Προς το περιεχόμενο

Περί αυτοκίνησης


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Περί δακτυλίου...απλά να πω εδώ μεταξύ μας ε?....

Ότι οδηγώ από το 1995 και ποτέ στη ζωή μου δεν έδωσα σημασία στην ύπαρξη δακτυλίου...Δε ξέρω καν την περιοχή που καλύπτει, δεν ασχολήθηκα ποτέ.

Και μεταξύ μας πάλι, φαντάζομαι δεν είμαι ο μόνος :D 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, paylidis είπε

Κι ομως.... ή δεν εχει αισθητηρα καν ή δε δουλεψε (δυσκολο για καινουργιο αμαξι).

 

Λογικα δεν ανέβασε θερμοκρασία και δεν ήταν και τόσο χαμηλή η στάθμη ώστε να ααψει

 

1 ώρα πριν, eMike είπε

Περί δακτυλίου...απλά να πω εδώ μεταξύ μας ε?....

Ότι οδηγώ από το 1995 και ποτέ στη ζωή μου δεν έδωσα σημασία στην ύπαρξη δακτυλίου...Δε ξέρω καν την περιοχή που καλύπτει, δεν ασχολήθηκα ποτέ.

Και μεταξύ μας πάλι, φαντάζομαι δεν είμαι ο μόνος :D 

Έτσι ήμουν και εγώ αλλά ακούω ότι γράφουν σε κάποια σημεία. Και τουλάχιστον τον πρώτο καιρό πιστεύω ότι θα το ελέγχουν. 

Επειδή θα κυκλοφορώ κέντρο φέτος θα παίρνω το χρεπι της πεθεράς τις μόνες μερες για σιγουρια

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, imr είπε

Λογικα δεν ανέβασε θερμοκρασία και δεν ήταν και τόσο χαμηλή η στάθμη ώστε να ααψει

 

κανονικα ο αισθητηρας δεν ειναι στο δοχειο διαστολής; εκει δεν ειχε καθόλου υγρα, συνολο ειχε περιπου 2 λιτρα το αμαξι...

πολυ περιεργα πραγματα για τοσο καινουργιο αυτοκινητο..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, paylidis είπε

κανονικα ο αισθητηρας δεν ειναι στο δοχειο διαστολής; εκει δεν ειχε καθόλου υγρα, συνολο ειχε περιπου 2 λιτρα το αμαξι...

πολυ περιεργα πραγματα για τοσο καινουργιο αυτοκινητο..

Μπα όχι, το δοχείο δεν παιρνει και τπτ. 

Και σε εμένα μόλις είχε βγάλει λαμπάκι ήταν άδειο και πήρε κάνα λίτρο μέχρι να φτάσει στο δοχειο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 ώρες πριν, imr είπε

Μπα όχι, το δοχείο δεν παιρνει και τπτ. 

Και σε εμένα μόλις είχε βγάλει λαμπάκι ήταν άδειο και πήρε κάνα λίτρο μέχρι να φτάσει στο δοχειο

στα vag μου ο αισθητηρας ειναι στο κατω μερος του δοχειου διαστολής, εξυπνο θα ελεγα και εγκαιρο... ποιος ξερει τι παιχτηκε με το C3... προσοχη πάντως στους κατόχους οχηματων του PSA με diesel σε κάθε περίπτωση, δε φανηκε να ειναι τυχαιο απο τη συμπεριφορα των τεχνικών που ήταν απολυτα φρικαρισμένοι (ισως το ηξεραν εξαρχης μαλιστα κ απλα περιμεναν το ανταλλακτικο)...

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αουτς

https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Giati-to-Volvo-XC40-einai-to-xeirotero-SUV_222048.asp?a=fb&fbclid=IwAR2ZGgU4F7fYkWlSHrycQ3KGL82_oV5_svrE7zUP9KHuY6iEyx7erCNNZPY

 

Νομιζω επιβεβαιωνομαι απο τον εν λόγω για τη γνωμη μου για το 40αρι..

(για να ειμαι δικαιος δε συμπαθω ουτε συμμεριζομαι γενικα το αυτοτριτη εδω και 10 + χρονια)

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, paylidis είπε

Αουτς

https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Giati-to-Volvo-XC40-einai-to-xeirotero-SUV_222048.asp?a=fb&fbclid=IwAR2ZGgU4F7fYkWlSHrycQ3KGL82_oV5_svrE7zUP9KHuY6iEyx7erCNNZPY

 

Νομιζω επιβεβαιωνομαι απο τον εν λόγω για τη γνωμη μου για το 40αρι..

