Peugeot208 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 20 λεπτά πριν, imr είπε Αν σε νοιάζει τόσο η οικονομία δεν δίνεις τόσα λεφτά για αμάξι, είναι λίγο οξύμωρο. Χοντρικα 2λιτρα στα εκατό οικονομία είναι 20 στα 1000 και 2000 στα 100κ. Δλδ σε 100κ χλμ γλυτώνεις 4000 ευρώ με 100ρα. Όταν δίνεις 46κ (+ τόκους πιθανότατα) είναι αστείο πόσο. Γενικά αν σε ενδιαφέρει η οικονομία, δεν αγοράζεις αυτοκίνητο! Χαχα Συμφωνώ μαζί σου. Νομίζω τα περί απόσβεσης είναι για να χρυσώσει το χάπι, που του βγήκε τόσο ακριβά.... Επεξ/σία 25 Φεβρουαρίου από Peugeot208 4
imr Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 9 hours ago, Peugeot208 said: Γενικά αν σε ενδιαφέρει η οικονομία, δεν αγοράζεις αυτοκίνητο! Χαχα Συμφωνώ μαζί σου. Νομίζω τα περί απόσβεσης είναι για να χρυσώσει το χάπι, που του βγήκε τόσο ακριβά.... Εντάξει αγοράζεις και πάλι αλλά πας σε vfm λύσεις. Ακόμα και στο corolla δεν του πετάς όλα τα έξτρα αν σε ενδιαφέρει η οικονομια 1
paylidis Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 11 ώρες πριν, Nabuko είπε Πόση οικονομία θα κάνει δηλαδή? Σε πόσο καιρό υπολογίζει να κάνει απόσβεση? αυτό... 10 ώρες πριν, Peugeot208 είπε Βέβαια, η φιλοσοφία οδήγησης της Toyota, για να έρθουν αυτά τα νούμερα, δεν μου ταιριάζει. Όσον αφορά την απόσβεση, το βλέπει σε ορίζοντα 10ετείας, οπότε σίγουρα κάτι θα κερδίσει. στα δικα μου χερια, ετσι οπως οδηγάω, οχι μονο οικονομια δε κανουν τα υβριδικά αλλα καινε και παραπανω απο ότι θα εκαιγε ενα όμοιο συμβατικό... φανταζομαι πως θα πηγαινει για να καψει τα 3.5, στην αριστερη άντε μεσαία με 30 σαν γρια με 3 εγκεφαλικά*... 10 ώρες πριν, imr είπε Αν σε νοιάζει τόσο η οικονομία δεν δίνεις τόσα λεφτά για αμάξι, είναι λίγο οξύμωρο. Χοντρικα 2λιτρα στα εκατό οικονομία είναι 20 στα 1000 και 2000 στα 100κ. Δλδ σε 100κ χλμ γλυτώνεις 4000 ευρώ με 100ρα. Όταν δίνεις 46κ (+ τόκους πιθανότατα) είναι αστείο πόσο. ε ναι, αν ηθελε οικονομια επαιρνε ενα αεριο (φυσικό ή υγράεριο) με <20Κ - οχι 46Κ για να κανει αποσβεση σε 10 χρονια (και αν γιατι καποια στιγμή θα βαρεθει να πηγαινει σα κηδεία και θα το πατησει αρα τα 10 εγιναν 15 χρονια 🤣 για να μη βαλω και το χαμενο χρονο και τα μπιλενικια που εφαγε πηγαινωντας σα γρια*). *οι 8/10 που βλεπω στο δρομο με υβριδικά ετσι οδηγουν, για να κανουν "οικονομια" και να διακαιωσουν την επιλογή τους... 53 λεπτά πριν, imr είπε Εντάξει αγοράζεις και πάλι αλλά πας σε vfm λύσεις. Ακόμα και στο corolla δεν του πετάς όλα τα έξτρα αν σε ενδιαφέρει η οικονομια με 34 παιρνει καλη εκδοση του κρος, τωρα τι παιχτηκε εδώ δε ξερω... με 46 τουμπανιαζεις το διλιτρο... Επεξ/σία 25 Φεβρουαρίου από paylidis 4 1
h3342 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 13 hours ago, paylidis said: Ultimate ευκαιρία 😂 τρομερή αγορά…46Κ για το παπουδαμαξο αντί για ένα X1-X2 στο κάθε X1 και X2 όμως πρέπει νάσαι έτοιμος να βάζεις και το χέρι βαθιά στην τσέπη,είτε από τα service είτε από βλάβες....και εγώ θα προτιμούσα βέβαια ένα Χ1 ή ένα X2 χίλιες φορές αλλά αν έχεις περιορισμένο budget πας σε όσο γίνεται πιο αξιόπιστο,επίσης αν έχεις 2-3 παιδιά και κάθε μέρα πας δουλεια-σπιτι, έχεις να βγεις για ποτό 20 χρόνια και δεν παιζεις και με 2-3 αλλες...τι να το κανεις το X2? τογιοτα και πολύ σου 😆 2
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Με το 2.0 και όλον τον εξοπλισμό που είχε διαθέσιμο ο διαμορφωτής βγήκε < 42k. Το εκανα γιατι μου φάνηκε τρελο το νουμερο για 1.8
zanskou Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου το 46 κι εγώ εξακολουθώ να το πολυπιστεύω. μάλλον καθ'υπερβολή μεταφερθηκε. δεν παιζει να εχει φτάσει τόσο.
