Προς το περιεχόμενο

Περί αυτοκίνησης


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, etzi είπε

Καλημέρα,

έχω ένα hyundai i20 bc3 αλλά λόγω των σκληρών πλαστικών πλαστικών που έχει στα σημεία των πορτών έχουν αρχίσει τα τριξίματα (ευτυχώς που δεν είναι στο ταμπλό). Υπάρχει κάποιο σπρέι πιθανός ή κάτι που μπορούμε να κάνουμε για να μειωθούν τα τριξίματα?

παλιοτερα η Bmw οταν αρχιζαν τα τριξιματα εβαζε τσοχακια αυτοκολλητα και ομολογουμενως ειχαν αποτελεσμα...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Σε ευχαριστώ για την άμεσα απάντηση. Αν το πάω από την αντιπροσωπεία υπάρχει περίπτωση να ασχοληθούν ή θα μου πουν απευθείας δεν το καλύπτει η εγγύηση θεωρείτε φυσιολογικό?

Επίσης έχω την έκδοση με τις σιδερένιες ζάντες/τάσια και οι ζάντες μάλλον από τα καθαριστικά ζαντών έχουν αρχίσει να ξεβάφουν και να βγάζουν σκουριά. Αυτό είναι κάτι που θεωρείται ελάττωμα  ή θεωρείται υπαιτιότητα δικιά μου?

Πάντως γενικά σαν αμάξι δεν έχει καλή ποιότητα κατασκευής και φαίνεται σε αρκετά σημεία. 1μιση χρόνο το έχω με 14.000 χλμ.

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, etzi είπε

Σε ευχαριστώ για την άμεσα απάντηση. Αν το πάω από την αντιπροσωπεία υπάρχει περίπτωση να ασχοληθούν ή θα μου πουν απευθείας δεν το καλύπτει η εγγύηση θεωρείτε φυσιολογικό?

Επίσης έχω την έκδοση με τις σιδερένιες ζάντες/τάσια και οι ζάντες μάλλον από τα καθαριστικά ζαντών έχουν αρχίσει να ξεβάφουν και να βγάζουν σκουριά. Αυτό είναι κάτι που θεωρείται ελάττωμα  ή θεωρείται υπαιτιότητα δικιά μου?

Πάντως γενικά σαν αμάξι δεν έχει καλή ποιότητα κατασκευής και φαίνεται σε αρκετά σημεία. 1μιση χρόνο το έχω με 14.000 χλμ.

εαν ειναι εντος εγγυησης θα στο φτιαξουν. απο οτι καταλαβαινω ειναι καινουργιο οποτε εχεις εγγυηση

εαν ειναι εκτος ισως ασχοληθούν-ισως οχι...

 

οι ζαντες οι σιδερενιες επισης δε θα επρεπε να σκουριασουν στα 1-2 χρονια, αλλα στα 10

 

ειναι κ θεμα ποιοτητας κατασκευης ομως, οπως κ μονος σου λες δεν εχει καλη ποιοτητα κατασκευης και παιζει να εισαι 1/10 που το αναγνωρίζει και το παραδεχεται

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

είμαι εντός εγγύησης και της υποχρεωτικής διετή.

Εντάξει δεν ζω σε συννεφάκι το πήρα για το λόγο 1ον ότι ήταν το πιο οικονομικό της κατηγορίας με τα περισσότερα έξτρα και δεύτερον ότι όλοι οι μάστορες μου λέγανε μηχανικά ότι τα hyundai δεν παθαίνουν τίποτα και επειδή με ένα corsa πετρέλαιο είχα ματώσει να το πληρώνω κοίταξα πρώτα να πάρω κάτι αξιόπιστο.

Αλλά από την αρχή φαίνεται ο ότι στο αυτοκίνητο έχουν γίνει εκπτώσεις στη ποιότητα. Και λογικό είναι γιατί στη βασική έκδοση όταν το πήρα είχε 1.900 ευρώ διαφορά από την αντίστοιχη του yaris. Και στην αντίστοιχη δικιά μου ήθελα κοντά 2 χιλιάρικα πάνω (1.0 Τ , οθόνες, μπρος πίσω ηλεκτρικά παράθυρα κλπ).