(για να ειμαι δικαιος δε συμπαθω ουτε συμμεριζομαι γενικα το αυτοτριτη εδω και 10 + χρονια)

Βέβαια αν δεις τις συγκρίσεις δεν είναι και πολύ δίκαιες, αφού συγκρίνει όλα από <20χιλ€ μέχρι όσο πάει... Για παράδειγμα στο elk test πήραν το μεγαλύτερο και βαρύτερο από όλα, αλλά μετά πήραν το Τ3... Το ίδιο "άδικοι" είναι πολλά μοντέλα...

Γενικά οι συγκρίσεις είναι ότι να ναι... Δυστυχώς, αλλά δεν έχω καμία εμπιστοσύνη από το συγκεκριμένο περιοδικό από τότε που είχε βγάλει άχρηστο στο φρενάρισμα το bravo και στις φωτογραφίες έδειχνε άξομα από starlet με μπουζόνια...

 

Η αλήθεια είναι ότι στην κατηγορία τιμής του με παρόμοιο εξοπλισμό για το 2020, τώρα δεν ξέρω τι παίζει, είναι λίγο πιο ακριβό από c5, tiguan και λίγο πιο φτηνό από gla, X1.

Όταν έψαχνε ο πατέρας μου τα είχαμε δει όλα αυτά, τέλη του '19, και σου έβγαζε κάτι πιο ποιοτικό από όλα. Η τιμή ήταν μέσα στο budget, χώρους δεν χρειάζεται (το καλύτερο που είδαμε από χώρους ήταν το c5) του έκαναν και καλή τιμή...

 

Υ.Γ. Αστείοι ήταν στην BMW που είχαν φαγωθεί να μας πουλήσουν την Χ1 με το μπλε της Μ με 40+... Και ούτε αυτόματη δεν ήταν...

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, filarhos είπε

Βέβαια αν δεις τις συγκρίσεις δεν είναι και πολύ δίκαιες, αφού συγκρίνει όλα από <20χιλ€ μέχρι όσο πάει... Για παράδειγμα στο elk test πήραν το μεγαλύτερο και βαρύτερο από όλα, αλλά μετά πήραν το Τ3... Το ίδιο "άδικοι" είναι πολλά μοντέλα...

Γενικά οι συγκρίσεις είναι ότι να ναι... Δυστυχώς, αλλά δεν έχω καμία εμπιστοσύνη από το συγκεκριμένο περιοδικό από τότε που είχε βγάλει άχρηστο στο φρενάρισμα το bravo και στις φωτογραφίες έδειχνε άξομα από starlet με μπουζόνια...

 

Η αλήθεια είναι ότι στην κατηγορία τιμής του με παρόμοιο εξοπλισμό για το 2020, τώρα δεν ξέρω τι παίζει, είναι λίγο πιο ακριβό από c5, tiguan και λίγο πιο φτηνό από gla, X1.

Όταν έψαχνε ο πατέρας μου τα είχαμε δει όλα αυτά, τέλη του '19, και σου έβγαζε κάτι πιο ποιοτικό από όλα. Η τιμή ήταν μέσα στο budget, χώρους δεν χρειάζεται (το καλύτερο που είδαμε από χώρους ήταν το c5) του έκαναν και καλή τιμή...

 

Υ.Γ. Αστείοι ήταν στην BMW που είχαν φαγωθεί να μας πουλήσουν την Χ1 με το μπλε της Μ με 40+... Και ούτε αυτόματη δεν ήταν...

 

Γενικά σαν περιοδικο ειναι οντως λιγο οτι να ναι... Κ φυσικα ειναι εντονη η "αγαπη" τους για τα peugeot - καλυτερα σε όλα καθαυτους...

Απο εκει κ περα το XC40 όταν πηγα και το ειδα εγω ήταν ακριβότερο απο όλα όσα είδα (ακριβότερο και απο αντιστοιχα Χ1 GLA κλπ) και πραγματικα δεν βρηκα το λόγο...

Σα μαρκα παντως ειναι απο αυτές που εμπιστευομαι και εαν ήταν πχ στα ιδια με το Q πιθανώς να το προτιμουσα... αλλα δεν τα αξιζε με τιποτα όσα ζηταγε (πανω απο 37 για ιδιο εξοπλισμο με το audi)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, paylidis είπε

Γενικά σαν περιοδικο ειναι οντως λιγο οτι να ναι... Κ φυσικα ειναι εντονη η "αγαπη" τους για τα peugeot - καλυτερα σε όλα καθαυτους...