tsofras Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Μέλος Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Να ξέρετε ότι εκτός απο τον εξοπλισμό που βλέπετε online ή έχει αποφασίσει να δίνει η κάθε εταιρεία για παραγγελία , μπορείς να ζητήσεις όλο τον επίσημο εξοπλισμό που μπορείς να παραγγείλεις απο το εργοστάσιο και να προσθέσεις ότι θέλεις. Απλά έχει μία παραπάνω διαδικασία γιατί δεν έχει τιμολογήσει η εισαγωγική τον έξτρα εξοπλισμό και πρέπει να δει πως μεταβάλλεται η τιμή επειδή αλλάζουν οι φόροι κτλ Το ξέρω γιατί σε συζήτηση με τον φίλο πωλητή όταν πήρα το Cupra μου είπε ότι πήγε ένας πελάτης και έβαλε ότι μπορούσε απο τον επίσημο κατάλογο του εργοστασίου τα οποία δεν υπήρχαν ως επιλογή απο τον εισαγωγέα . 1 2
paylidis Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 1 ώρα πριν, h3342 είπε στο κάθε X1 και X2 όμως πρέπει νάσαι έτοιμος να βάζεις και το χέρι βαθιά στην τσέπη,είτε από τα service είτε από βλάβες....και εγώ θα προτιμούσα βέβαια ένα Χ1 ή ένα X2 χίλιες φορές αλλά αν έχεις περιορισμένο budget πας σε όσο γίνεται πιο αξιόπιστο,επίσης αν έχεις 2-3 παιδιά και κάθε μέρα πας δουλεια-σπιτι, έχεις να βγεις για ποτό 20 χρόνια και δεν παιζεις και με 2-3 αλλες...τι να το κανεις το X2? τογιοτα και πολύ σου 😆 που να δεις αμα σου βγαλει ζημια το τουοτα ποσο θα κοστισει... κανενας πλεον δε χαριζει καστανο, σου πετανε το τυρακι με τα φθηνα σερβις στη τουοτα (που δεν ειναι και ΤΟΟΟΟΣΟ φθηνα) αλλα στη βλαβη όλα πονανε πλεον... Βεβαια ειναι κ αυτο που λες, ο μιζερος 45αρης σπιτι-σχολειο-δουλεια-σχολειο-δραστηριοτητες-σπιτι, τι να το κανει το Χ2; 3
turbat0s Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 14 λεπτά πριν, paylidis είπε ο μιζερος 45αρης σπιτι-σχολειο-δουλεια-σχολειο-δραστηριοτητες-σπιτι τι να το κανει το Χ2; Όχι βέβαια, υπάρχουν και κυριλέ 45άρηδες που τα κάνουν αυτά χωρίς τογιότα 1 3
imr Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2 hours ago, paylidis said: αυτό... στα δικα μου χερια, ετσι οπως οδηγάω, οχι μονο οικονομια δε κανουν τα υβριδικά αλλα καινε και παραπανω απο ότι θα εκαιγε ενα όμοιο συμβατικό... φανταζομαι πως θα πηγαινει για να καψει τα 3.5, στην αριστερη άντε μεσαία με 30 σαν γρια με 3 εγκεφαλικά*... ε ναι, αν ηθελε οικονομια επαιρνε ενα αεριο (φυσικό ή υγράεριο) με <20Κ - οχι 46Κ για να κανει αποσβεση σε 10 χρονια (και αν γιατι καποια στιγμή θα βαρεθει να πηγαινει σα κηδεία και θα το πατησει αρα τα 10 εγιναν 15 χρονια 🤣 για να μη βαλω και το χαμενο χρονο και τα μπιλενικια που εφαγε πηγαινωντας σα γρια*). *οι 8/10 που βλεπω στο δρομο με υβριδικά ετσι οδηγουν, για να κανουν "οικονομια" και να διακαιωσουν την επιλογή τους... με 34 παιρνει καλη εκδοση του κρος, τωρα τι παιχτηκε εδώ δε ξερω... με 46 τουμπανιαζεις το διλιτρο... Ε ναι, για αυτό δεν αλλάζω το βρομωντιζελ. Πας σαν κύριος 140-150 (τόσο είναι κοντέρ με όριο 130 δεν είμαστε και τίποτα εγκληματίες) και χωρίς να το σκεφτείς πας και πολύ παραπάνω (αν θες να κάνεις μια προσπέραση) με 5-6λιτρα τα 100 φτηνό σχετικά καύσιμο. 2
