Προς το περιεχόμενο

Περί αυτοκίνησης


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, Nabuko είπε

4Τροχοι Οκτώβριος 1991 (400δρχ)

Τιμες σε δραχμες

Alfa romeo
75 1.8 Turbo 9.731.508
164 2.0 TS 11.607.036
164 2.0 turbo V6 14.031.832
1.6 Spider 8.243.730

Audi
80 1.6 5.069.000
80 1.8 6.668.200
coupe 11.474.200

BMW
316i 2d 5.209.000
318iS 7.422.900
318i cabrio .9275.100
520i 13.787.250

Citroen
XM 2.0I AMBIANCE 11.945.370

Daihatsu
Charade gtti turbo 3.300.000

FIAT
UNO TURBO 1.3 3.222.000
UNO TURBO 1.4 3.390.000

HONDA
CIVIC 1.6 VTEC 3D 5.236.330
CRX 4.892.970
CRX VTEC 5.781.730

JAGUAR
XJS V12 COUPE 37.740.000
XJS V12 CONVERTIBLE 43.190.000

LANCIA
DELTA HF TURBO 5.250.000

MAZDA
323GT 1.8 6.150.000
323GTX 1.8 4WD 3D 8.600.000
MX5 ABS 6.400.000
RX7 COUPE 9.900.000
RX7 COUPE LEATHER 10.400.000
RX7 CABRIO 10.600.000

MERCEDES
190E1.8 7.708.000
190E 2.0 10.854.000
190E 2.5-16V 25.545.000
200E 12.142.000
200CE 15.182.000
300CE-24V 28.258.000
260SE 25.096.000
300SL-24V 38.286.000
500SL 49.550.000
500SEC 42.379.000
560SEC 53.518.000
560SEL 48.499.000

NISSAN

200SX 9.580.000

OPEL
CALIBRA 2.0i 16V 12.500.000

PEUGEOT
205 GTi 7.140.000
405Mi 16 11.540.000

PORSCHE
944S2 27.174.259
944S2 CABRIO 31.258.827
911C2 36.132.283
911C2 T 37.952.423
911C2 CABRIO 40.862.636
911C2 TIP 38.226.161
911C4 40.711.298
911C4 CABRIO 45.228.040
911 TURBO 56.126.423
928S4 AUT. 49.221.140
928GT 49.221.140

RENAULT
CLIO 16V 5.650.000
19 16s 6.100.000
21 TURBO 12.600.000

SUZUKI
SWIFT 1.3 GTI 3.424.000

TOYOTA
CELICA ST1.6 5.362.580
CELICA GT 2.0 10.351.980

VOLKSWAGEN
CORRADO G60 10.544.200

πωωωωωωωωωωωω , ρε 10 χρονω ημουν ! πσσσσσσσσσσσσσσσσσ

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

24 λεπτά πριν, NTC Labs είπε

Ποτέ η αλφα δεν είχε φτηνα αμαξια σε αυτες τις κατηγορίες. Στην ελλάδα μάθαμε να αγοράζουμε τα φτηνα ( όπως ο μέσος έλληνας αγόραζε την πιο φτηνή 316 και νόμιζε ότι έπαιρνε m3 ). Πόσο νομίζεις είχε μια GT η μια 159 τότε? Πόσο είχε μια ιουλιέττα qv? απο 30 και πανω ξεκιναγε η GT Και 37 η qv. Και που να δεις GT ή Brera βελτιωμένη απευθείας απο autodelta ποσο πήγαινε το μαλλί..

Βασικά αυτή που είδες λογικα είναι με τον v6 ( ο αγαπημένος busso ).

Σήμερο χρειάστηκε για πρώτη φορά να "σανιδώσω" τα φρένα ( πετάχτηκε ενας μεσηλικας απο stop ). Ενα εχω να πω... ΦΡΕ-ΝΑ-ΡΕΣ. και αφήνω τους όποιους πάνε και δίνουν 26 χιλιάρικα για το υπερυψωμένο fiesta ( puma ) με ταμπούρα...

