Προς το περιεχόμενο

Περί αυτοκίνησης


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 ώρες πριν, Burgos είπε

 Δεν παίζει αυτόματο παρκάρισμα πια κι ας το γράφουν στα πακέτα. Τουλάχιστον στη Mercedes αλλά φαντάζομαι ισχύει γενικά.

Μπα δουλευει κανονικά, απλα ειναι εξτρα...

Γινεται και retrofit στο δικο μου αλλα θελει δουλιτσα - ισως το κανω οταν ληξει η εγγυηση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στη Mercedes μου είπαν πως είναι απενεργοποιήμενο. Απ'ότι διάβασα είναι νέοι κανονισμοί της ΕΕ που το απαγορεύουν. Σε μοντέλα του 20 υπάρχει κανονικά αλλά στα μεταγενέστερα όχι κι ας το έχεις βάλει σαν έξτρα.

Ξέχασα να το δοκιμάσω προχθες στη Γερμανία με το νοικιάρικο για να τσεκάρω αν μόνο η Merc το έβγαλε ή είναι γενικό το φαινόμενο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, Burgos είπε

Στη Mercedes μου είπαν πως είναι απενεργοποιήμενο. Απ'ότι διάβασα είναι νέοι κανονισμοί της ΕΕ που το απαγορεύουν. Σε μοντέλα του 20 υπάρχει κανονικά αλλά στα μεταγενέστερα όχι κι ας το έχεις βάλει σαν έξτρα.

Ξέχασα να το δοκιμάσω προχθες στη Γερμανία με το νοικιάρικο για να τσεκάρω αν μόνο η Merc το έβγαλε ή είναι γενικό το φαινόμενο

Πολυ περιεργο... δε το εχω ξανακουσει... καλα γενικότερα πιο πολυ wow effect ειναι παρα πρακτικο..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, paylidis είπε

Πολυ περιεργο... δε το εχω ξανακουσει... καλα γενικότερα πιο πολυ wow effect ειναι παρα πρακτικο..

Πιο πολύ το ήθελα για να μου δείχνει αν χωράω σε θέσεις που με το μάτι φαίνεται ότι μπαίνεις οριακά χωρίς να το προσπαθώ.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Burgos είπε

Πιο πολύ το ήθελα για να μου δείχνει αν χωράω σε θέσεις που με το μάτι φαίνεται ότι μπαίνεις οριακά χωρίς να το προσπαθώ.

Αυτο ναι αξιζει... και συγγενης μου που το εχει απο το 15-16 για αυτο το χρησιμοποιει...

Ουσιαστικα πιο χρησιμοι ειναι οι εμπρος πισω αισθητηρες παρα το "αυτοματο" 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Burgos είπε

 Δεν παίζει αυτόματο παρκάρισμα πια κι ας το γράφουν στα πακέτα. Τουλάχιστον στη Mercedes αλλά φαντάζομαι ισχύει γενικά.

 

Μπα, 50 λέει η Merc για το δικό μου αλλά ίσως βγάζει 25 με προσεκτική οδήγηση. Τις προάλλες το φόρτισα στα ΙΚΕΑ στην Θέρμη και μου έδινε 48χλμ και όταν έφτασα στα δικαστήρια έγραφε ότι έχει 8χλμ ακόμα. Για τι απόσταση μιλάμε; 12; 15χλμ; Σίγουρα όχι παραπάνω.

Η καλύτερη δοκιμή είναι μια διαδρομή με αναχώρηση και άφιξη το ίδιο σημείο.

Δοκίμασε το αν μπορείς από φορτισμένο, ιδανικά αν σου δίνει 50χλμ συνολική διαδρομή κοντά σε αυτά (20π ήγαινε και 20 έλα).

Ήλπιζα ότι θα είχαν μικρή απόκλιση σε αυτές τις μετρήσεις. Πολύ βολεύει όταν κάνεις λιγότερα από 100χλμ τη μέρα τα μισά να βγαίνουν με ρεύμα... Αν ήταν μικρή η επιβάρυνση στο απλό θερμικό νομίζω ότι θα ήταν μια καλή μεταβατική λύση προς τα ηλεκτρικά.

 

Υ.Γ. Ότι δοκιμές κατανάλωσης κάνω γίνονται από το σπίτι στο σημείο που παρκάρω για τη δουλειά, κατεβαίνω εθνική οδό, και επιστροφή στο σπίτι, ανεβαίνω την εθνική οδό. Το punto κατεβαίνει με 2-2,5λ/100χλμ (δεν μπορεί να μετρήσει λιγότερο από 2), ανεβαίνει με 5,5-6λ/100χλμ και συνολικά τα 45χλμ με μέση 4-4,5λ/100χλμ. Αντίστοιχα το πασατ 3,5-4 κατέβα και 7,5-8 ανέβα συνολικά 6-6,5λ/100χλμ. Έχω και δοκιμές εκτός, πάλι εκκίνηση σπίτι επιστροφή σπίτι από τον ίδιο δρόμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, paylidis είπε

Αυτο ναι αξιζει... και συγγενης μου που το εχει απο το 15-16 για αυτο το χρησιμοποιει...

