Nabuko Δημοσ. 30 Απριλίου Δημοσ. 30 Απριλίου Τα σχόλια γιατί τα έχουν απενεργοποιημένα? Φοβούνται τίποτα? 2
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 30 Απριλίου Δημοσ. 30 Απριλίου 8 ώρες πριν, tsofras είπε Χάλια μπροστά, ωραίο πίσω Το πισω μου αρεσε πολυ και εμενα. Το μπροστα ετσι και ετσι. Στα φωτα μου αρεσαν τα τριγωνακια των LED. Το κακο ειναι σε τι τιμη θα φτασουν και τα 2. 1
paylidis Δημοσ. 30 Απριλίου Δημοσ. 30 Απριλίου 10 ώρες πριν, tsofras είπε Βέβαια πρέπει να το δούμε και από κοντά φρονιμα εσυ θωμα! χαρακα σε θελω! 😅 2
john1987 Δημοσ. 4 Μαϊου Δημοσ. 4 Μαϊου Έχει πάει να δει κανείς τα BYD από κοντά; είδα ότι άνοιξε ο Σφακιανάκης στο Μαρούσι έκθεση. Η πλάκα είναι ότι το c suv τους κάνει στην Κινα 19χιλ κι εδω πωλείται 37χιλ! Και θεωρείται ακόμα φθηνό σε σχεση με τον ανταγωνισμό.
tsofras Δημοσ. 4 Μαϊου Μέλος Δημοσ. 4 Μαϊου 10 λεπτά πριν, john1987 είπε Έχει πάει να δει κανείς τα BYD από κοντά; είδα ότι άνοιξε ο Σφακιανάκης στο Μαρούσι έκθεση. Η πλάκα είναι ότι το c suv τους κάνει στην Κινα 19χιλ κι εδω πωλείται 37χιλ! Και θεωρείται ακόμα φθηνό σε σχεση με τον ανταγωνισμό. @@pnea1973 Μας έλεγε για το BYD πριν κάποιες μέρες
@pnea1973 Δημοσ. 4 Μαϊου Δημοσ. 4 Μαϊου Έχω εδώ και 6 ημέρες το seal στην κατοχή μου. Θα σας γράψω αναλυτικά πως είναι. Το SUV να σου πω την αλήθεια δεν μου άρεσε. Και επίσης μην συγκρίνετε τιμές με Κίνα. Εκεί και τα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα είναι πιο φθηνά από εδώ!!! 9
@pnea1973 Δημοσ. 4 Μαϊου Δημοσ. 4 Μαϊου 1 λεπτό πριν, dtk-386 είπε γράψε ένα μικρό review. Μολις περάσουν οι γιορτές θα το κάνω. Πάντως οι μέχρι στιγμής εντυπώσεις είναι άψογες. Θα γράψω για την διαδρομή Αθήνα Ιωάννινα που έκανα τις στάσεις καθώς και την μέχρι σήμερα καθημερινή χρήση. Καλή ανάσταση να έχουμε με υγεία..!!!! 5 3
Nabuko Δημοσ. 6 Μαϊου Δημοσ. 6 Μαϊου Μιας και λέγατε για αναβαθμίσεις, η άλλη η χαζή κλειδώθηκε μες στο Τέσλα για 40 λεπτά ενώ έκανε αναβάθμιση, με 40 βαθμούς κελσίου έξω και δε λειτουργούσε ούτε ο κλιματισμός ούτε τίποτα. Όταν τη ρώτησαν γιατί δεν άνοιξε την πόρτα χειροκίνητα απάντησε ότι φοβήθηκε μην κάνει καμιά ζημιά. Ντόινγκ 11
turbat0s Δημοσ. 6 Μαϊου Δημοσ. 6 Μαϊου Ό,τι αρλούμπα θέλουν σκαρφίζονται οι "influencers" και λοιποί διαδικτυακοί μαϊντανοί, προκειμένου να προσελκύσουν views. Ζουν από αυτό... 3
h3342 Δημοσ. 6 Μαϊου Δημοσ. 6 Μαϊου On 04/05/2024 at 14:54, @pnea1973 said: Μολις περάσουν οι γιορτές θα το κάνω. Πάντως οι μέχρι στιγμής εντυπώσεις είναι άψογες. Θα γράψω για την διαδρομή Αθήνα Ιωάννινα που έκανα τις στάσεις καθώς και την μέχρι σήμερα καθημερινή χρήση. Καλή ανάσταση να έχουμε με υγεία..!!!! πέρασαν οι γιορτές 😂😂😂 1 2
