Προς το περιεχόμενο

Περί αυτοκίνησης


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

11 ώρες πριν, paylidis είπε

Ας γράψω δυο λόγια με τις εντυπώσεις μου από το id3 pro που είχα για δυο ημέρες. Θα ξεκινήσω και οσο μου έρχονται θα κάνω εντιτ. 

η έκδοση pro έχει 204 άλογα και θεωρητικη αυτονομία περίπου 400 χλμ. Το πηρα πλήρως φορτισμένο (98% για την ακρίβεια) και μου έδινε 335 αυτονομία 

Τιμουλα περίπου 31000 με την κρατική επιδότηση (το Αμαξι της δοκιμής)

 

σχεδιασμος 

μοντερνο καινοτόμο αυτοκινητο, διαστάσεις θα έλεγα ανάμεσα polo-golf, πολύ καλή ορατότητα και φωτεινό - ευχάριστο 

Επισης εξαιρετικό πορτμπαγκάζ για το μεγεθος του. Εσωτερικά οι αποθηκευτικοί χώροι μέτριοι προς καλοί (είχε κάτι άκυρα διχτακια κάτω από τη κονσόλα που δε θεωρω ότι ταίριαζαν σε γερμανικό αυτοκινητο)

 

ανεση

πολύ καλοί χώροι, είμαι 1.76 με το κάθισμα φτιαγμένο όπως ήθελα πίσω καθόταν άνετα κάποιος 1.8 κ βάλε. Αρκετά άνετο στην οδήγηση για καθημερινό commuting αλλά σκληρή ανάρτηση, με πόνεσε η μέση μου - πράγμα που δεν έχω νιώσει ποτέ με το καμικ ή το q3. To οδήγησα 4 ωρες σερί τη πρώτη μέρα κ μετα πηρα Arcoxia. Θωμα θα υπέφερες. 
 

κυλιση

αθόρυβο άνετο ξεκούραστο πολύ καλό για διαδρομές πολης. Εκεί που το χάνει είναι στις στροφές όπου κυριολεκτικά έχει πάτημα Hyundai i10 κ έως κ φοβήθηκα (το οδήγησα στις στροφές καπανδριτι άγιοι απόστολοι Ωρωπός κ επιστροφή από άγιο Στέφανο. To lane assist σα να μην υπήρχε όπου και αν το πήγα, το esp βάραγε υπερωρίες στα χέρια μου με το παραμικρό

Ιδιαίτερο το σύστημα οδήγησης Β με regeneration (ουσιαστικά φρεναρει χωρίς να φρενάρεις για να μαζέψει ενέργεια κ για να τσουλήσει πρέπει αναγκαστικά να πατάς γκάζι)

 

φρενα

Εντός Πολης οκ, ως εκεί. Εκτός πολης και σε φρενάρισμα ανάγκης Απαράδεκτα - θεωρω ότι φταίει η τεχνολογία ανάκτησης ενέργειας αλλά δε δικαιολογείται. Και εδώ το φρενάρισμα μου θυμισε i10 

 

τεχνολογια

διαστημική - καλό η κακό συζητιέται

με ενοχλησε πολύ ότι δεν έχει φυσικούς διακόπτες, όλα είναι αφής και μέσα από την οθόνη (μέχρι κ τα αλάρμ πλήκτρο αφής ήταν με ότι αυτο μπορεί να συνεπάγεται σε μια ώρα ανάγκης)

ιδιαιτερα θετικές εντυπώσεις από το ασύρματο CarPlay κ το wireless charging 

To ενσωματωμένο gps δεν έλεγε πολλά, είχε όμως τις θέσεις των φορτιστων. Για ακόμα μια φορά είμαι πεπεισμένος πως δε χρειάζεται να πληρώσεις 1-2 χιλιάρικα για gps μαμα