Ουσιαστικα πιο χρησιμοι ειναι οι εμπρος πισω αισθητηρες παρα το "αυτοματο" 

Ε ναι. Δεν ξέρω αν θα εμπιστευόμουν να παρκάρει μόνο του σε θέση που χωράει οριακά. Κυρίως γιατί πιστεύω πως θα κάνει 2-3 λεπτά παραπάνω απ'ότι εγώ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, paylidis είπε

Αυτο ναι αξιζει... και συγγενης μου που το εχει απο το 15-16 για αυτο το χρησιμοποιει...

Ουσιαστικα πιο χρησιμοι ειναι οι εμπρος πισω αισθητηρες παρα το "αυτοματο" 

Όταν δοκίμασα τους μπρος πίσω αισθητήρες στο volvo ενθουσιάστηκα... Βέβαια αν δεν τους είχε δεν πάρκαρες ούτε με αίτηση, ειδικά αν έχεις 3-4 αυτοκίνητα διαφορετικού όγκου που οδηγάς σχετικά συχνά... 

Θέλω να το βάλω και στο ψάτ αλλά βαριέμαι την δουλειά... και ήδη με περιμένει το ύφασμα της οροφής να το αλλάξω...

 

 

Υ.Γ. Έχει τύχει από το mx5 να πάρω καπάκι το xc40 για σχετικά μεγάλη διαδρομή και ήθελα χρόνο να συνηθίσω...

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, filarhos είπε

Η καλύτερη δοκιμή είναι μια διαδρομή με αναχώρηση και άφιξη το ίδιο σημείο.

Δοκίμασε το αν μπορείς από φορτισμένο, ιδανικά αν σου δίνει 50χλμ συνολική διαδρομή κοντά σε αυτά (20π ήγαινε και 20 έλα).

Ήλπιζα ότι θα είχαν μικρή απόκλιση σε αυτές τις μετρήσεις. Πολύ βολεύει όταν κάνεις λιγότερα από 100χλμ τη μέρα τα μισά να βγαίνουν με ρεύμα... Αν ήταν μικρή η επιβάρυνση στο απλό θερμικό νομίζω ότι θα ήταν μια καλή μεταβατική λύση προς τα ηλεκτρικά.

 

Υ.Γ. Ότι δοκιμές κατανάλωσης κάνω γίνονται από το σπίτι στο σημείο που παρκάρω για τη δουλειά, κατεβαίνω εθνική οδό, και επιστροφή στο σπίτι, ανεβαίνω την εθνική οδό. Το punto κατεβαίνει με 2-2,5λ/100χλμ (δεν μπορεί να μετρήσει λιγότερο από 2), ανεβαίνει με 5,5-6λ/100χλμ και συνολικά τα 45χλμ με μέση 4-4,5λ/100χλμ. Αντίστοιχα το πασατ 3,5-4 κατέβα και 7,5-8 ανέβα συνολικά 6-6,5λ/100χλμ. Έχω και δοκιμές εκτός, πάλι εκκίνηση σπίτι επιστροφή σπίτι από τον ίδιο δρόμο.

Θεωρητικά βγάζει και 50 αλλά το πρόβλημα είναι ο τρόπος που οδηγείς. Σε μια πόλη σαν τα Τρίκαλα πχ που είναι flat, αν οδηγείς πολύ προσεκτικά και χωρίς απότομες κινήσεις ίσως πλησιάσει τα 50. Αλλά στην Αθήνα που ξεκινάς απότομα στο φανάρι και κινείσαι με 60-70πχ, δεν μπορεί να φτάσει. Βέβαια το δικό μου είναι 2100 κιλά και ο ηλεκτροκινητήρας βγάζει 120 άλογα. Ζορίζεται να το κινήσει και καταναλώνει πολύ ενέργεια όταν τον πιέσεις

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, paylidis είπε

Αυτο ναι αξιζει... και συγγενης μου που το εχει απο το 15-16 για αυτο το χρησιμοποιει...

Ουσιαστικα πιο χρησιμοι ειναι οι εμπρος πισω αισθητηρες παρα το "αυτοματο" 

+1 το εχω στη cla να το εχω χρησιμοποιήσει 5 φορες για τη φάση, αλλά οι περιμετρικοί αισθητήρες μετράνε πολύ!

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με τα λάδια τι κάνετε; Εγώ αν ο δείκτης είναι από τη μέση και πάνω συνήθως το αφήνω όπως είναι, αλλά κάπου διάβασα ότι αν είναι κάτω από το max να συμπληρώνεις και δεν ξέρω αν ισχύει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, zio10 είπε

Με τα λάδια τι κάνετε; Εγώ αν ο δείκτης είναι από τη μέση και πάνω συνήθως το αφήνω όπως είναι, αλλά κάπου διάβασα ότι αν είναι κάτω από το max να συμπληρώνεις και δεν ξέρω αν ισχύει.

