tsofras Δημοσ. 11 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 11 Μαρτίου 1 ώρα πριν, redbullboy είπε Πρώτο σέρβις 24.000χλμ στα 2 χρόνια Audi A3 1.0lt -> Η Καρεντα θέλει 490€... Λάδια + Φίλτρο, Φίλτρο καμπίνας και υγρά φρένων. Mάλλον τα φίλτρα έχουν unobtainium μέσα, και μάλιστα διπλή μερίδα. Μην τα αφήνεις 2 χρόνια τα λαδακια μέσα ρε μαν , άλλαξε τα έστω και εκτός 3
h3342 Δημοσ. 11 Μαρτίου Δημοσ. 11 Μαρτίου 7 hours ago, tsofras said: Μην τα αφήνεις 2 χρόνια τα λαδακια μέσα ρε μαν , άλλαξε τα έστω και εκτός σωστά το λες αλλά λογικά το λέει ο κατασκευαστής,οπότε αν ακολουθεί τις οδηγίες δεν νομίζω να έχει πρόβλημα. 1
paylidis Δημοσ. 11 Μαρτίου Δημοσ. 11 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, redbullboy είπε Πρώτο σέρβις 24.000χλμ στα 2 χρόνια Audi A3 1.0lt -> Η Καρεντα θέλει 490€... Λάδια + Φίλτρο, Φίλτρο καμπίνας και υγρά φρένων. Mάλλον τα φίλτρα έχουν unobtainium μέσα, και μάλιστα διπλή μερίδα. κατω απο 300 ειχα δώσει (ισως 280-290) και μαλιστα για το 1.5 μοτερ που παιρνει παραπανω λαδια... ρωτα και αλλου, δεν ειναι μονο η καρεντα... 8 ώρες πριν, tsofras είπε Μην τα αφήνεις 2 χρόνια τα λαδακια μέσα ρε μαν , άλλαξε τα έστω και εκτός συμφωνω μεγα λαθος, 12 μηνες ή 15Κ χλμ μαξ 1 ώρα πριν, h3342 είπε σωστά το λες αλλά λογικά το λέει ο κατασκευαστής,οπότε αν ακολουθεί τις οδηγίες δεν νομίζω να έχει πρόβλημα. ασχετα με το τι λεει ο κατασκευαστης ειναι μεγα λαθος... ο κατασκευαστης μετα τα 4 χρονια της εγγυησης θελει να παρεις καινουργιο... Επεξ/σία 11 Μαρτίου από paylidis 4 1 1
tsofras Δημοσ. 11 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 11 Μαρτίου 1 ώρα πριν, h3342 είπε σωστά το λες αλλά λογικά το λέει ο κατασκευαστής,οπότε αν ακολουθεί τις οδηγίες δεν νομίζω να έχει πρόβλημα. Δυστυχώς όπως είπε και ο Γιώργος , ο κατασκευαστής πλέον δεν σκέφτεται ότι εγώ-εσύ θα πάρουμε ένα αμάξι για μία ζωή , αλλά να σε βγάλει μέχρι την εγγύηση , και το 2 χρόνια ή Χ χιλιόμετρα είναι μάρκετιγκ γιατί τα leasing αυξάνονται συνέχεια και περνάμε στην εποχή της μη κατοχής οπότε είναι πιο εύπεπτο για τις εταιρείες leasing. Τα παραπάνω δεν είναι δικά μου λόγια απλά τα έχω δει-διαβάσει τα τελευταία χρόνια , σίγουρα πάντως αν δεις λάδια μετά απο 1 χρόνο και λάδια μετά απο 2 (έχουν κάνει και έρευνες ακόμη και στα ίδια χιλιόμετρα) η σύσταση δεν έχει καμία σχέση Τέλος όταν δίνουμε 20.000+ για ένα αμάξι θεωρώ ότι μπορούμε να δώσουμε έστω 100ε τον χρόνο για να τα αλλάξουμε έστω και εκτός (ενδιάμεσα απο τα service στη αντιπροσωπεία που κοστίζουν) Εγώ πάντως με ούτε 5000ε τον χρόνο και ενώ ξέρω ότι δεν θα κρατήσω αμάξι πάνω απο 4ετία , τα αλλάζω στον χρόνο 6 1
