Προς το περιεχόμενο

Περί αυτοκίνησης


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, paylidis είπε

E σιγά να ανέβεις 0.1-0.2 κιλά. Στη βενζίνη υπολογιζε 0.3-0.4 λίτρα για μια ίντσα…

Δεν έχω ευκαιρήσει ακόμα να βάλω 19 στο Audi και να βάλω τις 17 στο καμικ που φοράει 16αρα… είναι στο προγραμμα κ για εμένα…

Οχι παντα. μια μεγαλυτερη ζαντα μπορει να ειναι και ελαφρυτερη λογω κραματος και σχεδιου.

Επεξ/σία από NTC Labs
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, terry308 είπε

Καλησπέρα , 

Η αλλαγή μεγέθους ζάντας από 15" σε 16" τι διαφορές θα επιφέρει ; 

Σε άνεση οδήγησης και κατανάλωσης ;

Εγώ απο 16 σε 18 είδα πολύ μικρή διαφορά στην κατανάλωση, καταλαβαίνω πιο καλά το δρόμο(ανωμαλίες/λακούβες) σε εθνική λίγο καλύτερο πάτημα, σπινιάρει αισθητά λιγότερο σε πάτημα από στάση και ανοίγματα σε βρεγμένο δρόμο.

ΥΓ. Από εμφάνιση άλλο αμάξι, πιο άγριο/επιθετικό και όμορφο.

Επεξ/σία από atrigane
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, NTC Labs είπε

Οχι παντα. μια μεγαλυτερη ζαντα μπορει να ειναι και ελαφρυτερη λογω κραματος και σχεδιου.

Ισχύει και αυτό αν κ δε μου έχει τύχει ποτέ ως τώρα :) 

παντως είναι κάτι που αξίζει 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με βάζετε σε σκέψεις για 17" εάν την δέχεται βέβαια το ibiza, το θέμα είναι ότι το όχημα θα κάνει τις 15-20 από τις 30 ημέρες του κάθε μήνα περί των 150χλμ, κυρίως στην Εγνατία οδό... από το καλοκαίρι και μετά Θεού θέλοντος 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, terry308 είπε

Με βάζετε σε σκέψεις για 17" εάν την δέχεται βέβαια το ibiza, το θέμα είναι ότι το όχημα θα κάνει τις 15-20 από τις 30 ημέρες του κάθε μήνα περί των 150χλμ, κυρίως στην Εγνατία οδό... από το καλοκαίρι και μετά Θεού θέλοντος 

Η 17 ίσως είναι overkill για το Ibiza…

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, paylidis είπε

Η 17 ίσως είναι overkill για το Ibiza…

Οπότε προχώρα στην αλλαγή του kamiq να σου πάρω τις 16αρες; 😎, βρήκα και ίδιες 15" με τις δικές μου (style edition)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, terry308 είπε

Με βάζετε σε σκέψεις για 17" εάν την δέχεται βέβαια το ibiza

16 νομίζω είναι καλά. 17αρα μπορεί να μπει αλλά το θέμα είναι αν θα βρίσκει σε θόλους στα σαμαράκια και στις στροφές.

26 λεπτά πριν, paylidis είπε

Η 17 ίσως είναι overkill για το Ibiza…

Αυτό.

Επίσης, είδα χτες ένα Α4 και ο τύπος είχε βάλει πάνω 20αρες (ίσως και 19αρες) και φαινόταν άσχημο. Πολύ μεγάλες ζάντες γι' αυτό το αμάξι. Κάθε αμάξι πρέπει να φοράει τέτοιες ζάντες ώστε να είναι σωστές οι αναλογίες για να δείχνει όμορφο

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Nabuko είπε

16 νομίζω είναι καλά. 17αρα μπορεί να μπει αλλά το θέμα είναι αν θα βρίσκει σε θόλους στα σαμαράκια και στις στροφές.

Αυτό.

Επίσης, είδα χτες ένα Α4 και ο τύπος είχε βάλει πάνω 20αρες (ίσως και 19αρες) και φαινόταν άσχημο. Πολύ μεγάλες ζάντες γι' αυτό το αμάξι. Κάθε αμάξι πρέπει να φοράει τέτοιες ζάντες ώστε να είναι σωστές οι αναλογίες για να δείχνει όμορφο

Όποτε έχω αλλάξει ζάντες σε αμαξι έχω ακολουθήσει πίστα τους παρακάτω 3+1 κανόνες :

α) γνήσιες 

β) να έβγαινε εργοστασιακά με αυτή τη ζάντα (offset κλπ)

γ) να βάλω το λαστιχο που έβγαινε εργοστασιακά σε συνδυασμό με αυτή τη ζάντα 

+1) στην περίπτωση των μεταχειρισμένων πολύ καλό έλεγχο και τυχόν ίσιωμα-επισκευή αν απαιτείται. 
 

