Bomber-21 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2022 44 λεπτά πριν, Peugeot208 είπε Σου το έχουν κρατησει; Αν ναι, σου έδωσαν αυτοκίνητο αντικαταστασης; Όχι, δεν μου το έχουν κρατήσει. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2022 3 ώρες πριν, atrigane είπε Είναι αυτό που έχει οθόνες αντί για καθρέπτες;; μπα καθρεπτες εχει κανονικά... κραταω στατιστικα κλπ και αυριο θα γραψω εκτενως εντυπωσεις... Η βαθμολογία του δε θα ξεπερνα με τιποτα το 7/10 παντως... 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Ας γράψω δυο λόγια με τις εντυπώσεις μου από το id3 pro που είχα για δυο ημέρες. Θα ξεκινήσω και οσο μου έρχονται θα κάνω εντιτ. η έκδοση pro έχει 204 άλογα και θεωρητικη αυτονομία περίπου 400 χλμ. Το πηρα πλήρως φορτισμένο (98% για την ακρίβεια) και μου έδινε 335 αυτονομία Τιμουλα περίπου 31000 με την κρατική επιδότηση (το Αμαξι της δοκιμής) σχεδιασμος μοντερνο καινοτόμο αυτοκινητο, διαστάσεις θα έλεγα ανάμεσα polo-golf, πολύ καλή ορατότητα και φωτεινό - ευχάριστο Επισης εξαιρετικό πορτμπαγκάζ για το μεγεθος του. Εσωτερικά οι αποθηκευτικοί χώροι μέτριοι προς καλοί (είχε κάτι άκυρα διχτακια κάτω από τη κονσόλα που δε θεωρω ότι ταίριαζαν σε γερμανικό αυτοκινητο) ανεση πολύ καλοί χώροι, είμαι 1.76 με το κάθισμα φτιαγμένο όπως ήθελα πίσω καθόταν άνετα κάποιος 1.8 κ βάλε. Αρκετά άνετο στην οδήγηση για καθημερινό commuting αλλά σκληρή ανάρτηση, με πόνεσε η μέση μου - πράγμα που δεν έχω νιώσει ποτέ με το καμικ ή το q3. To οδήγησα 4 ωρες σερί τη πρώτη μέρα κ μετα πηρα Arcoxia. Θωμα θα υπέφερες. κυλιση αθόρυβο άνετο ξεκούραστο πολύ καλό για διαδρομές πολης. Εκεί που το χάνει είναι στις στροφές όπου κυριολεκτικά έχει πάτημα Hyundai i10 κ έως κ φοβήθηκα (το οδήγησα στις στροφές καπανδριτι άγιοι απόστολοι Ωρωπός κ επιστροφή από άγιο Στέφανο. To lane assist σα να μην υπήρχε όπου και αν το πήγα, το esp βάραγε υπερωρίες στα χέρια μου με το παραμικρό Ιδιαίτερο το σύστημα οδήγησης Β με regeneration (ουσιαστικά φρεναρει χωρίς να φρενάρεις για να μαζέψει ενέργεια κ για να τσουλήσει πρέπει αναγκαστικά να πατάς γκάζι) φρενα Εντός Πολης οκ, ως εκεί. Εκτός πολης και σε φρενάρισμα ανάγκης Απαράδεκτα - θεωρω ότι φταίει η τεχνολογία ανάκτησης ενέργειας αλλά δε δικαιολογείται. Και εδώ το φρενάρισμα μου θυμισε i10 τεχνολογια διαστημική - καλό η κακό συζητιέται με ενοχλησε πολύ ότι δεν έχει φυσικούς διακόπτες, όλα είναι αφής και μέσα από την οθόνη (μέχρι κ τα αλάρμ πλήκτρο αφής ήταν με ότι αυτο μπορεί να συνεπάγεται σε μια ώρα ανάγκης) ιδιαιτερα θετικές εντυπώσεις από το ασύρματο CarPlay κ το wireless charging To ενσωματωμένο gps δεν έλεγε πολλά, είχε όμως τις θέσεις των φορτιστων. Για