RcManiac Δημοσ. 11 Μαρτίου Δημοσ. 11 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 14 hours ago, mp123 said: Κλείνουμε χρόνο με το κουβαδακι ( aygo x) κσι ήρθε η ώρα για το πρώτο σέρβις. Παίρνω τηλ κανονίζω ( πολύ ευγενική η κυρία στο τηλ ) μου λέει τιμή 152 ευρώ. Μετά μου λέει πως αν θέλω λάδια σφραγισμένα θα παει 215 . Έχουμε τίποτα επιπτώσεις στην εγγύηση αν δεν βάλω σφραγισμένα και βάλω απο βαρέλι ρωτάω. Όχι μου λέει ίδιο λαδι. Οκ βάλε βαρέλι. Θέλω να καταλήξω πως μου είπαν το κόστος απο πριν ( 450 είχα δώσει στο πρώτο σέρβις του κουπερ χωρίς καν να μου πουν πόσο απο την αρχή). Τελικά μαλακιζομουν 12 αυτοκίνητα και ειμουν αντιτογιοτεος. Το πρώτο σέρβις είναι λάδια, φίλτρο λαδιού, υγρά φρένων συμπλήρωση, νερό υαλοκαθαριστηρων και γενικός έλεγχος. 150 ευρώ τζάμπα.110 δίνω στις μηχανες .750 και 650 Ποτέ δεν συμπληρώνουμε υγρά φρένων, είναι δείκτης φθοράς. Αν είναι χαμηλά θέλουν αλλαγή τα τακάκια. Αν συμπληρώσεις και μετά βάλεις καινούργια τακάκια, μόλις μπουν τα έμβολα μέσα θα ξεχειλίσει το υγρό από το δοχείο. Επεξ/σία 11 Μαρτίου από RcManiac 2
paylidis Δημοσ. 11 Μαρτίου Δημοσ. 11 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 19 λεπτά πριν, RcManiac είπε Ποτέ δεν συμπληρώνουμε υγρά φρένων, είναι δείκτης φθοράς. Αν είναι χαμηλά θέλουν αλλαγή τα τακάκια. Αν συμπληρώσεις και μετά βάλεις καινούργια τακάκια, μόλις μπουν τα έμβολα μέσα θα ξεχειλίσει το υγρό από το δοχείο. οντως με εκαψε κ εμενα η τουοτα σε αυτό... τι φαση; Ελα το εψαξα κ εβγαλα ακρη... προς τιμην τους εχουν ονλαιν τιμες ανα μοντελο/σερβις δεν ειναι υγρα φρενων αλλα ενα μπουκαλι καθαριστικό φρενων (που αναθεμα αν ανοιγουν αλλο στον καθενα). Και η διαφορά ως τα 152 που ανεφερε ο μανος λογικα ειναι η καρτα καυσαερίων.. νταξ 60 ευρω εργοτοώρα, pas mal... κατα τα αλλα για 2.8 λ λαδι κ ενα φιλτρο λαδιου, δεν ειναι τελικα κ τοοοοσο φθηνο το σερβις.. αν το προσαρμοσουμε στα 4.5 λιτρα που παιρνει το δικο μου παει στα 165-170 ευρω, ε τοσα δινω κ στην audi 🤣 Επεξ/σία 11 Μαρτίου από paylidis 1