Πάντως αν εξαιρέσω τα πλαστικά του που από την αρχή φάνηκε ότι θα υπάρχουν θέματα το αυτοκίνητο έχει πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά και φορτωμένο 5 άτομα + πράγματα και σαν χώρους πολύ καλό. Ας δούμε όμως τι θα γίνει και στο μέλλον γιατί γνώρισα και άνθρωπο που άλλαξε μηχανή στις 7.000 χλμ.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, etzi είπε

είμαι εντός εγγύησης και της υποχρεωτικής διετή.

Εντάξει δεν ζω σε συννεφάκι το πήρα για το λόγο 1ον ότι ήταν το πιο οικονομικό της κατηγορίας με τα περισσότερα έξτρα και δεύτερον ότι όλοι οι μάστορες μου λέγανε μηχανικά ότι τα hyundai δεν παθαίνουν τίποτα και επειδή με ένα corsa πετρέλαιο είχα ματώσει να το πληρώνω κοίταξα πρώτα να πάρω κάτι αξιόπιστο.

Αλλά από την αρχή φαίνεται ο ότι στο αυτοκίνητο έχουν γίνει εκπτώσεις στη ποιότητα. Και λογικό είναι γιατί στη βασική έκδοση όταν το πήρα είχε 1.900 ευρώ διαφορά από την αντίστοιχη του yaris. Και στην αντίστοιχη δικιά μου ήθελα κοντά 2 χιλιάρικα πάνω (1.0 Τ , οθόνες, μπρος πίσω ηλεκτρικά παράθυρα κλπ).

Πάντως αν εξαιρέσω τα πλαστικά του που από την αρχή φάνηκε ότι θα υπάρχουν θέματα το αυτοκίνητο έχει πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά και φορτωμένο 5 άτομα + πράγματα και σαν χώρους πολύ καλό. Ας δούμε όμως τι θα γίνει και στο μέλλον γιατί γνώρισα και άνθρωπο που άλλαξε μηχανή στις 7.000 χλμ.

πηγαινε να στους φτιαξουν τους τριγμους τοτε

ειναι προφανεις οι εκπτωσεις στην ποιοτητα, κ το ακριβοτερο γιαρις σκεψου πασχει απο ποιοτητα σε σχεση πχ με αντιστοιχα γερμανικά...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, telis είπε

Πάρτε BMW

 

https://www.drive.gr/news/kosmos/thermainomena-kathismata-gia-18-dolaria-mina-apo-tin-bmw

 

Δεν ντρεπόμαστε λέω εγώ

Δεν το βρισκω τοσο κατακριτεο εγω ολο αυτο και η Audi κανει το ιδιο εδω και καιρο...

Οπως λεει μεσα στο αρθρο μπορεις κ να κανεις την αγορα εφορου ζωης αν θεωρεις οτι σε συμφερει και σου δινει την δυνατοτητα να το δοκιμασεις απο το να πληρωσεις κατι κ μετα να πεις οτι τελικα ηταν αχρηστο.

Χωρια που στην Ελλαδα με αυτον τον τροπο γλιτωνεις τους φορους των τελων ταξινομησης που προκυπτουν με τον εξτρα εξοπλισμο στην παραγγελια!! 😎

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, ritualistic είπε

Οπως λεει μεσα στο αρθρο μπορεις κ να κανεις την αγορα εφορου ζωης αν θεωρεις οτι σε συμφερει και σου δινει την δυνατοτητα να το δοκιμασεις απο το να πληρωσεις κατι κ μετα να πεις οτι τελικα ηταν αχρηστο.

Χωρια που στην Ελλαδα με αυτον τον τροπο γλιτωνεις τους φορους των τελων ταξινομησης που προκυπτουν με τον εξτρα εξοπλισμο στην παραγγελια!! 😎

Θα συμφωνησω και εγω...

Θετικο το βρισκω, γιατι οτι κλειδωνει επισημα ξεκλειδωνει και επισημα και πλαγίως αργα ή γρηγορα... :P 

 

Και η Merc το κανει (πχ με το NAVI και το carplay-υπαρχει εγκατεστημενο πληρωνεις την συνδρομη/ενεργοποιηση μεσα απο την εφαρμογή της και σε 5 λεπτα δουλευει για πάντα).