Απο εκει κ περα το XC40 όταν πηγα και το ειδα εγω ήταν ακριβότερο απο όλα όσα είδα (ακριβότερο και απο αντιστοιχα Χ1 GLA κλπ) και πραγματικα δεν βρηκα το λόγο...

Σα μαρκα παντως ειναι απο αυτές που εμπιστευομαι και εαν ήταν πχ στα ιδια με το Q πιθανώς να το προτιμουσα... αλλα δεν τα αξιζε με τιποτα όσα ζηταγε (πανω απο 37 για ιδιο εξοπλισμο με το audi)

Εγώ θυμάμαι για 35,5 (με έκπτωση βέβαια πήγε 32κάτι). Η ΜΒ ξεκινούσε από τα 32 αλλά έπαιρνε εύκολα +3 με λίγα έξτρα. Το tiguan (που αυτό θα διάλεγα ήταν vfm) ήταν στα 26 και το Q +3 (αλλά ήταν το παλιό και λίγο μετά άλλαξε). Το c5 είχε ίδια τιμή με το tiguan αλλά το μεγάλο με τα 180 αυτόματο ήταν στα 31 (επόμενη επιλογή αν και θα διάλεγα το μικρό 1.2, αν ήθελα τους μεγαλύτερους χώρους). Και η Χ1 σχεδόν 40 και ήταν το πιο παλιό εσωτερικό.

Στα μέσα του 2020 επειδή έψαχνε φίλος, που τελικά κατέληξε στο c5 180 αυτόματο, μου είπε ότι το XC40 ανέβασε τιμή και έχασε και λίγο εξοπλισμό... Ίσως αν ήταν στα +3 +4 να μην επιλέγαμε εκείνο. Πάντως στην αρχή γινόταν χαμός, τώρα τελευταία δεν βλέπω πολλά...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, filarhos είπε

Εγώ θυμάμαι για 35,5 (με έκπτωση βέβαια πήγε 32κάτι). Η ΜΒ ξεκινούσε από τα 32 αλλά έπαιρνε εύκολα +3 με λίγα έξτρα. Το tiguan (που αυτό θα διάλεγα ήταν vfm) ήταν στα 26 και το Q +3 (αλλά ήταν το παλιό και λίγο μετά άλλαξε). Το c5 είχε ίδια τιμή με το tiguan αλλά το μεγάλο με τα 180 αυτόματο ήταν στα 31 (επόμενη επιλογή αν και θα διάλεγα το μικρό 1.2, αν ήθελα τους μεγαλύτερους χώρους). Και η Χ1 σχεδόν 40 και ήταν το πιο παλιό εσωτερικό.

Στα μέσα του 2020 επειδή έψαχνε φίλος, που τελικά κατέληξε στο c5 180 αυτόματο, μου είπε ότι το XC40 ανέβασε τιμή και έχασε και λίγο εξοπλισμό... Ίσως αν ήταν στα +3 +4 να μην επιλέγαμε εκείνο. Πάντως στην αρχή γινόταν χαμός, τώρα τελευταία δεν βλέπω πολλά...

ετσι ακριβως, για πλακα φτάνει τα 40.... η προσφορά που ειχα παρει εγω ήταν 37κατι χωρις υπερβολες εξοπλισμού...

πλεον μονο σε λιζινγκ βλεπω καινουργια...

το δε Plug in του μου ειπε γειτονας οτι ξεπερναει τα 50K η χαμηλότερη εξοπλιστικά (το πηρε Leasing βεβαια)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρκετές μάρκες έχουνε χάσει το vfm που είχανε.

Παλαιότερα τουλάχιστον έλεγες τα Ιαπωνικά ήταν πιο φθηνά από τα Γερμανικά- πλεον οι διαφορές μειώθηκαν έντονα 

Το ίδιο και μετά Volvo. Γιατί να τιμολογουνται ως premium; Έχουν την εμφάνιση των τριών Γερμανικων; Για μένα οχι. Και παλαιότερα "πουλουσαν" ότι είναι τα πιο ασφαλή που κι αυτό πλέον δεν ισχύει.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, Peugeot208 είπε

Άνοιξε η πλατφόρμα για να εκτυπώσετε το σήμα για το δακτύλιο.

https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/metakineseis/sema-kuklophorias-entos-daktuliou-athenas

Εμένα στις εκπομπές καυσαερίων είναι κενό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, telis είπε

 

Αυτός είναι ο υπουργός μεταφορών της Ελλάδας....

 

Νομίζω η συγκεκριμένη κυβέρνηση μας έχει δείξει πολλές φορές ότι οι νόμοι δεν ισχύουν για τα μέλη της.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...