redbullboy Δημοσ. 11 Μαρτίου Δημοσ. 11 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Ναι, έχω αλλάξει λάδια ήδη μια φορά στα 10.000 τα οποία τα έχω ήδη πληρώσει ο κούκος αηδόνι ... Μάλιστα, από μόνοι τους οι τεχνίτες στον Φιλιππαίο μου άλλαξαν την ειδοποίηση service να βγαίνει στα 12.000 αντί για 25.000 . Όπως έχουμε ξαναπεί, δεν πιστεύουμε τι λέει ο κατασκευαστής, τουλάχιστον όσοι έχουμε σκοπό να κρατήσουμε το αμάξι για πάνω από 4 χρόνια. Γενικά όλες οι (τρεις) αντιπροσωπείες που έχω μιλήσει μέχρι τώρα είναι στην ίδια τιμή ... Επεξ/σία 11 Μαρτίου από redbullboy 3
tsofras Δημοσ. 11 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 11 Μαρτίου 24 λεπτά πριν, redbullboy είπε Ναι, έχω αλλάξει λάδια ήδη μια φορά στα 10.000 τα οποία τα έχω ήδη πληρώσει ο κούκος αηδόνι ... Μάλιστα, από μόνοι τους οι τεχνίτες στον Φιλιππαίο μου άλλαξαν την ειδοποίηση service να βγαίνει στα 12.000 αντί για 25.000 . Όπως έχουμε ξαναπεί, δεν πιστεύουμε τι λέει ο κατασκευαστής, τουλάχιστον όσοι έχουμε σκοπό να κρατήσουμε το αμάξι για πάνω από 4 χρόνια. Γενικά όλες οι (τρεις) αντιπροσωπείες που έχω μιλήσει μέχρι τώρα είναι στην ίδια τιμή ... Ωραίος , και ήθελα να σου γράψω ότι σε "έφαγαν" επειδή δεν είχες πάει στον χρόνο και ήθελαν να βγάλουν τα σπασμένα .... Εντάξει ξεφτίλα τιμή 1
paylidis Δημοσ. 11 Μαρτίου Δημοσ. 11 Μαρτίου 11 ώρες πριν, redbullboy είπε Πρώτο σέρβις 24.000χλμ στα 2 χρόνια Audi A3 1.0lt -> Η Καρεντα θέλει 490€... Λάδια + Φίλτρο, Φίλτρο καμπίνας και υγρά φρένων. Mάλλον τα φίλτρα έχουν unobtainium μέσα, και μάλιστα διπλή μερίδα. 36 λεπτά πριν, redbullboy είπε Ναι, έχω αλλάξει λάδια ήδη μια φορά στα 10.000 τα οποία τα έχω ήδη πληρώσει ο κούκος αηδόνι ... Μάλιστα, από μόνοι τους οι τεχνίτες στον Φιλιππαίο μου άλλαξαν την ειδοποίηση service να βγαίνει στα 12.000 αντί για 25.000 . Όπως έχουμε ξαναπεί, δεν πιστεύουμε τι λέει ο κατασκευαστής, τουλάχιστον όσοι έχουμε σκοπό να κρατήσουμε το αμάξι για πάνω από 4 χρόνια. Γενικά όλες οι (τρεις) αντιπροσωπείες που έχω μιλήσει μέχρι τώρα είναι στην ίδια τιμή ... 10 λεπτά πριν, tsofras είπε Ωραίος , και ήθελα να σου γράψω ότι σε "έφαγαν" επειδή δεν είχες πάει στον χρόνο και ήθελαν να βγάλουν τα σπασμένα .... Εντάξει ξεφτίλα τιμή To ξεφτιλισαν... ας μην εκφραστω παραπανω για τους λογους... στο γκρατσια πηρες; ζητα καμια εκπτωση συνηθως ενα 20% το κανουν ανετα... 1
redbullboy Δημοσ. 11 Μαρτίου Δημοσ. 11 Μαρτίου 4 ώρες πριν, paylidis είπε στο γκρατσια πηρες; ζητα καμια εκπτωση συνηθως ενα 20% το κανουν ανετα... Οχι, η αγορα έγινε απο Καρεντα.