Τι αμάξι έχεις?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Nabuko είπε

4Τροχοι Οκτώβριος 1991 (400δρχ)

Τιμες σε δραχμες

Alfa romeo
75 1.8 Turbo 9.731.508
164 2.0 TS 11.607.036
164 2.0 turbo V6 14.031.832
1.6 Spider 8.243.730

Audi
80 1.6 5.069.000
80 1.8 6.668.200
coupe 11.474.200

BMW
316i 2d 5.209.000
318iS 7.422.900
318i cabrio .9275.100
520i 13.787.250

Citroen
XM 2.0I AMBIANCE 11.945.370

Daihatsu
Charade gtti turbo 3.300.000

FIAT
UNO TURBO 1.3 3.222.000
UNO TURBO 1.4 3.390.000

HONDA
CIVIC 1.6 VTEC 3D 5.236.330
CRX 4.892.970
CRX VTEC 5.781.730

JAGUAR
XJS V12 COUPE 37.740.000
XJS V12 CONVERTIBLE 43.190.000

LANCIA
DELTA HF TURBO 5.250.000

MAZDA
323GT 1.8 6.150.000
323GTX 1.8 4WD 3D 8.600.000
MX5 ABS 6.400.000
RX7 COUPE 9.900.000
RX7 COUPE LEATHER 10.400.000
RX7 CABRIO 10.600.000

MERCEDES
190E1.8 7.708.000
190E 2.0 10.854.000
190E 2.5-16V 25.545.000
200E 12.142.000
200CE 15.182.000
300CE-24V 28.258.000
260SE 25.096.000
300SL-24V 38.286.000
500SL 49.550.000
500SEC 42.379.000
560SEC 53.518.000
560SEL 48.499.000

NISSAN

200SX 9.580.000

OPEL
CALIBRA 2.0i 16V 12.500.000

PEUGEOT
205 GTi 7.140.000
405Mi 16 11.540.000

PORSCHE
944S2 27.174.259
944S2 CABRIO 31.258.827
911C2 36.132.283
911C2 T 37.952.423
911C2 CABRIO 40.862.636
911C2 TIP 38.226.161
911C4 40.711.298
911C4 CABRIO 45.228.040
911 TURBO 56.126.423
928S4 AUT. 49.221.140
928GT 49.221.140

RENAULT
CLIO 16V 5.650.000
19 16s 6.100.000
21 TURBO 12.600.000

SUZUKI
SWIFT 1.3 GTI 3.424.000

TOYOTA
CELICA ST1.6 5.362.580
CELICA GT 2.0 10.351.980

VOLKSWAGEN
CORRADO G60 10.544.200

Πω ρε φίλε τι βρήκες!

Θα αγόραζα όλα της mazdas άνετα!

Mx5,rx7..

Τσάμπα τα έδιναν

😂

1 λεπτό πριν, NTC Labs είπε

Μια ταπεινή πλην τίμια ιουλιέττα. γτ?

Μια χαρά αμάξι!πολύ καλό και όμορφο.

 

Απλά μ έκανε εντύπωση για τις φρεναρες π έγραψες

Αλλά δεν είπες τι αμάξι έχεις

Εκτός αν εγώ δεν το ειδα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, NTC Labs είπε

Ποτέ η αλφα δεν είχε φτηνα αμαξια σε αυτες τις κατηγορίες. Στην ελλάδα μάθαμε να αγοράζουμε τα φτηνα ( όπως ο μέσος έλληνας αγόραζε την πιο φτηνή 316 και νόμιζε ότι έπαιρνε m3 ). Πόσο νομίζεις είχε μια GT η μια 159 τότε? Πόσο είχε μια ιουλιέττα qv? απο 30 και πανω ξεκιναγε η GT Και 37 η qv. Και που να δεις GT ή Brera βελτιωμένη απευθείας απο autodelta ποσο πήγαινε το μαλλί..

Βασικά αυτή που είδες λογικα είναι με τον v6 ( ο αγαπημένος busso ).