ακόμα μια φορά είμαι πεπεισμένος πως δε χρειάζεται να πληρώσεις 1-2 χιλιάρικα για gps μαμα με ενοχλησε επίσης ο τρόπος ανοιγμάτων των πίσω παραθύρων που έπρεπε να πατήσεις ένα touch πλήκτρο για να αλλάξει ο διακόπτης από εμπρος πίσω (μαντέψτε, πλήρης αποτυχία, δε μπορείς να ανοίξεις παράθυρο χωρίς να το κοιτάξεις) τεραστιο θέμα επίσης οι αντανακλάσεις του ηλίου στην οθόνη ακόμα και με polarized γυαλιά ήταν ενοχλητικές Αρνητική επίσης η έλλειψη κάμερας οπισθοπορείας - είχε βέβαια μπρος πίσω αισθητήρες αλλά τη θεωρω must πλεον επιδοσεις ειχα χρόνια να κολλήσω στο κάθισμα οπως ήταν αναμενόμενο η ροπή κ οι ίπποι του προσφέρουν κάποια συγκίνηση κινεισαι άφοβα και έως που σε προκαλεί να κανείς μαλακιες εκεί που τα χαλάμε είναι στην τελική, κλειδωμένο στα 155 χαω-δε πει παραπάνω με τίποτα κ δε ξεκλειδώνει (για την ώρα κ επισήμως) αυτονομια Μπορώ να πω ότι με εξέπληξε θετικα εκανα 196 χλμ, τα μισά συντηρητικά και τα αλλά μισά σαν τον mad max, και όταν το επέστρεψα είχε 59% υπόλοιπο μπαταριας και έγραφε 205 χλμ υπόλοιπο. τη δεύτερη μέρα χρησιμοποίησα και κλιματισμό ο οποίος ήταν εκπληκτικός σε αποδοση αλλά μείωνε κατά 10% την αυτονομία (ίσως και παραπάνω στη πράξη δε ξέρω) - αντιστοίχως το e niro με το που άναψα κλιματιστικό έχασε τουλάχιστον 30-35% αυτονομία Για τα δικα μου δεδομένα κίνησης, δλδ μαξ 20 χλμ για 20 ημέρες του μήνα ισως τη πάλευε και με μια φόρτιση με συντηρητική οδήγηση (δεδομένου ότι όταν το πηρα έδινε 335 χλμ και μετά από σχεδόν 200 μου έδινε αλλά 200 υπόλοιπο) γενικη κρίση/βαθμολογία Είναι ένα εξαιρετικό αυτοκινητο πολης - οριακα να κανείς κανένα μικρό ταξιδάκι τύπου Χαλκίδα. Τίποτα παραπάνω. Εάν οδηγείς 1 ώρα την ημέρα ίσως να μη σε ενοχλήσει η σκληρή ανάρτηση και τα σκληρά καθίσματα. Με απογοήτευσαν παρά πολύ τα φρένα του και το πάτημα του στις στροφές, αλλά είμαι petrolhead κ έχω μια τάση για ανάποδα τιμόνια. Για τη μέση μανούλα που θέλει να πάει τα παιδιά της σχολείο κλπ θα ήταν άψογο. Εάν είχε 20000 ευρώ θα το αγόραζα για δεύτερο. Για 30+ (με την επιδότηση) είναι no go. Γενική βαθμολογία επιεικώς 7/10 αν ήταν επι πτυχίο κ κρίνοντας το ως 2ο Αμαξι/πολης, ρεαλιστικά 6.5 αξίζει 😂 Και μερικες στραβές φωτό ως είθισται. Επεξ/σία 7 Νοεμβρίου 2022 από paylidis 10 7 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