paylidis Δημοσ. 11 Μαρτίου Δημοσ. 11 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 16 λεπτά πριν, redbullboy είπε Οχι, η αγορα έγινε απο Καρεντα. Δε λέει κάτι αυτό. Αν πηρες τηλ για τιμη σερβις εννοω. Όπου θες το πας και ο γρατσιας είναι εξουσιοδοτημένος και από τους καλύτερους για εμένα τώρα που έκλεισε ο Φιλιππαιος. Προσωπικα δύσκολα θα πατήσω στη Καρεντα ξανά, πιο πιθανό είναι να πουλήσω το audi παρά να παω μετά από τα καμώματα τους σε παλιότερο σέρβις. Δυστυχώς δεν ήμουν καθόλου ικανοποιημένος… σε σημείο που έκανα σαματά κ κατέβηκαν διευθυντές. Τα είχα γράψει πριν κάνα δυο χρόνια Επεξ/σία 11 Μαρτίου από paylidis 1 1
mp123 Δημοσ. 11 Μαρτίου Δημοσ. 11 Μαρτίου 5 ώρες πριν, paylidis είπε οντως με εκαψε κ εμενα η τουοτα σε αυτό... τι φαση; Ελα το εψαξα κ εβγαλα ακρη... προς τιμην τους εχουν ονλαιν τιμες ανα μοντελο/σερβις δεν ειναι υγρα φρενων αλλα ενα μπουκαλι καθαριστικό φρενων (που αναθεμα αν ανοιγουν αλλο στον καθενα). Και η διαφορά ως τα 152 που ανεφερε ο μανος λογικα ειναι η καρτα καυσαερίων.. νταξ 60 ευρω εργοτοώρα, pas mal... κατα τα αλλα για 2.8 λ λαδι κ ενα φιλτρο λαδιου, δεν ειναι τελικα κ τοοοοσο φθηνο το σερβις.. αν το προσαρμοσουμε στα 4.5 λιτρα που παιρνει το δικο μου παει στα 165-170 ευρω, ε τοσα δινω κ στην audi 🤣 Γιώργο αυτό ρε συ. Καθαριστικό φρένων. Τώρα έπεσες μέσα και την κάρτα καυσαερίων. Λαδάκι από βαρέλι και κλαιν μαιν. Εγγύηση έχει. Ο ψείρας ο Μανώλης με τα αμάξια τέλος. Στις μηχανές όμως αλλάζει το πράγμα. Τελικά το κουβαδακι το τουοτα και γαμω. 8200 σε ένα χρόνο η γυναικα του έγραψε μόνο πόλη.Οκ σιγά μην το βγάλω εθνική.πιο πολύ εμπιστοσύνη έχω στις μηχανές μου πάρα σε αυτό να πάω ταξίδι. Ότι βγαίνει βγαίνει αλλά με 80 αντε 100. Ότι πάει 150 παει αλλά δεν σταματάει δεν στρίβει και θα το πάρει ο αέρας. 16 ώρες πριν, redbullboy είπε Πρώτο σέρβις 24.000χλμ στα 2 χρόνια Audi A3 1.0lt -> Η Καρεντα θέλει 490€... Λάδια + Φίλτρο, Φίλτρο καμπίνας και υγρά φρένων. Mάλλον τα φίλτρα έχουν unobtainium μέσα, και μάλιστα διπλή μερίδα. Παθών με το κουπερ. Πρώτο σέρβις σχεδόν τα ίδια.Στο 2ο 600. Τρίτο δεν είχε το σουταρα με συνοπτικές διαδικασίες. 1 1
turbat0s Δημοσ. 11 Μαρτίου Δημοσ. 11 Μαρτίου Είναι και ακριβά αυτά τα καθαριστικά φρένων, τα ΄χουν τα λεφτά τους 6
redbullboy Δημοσ. 11 Μαρτίου Δημοσ. 11 Μαρτίου 42 λεπτά πριν, paylidis είπε Δε λέει κάτι αυτό. Αν πηρες τηλ για τιμη σερβις εννοω. Όπου θες το πας και ο γρατσιας είναι εξουσιοδοτημένος και από τους καλύτερους για εμένα τώρα που έκλεισε ο Φιλιππαιος. Προσωπικα δύσκολα θα πατήσω στη Καρεντα ξανά, πιο πιθανό είναι να πουλήσω το audi παρά να παω μετά από τα καμώματα τους σε παλιότερο σέρβις. Δυστυχώς δεν ήμουν καθόλου ικανοποιημένος… σε σημείο που έκανα σαματά κ κατέβηκαν διευθυντές. Τα είχα γράψει πριν κάνα δυο χρόνια Έκλεισε ο Φιλοσιδης εννοείς; Ή ξέρεις κάτι για τον Φιλιππαίο που δεν μου το λένε εμένα;
Προτεινόμενες αναρτήσεις