Δημοφιλής ανάρτηση @pnea1973 Δημοσ. 6 Μαϊου Δημοφιλής ανάρτηση Δημοσ. 6 Μαϊου (επεξεργασμένο) Χρόνια πολλά και καλή Ανάσταση, με υγεία σε όλους. Γράφω τις μέχρι σήμερα εντυπώσεις μου για το BYD Seal awd. Το πώς κατέληξα σε αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου το έχω αναφέρει πιο πρίν. Ας προχωρήσουμε στις εντυπωσεις: Εξωτερικό: Η σχεδίαση του αυτοκινήτου απο την 1η στιγμή που είδα στην εκθεση μου άρεσε. Ισως θυμίζει και άλλα οχήματα αλλά απο τα φωτιστικά σώματα, το καπό με τα νευρα το πώς δένει η οροφή με το πίσω μέρος και τα φωτιστικά στο πίσω μέρος μου άρεσαν πολύ. Είναι ενα sedan όχημα απο αυτά που μου αρέσουν. Σε συνδυασμό με τις 19'' ζάντες και το χαμηλό ύψος (περίπου 14εκ απο το έδαφος) το δείχνουν αυτό που είναι. Ενα πολύ γρήγορο sedan. Το χρώμα που επέλεξα είναι το Indigo Grey (+1000,00€) διότι ενώ στην αρχή μου άρεσε το γαλάζιο, μετά σκέφτηκα οτι θα ήθελα ένα πιο "ουδέτερο χρώμα" που σε βάθος χρόνου δεν θα το βαρεθώ. Είδα το Indigo Grey και μου άρεσε διότι ανάλογα με το φως αλλάζει και χρώμα. Επίσης μου φάνηκε καλύτερη ποιότητα η βαφή του. Εσωτερικά τελικά επιλέχθηκε το γκρι-γαλάζιο αν και μου άρεσε και το μαυρο. Απλά προσωπικά μου φαίνεται πιο μεγάλο το εσωτερικό με αυτόν τον συνδευασμό. Οσον αφορά το εξωτερικό, τα μειονεκτήματα που βρίσκω είναι το χαμηλό ύψος (οχι πια πεζοδρόμια) καθώς και το ότι είναι sedan το άνοιγμα του χώρου αποσκευών είναι χαμηλό (όμως κατά την επιστροφή μουτ απο Αθήνα ο ΄χωρος άνετα γέμισε με 4 μπλέ τσάντες ΙΚΕΑ γεμάτες μαζί με μικροπράγματα). -Εσωτερικό: Όπως είπα και σε άλλα post το εσωτερικό του μου άρεσε απο την αρχή. Σε κάποιους φαίνεται οτι "φωνάζει" με τις καμπύλες του. Εμένα αυτό μου άρεσε. Κάτι το διαφορετικό απο τα μέχρι σήμερα που έχω δεί. Θέση οδήγησης η οποία ρυθμίζεται ηλεκτρικά με 2 μνήμες (και που με την στήριξη πλάτης που έχει μπορείς να βρεις την θέση που σε βολεύει). Επειδή έχω πρόβλημα στην μέση, με την σωστή ρύθμιση το ταξίδι Αθήνα Ιωάννινα βγήκε πολύ ξεκούραστα. -Τιμόνι: Το τιμόνι έχει χοντρή στεφάνη όπως μου αρέσει. Εχει κουμπιά για όλες τις ρυθμίσεις ήχου, τηλεφώνου, του Adaptive Cruise Control κλπ. Επιλογέας ταχυτήτων: Ο επιλογέας έχει τις επιλογές RND. Επίσης γύρω του υπάρχουν διακόπτες alarm, το ηλεκτρικό χειρόφρενο, κουμπί on/off του κλιματισμού, επιλογή ή όχι του auto του κλιματισμού, χειρισμό συστημάτων ασφαλείας. Πίνακας οργάνων στο τιμόνι: Θετικά οτι έχεις πίνακα οργάνων στον οποίων υπάρχουν όλες οι ενδείξεις. Επίσης με κουμπί απο το τιμόνι, έχεις επιλογή να επιλέξεις απο την θερμοκρασία του AC μέχρι και χρονόμετρο για μέτρηση 0-100!. Αρνητικά: Ο πίνακας δεν κουνιέται με το τιμόνι, με αποτέλεσμα σε κάποιες ρυθμίσεις του τιμονιού να μην φαίνονται οι πάνω γωνίες του. Βέβαια δεν κόβει και κάτι σημαντικό αλλά απο την άλλη είναι μείον. Δείχνει στιγμιαία κατανάλωση μπαταρίας στην αριστερή πλευρά η οποία δεν ξέρω εαν έχει κάποιο πρακτικό ρόλο. Επίσης έχει 2 θέματα το απλό και το σύνθετο. Το απλό μου φαίνεται καλύτερο στο μάτι. Κεντρική οθόνη: Κάτι το οποίο διάβαζα σαν αρνητικό (βέβαια δεν έχω προσωπική άποψη απο άλλα) ήταν και το software της κεντρικής οθόνης. Οτι έπρεπε να κάνεις πολλές κινήσεις για να ρυθμίσεις κάτι. Προσωπικά και δουλεύοντας το αυτοκίνητο, κάτι τέτοιο δεν προέκυψε. Εχει