terry308 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, paylidis είπε Και μερικες στραβές φωτό ως είθισται. Πάνω που έκανα quote για τις φώτο , διάβασα το στραβές ... ήμουν έτοιμος να φωνάξω @tsofras Φρουρρράαάαα 🤣 Επεξ/σία 5 Νοεμβρίου 2022 από terry308 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 45 λεπτά πριν, terry308 είπε Πάνω που έκανα quote για τις φώτο , διάβασα το στραβές ... ήμουν έτοιμος να φωνάξω @tsofras Φρουρρράαάαα 🤣 Παντως σε επίπεδο κατανάλωσης αν βάλω φουσκωμένα 30 λεπτά τη κιλοβατώρα (έχω νυχτερινή κλειδωμένη 6.9 λεπτά βάλε και χρεώσεις μεταφοράς κλπ) η κατανάλωση του δε ξεπερνάει με τίποτα τα 3.7€/100 χλμ… πιο κάτω δηλαδή και από τα cng μας (αλλά «λιγότερο αυτοκινητο» από τα cng μας)… Το θέμα είναι οτι δε πας ταξιδι με τη καμία (ίσως με το ΚΤΕΛ να φτάσεις πιο γρήγορα Θεσσαλονίκη από Αθήνα δλδ) Υγ ο τεχνικος σύμβουλος που το συζητάγαμε μου είπε ότι ξεκίνησε μια μέρα κ πήγε πλακωμένος με το συγκεκριμένο αμαξι χαλκιδα, όταν έφτασε είχε 40% υπόλοιπο και έψαχνε φορτιστη για να μπορέσει να γυρίσει 😐 Αν πηγαινε νορμαλ βέβαια (120) το έβγαζε εύκολα με βάση τη δίκη μου εμπειρια… Επεξ/σία 5 Νοεμβρίου 2022 από paylidis 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
atrigane Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2022 5 λεπτά πριν, paylidis είπε Υγ ο τεχνικος σύμβουλος που το συζητάγαμε μου είπε ότι ξεκίνησε μια μέρα κ πήγε πλακωμένος με το συγκεκριμένο αμαξι χαλκιδα, όταν έφτασε είχε 40% υπόλοιπο και έψαχνε φορτιστη για να μπορέσει να γυρίσει 😐 Πλακωμένος στα 155χ/ω🤣 Οι λέξεις χάνουν το νόημά τους με αυτά που βγάζουν. Σε λίγο θα γίνονται πατήματα με ταχύτητα εξόδου τα 60χ/ω... Ευχαριστούμε για το σύντομο review ειδικά για μας που θα περάσει πολύυυς καιρός μέχρι να καβαλήσουμε ηλεκτρική σκούπα👍 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2022 23 λεπτά πριν, atrigane είπε Πλακωμένος στα 155χ/ω🤣 Οι λέξεις χάνουν το νόημά τους με αυτά που βγάζουν. Σε λίγο θα γίνονται πατήματα με ταχύτητα εξόδου τα 60χ/ω... Ευχαριστούμε για το σύντομο review ειδικά για μας που θα περάσει πολύυυς καιρός μέχρι να καβαλήσουμε ηλεκτρική σκούπα👍 His words. Στα δικα μου αυτιά ακουστηκε οτι πολυ απλά με 150 απλά πας Χαλκίδα, δε γυρνάς… Προσωπικα αν μου το έδιναν εταιρική παροχή ή για δεύτερο πολης έως 20Κ ίσως το έπαιρνα αλλά και πάλι δεν είμαι πολύ ζεστός γιατί το 2ο το λιώνω συνήθως κ δε ξέρω τις αντοχές τους. Πιο πολύ από όλα με ενόχλησαν τα ανύπαρκτα φρένα του… 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2022 Για 2ο αν ήταν για ηλεκτρικό θα έπαιρνα κάποιο μικρότερο και φτηνότερο. Αυτό είναι κάτι ενδιάμεσο, ακριβό για 2ο - πόλης, λίγο για βασικό. 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2022 8 λεπτά πριν, zio10 είπε Για 2ο αν ήταν για ηλεκτρικό θα έπαιρνα κάποιο μικρότερο και φτηνότερο. Αυτό είναι κάτι ενδιάμεσο, ακριβό για 2ο - πόλης, λίγο για βασικό. To μικρότερο δε θα έχει χώρους. Αυτό είναι αξιοπρεπές να μπει μια τετραμελής οικογενεια και να μετακινηθεί, να πάει ένα ικεα ή ένα μηνιαίο σούπερ μάρκετ κλπ. Αλλά είναι πανάκριβο για αυτά που προσφέρει Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