με ενοχλησε επίσης ο τρόπος ανοιγμάτων των πίσω παραθύρων που έπρεπε να πατήσεις ένα touch πλήκτρο για να αλλάξει ο διακόπτης από εμπρος πίσω (μαντέψτε, πλήρης αποτυχία, δε μπορείς να ανοίξεις παράθυρο χωρίς να το κοιτάξεις)  

τεραστιο θέμα επίσης οι αντανακλάσεις του ηλίου στην οθόνη ακόμα και με polarized γυαλιά ήταν ενοχλητικές 

 

επιδοσεις

ειχα χρόνια να κολλήσω στο κάθισμα 

οπως ήταν αναμενόμενο η ροπή κ οι ίπποι του προσφέρουν κάποια συγκίνηση 

κινεισαι άφοβα και έως που σε προκαλεί να κανείς μαλακιες  

εκεί που τα χαλάμε είναι στην τελική, κλειδωμένο στα 155 χαω-δε πει παραπάνω με τίποτα κ δε ξεκλειδώνει (για την ώρα κ επισήμως)

 

αυτονομια

Μπορώ να πω ότι με εξέπληξε θετικα

εκανα 196 χλμ, τα μισά συντηρητικά και τα αλλά μισά σαν τον mad max, και όταν το επέστρεψα είχε 59% υπόλοιπο μπαταριας και έγραφε 205 χλμ υπόλοιπο.
τη δεύτερη μέρα χρησιμοποίησα και κλιματισμό ο οποίος ήταν εκπληκτικός σε αποδοση αλλά μείωνε κατά 10% την αυτονομία (ίσως και παραπάνω στη πράξη δε ξέρω) - αντιστοίχως το e niro με το που άναψα κλιματιστικό έχασε τουλάχιστον 30-35% αυτονομία  

Για τα δικα μου δεδομένα κίνησης, δλδ μαξ 20 χλμ για 20 ημέρες του μήνα ισως τη πάλευε και με μια φόρτιση με συντηρητική οδήγηση (δεδομένου ότι όταν το πηρα έδινε 335 χλμ και μετά από σχεδόν 200 μου έδινε αλλά 200 υπόλοιπο)

 

γενικη κρίση/βαθμολογία 

Είναι ένα εξαιρετικό αυτοκινητο πολης - οριακα να κανείς κανένα μικρό ταξιδάκι τύπου Χαλκίδα. Τίποτα παραπάνω. Εάν οδηγείς 1 ώρα την ημέρα ίσως να μη σε ενοχλήσει η σκληρή ανάρτηση και τα σκληρά καθίσματα. Με απογοήτευσαν παρά πολύ τα φρένα του και το πάτημα του στις στροφές, αλλά είμαι petrolhead κ έχω μια τάση για ανάποδα τιμόνια. Για τη μέση μανούλα που θέλει να πάει τα παιδιά της σχολείο κλπ θα ήταν άψογο. Εάν είχε 20000 ευρώ θα το αγόραζα για δεύτερο. Για 30+ (με την επιδότηση) είναι no go. 

Γενική βαθμολογία επιεικώς 7/10 αν ήταν επι πτυχίο κ κρίνοντας το ως 2ο Αμαξι/πολης, ρεαλιστικά 6.5 αξίζει 😂

Και μερικες στραβές φωτό ως είθισται. 

6DF1F1A1-E6CB-4BA2-9C51-7CD63B68C8C3.jpeg

A17A9DC7-8D72-43E5-8E01-444BEF283D64.jpeg

91E9941D-C38C-4EC4-99B9-AE7009C46810.jpeg

166F0A8D-8F68-4A8E-9789-D388C8448DF5.jpeg

EE733917-F996-4568-8E70-F1A5BD16EB35.jpeg

3136D3E5-167A-447A-BEF5-6FCE1C5642A3.jpeg

2650F45C-2D47-4623-AA0B-42E9B65D5D39.jpeg

7402EA8E-DCA2-4AC4-8027-2E8D74E1A745.jpeg

Πολύ μπροστά οι Κορεατες με το i10

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Έκλεισα εχθές την πώληση αμαξιού, μου βάλανε προκαταβολή και 3 βδομάδες θα γίνει και η μεταβίβαση. Όποτε, και επίσημα πλέον ξεκινά η αναζητηση νέου αυτοκινήτου, φθινοπωρινή συνήθεια έχει καταντήσει 😛

