσπαγαν μέχρι τα DSG. Έχω δει να φεύγουν 3χιλιαρα για επισκευεσ. Ας έχουν καλή ποιότητα μέσα. Σαν καταναλωτής πιστεύω σθεναρά στο εμπάργκο. Προσωπικά έχω ρίξει Χ σε αυτή την εταιρεία και απορώ πως έχει ακόμα τόσο φανατικό κοινό.

Στα γαλλικά που κατέληξα, είναι ξεκάθαρο ότι στοχεύουν στην άνεση, αλλά ταυτόχρονα έχουν αξιοπιστία στα αυτόματα, και μια χαρά επιδόσεις σε όλα, μαζί και το moose test.

Στα ασιατικά, δεν καταλαβαίνω γιατί το θάψιμο. Σε όλα τα τελευταία η ποιότητα έχει ανεβεί. Οκ δίνουν και πιο γυμνά, αλλά δεν είδα τόσο μεγάλη διαφορά όσο την κάνετε να ακούγεται εδώ μέσα. Το να κρατάμε στερεότυπα ενώ πχ το Tucson ήταν από τα πιο καλά σε απόδοση/τιμη δεν βλέπω πως μας βοηθάει ως καταναλωτές.

Στα ιταλικά μιλάτε για άλλες εποχές. Τι σχέση έχει η tonale του γαλλικού γκρουπ με την νέα πλατφόρμα, με την άλφα 146 20+ χρόνια πριν; Άλλες εταιρείες.

Για mini/bmw/Mercedes οκ ακριβά, αλλά εχουν αποδείξει την αξία τους. Εκεί να καταλάβω να εχουν φαν. Αν και η BMW είχε κάποια θέματα αξιοπιστιας την προηγούμενη δεκαετία με κάτι προσάναμματα diesel, φαίνεται να τα έλυσε. Η Mercedes είναι πανάκριβη, αλλά να δούμε και τι προσφέρει. Μήπως τα δικαιολογεί πολύ περισσότερο από το Leon?

Επίσης κάποιος πριν ανέφερε και τα παλιά κουβαδάκια/σκοτωστρες τύπου rallie/206 κτλ. Αυτή η κατηγορία πρέπει να θαφτει στο παρελθόν.

 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, dstilio είπε

Μετά από χιλιάδες σελίδες σε διαφορά θέματα, πάλι καταλήγουμε στο να επαναλαμβάνουμε στερεότυπα, εκφρασμένα με τετοοο τρόπο που για εμενα παιδιά οδηγεί σε λάθος συμπεράσματα.

Όσον αφορά το γκρουπ VW για εμενα αυτά τα προβλήματα έπρεπε να έχουν οδηγήσει σε μαζική μήνυση. Από τα πρώτα turbo που έσπαγαν μέχρι τα DSG. Έχω δει να φεύγουν 3χιλιαρα για επισκευεσ. Ας έχουν καλή ποιότητα μέσα. Σαν καταναλωτής πιστεύω σθεναρά στο εμπάργκο. Προσωπικά έχω ρίξει Χ σε αυτή την εταιρεία και απορώ πως έχει ακόμα τόσο φανατικό κοινό.

Στα γαλλικά που κατέληξα, είναι ξεκάθαρο ότι στοχεύουν στην άνεση, αλλά ταυτόχρονα έχουν αξιοπιστία στα αυτόματα, και μια χαρά επιδόσεις σε όλα, μαζί και το moose test.

Στα ασιατικά, δεν καταλαβαίνω γιατί το θάψιμο. Σε όλα τα τελευταία η ποιότητα έχει ανεβεί. Οκ δίνουν και πιο γυμνά, αλλά δεν είδα τόσο μεγάλη διαφορά όσο την κάνετε να ακούγεται εδώ μέσα. Το να κρατάμε στερεότυπα ενώ πχ το Tucson ήταν από τα πιο καλά σε απόδοση/τιμη δεν βλέπω πως μας βοηθάει ως καταναλωτές.

Στα ιταλικά μιλάτε για άλλες εποχές. Τι σχέση έχει η tonale του γαλλικού γκρουπ με την νέα πλατφόρμα, με την άλφα 146 20+ χρόνια πριν; Άλλες εταιρείες.

Για mini/bmw/Mercedes οκ ακριβά, αλλά εχουν αποδείξει την αξία τους. Εκεί να καταλάβω να εχουν φαν. Αν και η BMW είχε κάποια θέματα αξιοπιστιας την προηγούμενη δεκαετία με κάτι προσάναμματα diesel, φαίνεται να τα έλυσε. Η Mercedes είναι πανάκριβη, αλλά να δούμε και τι προσφέρει. Μήπως τα δικαιολογεί πολύ περισσότερο από το Leon?

Επίσης κάποιος πριν ανέφερε και τα παλιά κουβαδάκια/σκοτωστρες τύπου rallie/206 κτλ. Αυτή η κατηγορία πρέπει να θαφτει στο παρελθόν.

 

Μια διόρθωση , δεν ειναι γαλλικό γρκουπ, συγχωνευση έγινε και ουχί εξαγορά από τους γάλλους όπως πιστεύουν οι περισσότεροι, οι ανιέλι έχουν απο τα μεγαλύτερα μετοχικά ποσοστά αν όχι το μεγαλύτερο οπότε μπορούμε να πούμε οτι οι ιταλοί "κατάπιαν" τους γάλλους με πονηριά, ο άνθρωπος που κατεστρεψε την άλφα ηταν ο Μαρκιόνε ( μου βγάζεις την 120αρα ντιζελ ιουλιιέτα απο το 2016 και μετά με τούρμπο μεταβλητής και δεν το προμοτάρεις, βλέπεις οτι το μοτορι είναι ασπαστο σε stage 1 και αξιοπιστο 100% κάνε μια ανανέωση και δωστο εργοστασιακά να θάψεις τον ανταγωνισμό στην κατηγορία,  βλαμενε ιταλε φαπες που θες ). Ο Imparato είναι άλλο επίπεδο , Αλφίστα απο τα γενοφάσκια του και λάτρης της αυτοκίνησης.

 

P.s.  όντως το πλειοψηφικο το έχει η φαμίλια ( exon )

Επεξ/σία από NTC Labs
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 ώρες πριν, @pnea1973 είπε

Si, come hai detto...!!!! L'Alfa Romeo è la migliore casa automobilistica!!!!!

Infatti, sono d' accordissimo anch' io. Basta che (lei) non faccia il proprio comodo sulle nostre spalle (o meglio con le nostre tasche).

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...