Το να ταιριάξεις το καρέ και να βάλεις μια ζάντα 4 νούμερα μεγαλύτερη είναι το μόνο εύκολο, ωστόσο κατά 99% θα είναι λάθος, άσχημο και επισφαλές (βλ. Περίπτωση Α4). 
 

Εν μέρει αυτή τη μπούρδα την είχα κάνει στο Ε60 που από 17αρες είχα βρει ac schnitzer 20αρες κοψοχρονιά από Γερμανία. Μου κόστισαν μαζί με τα λάστιχα 1.5 χιλιάρικο, τις έβαλα πάνω, έχασε το Αμαξι το σωστό στρίψιμο του (πράγμα επικίνδυνο για 2200 εξακύλινδρο πισωκίνητο στα χέρια ενός 20 χρόνου), εντός διμήνου είχανε πουληθεί και ξαναμπήκαν οι 17αρες… Μετά από χρόνια που έγιναν σούπα τα μεταχειρισμένα 3-4ο χέρι από Γερμανία κλπ διάβασα σε φόρουμ ότι για να κάτσουν σωστα οι 20αρες ήθελε αλλαγή ένα σκασμό πράγματα (ζυγαριές κ αλλά 2-3)

2 ώρες πριν, terry308 είπε

Οπότε προχώρα στην αλλαγή του kamiq να σου πάρω τις 16αρες; 😎, βρήκα και ίδιες 15" με τις δικές μου (style edition)

Έλα Λευτέρη έτοιμες στις έχω κ με λαστιχαρα επάνω 😂

 

9CE39010-92EB-4F9A-81FF-7E272B5B42A7.jpeg

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, Grim Ripper είπε

ελεος ρε παιδια, εδω κυκλοφορουν με τα ατος και τα σταρλετ του 90 και μας πειραζει το Euro V? Δουλευομαστε; Τα Euro 1 λεωφορεια δε τα βλέπουν; Τα καρινα ταξι, δεν;

Κριμα και ήθελα να φερω ενα σμαρτ 451 απο γερμανια*... δεν αξιζει ετσι..

*για την ακριβεια ήθελα να φερω απο τα πρωτα αλλα ήταν euro 4, ειπα θα βρω ενα 5, ε τωρα παει κ αυτο...

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, paylidis είπε

ελεος ρε παιδια, εδω κυκλοφορουν με τα ατος και τα σταρλετ του 90 και μας πειραζει το Euro V? Δουλευομαστε; Τα Euro 1 λεωφορεια δε τα βλέπουν; Τα καρινα ταξι, δεν;

Κριμα και ήθελα να φερω ενα σμαρτ 451 απο γερμανια*... δεν αξιζει ετσι..

*για την ακριβεια ήθελα να φερω απο τα πρωτα αλλα ήταν euro 4, ειπα θα βρω ενα 5, ε τωρα παει κ αυτο...

Για να μην πούμε για τα dpf-off και decat..

Τα 451 πετρέλαιο δεν ήταν euro 5d ή δεν πρόλαβαν;

 

Υ.Γ. Εντωμεταξύ φέτος πρώτη φορά δεν πήγα για κάρτα καυσαερίων για τα οχήματα μου. Το ένα περνά κτέο σε 3-4 μήνες και το άλλο τέλος του έτους... Και δεν το βλέπω να πηγαίνω κιόλας... Δεν μου αρέσει εν μέσω covid που έπρεπε να το οδηγήσει άλλος... Μετά επιστροφή με ανοικτά παράθυρα μέσα στην παγωνιά και μετά απολύμανση, ταλαιπωρία προτιμώ το πρόστιμο... Όταν το συνδέσουν ηλεκτρονικά βλέπουμε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, filarhos είπε

Για να μην πούμε για τα dpf-off και decat..

πες τα ντε, με πηρε προχθες ενας γνωστος μηχανικός που ήθελε βοηθεια με μια διαγνωση... εκοβα το χερι μου οτι το αμαξι ήταν decat βασει "συμπτωματων" αλλα χωρις να το εχει ανοιξει ελεγε ρε συ εργοστασιο φαινεται... Ε, παιρνει τον ιδιοκτητη, του λεει α ναι ειχε χαλασει και πηγα εδωσα 80€ και αφαιρεσαμε τα σωθικα του (στο συγκεκριμενο αμαξι με 130-140 επαιρνε καινουργιο συμβατο). Τι ψαχνεις να βρεις...;

4 λεπτά πριν, filarhos είπε

Τα 451 πετρέλαιο δεν ήταν euro 5d ή δεν πρόλαβαν;

 

Υ.Γ. Εντωμεταξύ φέτος πρώτη φορά δεν πήγα για κάρτα καυσαερίων για τα οχήματα μου. Το ένα περνά κτέο σε 3-4 μήνες και το άλλο τέλος του έτους... Και δεν το βλέπω να πηγαίνω κιόλας... Δεν μου αρέσει εν μέσω covid που έπρεπε να το οδηγήσει άλλος... Μετά επιστροφή με ανοικτά παράθυρα μέσα στην παγωνιά και μετά απολύμανση, ταλαιπωρία προτιμώ το πρόστιμο... Όταν το συνδέσουν ηλεκτρονικά βλέπουμε...