imr Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2022 28 λεπτά πριν, zio10 είπε Για 2ο αν ήταν για ηλεκτρικό θα έπαιρνα κάποιο μικρότερο και φτηνότερο. Αυτό είναι κάτι ενδιάμεσο, ακριβό για 2ο - πόλης, λίγο για βασικό. 19 λεπτά πριν, paylidis είπε To μικρότερο δε θα έχει χώρους. Αυτό είναι αξιοπρεπές να μπει μια τετραμελής οικογενεια και να μετακινηθεί, να πάει ένα ικεα ή ένα μηνιαίο σούπερ μάρκετ κλπ. Αλλά είναι πανάκριβο για αυτά που προσφέρει Ναι αλλα για αυτοκινητο πολης δεν θελεις και χωρους. οποτε με ενα μεγεθος τυπου πολο εισαι μια χαρα και για τετραμελη οικογενεια. Ειναι περιεργη διασταση αυτο το ουτε πολυ μεγαλο ουτε μικρο 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2022 9 λεπτά πριν, imr είπε Ναι αλλα για αυτοκινητο πολης δεν θελεις και χωρους. οποτε με ενα μεγεθος τυπου πολο εισαι μια χαρα και για τετραμελη οικογενεια. Ειναι περιεργη διασταση αυτο το ουτε πολυ μεγαλο ουτε μικρο Αυτό… προσωπικα αυτό το μεγεθος θεωρω πολης. Σε up κλπ δε χωράμε 2 άτομα, που θα μπει καρεκλάκι μωρού μεθαυριο κλπ.. κ το πολης είναι σχετικό εγώ πχ θέλω χωρο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Papakaliati Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Ωραίος @paylidis, απολαυστικό review Προσωπικά αν και εξωτερικά μου αρέσει, το εσωτερικό δεν μπορώ να το δεχτώ με τίποτα... Σε μεγάλο sidenote οσον αφορα ποιοτητα κιλησης, το BMW X3 μου ητανε απο τα καλυτερα που ειχα, δεύτερο μονο μετα το Touareg (που ειχε βεβαια αεροαναρτυση), σιγουρα πολυ πιο ανετο απο το GLC μου (που ειχε ομως βεβαια την sport, σκληρη αναρτηση). Αλλα σε εσωτερικο και ειδικα infotainment, Mercedes all the way. Αυτο που με χαλασε στο X3 ομως, ειναι οτι φερνει πιο πολυ σε station wagon, παρα σε τζιποειδες. Άλλη κατηγορια καταλαβαινω, just my 2 cents. Το plugin hybrid εχω να πω παντως ειναι best of both worlds, ειδικα μιας και στην Ελλαδα το να παρεις φουλ ηλεκτρικο με 1.5 φορτιστες ανα 100km μεσο ορο ειναι λιγο αβολο. Στην πολη αθορυβη ανετη λειτουργια, στο ταξιδι εχεις βενζινη και το πας οπως θελεις, χωρις κανενα περιορισμο. Επεξ/σία 5 Νοεμβρίου 2022 από Papakaliati 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NTC Labs Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2022 7 ώρες πριν, paylidis είπε Ας γράψω δυο λόγια με τις εντυπώσεις μου από το id3 pro που είχα για δυο ημέρες. Θα ξεκινήσω και οσο μου έρχονται θα κάνω εντιτ. η έκδοση pro έχει 204 άλογα και θεωρητικη αυτονομία περίπου 400 χλμ. Το πηρα πλήρως φορτισμένο (98% για την ακρίβεια) και μου έδινε 335 αυτονομία