VW ειχε; 🤣🤣🤣

Από τη στιγμή που είναι ανάμεσα στο max και στο min δεν υπάρχει λόγος να προσθέσεις. Εκεί είναι το σωστό εύρος λειτουργίας. 

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΔΕΝ χρειαζεται τα λαδια να ειναι στο μαξ, οπως ειπωθηκε αναμεσα στο Min k max εισαι οκ. Απο εμενα για τα λαδια μονο μια συμβουλη, αλλαζε τα νωρίς - χρονο ή 8000 χλμ, ειναι πολυ μικρο το κοστος για κατι τοσο ζωτικης σημασίας...

  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 17/6/2022 στις 12:37 ΠΜ, Burgos είπε

 Δεν παίζει αυτόματο παρκάρισμα πια κι ας το γράφουν στα πακέτα. Τουλάχιστον στη Mercedes αλλά φαντάζομαι ισχύει γενικά.

 

Μπα, 50 λέει η Merc για το δικό μου αλλά ίσως βγάζει 25 με προσεκτική οδήγηση. Τις προάλλες το φόρτισα στα ΙΚΕΑ στην Θέρμη και μου έδινε 48χλμ και όταν έφτασα στα δικαστήρια έγραφε ότι έχει 8χλμ ακόμα. Για τι απόσταση μιλάμε; 12; 15χλμ; Σίγουρα όχι παραπάνω.

Μπέμπα X3 30e μου βγαζει 45 + παντως, με 100 km/h ομως και υπια οδηγηση. Στην επαρχιακη πολη που μενω με βολευει, βγαζω αρκετες διαδρομες με το ρευμα μονο (εξωχικο στο βουνο στα περιπου 25κμ, κοντινες εξορμήσεις). Και σαν γκάζι είναι αρκετά απολαυστικό, όποτε και γι'αυτο μόνο ίσως αξίζει!  

Στις 17/6/2022 στις 9:53 ΠΜ, Burgos είπε

Θεωρητικά βγάζει και 50 αλλά το πρόβλημα είναι ο τρόπος που οδηγείς. Σε μια πόλη σαν τα Τρίκαλα πχ που είναι flat, αν οδηγείς πολύ προσεκτικά και χωρίς απότομες κινήσεις ίσως πλησιάσει τα 50. Αλλά στην Αθήνα που ξεκινάς απότομα στο φανάρι και κινείσαι με 60-70πχ, δεν μπορεί να φτάσει. Βέβαια το δικό μου είναι 2100 κιλά και ο ηλεκτροκινητήρας βγάζει 120 άλογα. Ζορίζεται να το κινήσει και καταναλώνει πολύ ενέργεια όταν τον πιέσεις

Μιας που ανέφερες Τρίκαλα, μου έβγαλε Τρίκαλα Καλαμπάκα και πίσω (αλλά με 1% υπόλοιπο), και όπως ανέφερα χαλαρή οδήγηση. 

On other news, ζάντες θέλω να αλλάξω, έχω τις στοκ 18ρες και δεν μου κάνουνε πολύ Κούκου. Αλλα το σκεφτομαι για 20αρες, θαρρω θα θυσιασω ανεση, οποτε σε 19ρες προσανατολιζομαι.

Επεξ/σία από Papakaliati
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, Papakaliati είπε

Μπέμπα X3 30e μου βγαζει 45 + παντως, με 100 km/h ομως και υπια οδηγηση. Στην επαρχιακη πολη που μενω με βολευει, βγαζω αρκετες διαδρομες με το ρευμα μονο (εξωχικο στο βουνο στα περιπου 25κμ, κοντινες εξορμήσεις). Και σαν γκάζι είναι αρκετά απολαυστικό, όποτε και γι'αυτο μόνο ίσως αξίζει!  

Μιας που ανέφερες Τρίκαλα, μου έβγαλε Τρίκαλα Καλαμπάκα και πίσω (αλλά με 1% υπόλοιπο), και όπως ανέφερα χαλαρή οδήγηση. 

On other news, ζάντες θέλω να αλλάξω, έχω τις στοκ 18ρες και δεν μου κάνουνε πολύ Κούκου. Αλλα το σκεφτομαι για 20αρες, θαρρω θα θυσιασω ανεση, οποτε σε 19ρες προσανατολιζομαι.

Ίσως έχει πιο δυνατό ηλεκτροκινητήρα από την GLC και δεν ζορίζεται τόσο. Στο εξοχικό στο βουνό που btw είναι 25χλμ και μένα, δεν φτάνει ούτε στα μισά. Γεμάτη μπαταρία στην άνοδο βγάζει περίπου 9χλμ. Σε επαρχιακό δρόμο το δοκίμασα χθες χαλαρά και έβγαλε περίπου 30χλμ. Και ένα νοικιάρικο Cayenne που είχα στις διακοπές πέρσι γύρω στα 20 έβγαζε αλλά οκ δεν οδηγούσα καθόλου προσεκτικά.

Για τις ζάντες πάντως που λες, με τις 20αρες που φοράω μια χαρά άνετο είναι το αμάξι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...