paylidis Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 17 λεπτά πριν, turbat0s είπε Όχι βέβαια, υπάρχουν και κυριλέ 45άρηδες που τα κάνουν αυτά χωρίς τογιότα Ναι αλλά πας και τη βόλταρα σου εγω αναφέρομαι στο μίζερο που πάει με 30 στη κηφισιας για να κάνει οικονομία 😅 θαρρείς και αν πας με αυτές τις ταχύτητες με οποιοδήποτε άλλο αμάξι καις παραπάνω 😂 Υγ δε θες να ξέρεις πόσοι είναι τέτοιοι… 😕 1
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 56 λεπτά πριν, paylidis είπε θαρρείς και αν πας με αυτές τις ταχύτητες με οποιοδήποτε άλλο αμάξι καις παραπάνω 😂 Εεε καις...χωρις να προσαρμοστω ιδιαιτερα στην φαση "πηγαινε με ρευμα μονο" εχω δει μειωση 3-4L/100 μεσο ορο ευκολα. Και εξηγω: μένω Ζωγραφου και πηγαινοντας Ελληνικο απο το κεντρο (30 λεπτα με κινηση) βλεπω μεχρι και κατω απο 2L/100 αν δεν εχει κρυο χωρις να μπορω να πατησω παραπανω το γκαζι καθως παμε ολοι απο φαναρι σε φαναρι, συνήθως είμαι όμως στο 3L/100. Με το Corsa αυτη η διαδρομη ηταν ευκολο 7αρι+. Στο γυρισμο μέσω Κατεχακης (35 λεπτα περιπου) καιω λιγο πανω λιγο κατω απο 6 πηγαινοντας αριστερη λωριδα και οπου μπορω με 80-90 οπως πανε ολοι. Στο Corsa εβλεπα ευκολα 8-9. Αν το πρωι λογω κινησης διαλεξω να παω απο κατεχακη αντι για κεντρο ειμαι κατω απο 5L/100, αντιστοιχα το κορσα εβλεπε ευκολα 7+. Σαφως το κορσακι ηταν αλλο αμαξι, παλαιοτερο, αλλες τεχνολογιες κτλπ. Αλλα αυτο ειχα, με αυτο συγκρινω. Αποτελεσμα; Ειμαι σχεδον στα μισα λεφτα για βενζινες. Αν κανεις αρκετα χιλιομετρα ας πουμε 15000 γλιτώνεις κανα 800-900αρι ευρο τον χρονο. Οχι κατι τρελο αλλα οντως κανεις οικονομια χωρις να προσαρμοσεις την οδηγηση σου διοτι η πραγματικοτητα ειναι οτι αν την προσαρμοσεις μετα θα πηγαινεις σαν τον μ@λ@κα στον δρομο για να γλιτωσεις αλλο 0.5-1.0L/100 που σαφως δεν αξιζει. Επεξ/σία 25 Φεβρουαρίου από Αλεξανδρος A.92 4
imr Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 7 minutes ago, Αλεξανδρος A.92 said: Εεε καις...χωρις να προσαρμοστω ιδιαιτερα στην φαση "πηγαινε με ρευμα μονο" εχω δει μειωση 3-4L/100 μεσο ορο ευκολα. Και εξηγω: μένω Ζωγραφου και πηγαινοντας Ελληνικο απο το κεντρο (30 λεπτα με κινηση) βλεπω μεχρι και κατω απο 2L/100 αν δεν εχει κρυο χωρις να μπορω να πατησω παραπανω το γκαζι καθως παμε ολοι απο φαναρι σε φαναρι, συνήθως είμαι όμως στο 3L/100. Με το Corsa αυτη η διαδρομη ηταν ευκολο 7αρι+. Στο γυρισμο μέσω Κατεχακης (35 λεπτα περιπου) καιω λιγο πανω λιγο κατω απο 6 πηγαινοντας αριστερη λωριδα και οπου μπορω με 80-90 οπως πανε ολοι. Στο Corsa εβλεπα ευκολα 8-9. Αν το πρωι