Σήμερο χρειάστηκε για πρώτη φορά να "σανιδώσω" τα φρένα ( πετάχτηκε ενας μεσηλικας απο stop ). Ενα εχω να πω... ΦΡΕ-ΝΑ-ΡΕΣ. και αφήνω τους όποιους πάνε και δίνουν 26 χιλιάρικα για το υπερυψωμένο fiesta ( puma ) με ταμπούρα...

H159 1.9 jtm 160 αλογα τοθ2007 ( την είχα)  είχε κάπου στα 26κ ενώ η απλή 316 ξεκίναγε από 30κ . Η άλφα ήταν στην μέση.  πότε πριμουμ. Ηδια κατηγορία με χοντα , τουοτα, vw, μαζντα. Η τελευταία Η Julieta που είναι σαν να λέμε ο άσσος της bmw Η το a3 είχαν 5κ διαφορά. τώρα το έχουν δει κάπως. για αυτό και δεν πουλάνε. ποιος θα πάρει πχ τοναλε και δεν θα παει σε q3 Η gla. βγάζω εκτός χ1,χ2 γιατί δεν μου αρέσουν καθόλου. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, Grim Ripper είπε

Ερώτηση, στο Civic που έχω έχει αισθητήρες παρκαρίσματος.

Δυστυχώς είναι μόνο με ηχητική ειδοποίηση και δεν έχει κάποια μικρή οθόνη ώστε από πράσινο να γίνεται κόκκινο όσο πιο κοντά σε αντικείμενο είσαι.

Αυτή η οθονούλα υπάρχει περίπτωση να μπορεί να μπει πάνω στο υπάρχον σύστημα ή θα πρέπει να το αλλάξω;

Δεν ξέρω αν είναι ψιλοστάνταρ να μπορώ να βάλω κάτι τέτοιο ή το κάθε σετ αισθητήρων έχει τα δικά του πράγματα.

Ευχαριστώ.

Για μένα αστού έτσι, μια χαρά δουλειά κάνουν. Λογικά στα τελευταία 30-40 εκατοστά θα κάνουν συνεχόμενο ήχο, κάνε πίσω μέχρι να ακούσεις αυτόν τον συνεχόμενο ήχο, βγες να δεις τι απόσταση έχεις και μετά θέμα συνήθειας είναι, θα ξέρεις τι γίνεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πώ και εγώ το κατιτίς μου...

 

Η ALFA ROMEO πάντα ήταν και θα είναι άλλη κατηγορία!

Οσο και να κάνει. Το πως στρίβει και κρατάει και την αίσθηση που σου δίνει, δεν την έχει κανένα αλλο..

Απλά πράγματα!!!!!!!!😇

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, zio10 είπε

Για μένα αστού έτσι, μια χαρά δουλειά κάνουν. Λογικά στα τελευταία 30-40 εκατοστά θα κάνουν συνεχόμενο ήχο, κάνε πίσω μέχρι να ακούσεις αυτόν τον συνεχόμενο ήχο, βγες να δεις τι απόσταση έχεις και μετά θέμα συνήθειας είναι, θα ξέρεις τι γίνεται.

Δεν την θέλω για εμένα την οθόνη / ρανταρ αλλά για μέλος της οικογένειας με θέματα ακοής.

 

Βρήκα pdf με την εγκατάσταση και είναι εργοστασιακοί αισθητήρες απ' όσο κατάλαβα, τουλάχιστον δεν φαίνεται να συνδέονται σε κάποιο συγκεκριμένο σύστημα στο αυτοκίνητο αλλά πρέπει να δω την μονάδα και τι είδους συνδέσεις έχει.

https://www.civinfo.com/attachments/parking_sensor_install-pdf.579/

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, @pnea1973 είπε

Να πώ και εγώ το κατιτίς μου...

 

Η ALFA ROMEO πάντα ήταν και θα είναι άλλη κατηγορία!

Οσο και να κάνει. Το πως στρίβει και κρατάει και την αίσθηση που σου δίνει, δεν την έχει κανένα αλλο..