Τιμουλα περίπου 31000 με την κρατική επιδότηση (το Αμαξι της δοκιμής) σχεδιασμος μοντερνο καινοτόμο αυτοκινητο, διαστάσεις θα έλεγα ανάμεσα polo-golf, πολύ καλή ορατότητα και φωτεινό - ευχάριστο Επισης εξαιρετικό πορτμπαγκάζ για το μεγεθος του. Εσωτερικά οι αποθηκευτικοί χώροι μέτριοι προς καλοί (είχε κάτι άκυρα διχτακια κάτω από τη κονσόλα που δε θεωρω ότι ταίριαζαν σε γερμανικό αυτοκινητο) ανεση πολύ καλοί χώροι, είμαι 1.76 με το κάθισμα φτιαγμένο όπως ήθελα πίσω καθόταν άνετα κάποιος 1.8 κ βάλε. Αρκετά άνετο στην οδήγηση για καθημερινό commuting αλλά σκληρή ανάρτηση, με πόνεσε η μέση μου - πράγμα που δεν έχω νιώσει ποτέ με το καμικ ή το q3. To οδήγησα 4 ωρες σερί τη πρώτη μέρα κ μετα πηρα Arcoxia. Θωμα θα υπέφερες. κυλιση αθόρυβο άνετο ξεκούραστο πολύ καλό για διαδρομές πολης. Εκεί που το χάνει είναι στις στροφές όπου κυριολεκτικά έχει πάτημα Hyundai i10 κ έως κ φοβήθηκα (το οδήγησα στις στροφές καπανδριτι άγιοι απόστολοι Ωρωπός κ επιστροφή από άγιο Στέφανο. To lane assist σα να μην υπήρχε όπου και αν το πήγα, το esp βάραγε υπερωρίες στα χέρια μου με το παραμικρό Ιδιαίτερο το σύστημα οδήγησης Β με regeneration (ουσιαστικά φρεναρει χωρίς να φρενάρεις για να μαζέψει ενέργεια κ για να τσουλήσει πρέπει αναγκαστικά να πατάς γκάζι) φρενα Εντός Πολης οκ, ως εκεί. Εκτός πολης και σε φρενάρισμα ανάγκης Απαράδεκτα - θεωρω ότι φταίει η τεχνολογία ανάκτησης ενέργειας αλλά δε δικαιολογείται. Και εδώ το φρενάρισμα μου θυμισε i10 τεχνολογια διαστημική - καλό η κακό συζητιέται με ενοχλησε πολύ ότι δεν έχει φυσικούς διακόπτες, όλα είναι αφής και μέσα από την οθόνη (μέχρι κ τα αλάρμ πλήκτρο αφής ήταν με ότι αυτο μπορεί να συνεπάγεται σε μια ώρα ανάγκης) ιδιαιτερα θετικές εντυπώσεις από το ασύρματο CarPlay κ το wireless charging To ενσωματωμένο gps δεν έλεγε πολλά, είχε όμως τις θέσεις των φορτιστων. Για ακόμα μια φορά είμαι πεπεισμένος πως δε χρειάζεται να πληρώσεις 1-2 χιλιάρικα για gps μαμα με ενοχλησε επίσης ο τρόπος ανοιγμάτων των πίσω παραθύρων που έπρεπε να πατήσεις ένα touch πλήκτρο για να αλλάξει ο διακόπτης από εμπρος πίσω (μαντέψτε, πλήρης αποτυχία, δε μπορείς να ανοίξεις παράθυρο χωρίς να το κοιτάξεις) τεραστιο θέμα επίσης οι αντανακλάσεις του ηλίου στην οθόνη ακόμα και με polarized γυαλιά ήταν ενοχλητικές επιδοσεις ειχα χρόνια να κολλήσω στο κάθισμα οπως ήταν αναμενόμενο η ροπή κ οι ίπποι του προσφέρουν κάποια συγκίνηση κινεισαι άφοβα και έως που σε προκαλεί να κανείς μαλακιες εκεί που τα χαλάμε είναι στην τελική, κλειδωμένο στα 155 χαω-δε πει παραπάνω με τίποτα κ δε ξεκλειδώνει (για την ώρα κ επισήμως) αυτονομια Μπορώ να πω ότι με εξέπληξε θετικα εκανα 196 χλμ, τα μισά συντηρητικά και τα