λογω κινησης διαλεξω να παω απο κατεχακη αντι για κεντρο ειμαι κατω απο 5L/100, αντιστοιχα το κορσα εβλεπε ευκολα 7+. Σαφως το κορσακι ηταν αλλο αμαξι, παλαιοτερο, αλλες τεχνολογιες κτλπ. Αλλα αυτο ειχα, με αυτο συγκρινω. Αποτελεσμα; Ειμαι σχεδον στα μισα λεφτα για βενζινες. Αν κανεις αρκετα χιλιομετρα ας πουμε 15000 γλιτώνεις κανα 800-900αρι ευρο τον χρονο. Οχι κατι τρελο αλλα οντως κανεις οικονομια χωρις να προσαρμοσεις την οδηγηση σου διοτι η πραγματικοτητα ειναι οτι αν την προσαρμοσεις μετα θα πηγαινεις σαν τον μ@λ@κα στον δρομο για να γλιτωσεις αλλο 0.5-1.0L/100 που σαφως δεν αξιζει. Ναι αλλά αυτό το όφελος είναι μόνο σε σταματά ξεκινα Αν πας Αθήνα Θεσσαλονίκη με τα όρια η διαφορά θα είναι πολύ μικρότερη 1
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 27 λεπτά πριν, imr είπε Ναι αλλά αυτό το όφελος είναι μόνο σε σταματά ξεκινα Αν πας Αθήνα Θεσσαλονίκη με τα όρια η διαφορά θα είναι πολύ μικρότερη Σταματα ξεκινα κανω στο 90% των διαδρομων μου καθως πηγαινω σπιτι δουλεια και τουμπαλιν. Αν καποιος μενει Ελευσινα και παει Κορινθο, πρεπει να το σκεφτει αλλιως. Παρολαυτα και στην Εθνικη με το Corsa εβλεπα μεσους ορους διακοπων 6.1-6.5 με AC κτλπ με το CHR ειμαι στο 5.2-5.5. Πολυ μικροτερη η διαφορα αλλα παραμενει. Εχουμε πει ετσι και αλλιως, τα υβριδικα κανουν μεγαλη οικονομια σε συγκεκριμενη χρηση αλλιως κανουν μικρη σχετικα. Εγω προσωπικα διαλεξα Toyota και για αλλους λογους περα της οικονομιας και εχει να κανει κυριως με αξιοπιστια και εγγυησεις που ποτε δεν εισαι σιγουρος αν σου τυχει η μαλακια απλα βαρεθηκα να λενε ολοι κρατα 2-3k για αλλαγη αυτοματου ή ειμαστε premium μαρκα 2 χρονια ειναι η εγγυηση σαν να παιρνω φουρνο μικροκυματων. Επεξ/σία 25 Φεβρουαρίου από Αλεξανδρος A.92 5
imr Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 14 minutes ago, Αλεξανδρος A.92 said: Σταματα ξεκινα κανω στο 90% των διαδρομων μου καθως πηγαινω σπιτι δουλεια και τουμπαλιν. Αν καποιος μενει Ελευσινα και παει Κορινθο, πρεπει να το σκεφτει αλλιως. Παρολαυτα και στην Εθνικη με το Corsa εβλεπα μεσους ορους διακοπων 6.1-6.5 με AC κτλπ με το CHR ειμαι στο 5.2-5.5. Πολυ μικροτερη η διαφορα αλλα παραμενει. Εχουμε πει ετσι και αλλιως, τα υβριδικα κανουν μεγαλη οικονομια σε συγκεκριμενη χρηση αλλιως κανουν μικρη σχετικα. Εγω προσωπικα διαλεξα Toyota και για αλλους λογους περα της οικονομιας και εχει να κανει κυριως με αξιοπιστια και εγγυησεις που ποτε δεν εισαι σιγουρος αν σου τυχει η μαλακια απλα βαρεθηκα να λενε ολοι κρατα 2-3k για αλλαγη αυτοματου ή ειμαστε premium μαρκα 2 χρονια ειναι η εγγυηση σαν να παιρνω φουρνο μικροκυματων. Ε ναι αν είσαι 90% εντός πόλης είναι καλή λύση το υβριδικό (μέτα από πλήρως ηλεκτρικό) Στην εθνική δεν έχουν τόσο οικονομία και ούτε καλή εμπειρία.
Προτεινόμενες αναρτήσεις