Απλά πράγματα!!!!!!!!😇

το πως στρίβει άσε.  οδήγησε ένα κουπερακι τριπορτο να δεις πως στρίβει το καρτ. ένταξη μύθος με τις άλφα το πως στρίβουν..  είχα 159 έχω κουπερακι  . μέρα με την νύχτα. αν θες να παίξεις την αίσθηση από το τριπορτο Κούπερ δεν την έχει κανένα άλλο. 

φυσικά μιλάμε για τιμές κάτω των 50κ που πχ κοστίζει το works. 

3 ώρες πριν, Nabuko είπε

Σαν γιουβαρλάκι είναι

image_MQ6.7.20200211164921.jpeg.4c93bccfaf385aa11c235b8da46ac3cf.jpeg

Μαμαει . αν μπορέσεις ποτε η γυναικα να το πάει το παίρνω χθες. το πιο απλό θέλω την βασική έκδοση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, mp123 είπε

το πως στρίβει άσε.  οδήγησε ένα κουπερακι τριπορτο να δεις πως στρίβει το καρτ. ένταξη μύθος με τις άλφα το πως στρίβουν..  είχα 159 έχω κουπερακι  . μέρα με την νύχτα. αν θες να παίξεις την αίσθηση από το τριπορτο Κούπερ δεν την έχει κανένα άλλο. 

φυσικά μιλάμε για τιμές κάτω των 50κ που πχ κοστίζει το works. 

συγκρινεις διαφορετικα μεταξονια και διαφορετικα βαρη. Και οχι δεν παιζει το κουπερακι να εστριβε καλλιτερα απο μια 156 ετσι και αλλιως ή μια 147 GTA. Η 147 δημιουργησε την κατηγορια hot hatch.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, NTC Labs είπε

συγκρινεις διαφορετικα μεταξονια και διαφορετικα βαρη. Και οχι δεν παιζει το κουπερακι να εστριβε καλλιτερα απο μια 156 ετσι και αλλιως ή μια 147 GTA. Η 147 δημιουργησε την κατηγορια hot hatch.

Mόνο το gen 1 cooper s ίσως ειναι συγκρίσιμο αλλά όντως πολύ διαφορετικά μεταξόνια και μεγέθη.

Το θέμα ειναι οτι απο την επόμενη γενιά το cooper μαλάκωσε αρκετά, μεγάλωσε/βάρυνε.

Είχα την τύχη να οδηγήσω ολες τις γενιές στις απλές εκδόσεις (τα έπαιρνε συγγενής το ενα μετά το άλλο οταν έβγαιναν, 1600αρια τα 2 + 1000αρι το τελευταίο) και η διαφορά είναι αισθητή.

Εχει φίλος s κομπρεσσορατο και με έχει παει βολτα το οποίο όντως δίνει αίσθηση καρτ ακόμα και σαν επιβάτης  αν και αυτό φοράει coilover + πολυουρεθάνη ολα απο κάτω αν θυμάμαι σωστά οπότε θα είχε διαφορά έτσι κι αλλιώς προς το πιο σφιχτό

Επεξ/σία από and_64
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, mp123 είπε

το πως στρίβει άσε.  οδήγησε ένα κουπερακι τριπορτο να δεις πως στρίβει το καρτ. ένταξη μύθος με τις άλφα το πως στρίβουν..  είχα 159 έχω κουπερακι  . μέρα με την νύχτα. αν θες να παίξεις την αίσθηση από το τριπορτο Κούπερ δεν την έχει κανένα άλλο. 

φυσικά μιλάμε για τιμές κάτω των 50κ που πχ κοστίζει το works. 

Μαμαει . αν μπορέσεις ποτε η γυναικα να το πάει το παίρνω χθες. το πιο απλό θέλω την βασική έκδοση. 

εντάχει τώρα μιλάμε για αμάξια  και αναφέρουμε τα mini που είναι κουτιά με 4 ρόδες.Αστείο τουλάχιστον να συγκρίνουμε Alfa με mini ,από ιστορία μέχρι όπου θες

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...