Δε ξερω καν, βενζίνη ψαχνω... Τα πετρελαια ειναι για τους ταριφες, δε τα συμπαθω καθολου!

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, paylidis είπε

πες τα ντε, με πηρε προχθες ενας γνωστος μηχανικός που ήθελε βοηθεια με μια διαγνωση... εκοβα το χερι μου οτι το αμαξι ήταν decat βασει "συμπτωματων" αλλα χωρις να το εχει ανοιξει ελεγε ρε συ εργοστασιο φαινεται... Ε, παιρνει τον ιδιοκτητη, του λεει α ναι ειχε χαλασει και πηγα εδωσα 80€ και αφαιρεσαμε τα σωθικα του (στο συγκεκριμενο αμαξι με 130-140 επαιρνε καινουργιο συμβατο). Τι ψαχνεις να βρεις...;

Δε ξερω καν, βενζίνη ψαχνω... Τα πετρελαια ειναι για τους ταριφες, δε τα συμπαθω καθολου!

Ήδη ξέρω δύο γνωστούς που τους έχουν αφαιρέσει, ο ένας καταλύτη κι ο άλλος dpf (ταξί). Ο κουμπάρος πάντως αντιστέκεται...

Τους καταλαβαίνω, ειδικά μετά την αύξηση δύναμης και μείωση της κατανάλωσης αλλά είναι δηλητήριο...

Ο χαμός θα γίνει σε λίγα χρόνια με το gpf που ξεκίνησαν και τοποθετούν και στα βενζινοκίνητα...

Αν το κτεο δεν μετράει και σωματίδια καήκαμε.. Αλλά τι λέω εδώ περνάνε όλα...

 

Αν θυμάμαι καλά το πετρέλαιο ήταν πολύ καλό με μεγάλη αυτονομία... Και αφού είναι αυτόματο τι σε νοιάζει τι καίει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, filarhos είπε

Ήδη ξέρω δύο γνωστούς που τους έχουν αφαιρέσει, ο ένας καταλύτη κι ο άλλος dpf (ταξί). Ο κουμπάρος πάντως αντιστέκεται...

Τους καταλαβαίνω, ειδικά μετά την αύξηση δύναμης και μείωση της κατανάλωσης αλλά είναι δηλητήριο...

Ο χαμός θα γίνει σε λίγα χρόνια με το gpf που ξεκίνησαν και τοποθετούν και στα βενζινοκίνητα...

Αν το κτεο δεν μετράει και σωματίδια καήκαμε.. Αλλά τι λέω εδώ περνάνε όλα...

αστα να πανε, αν βγαλεις το dpf αντιο ζωη, μποχα ατελειωτη. Για το gpf δε ξερω τι θα ξημερώσει, τι να πω...

20 λεπτά πριν, filarhos είπε

Αν θυμάμαι καλά το πετρέλαιο ήταν πολύ καλό με μεγάλη αυτονομία... Και αφού είναι αυτόματο τι σε νοιάζει τι καίει;

δε τα θελω γιατι την ακουνε μπεκ αντλιες κλπ και κοστίζουν ΠΑΡΑ πολυ!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, paylidis είπε

αστα να πανε, αν βγαλεις το dpf αντιο ζωη, μποχα ατελειωτη. Για το gpf δε ξερω τι θα ξημερώσει, τι να πω...

δε τα θελω γιατι την ακουνε μπεκ αντλιες κλπ και κοστίζουν ΠΑΡΑ πολυ!

Τίποτα δεν ακουει εαν εισαι τυπικος και καθαρος. Εαν βαζεις στην καλυβα του μπαρμπαθωμα που γεμιζει δεξαμενη 1 φορα τον χρονο και η μιση ειναι νερο και καθαρισμα καμια δεκαετια ε τα θελει ο κωλος σου και βενζινη να εχεις :).  Τουλαχιστον οι Multijet ειναι ασπαστοι. Τωρα αν μου μιλας για γερμανικα ντιζελ που και να θελουμε να το κρυωψουμε (και οσο biased και να ειμαι λογω προτιμησης ισχυει) , απο common rail σε ντιζελ δεν το εχουν απλα, ειναι σκουπιδια απο την κατασκευη τους.

Οσο για αυτους που βγαζουν τα dpf και ειναι ΕΓΓΛΗΜΑΤΙΕΣ. Σιγα την διαφορα που ειδανε μετα. περισσοτερο placebo ειναι. Γλυτωσανε 0,2 l στα 100? πωπω κερδος..... δηλαδη 32 κιλα ροπη που εχω απο τις 1700 στροφες με το dpf θελω κατι παραπανω και χρειαζεται να το βγαλω?

Αντλια πηρα στο χερι σε βενζινη. 18 χρονια το hdi το σκυλι το πεζουλι δεν εχει κανει κιχ.

Επεξ/σία από NTC Labs
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...