billyg599 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Πιάσατε την συζήτηση για το LKA βλέπω κύριοι. Ήθελα να σας ρωτήσω και εγώ αλλά βλέπω να έχουμε ίδιες απόψεις. 2 μήνες τώρα με το i20 το πρώτο που κάνω είναι να το απενεργοποιώ όταν ξεκινώ. Φυσικά ενεργοποιείται μόλις δει διαγράμμιση δεξιά/αριστερά οπότε μέσα στην πόλη είμαι οκ. Στην περίπτωση μου οδηγώ για να πάω προς την πόλη σε δρόμο με στροφές. Έχουμε αρκετούς ποδηλάτες που τους βλέπεις ξαφνικά λόγω στροφών, και εσύ πρέπει να καβαλήσεις την διπλή έστω και λίγο (δεν προλαβαίνω φλας). Αυτό φυσικά με τραβάει το τιμόνι προς τα δεξιά. Το έβαλα να δίνει μόνο warning στην οθόνη αλλά κατα την γνώμη μου για προσεκτικό οδηγό δεν χρειάζεται. Το πρόβλημα για εμενα είναι ότι αυτό το σύστημα παρεμβαίνει στην οδήγηση μου ενώ έχω πλήρη έλεγχο της κατάστασης και των ενεργειών μου ακόμη και αν αυτές οι ενέργειες παραβαίνουν κάποιον κανόνα (π.χ. πατας διπλή, όχι φλας κτλ). Ισως στα δικά σας αυτοκίνητα είναι καλύτερο το σύστημα. Επεξ/σία 16 Νοεμβρίου 2021 από billyg599 2
godslayerxp Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 58 λεπτά πριν, billyg599 είπε Πιάσατε την συζήτηση για το LKA βλέπω κύριοι. Ήθελα να σας ρωτήσω και εγώ αλλά βλέπω να έχουμε ίδιες απόψεις. 2 μήνες τώρα με το i20 το πρώτο που κάνω είναι να το απενεργοποιώ όταν ξεκινώ. Φυσικά ενεργοποιείται μόλις δει διαγράμμιση δεξιά/αριστερά οπότε μέσα στην πόλη είμαι οκ. Στην περίπτωση μου οδηγώ για να πάω προς την πόλη σε δρόμο με στροφές. Έχουμε αρκετούς ποδηλάτες που τους βλέπεις ξαφνικά λόγω στροφών, και εσύ πρέπει να καβαλήσεις την διπλή έστω και λίγο (δεν προλαβαίνω φλας). Αυτό φυσικά με τραβάει το τιμόνι προς τα δεξιά. Το έβαλα να δίνει μόνο warning στην οθόνη αλλά κατα την γνώμη μου για προσεκτικό οδηγό δεν χρειάζεται. Το πρόβλημα για εμενα είναι ότι αυτό το σύστημα παρεμβαίνει στην οδήγηση μου ενώ έχω πλήρη έλεγχο της κατάστασης και των ενεργειών μου ακόμη και αν αυτές οι ενέργειες παραβαίνουν κάποιον κανόνα (π.χ. πατας διπλή, όχι φλας κτλ). Ισως στα δικά σας αυτοκίνητα είναι καλύτερο το σύστημα. Με βάση αυτό που περιγράφεις πιστεύω ότι μια χαρά δουλεύει και σε σένα. Εφόσον πατάς διπλή για παράδειγμα θα σε διορθώσει γιατί δεν ξέρει αν είσαι προσεκτικός και δεν ξέρει ότι θες να αποφύγεις κάτι. Προσωπικά πατούσα επίτηδες τις γραμμές για να δω αν θα με διορθώσει όταν πρωτοπήρα το αμάξι... αν είναι να μπαίνει στη διαδικασία να "κρίνει" πότε το κάνω επίτηδες και πότε όντως έχω χάσει τον έλεγχο τότε μπορεί όταν χρειαστεί να με προστατέψει να μην το κάνει. Πιστεύω καλύτερα να είναι αυστηρό και να σου τα ζαλίζει όταν δουλεύει παρά να μπει στη διαδικασία να "σκεφτεί". Εφόσον μπορείς να το κλείσεις εντελώς αν σε ενοχλεί είμαστε μια χαρά Επεξ/σία 16 Νοεμβρίου 2021 από godslayerxp 2
JailbrokenDiesel Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Στις 13/11/2021 στις 1:04 ΜΜ, and_64 είπε δυστυχώς δεν υπάρχει νομίζω αυτοκίνητο που να συνδυάζει πραγματικές δυνατότητες off road και να πηγαίνει ταυτόχρονα αξιοπρεπως και στην άσφαλτο τουλάχιστον οπως βγαίνει απο το εργοστάσιο! Forester. edit: ειδα μετα οτι στο γραψανε Επεξ/σία 16 Νοεμβρίου 2021 από JailbrokenDiesel 1
billyg599 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2021 4 ώρες πριν, godslayerxp είπε Με βάση αυτό που περιγράφεις πιστεύω ότι μια χαρά δουλεύει και σε σένα. Εφόσον πατάς διπλή για παράδειγμα θα σε διορθώσει γιατί δεν ξέρει αν είσαι προσεκτικός και δεν ξέρει ότι θες να αποφύγεις κάτι. Προσωπικά πατούσα επίτηδες τις γραμμές για να δω αν θα με διορθώσει όταν πρωτοπήρα το αμάξι... αν είναι να μπαίνει στη διαδικασία να "κρίνει" πότε το κάνω επίτηδες και πότε όντως έχω χάσει τον έλεγχο τότε μπορεί όταν χρειαστεί να με προστατέψει να μην το κάνει. Πιστεύω καλύτερα να είναι αυστηρό και να σου τα ζαλίζει όταν δουλεύει παρά να μπει στη διαδικασία να "σκεφτεί". Εφόσον μπορείς να το κλείσεις εντελώς αν σε ενοχλεί είμαστε μια χαρά Ναι έχεις δίκιο στο ότι είναι σχεδιασμένο να δουλεύει για το "worst case" και εσύ μετά είσαι υπεύθυνος να δράσεις. Για αυτό λέγεται και assist . Απλώς γενικά όταν παρεμβαίνει η αυτοματοποίηση στην οδήγηση ο οδηγός πρέπει να είναι απόλυτος γνώστης της συμπεριφοράς του μηχανήματος όταν αυτό αναλαμβάνει έλεγχο. Να μήν λές γιατί τώρα το κάνει αυτό; Εμένα π.χ. και με λίγο που πατούσα την λωρίδα (και δεν το καταλάβαινα) με αποσπούσε την προσοχή απο τον δρόμος στρίβοντας. Αυτό είναι και κλασικό πρόβλημα στην αυτοματοποίηση του χειρισμού των αεροσκαφών (προφανώς πιο πολύπλοκο) όπου εκεί έχουν συμβεί πολλά ατυχήματα λόγω του ότι οι πιλότοι δεν καταλάβαιναν τί έκανε ο αυτόματος πιλότος. Πρέπει να μάθουμε να οδηγούμε διαφορετικά σιγά σιγά 2
godslayerxp Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2021 8 λεπτά πριν, billyg599 είπε Ναι έχεις δίκιο στο ότι είναι σχεδιασμένο να δουλεύει για το "worst case" και εσύ μετά είσαι υπεύθυνος να δράσεις. Για αυτό λέγεται και assist . Απλώς γενικά όταν παρεμβαίνει η αυτοματοποίηση στην οδήγηση ο οδηγός πρέπει να είναι απόλυτος γνώστης της συμπεριφοράς του μηχανήματος όταν αυτό αναλαμβάνει έλεγχο. Να μήν λές γιατί τώρα το κάνει αυτό; Εμένα π.χ. και με λίγο που πατούσα την λωρίδα (και δεν το καταλάβαινα) με αποσπούσε την προσοχή απο τον δρόμος στρίβοντας. Αυτό είναι και κλασικό πρόβλημα στην αυτοματοποίηση του χειρισμού των αεροσκαφών (προφανώς πιο πολύπλοκο) όπου εκεί έχουν συμβεί πολλά ατυχήματα λόγω του ότι οι πιλότοι δεν καταλάβαιναν τί έκανε ο αυτόματος πιλότος. Πρέπει να μάθουμε να οδηγούμε διαφορετικά σιγά σιγά Έτσι είναι ευτυχώς ή δυστυχώς... εγώ επειδή έχω τη μανία να αποφεύγω λακούβες, μερικές φορές πατούσα γραμμή για να τις βάλω ανάμεσα στις ρόδες και το assist μου τραβούσε το τιμόνι. Ειδικά στην αρχή με νευρίαζε γιατί είχα ξεχάσει ότι είναι ενεργοποιημένο και με αιφνιδίαζε (και έπεφτε και το ανάλογο μπινελίκιον) 3
john1987 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2021 Για μένα το πιο άχρηστο και εν δυνάμει επικίνδυνο σύστημα ασφαλείας το lane assist. Στους δρόμους της Ελλάδας που έχουμε διπλα παρκαρίσματα, στενούς δρόμους με στροφές περιαστικά και λακκούβες είναι αδύνατο να είσαι στη λωρίδα σου. 4 1
filarhos Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 9 ώρες πριν, john1987 είπε Για μένα το πιο άχρηστο και εν δυνάμει επικίνδυνο σύστημα ασφαλείας το lane assist. Στους δρόμους της Ελλάδας που έχουμε διπλα παρκαρίσματα, στενούς δρόμους με στροφές περιαστικά και λακκούβες είναι αδύνατο να είσαι στη λωρίδα σου. Εγώ το θεωρώ πολύ χρήσιμο και ειδικά όπως λειτουργεί στο XC40 του πατέρα μου. Συμβαίνει για διάφορους λόγους να αποσπαστεί η προσοχή του οδηγού και να παρεκκλίνει της πορείας του το αυτοκίνητο, ε τότε το διορθώνει και σε "ξυπνά". Μου έχει συμβεί σε ταξίδι αφού με χτυπούσε για λίγη ώρα ο ήλιος να ζαλιστώ και χωρίς να το καταλάβω να μπω λεα. Ευτυχώς συνήλθα αμέσως και επανήλθα... Να σημειώσω ότι ούτε νύσταζα ούτε είχα κάτι άλλο, απλώς με ζάλισε ο ήλιος που ήταν απέναντι μου για λίγη ώρα. Τώρα αν είναι υπερευαίσθητο ή αν φταίνε οι Ελληνικοί δρόμοι... το πρώτο θα βελτιωθεί, το δεύτερο δεν νομίζω και είναι πρόβλημα μας... 1
gmts Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2021 Eγώ το έχω πάντα απενεργοποιημένο. Εντός πόλης δεν χρειάζεται και πιό εύκολα μπορεί να γίνει μικρο-ατύχημα. Μόνο σε εθνικές και μεγάλες λεωφόρους ίσως χρειάζεται. 3
ProponitisTouKanape Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2021 Πάντα απενεργοποιημένο. Ο,τι χειρότερο είναι να σου διορθώνει το τιμόνι το αυτοκίνητο κι είναι ένα σύστημα που δείχνει πως η τεχνολογία ίσως το έχει παρακάνει στα αυτοκίνητα. Να καταλάβω το Hill Assist που το χρησιμοποιώ κι εγώ ή το ACC που είναι όντως ξεκούραστο στο ταξίδι. Αλλά το lane assist με άνθρωπο πίσω απο το τιμόνι δεν έχει λόγο ύπαρξης. Καλύτερα να ήταν μια ηχητική προειδοποίηση, παρά διόρθωση. Ή δόνηση στο τιμόνι, έστω. 2 1
adi32 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2021 https://www.beev.online/ Ηλεκτρικο αυτοκινητακι με 9500€ πανε καλα ? Μονο με 2500-3000 θα παρει ο κοσμος κατι που πιανει 50χλμ
tasoskont Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2021 5 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε Πάντα απενεργοποιημένο. Ο,τι χειρότερο είναι να σου διορθώνει το τιμόνι το αυτοκίνητο κι είναι ένα σύστημα που δείχνει πως η τεχνολογία ίσως το έχει παρακάνει στα αυτοκίνητα. Να καταλάβω το Hill Assist που το χρησιμοποιώ κι εγώ ή το ACC που είναι όντως ξεκούραστο στο ταξίδι. Αλλά το lane assist με άνθρωπο πίσω απο το τιμόνι δεν έχει λόγο ύπαρξης. Καλύτερα να ήταν μια ηχητική προειδοποίηση, παρά διόρθωση. Ή δόνηση στο τιμόνι, έστω. Θα σε διορθώσει άμα έχεις τσακωθεί με το φλας ή αμα αφαιρεθείς αλλιώς μια χαρά φρόνιμο είναι😀 Στην τελική αν θες σωνει ντε και καλά να το κόψεις τέρμα δεξιά/αριστερά βάζεις λίγο παραπάνω δύναμη και πάει μια χαρά δεν είναι ότι δεν σε αφήνει..Τουλάχτιστον έτσι είναι σεταρισμένο στο Focus
oykas2001 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2021 1 ώρα πριν, adi32 είπε https://www.beev.online/ Ηλεκτρικο αυτοκινητακι με 9500€ πανε καλα ? Μονο με 2500-3000 θα παρει ο κοσμος κατι που πιανει 50χλμ Δεν πάμε καλά, εδώ το ami και θα πάει τόσο, δηλαδή πως περιμένουν να αγοράσει ο κόσμος ηλεκτρικά; Με πορδές;;;; Άσε που έχει πλάκα που υπολογίζουν 0,5€ τα 100 χλμ, λες και το ρεύμα είναι όσο ήταν πριν μισό χρόνο... 3
ProponitisTouKanape Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2021 14 ώρες πριν, tasoskont είπε Θα σε διορθώσει άμα έχεις τσακωθεί με το φλας ή αμα αφαιρεθείς αλλιώς μια χαρά φρόνιμο είναι😀 Στην τελική αν θες σωνει ντε και καλά να το κόψεις τέρμα δεξιά/αριστερά βάζεις λίγο παραπάνω δύναμη και πάει μια χαρά δεν είναι ότι δεν σε αφήνει..Τουλάχτιστον έτσι είναι σεταρισμένο στο Focus Θα σε διορθώσει κι αν κόψεις λίγο το τιμόνι και πατήσεις τη γραμμή για να αποφύγεις έναν ηλίθιο που πατάει τη λωρίδα σου. Ούτε είναι λογική βάλε λίγο παραπάνω δύναμη, δε πάμε κόντρα με το αμάξι ποιανού θα του περάσει... 1
korakios Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2021 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Σχετικά με κάθισμα , πριν χρόνια μου είχε δείξει στη δουλειά το κάθισμα οδηγού στο αμάξι και έβαλε απο πάνω απο το κάθισμα (δεν άλλαξε κάθισμα) , τύπου bucket . μου είπε οτι το κάθισμα που είχε δεν είχε πλευρική υποστήριξη και πήγε σε ταπετσιέρη (έκλεισε) και έδενε στο κάθισμα και μετά απο πάνω έμπαινε η επένδυση ότι έψαξα αφορούσε για αλλαγή καθίσματος (δεν ξέρω αν είναι ασφαλές) έχει κάποιος πετύχει κάτι αντίστοιχο ? Επεξ/σία 27 Νοεμβρίου 2021 από korakios
tsofras Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2021 58 λεπτά πριν, korakios είπε Σχετικά με κάθισμα , πριν χρόνια μου είχε δείξει στη δουλειά το κάθισμα οδηγού στο αμάξι και έβαλε απο πάνω απο το κάθισμα (δεν άλλαξε κάθισμα) , τύπου bucket . μου είπε οτι το κάθισμα που είχε δεν είχε πλευρική υποστήριξη και πήγε σε ταπετσιέρη (έκλεισε) και έδενε στο κάθισμα και μετά απο πάνω έμπαινε η επένδυση ότι έψαξα αφορούσε για αλλαγή καθίσματος (δεν ξέρω αν είναι ασφαλές) έχει κάποιος πετύχει κάτι αντίστοιχο ? Μπερδεύτηκα λίγο έτσι όπως το έγραψες 😅 Εννοείς να πας σε ταπετσερη και να σου κάνει το κάθισμα από απλό μπακετ? Έχεις αερόσακο στο κάθισμα? Αν ναι δεν θα πρότεινα τέτοια μοντα
Προτεινόμενες αναρτήσεις