αλλά μισά σαν τον mad max, και όταν το επέστρεψα είχε 59% υπόλοιπο μπαταριας και έγραφε 205 χλμ υπόλοιπο. τη δεύτερη μέρα χρησιμοποίησα και κλιματισμό ο οποίος ήταν εκπληκτικός σε αποδοση αλλά μείωνε κατά 10% την αυτονομία (ίσως και παραπάνω στη πράξη δε ξέρω) - αντιστοίχως το e niro με το που άναψα κλιματιστικό έχασε τουλάχιστον 30-35% αυτονομία Για τα δικα μου δεδομένα κίνησης, δλδ μαξ 20 χλμ για 20 ημέρες του μήνα ισως τη πάλευε και με μια φόρτιση με συντηρητική οδήγηση (δεδομένου ότι όταν το πηρα έδινε 335 χλμ και μετά από σχεδόν 200 μου έδινε αλλά 200 υπόλοιπο) γενικη κρίση/βαθμολογία Είναι ένα εξαιρετικό αυτοκινητο πολης - οριακα να κανείς κανένα μικρό ταξιδάκι τύπου Χαλκίδα. Τίποτα παραπάνω. Εάν οδηγείς 1 ώρα την ημέρα ίσως να μη σε ενοχλήσει η σκληρή ανάρτηση και τα σκληρά καθίσματα. Με απογοήτευσαν παρά πολύ τα φρένα του και το πάτημα του στις στροφές, αλλά είμαι petrolhead κ έχω μια τάση για ανάποδα τιμόνια. Για τη μέση μανούλα που θέλει να πάει τα παιδιά της σχολείο κλπ θα ήταν άψογο. Εάν είχε 20000 ευρώ θα το αγόραζα για δεύτερο. Για 30+ (με την επιδότηση) είναι no go. Γενική βαθμολογία επιεικώς 7/10 αν ήταν επι πτυχίο κ κρίνοντας το ως 2ο Αμαξι/πολης, ρεαλιστικά 6.5 αξίζει 😂 Και μερικες στραβές φωτό ως είθισται. αρα τι να τα κανεις τα 200 αλογατα οταν ειναι κλειδωμενο και με πατημα μπανανοφλουδας? 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2022 33 λεπτά πριν, NTC Labs είπε αρα τι να τα κανεις τα 200 αλογατα οταν ειναι κλειδωμενο και με πατημα μπανανοφλουδας? Άντε ντε; Είναι σα να μου δώσουν Impreza wrx sti και να μπορώ να βάλω μόνο πρώτη κ δευτέρα… 1 ώρα πριν, Papakaliati είπε Προσωπικά αν και εξωτερικά μου αρέσει, το εσωτερικό δεν μπορώ να το δεχτώ με τίποτα... δυστυχώς προς τα εκεί πάνε όλοι… ούτε εμένα μου αρέσει… με κούρασε σε ένα βαθμό θα έλεγα όλα αφής… 1 ώρα πριν, Papakaliati είπε Σε μεγάλο sidenote οσον αφορα ποιοτητα κιλησης, το BMW Συμφωνώ, κ για εμένα τίποτα δε συγκρίνεται σε ποιοτητα κύλισης με τα (πισωκίνητα) bmw. Για τα μπροστινοκινητα απλά δεν έχω άποψη και ούτε θέλω να διαμορφώσω, αρνούμαι κ δε βρίσκω νόημα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
aris_rom Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2022 Για αυτά τα απαίσια εσωτερικά των ηλεκτρικών ευθύνεται η tesla. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ακολουθούν τόσες εταιρίες. Ναι οκ, μίνιμαλ, αλλα΄το να μου βάζεις μία μεγάλη οθόνη και ένα τιμόνι σε όλο το εσωτερικό είναι άσχημο και ηλίθιο. Ευτυχώς οι Γερμανοί στην πλειοψηφία τους δεν το ασπάζονται. Εντύπωση μου κάνει ότι η vw ακολουθεί σε αυτά τα χνάρια. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις