Προς το περιεχόμενο

Περί αυτοκίνησης


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, telis είπε

Έχεις οδηγήσει Forester?

Πολυ λιγο σε ασφαλτο ενα 2λιτρο τουρμπο οχι την 1η φατσα,το facelift (?) Ναι σύμφωνοι, παει πολύ καλα και στα 2, το ατμοσφαιρικο εχει και αργά μόνο δεν ξερω αν εχει το ύψος για εκτος δρομου.

Αυτο που θυμάμαι πιο έντονα ήταν το lag, η ροπή που σε χτύπαγε εκει ~ στις 2800 και το ότι επινε τη βενζίνη τουλάχιστον το ίδιο γρήγορα με το q7 που είναι 4.2 και 2.5+ τονους αν αποφάσιζες να το πας γρήγορα 😂

Ωραίο σύνολο πάντως!

Επεξ/σία από and_64
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

8 λεπτά πριν, and_64 είπε

Πολυ λιγο σε ασφαλτο ενα 2λιτρο τουρμπο οχι την 1η φατσα,το facelift (?) Ναι σύμφωνοι, παει πολύ καλα και στα 2, το ατμοσφαιρικο εχει και αργά μόνο δεν ξερω αν εχει το ύψος για εκτος δρομου.

Αυτο που θυμάμαι πιο έντονα ήταν το lag, η ροπή που σε χτύπαγε εκει ~ στις 2800 και το ότι επινε τη βενζίνη τουλάχιστον το ίδιο γρήγορα με το q7 που είναι 4.2 και 2.5+ τονους αν αποφάσιζες να το πας γρήγορα 😂

Ωραίο σύνολο πάντως!

Ε ναι, νομίζω ότι είναι ο βασιλιάς. Εντός και εκτός είναι απίστευτο. Μια μικρή υποχώρηση κάνεις στο ύψος, αλλά πραγματικά πάει παντού εκτός.

Στο μεταξύ μας έχουν κάνει στην Ελλάδα με τους φόρους και τους μισθούς, τέτοια αυτοκίνητα να είναι απλησίαστα.

Μπανανία από τις λίγες, αι σιχτίρ συνεχίστηκα

  • Like 3
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, telis είπε

Ε ναι, νομίζω ότι είναι ο βασιλιάς. Εντός και εκτός είναι απίστευτο. Μια μικρή υποχώρηση κάνεις στο ύψος, αλλά πραγματικά πάει παντού εκτός.

Στο μεταξύ μας έχουν κάνει στην Ελλάδα με τους φόρους και τους μισθούς, τέτοια αυτοκίνητα να είναι απλησίαστα.

Μπανανία από τις λίγες, αι σιχτίρ συνεχίστηκα

Αυτο που με χαλάει έντονα ειναι τα εσωτερικα των Ιαπώνων ανεξαρτήτως εποχής, αν μάθεις σε Γερμανικά (και ενίοτε Ιταλικά) είναι λιγο plastic-fantastic και αχρωμα γενικα 

Επεξ/σία από and_64
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 13/11/2021 στις 12:04 ΜΜ, and_64 είπε

E μην ψάχνεις να το βρεις, δεν πρόκειται 😂 

Επειδή έχω την τύχη να εχω οδηγήσει διάφορα αυτοκίνητα και απο τις 2 κατηγορίες (rav, xtrail, tiguan, sportage, q7, pathfinder, διαφορα defender απο του 80κατι μεχρι 2014 μοντελα) δυστυχώς δεν υπάρχει νομίζω αυτοκίνητο που να συνδυάζει πραγματικές δυνατότητες off road και να πηγαίνει ταυτόχρονα αξιοπρεπως και στην άσφαλτο τουλάχιστον οπως βγαίνει απο το εργοστάσιο

Εξαίρεση ισως του G της Mercedes που δεν οδήγησα αλλα εγραψα χιλιομετρα σαν επιβατης και επαθα πλάκα αν και αυτο στην ασφαλτο εγερνε αρκετα αν πηγαινες λιγο πιο γρήγορα σε στροφες αλλα τουλάχιστον δεν πήγαινε εντελώς ευθεία οταν εστριβε το τιμονι 😝

G class ειναι προφανως αλλης κατηγοριας σε σχεση με τα υπολοιπα. Ειναι μια κατηγορια απο μονο του. Αλλα μην νομιζεις οτι κατι X5, Q7 κολλανε πουθενα. Προφανως εχουν το μειονεκτημα του μεγαλου wheelbase σε σχεση με ενα Jimny, αλλα στον δρομο θα ειναι 100 φορες πιο ανετα και ευχαριστα απο το Jimny. 

Το θέμα είναι τι εννοείς με πραγματικές δυνατότητες off road; Και γιατι θα πρεπει να απασχολει καποιον; Εχεις ομως μια εξασφαληση οτι με λιγο χιονι και μια λακουβα νερο μονο η ροδα σου θα ακουμπησει και τιποτα αλλο, ενω με ενα χαμηλο αμαξι δεν θα μπορουσες να προχωρησεις, γιατι θα βυθιζοσουνα.

Δεν θα μπορούσα να σκεφτώ να αφήσω την πρακτικότητα του SUV μου, και πραγματικά το σκέφτηκα πολύ να πάρω χαμηλό αμάξι. Λιμουζίνα απλά δεν έχουν χώρο, και station wagon, ε δεν μαρεσουνε πως να το κανουνε (και αρεσουν ακομη λιγοτερο στο εταιρο ημιση ;). Έχω πάντα στο πορτμπαγκάζ το μεγάλο παιδικό καρότσι και ένα μάτσο πράγματα, και έχω άπλετο χώρο. Οδηγική συμπεριφορά έχει σχεδόν ίδια με ένα σεντάν, μόνο η τιμή ανεβαίνει, και είμαι ευχαριστημένος να πληρώσω την διαφορά για τα πλεονεκτηματα που μου προσφέρει. 

Επεξ/σία από Papakaliati
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτοχος σεντάν που το γουστάρω πολύ, καμιά φορά ζηλεύω το ύψος στο χώρο αποσκευών των suv αλλά και το ότι θέλει πολύ παραπάνω από μια λακκούβα για να κόψει-αντίθετα με το σεντάν-και δεδομένων των ελληνικών δρόμων. Ειδικά στην επαρχία που "κάθε πέρσι και καλύτερα" θεωρώ τα suv το παρόν αλλά και το μέλλον. Εντάξει και γω ξενερώνω πχ με το Aygo X ή το Yaris Cross αλλά όπως και να το κάνουμε ένα υπερυψωμένο Yaris είναι πιο πρακτικό από ένα χαμηλό με τους δρόμους που(δεν)έχουμε. ΒΤW επειδή αναφέρθηκε πιο πάνω η X5 M δεν πιάνεται ούτε στην ευθεία ούτε σε ανοιχτές στροφές.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Papakaliati είπε

G class ειναι προφανως αλλης κατηγοριας σε σχεση με τα υπολοιπα. Ειναι μια κατηγορια απο μονο του. Αλλα μην νομιζεις οτι κατι X5, Q7 κολλανε πουθενα. Προφανως εχουν το μειονεκτημα του μεγαλου wheelbase σε σχεση με ενα Jimny, αλλα στον δρομο θα ειναι 100 φορες πιο ανετα και ευχαριστα απο το Jimny. 

Το θέμα είναι τι εννοείς με πραγματικές δυνατότητες off road; Και γιατι θα πρεπει να απασχολει καποιον; Εχεις ομως μια εξασφαληση οτι με λιγο χιονι και μια λακουβα νερο μονο η ροδα σου θα ακουμπησει και τιποτα αλλο, ενω με ενα χαμηλο αμαξι δεν θα μπορουσες να προχωρησεις, γιατι θα βυθιζοσουνα.

Δεν θα μπορούσα να σκεφτώ να αφήσω την πρακτικότητα του SUV μου, και πραγματικά το σκέφτηκα πολύ να πάρω χαμηλό αμάξι. Λιμουζίνα απλά δεν έχουν χώρο, και station wagon, ε δεν μαρεσουνε πως να το κανουνε (και αρεσουν ακομη λιγοτερο στο εταιρο ημιση ;). Έχω πάντα στο πορτμπαγκάζ το μεγάλο παιδικό καρότσι και ένα μάτσο πράγματα, και έχω άπλετο χώρο. Οδηγική συμπεριφορά έχει σχεδόν ίδια με ένα σεντάν, μόνο η τιμή ανεβαίνει, και είμαι ευχαριστημένος να πληρώσω την διαφορά για τα πλεονεκτηματα που μου προσφέρει. 

Προφανώς το g ειναι αλλού όπως είναι και αλλού απο τιμή!

Πραγματικες δυνατότητες εννοώ να έχεις κάποιο/α βοηθήματα (difflock/low range/επιλογές τεσπα!) και πραγματική 4κινηση (οχι haldex/ψευδοδιαφορικά μεσω esp κλπ). Το x5 δεν ξερω τι έχει απο αυτά (νομιζω τίποτα αλλα μπορεί να κάνω λαθος) το q7 τουλάχιστον η 1η γενιά που εχω εμπειρία εχει torsen, μονιμη 4κινηση. Για ύψος εφοσον τα περισσότερα αυτης της κατηγορίας εχουν αεραναρτήσεις συνήθως δεν υπάρχει και πρόβλημα αρκεί να είσαι ετοιμος για πιθανές βλάβες οσο περνάνε τα χρόνια.

Οσο για το χιονι και τη λάσπη το βάρος και τα ασφάλτινα λάστιχα είναι που θα σε περιορίσουν πρώτα παρα οτιδήποτε άλλο πιθανότατα!

Τωρα για οδική συμπεριφορά θα διαφωνήσω, ολα απο τα παραπάνω είχαν λίγο ή πολύ συμπεριφορά βάρκας αν πίεζες λίγο ακομα και με ολα στο sport σε οσα είχαν ρυθμίσεις. Θα πιέσει ο μέσος αγοραστής παραπάνω σε στροφές; Πιθανότατα όχι. Θα το βγάλει εκτός δρόμου με 19αρα και 20αρα ζάντα και θερινο λάστιχο; Ελπίζω πως οχι! Άρα είναι ολοι ευτυχισμένοι 😛 

Αυτό που λέω είναι οτι προσωπικά με χαλάει να κάθομαι ψηλά απλά για να κάθομαι χωρίς να κερδίζω πολύ παραπάνω σε χώρους σε σχέση με ενα station. 

Η x5m κλπ υψηλών επιδόσεων suv για μενα δεν έχουν κανενα νόημα. Παίρνω m5 αν θελω γκάζια οχι κατι που ζυγίζει 3 τόνους και προσπαθεί να πάει σαν m5. 

Προφανώς όμως οι περισσότεροι δεν συμφωνούν με μένα γιατι εχουμε γεμίσει suv 😂

Επεξ/σία από and_64
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, Thanos1921 είπε

Έχετε να προτείνετε κάποιο καλό πλυντήριο για αυτοκίνητο; 

Ιδανικά προς τα βόρεια; 

Εγω πηγα πρόσφατα για βιολογικό στο let's clean στον Άγιο Στεφανο. Έμεινα πολύ ευχαριστημένος κάνει και κερωμα και detailing και πλύσιμο χωρίς να στο ακουμπήσει.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ηξερα σε ποιο τοπικ ταιριαζε περισσοτερο οποτε ρωταω εδω, ισως το χρειαστουν και αλλοι στο μελλον:

Παρελαβε ο φαδερ το Q3 την Παρασκευη και εχει χασει λιγο την μπαλα με ολα τα ηλεκτρονικα κτλ. μιας και προερχεται απο Α4 του '05.. Για οσους ξερουν (@paylidis to the rescue ), υπαρχει καποιος τροπος να απενεργοποιηθει το lane assist? 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, shikabalas είπε