Σαφως και γλυτωνεις επισης €€ μεσω λιγότερων ΤΤ!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 11/7/2022 στις 11:36 ΠΜ, tsofras είπε

Τα CVT μουγκρίζουν σαν να μην υπάρχει αύριο

Σαν κάτοχος ενός Toyota Corolla hybrid θα σου πω ναι ότι μουγκρίζουν. Το κάνουν όμως μόνο αν θελήσεις δύναμη απότομα. Το σύνηθες εύρος στροφών είναι κοντά στις 1800. Ακόμα και σε ανηφορικές διαδρομές, επικουρεί ο ηλεκτροκινητήρας και δεν ανεβάζει τόσο πολύ στροφές η ΜΕΚ. Τώρα από την άλλη αν μου πεις ότι θες να το οδηγείς μόνιμα στο Sport profile τότε αλλάζουν τα πράγματα. Απ΄ό την άλλη είναι άσπαστο και δεν φοβάσαι μην σε αφήσει. Εγώ πάντως να ξέρεις ευλογώ τα γένια με την επιλογή που έκανα :P

Επίσης στο καινούριο F/L η ιπποδύναμη ανεβαίνει στους 140 ίππους με αλλαγές στον ηλεκτροκινητήρα και τις μπαταρίες

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, denexo είπε

Σαν κάτοχος ενός Toyota Corolla hybrid θα σου πω ναι ότι μουγκρίζουν. Το κάνουν όμως μόνο αν θελήσεις δύναμη απότομα. Το σύνηθες εύρος στροφών είναι κοντά στις 1800. Ακόμα και σε ανηφορικές διαδρομές, επικουρεί ο ηλεκτροκινητήρας και δεν ανεβάζει τόσο πολύ στροφές η ΜΕΚ. Τώρα από την άλλη αν μου πεις ότι θες να το οδηγείς μόνιμα στο Sport profile τότε αλλάζουν τα πράγματα. Απ΄ό την άλλη είναι άσπαστο και δεν φοβάσαι μην σε αφήσει. Εγώ πάντως να ξέρεις ευλογώ τα γένια με την επιλογή που έκανα :P

Επίσης στο καινούριο F/L η ιπποδύναμη ανεβαίνει στους 140 ίππους με αλλαγές στον ηλεκτροκινητήρα και τις μπαταρίες

Ναι δεν αντιλέγω για την αξιοπιστία, επειδή όμως ξέρω τον δικό μου τρόπο οδήγησης θα ήμουν συνέχεια στο βογγητο 😂

Έχω ξαναπεί ότι δεν με βόλεψε από πλευράς χώρων η Corolla, αν μεγαλώσει κάποια στιγμή μπορεί να την σκεφτώ γιατί είναι ωραίο αμάξι

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχώ το sedan οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα χώρων - ούτε για τους πίσω επιβάτες ούτε στο πορτ μπαγκάζ. Σου θυμίζω και την πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων :P

Επίσης σου παραθέτω και mod για τα break lights για να σου θυμίζει λίγο  Leon ;) 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Grim Ripper είπε

Μπα 40k δεν δίνω για αμάξι, περιμένω να δω το νέο kia xceed

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 13/7/2022 στις 10:04 ΜΜ, denexo είπε

Εχώ το sedan οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα χώρων - ούτε για τους πίσω επιβάτες ούτε στο πορτ μπαγκάζ. Σου θυμίζω και την πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων :P

Επίσης σου παραθέτω και mod για τα break lights για να σου θυμίζει λίγο  Leon ;) 

 

Το ΗΒ πάντως έχει θέμα με τους χώρους στο εσωτερικό, εμένα δε με ενδιαφέρει γιατί δεν έχω παιδια, σκυλιά, καροτσάκια κλπ αλλά οικογενειακό αυτοκίνητο δύσκολα το λες. Ενώ σε διαστάσεις δεν είναι μικρό, σε χώρους είναι ένα τσικ πάνω απο Γιάρις. Επίσης μερικές φορές νιώθω οτι το έχουν σχεδιάσει για οδηγούς φυλών της Σαχάρας που είναι όλοι 1.50. Είμαι 187 και οριακά έχω βρει βολική θεση οδήγησης, εκτος αν κάποιος οδηγεί όρθιος με το τιμόνι στο ύψος της κοιλιάς του :P 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ για τους εσωτερικούς χώρους του HB. Από την άλλη βέβαια, και το Honda Civic που είχα πάει να δω, μου φάνηκε ακόμα πιο κλειστοφοβικό και για τους μπροστά και για τους πίσω. Και με μικρότερο πορτ μπαγκάζ στην έκδοση με τα 182 άλογα λόγω της εξάτμισης στο κέντρο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...