Δεν έχω ιδέα που να κοιμηθώ πλέον. Χωρίς να φανω υπερβολικός, έχω καταλήξει ότι σε SUV θέλω να είναι αρκετά επιβλητικό, το X3 δεν φαινότανε δηλαδή ιδιαιτέρως πιο επιβλητικό σε σχέση με ένα 3008…

Επιπλέον σε επαρχιακή πόλη, δεν βρήκα κανένα περιορισμό όσον αφορά το μέγεθος, σε πάρκινγκ το αφήνω, κέντρο μένω, όποτε μόνο για τα ταξίδια το χρησιμοποιώ και σε γειτονικές πόλεις / χωριά. Σχεδόν ποτέ δηλαδή δεν ψάχνω να βρω θέση να παρκάρω. 
 

Με αυτά και αυτά, σκέφτομαι να κινηθώ σε Volvo XC 90. 

 

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, Papakaliati είπε

Έκλεισα εχθές την πώληση αμαξιού, μου βάλανε προκαταβολή και 3 βδομάδες θα γίνει και η μεταβίβαση. Όποτε, και επίσημα πλέον ξεκινά η αναζητηση νέου αυτοκινήτου, φθινοπωρινή συνήθεια έχει καταντήσει 😛

Δεν έχω ιδέα που να κοιμηθώ πλέον. Χωρίς να φανω υπερβολικός, έχω καταλήξει ότι σε SUV θέλω να είναι αρκετά επιβλητικό, το X3 δεν φαινότανε δηλαδή ιδιαιτέρως πιο επιβλητικό σε σχέση με ένα 3008…

Επιπλέον σε επαρχιακή πόλη, δεν βρήκα κανένα περιορισμό όσον αφορά το μέγεθος, σε πάρκινγκ το αφήνω, κέντρο μένω, όποτε μόνο για τα ταξίδια το χρησιμοποιώ και σε γειτονικές πόλεις / χωριά. Σχεδόν ποτέ δηλαδή δεν ψάχνω να βρω θέση να παρκάρω. 
 

Με αυτά και αυτά, σκέφτομαι να κινηθώ σε Volvo XC 90. 

 

 

 

Ωραία επιλογή το 90αρι

Χ5 όχι;

Και το glc παίζει σε «προσφορά» αλλά δε ξέρω μήπως αλλάζει μοντέλο; Ή μήπως είχες glc 😛

Επεξ/σία από paylidis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Papakaliati είπε

Με αυτά και αυτά, σκέφτομαι να κινηθώ σε Volvo XC 90. 

Κάνε μια υπενθύμιση τι πούλησες...

 

Ανάλογα αν σε ενδιαφέρει να ειναι οδηγοκεντρικό ή οχι (πάντα με την παραδοχή οτι μιλάμε για suv  προφανώς) το xc ίσως σου φανεί πολύ ουδέτερο/αδιάφορο

Επεξ/σία από and_64
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φιλαράκι πάντως που το είχε το 90 για 3 χρόνια μέσω leasing δεν το ανανέωσε ακριβώς για το οδηγικό κομμάτι που ανέφερε και ο φίλος. Στρέφεται προς Stelvio πχ ο συγκεκριμένος και κοιτάει και την Χ4. Σε άλλο στυλ βέβαια από ότι φαντάζομαι ότι αναφέρεται ο φίλος. GLC η καινούργια πάντως είναι κούκλα. 

Επεξ/σία από aris_rom
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Papakaliati είπε

Έκλεισα εχθές την πώληση αμαξιού, μου βάλανε προκαταβολή και 3 βδομάδες θα γίνει και η μεταβίβαση. Όποτε, και επίσημα πλέον ξεκινά η αναζητηση νέου αυτοκινήτου, φθινοπωρινή συνήθεια έχει καταντήσει 😛

Δεν έχω ιδέα που να κοιμηθώ πλέον. Χωρίς να φανω υπερβολικός, έχω καταλήξει ότι σε SUV θέλω να είναι αρκετά επιβλητικό, το X3 δεν φαινότανε δηλαδή ιδιαιτέρως πιο επιβλητικό σε σχέση με ένα 3008…

Επιπλέον σε επαρχιακή πόλη, δεν βρήκα κανένα περιορισμό όσον αφορά το μέγεθος, σε πάρκινγκ το αφήνω, κέντρο μένω, όποτε μόνο για τα ταξίδια το χρησιμοποιώ και σε γειτονικές πόλεις / χωριά. Σχεδόν ποτέ δηλαδή δεν ψάχνω να βρω θέση να παρκάρω. 
 

Με αυτά και αυτά, σκέφτομαι να κινηθώ σε Volvo XC 90. 

 

 

 

Δεν είχες αποφασήσει το μερσεντικό ? Άλλαξες γνώμη ?

Μόνο SUV και premium κοιτάς?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, aris_rom είπε

Φιλαράκι πάντως που το είχε το 90 για 3 χρόνια μέσω leasing δεν το ανανέωσε ακριβώς για το οδηγικό κομμάτι που ανέφερε και ο φίλος. Στρέφεται προς Stelvio πχ ο συγκεκριμένος και κοιτάει και την Χ4. Σε άλλο στυλ βέβαια από ότι φαντάζομαι ότι αναφέρεται ο φίλος. GLC η καινούργια πάντως είναι κούκλα. 

Stelvio που ετυχε να οδηγήσω αρκετές φορές τελευταίως ειναι μια κατηγορία μονη της αν και δεν τρελάθηκα με το πετρέλαιο προσωπικα, μάλλον θα πήγαινα για βενζίνη. 

Επίσης όσο ωραίο ειναι το γρήγορο τιμόνι γενικά, μεσα στην Αθήνα μεγάλη ταλαιπωρία στα στενά γιατί δεν κόβει, σε συνδυασμό με το φάρδος δε το λες εύκολο αυτοκίνητο...

Τουλάχιστον εχει περιμετρικά αισθητήρες + (αστεία πραγματικά) κάμερα πισω αλλά οι μανούβρες ειναι δεδομένες

Επεξ/σία από and_64
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, paylidis είπε

Ωραία επιλογή το 90αρι

Χ5 όχι;

Και το glc παίζει σε «προσφορά» αλλά δε ξέρω μήπως αλλάζει μοντέλο; Ή μήπως είχες glc 😛

Τι προσφορά παίζει σε GLC?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχε πριν από 2 χρόνια ένα GLC 220d, είχε ένα σεξ απίλ, αλλά με χαλούσε η σπορ ανάρτηση (και κυρίως ήθελαν από Ελλάδα 15κ εκτελωνισμό…)

Μετά πήρα X3 30e. Πολύ ωραίο αμάξι, αλλά χωρίς το m sport packet του λείπει το σεξ απίλ, το 3008 το βρίσκω πιο όμορφο δηλαδή. Ε είναι ένα γεγονός που δεν μπόρεσα να το παραβλέψω, όποτε σε 3 βδομάδες που κλείνει 6μηνο το εκτελωνίζω και το πουλάω. Ο κυρίως λόγος που αγόρασα το X3 Plugin hybrid, είναι επειδή έχει φτηνό εκτελωνισμό (3750 μετά το 6μηνο) και επειδή έπεζε και επιδότηση στην Γερμανία και προσφορά από αντιπροσωπία, το πήρα με δυνατή εκτύπωση, του κουτιού.
 

Με αυτά και αυτά, θα βγάζω 5κ από την πώληση, συν την δωρεάν χρήση για 6 μηνες!

Πηγα όμως μόλις και μέτρησα το γκαράζ, το Xc 90 είναι εξαιρετικά οριακό δυστυχώς. Το γκαράζ είναι 8 x 5,2, και έχει και αλλά δυο αμάξια μέσα…

Όποτε δεν έχω την παραμικρή ιδέα τι θα παρω! Είχα κλεισει μια cla από την εταιρία, αλλά παίζουν καθυστερήσεις, ενώ ήτανε για Νοέμβριο δεν μου εγγυουντε ούτε για Δεκέμβρη όποτε το ακύρωσα. Νομίζω δεν θα πήγαινα σε μη premium, και σίγουρα πρεπει ναναι Hybrid, γιατί τα αγοράζω πάντα από Γερμανία και τα εκτελωνίζω. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Papakaliati είπε

Είχε πριν από 2 χρόνια ένα GLC 220d, είχε ένα σεξ απίλ, αλλά με χαλούσε η σπορ ανάρτηση (και κυρίως ήθελαν από Ελλάδα 15κ εκτελωνισμό…)

Μετά πήρα X3 30e. Πολύ ωραίο αμάξι, αλλά χωρίς το m sport packet του λείπει το σεξ απίλ, το 3008 το βρίσκω πιο όμορφο δηλαδή. Ε είναι ένα γεγονός που δεν μπόρεσα να το παραβλέψω, όποτε σε 3 βδομάδες που κλείνει 6μηνο το εκτελωνίζω και το πουλάω. Ο κυρίως λόγος που αγόρασα το X3 Plugin hybrid, είναι επειδή έχει φτηνό εκτελωνισμό (3750 μετά το 6μηνο) και επειδή έπεζε και επιδότηση στην Γερμανία και προσφορά από αντιπροσωπία, το πήρα με δυνατή εκτύπωση, του κουτιού.
 

Με αυτά και αυτά, θα βγάζω 5κ από την πώληση, συν την δωρεάν χρήση για 6 μηνες!

Πηγα όμως μόλις και μέτρησα το γκαράζ, το Xc 90 είναι εξαιρετικά οριακό δυστυχώς. Το γκαράζ είναι 8 x 5,2, και έχει και αλλά δυο αμάξια μέσα…

Όποτε δεν έχω την παραμικρή ιδέα τι θα παρω! Είχα κλεισει μια cla από την εταιρία, αλλά παίζουν καθυστερήσεις, ενώ ήτανε για Νοέμβριο δεν μου εγγυουντε ούτε για Δεκέμβρη όποτε το ακύρωσα. Νομίζω δεν θα πήγαινα σε μη premium, και σίγουρα πρεπει ναναι Hybrid, γιατί τα αγοράζω πάντα από Γερμανία και τα εκτελωνίζω. 

Είναι εύκολο να φέρεις καινούργιο αμάξι από τη Γερμανία σαν ιδιώτης ?

Οι dealer στη Γερμανία κάνουν καλύτερες εκπτώσεις από την Ελλάδα?

Επεξ/σία από marios1515
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, marios1515 είπε

Είναι εύκολο να φέρεις καινούργιο αμάξι από τη Γερμανία σαν ιδιώτης ?

Αμα έχεις μετρητά ναι. Βέβαια βοηθάει ότι εχω διεύθυνση στην Γερμανία, γιατί το αγοράζω με γερμανικό ΦΠΑ 19% αντί για 24%) ^_^

Επεξ/σία από Papakaliati
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Papakaliati είπε

Αμα έχεις μετρητά ναι. Βέβαια βοηθάει ότι εχω διεύθυνση στην Γερμανία, γιατί το αγοράζω με γερμανικό ΦΠΑ 19% αντί για 24%) ^_^

Καλά αυτό εννοείται 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...