Δεν ηξερα σε ποιο τοπικ ταιριαζε περισσοτερο οποτε ρωταω εδω, ισως το χρειαστουν και αλλοι στο μελλον:

Παρελαβε ο φαδερ το Q3 την Παρασκευη και εχει χασει λιγο την μπαλα με ολα τα ηλεκτρονικα κτλ. μιας και προερχεται απο Α4 του '05.. Για οσους ξερουν (@paylidis to the rescue ), υπαρχει καποιος τροπος να απενεργοποιηθει το lane assist? 

Καλοταξιδο! Χρωμα/Specs?

 

To lane assist κλεινει με το κουμπακι που εχει επανω στην ακρη του φλας, πρεπει να το κλεινει καθε φορα στην αρχη της διαδρομης

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, paylidis είπε

Καλοταξιδο! Χρωμα/Specs?

 

To lane assist κλεινει με το κουμπακι που εχει επανω στην ακρη του φλας, πρεπει να το κλεινει καθε φορα στην αρχη της διαδρομης

E βέβαια εσείς είστε premium έχετε κουμπί :D

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, paylidis είπε

ΕΕΕΕμ στα ελεγα, το Q3 ειναι αυτο που χρειάζεσαι δε με ακουγες!

Και εγώ σου είπα δώσε μου 6000ε να το πάρω , αλλά εκεί τσίπης 🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χιλια ευχαριστω, δεν ειμαι Ελλαδα δυστυχως να το ψαξω λιγο το οχημα οποτε με σωζεις! 

Diesel 150hp σε γκρι μεταλλικο. Μας μαδησε λιγο η Audi καθως με τα εξτρα κτλ φτασαμε σχεδον 40κ αλλα ας ειναι, πεσαμε στην αναγκη να χρειαζεται καινουριο στο χειροτερο δυνατο σημειο απο αποψη τιμων οπως ολοι ξερετε. Ηταν και απο τα λιγα ετοιμοπαραδοτα σε ολη την Β. Ελλαδα οποτε τα δωσαμε γιατι ο πιστος στρατιωτης Α4 τα εχει φτυσει μετα απο 17 χρονια και 500 χιλ. χλμ. 😀

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, tsofras είπε

Και εγώ σου είπα δώσε μου 6000ε να το πάρω , αλλά εκεί τσίπης 🤣

Δε βγαινω μανα μου, βεβαια αν καναμε ενα gofundme θα σου εβγαινε η διαφορά απο τους απανταχού insomniacs, καθε ένας που εχει διαβασει το (-τα) θεμα (-τα) που εχουν ανοιξει να εβαζε απο 1 ευρω να τα βγηκανε!

2 λεπτά πριν, shikabalas είπε

Χιλια ευχαριστω, δεν ειμαι Ελλαδα δυστυχως να το ψαξω λιγο το οχημα οποτε με σωζεις! 

Diesel 150hp σε γκρι μεταλλικο. Μας μαδησε λιγο η Audi καθως με τα εξτρα κτλ φτασαμε σχεδον 40κ αλλα ας ειναι, πεσαμε στην αναγκη να χρειαζεται καινουριο στο χειροτερο δυνατο σημειο απο αποψη τιμων οπως ολοι ξερετε. Ηταν και απο τα λιγα ετοιμοπαραδοτα σε ολη την Β. Ελλαδα οποτε τα δωσαμε γιατι ο πιστος στρατιωτης Α4 τα εχει φτυσει μετα απο 17 χρονια και 500 χιλ. χλμ. 😀

πολυ καλη επιλογή! Quattro ή απλο βγηκε τοσο;

37 λεπτά πριν, shikabalas είπε

Diesel 150hp σε γκρι μεταλλικο.

Απαντάω μονος μου, δεν ειναι quattro τελικά, μολις θυμηθηκα οτι το quattro παει σε 200+ αλογα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...