επιλογές (πχ ενα κάτω swipe και με τα sortcuts απενεργοποιείς το trafic alarm), ο κλιματισμός ελέγχεται με 4 τρόπους (απο το τιμόνι, απο την οθόνη, απο τα κουμπιά στον επιλογέα, και φωνητικά). Η μουσική επίσης ελέγχεται απο το τιμόνι, και απο την οθόνη. Γενικά έχει εναλλακτικούς τρόπους ελέγχου πέραν της οθόνης. Ενα άλλο αρνητικό είναι οτι το συστημα πλοήγησης σου βγάζει τους σταθμούς φόρτισης, αλλά δεν μπορείς να βάλεις μια διαδρομή και να σου υπολογίσει που θα φορτίσεις. Επίσης ενώ έχει ονομασίες στα Ελληνικά στον χάρτη, το πληκτρολόγιο είναι στα αγγλικά. Εσωτερικοί χώροι: Με μία λέξη τεράστιοι. Εκτός απο τα πολύ άνετα καθίσματα οδηγού συνοδηγού, οι πίσω θέσεις είναι πολύ ανετες. Επίσης βολεύει και το ότι δεν υπάρχει τούνελ στο δάπεδο. Εκει κατά την επιστροφή μου μπήκε άνετα μία μεγάλη βαλίτσα! Εχει χώρους κάτω απο την κονσόλα, στις πόρτες, ντουλάπι συνοδηγού, ενα μικρό ντουλάπι στον οδηγό, μεγάλο χώρο κάτω απο τον τεμπέλη. Ηχοσύστημα: Η μέχρι σήμερα εντυπώσεις μου είναι πολύ καλές. Ενώ σου φαίνεται οτι δεν είναι δυνατό, είναι!!! Απλά δεν σε ενοχλεί στα αυτιά!!! Μέτρησα με ηχόμετρο και είναι δυνατό. Οροφή: Η οροφή έχει επίστρωση η οποία αντανακλά την ακτινοβολία. Μέχρι στιγμής δεν έχει αναπτύξη υψηλές θερμοκρασίες. Το καλοκαίρι θα επανέλθω. Βέβαια η BYD δίνει πτυσόμενα σκίαστρα μαζί. Η αίσθηση που δίνει είναι υπέροχη. Νομίζεις ότι έχεις ανοικτή οροφή, γιατί είναι ενιαία απο εμπρός μέχρι πίσω. Θα προσπαθήσω να μετρήσω την θερμοκρασία με θερμοκάμερα το καλοκαίρι. Οδηγική συμπεριφορά: Η μέχρι σήμερα εντύπωση είναι πάρα πολύ καλή. Στον αυτοκινητόδρομο φτάσαμε μέχρι 160χιλ/ω και στις στροφές οι κλίσεις ήταν ανεπαίσθητες. Θόρυβος πολύ χαμηλός. Σε ταξίδι αυθημερόν Ιωάννινα Λευκάδα, απο τον επαρχιακό πάλι στις στροφές συμπεριφέρθηκε άψογα. Βεβαια πρέπει να τονίσω οτι ποτέ δεν πλησίασα σε οριακές καταστάσεις και ούτε πρόκειται. Το βάρος τους δεν φαίνεται πουθενα Μέσα στην πόλη είναι παιχνίδι. Το μόνο μειονέκτημα η πίσω ορατότητα, αλλά με τόσα βοηθήματα που έχει δεν έχεις κανένα θέμα. Ανετο με καλό κόψιμο του τιμονιού. Βεβαια τα 4,8 μ μήκους δημιουργούν θέμα στην ευρεση πάρκινγκ στον δρόμιο. Κατανάλωση: Η κατανάλωση στον αυτοκινητόδρομο με ταχύτητες 130-140χιλ/ω και μερικά ξεσπάσματα στα 160χιλ/ω και για το Αθήνα Ιωάννινα έφθασε στις 24,5Kwh. Αντίστοιχα στην πόλη είναι περίπου στις 12-15. Γενικά η αυτονομία του είναι περί τα 350 χιλ αυτοκινητόδρομου. Η φόρτιση γίνεται εύκολα και γρήγορα. Εξοπλισμός: Το αυτοκίνητο έχει τα πάντα. Δεν τα γράφω γιατί είναι πάρα πολλά. Επίσης σου δίνουν: Γαντζο ρυμούλκησης, φορτιστή οικιακής πρίζας 10Α, καλώδιο type 2 και αντάπτορα V2L με 2 πρίζες σούκο!!! Μέχρι σήμερα είμαι πολυ ευχαριστημένος απο το αυτοκίνητο. Είναι ποιοτικό, δεν τρίζει και γενικά φαίνεται οτι έχει πολύ καλή κατασκευή. Σε βάθους χρόνου θα δείξει. Η χρήση του είναι εύκολή. Βέβαια ακόμα εχω πολύ διαβασμα στο manual. Οτι θέλετε μπορείτε να ρωτήσετε. Για οτιδήποτε θα επανέλθω. Επεξ/σία 6 Μαϊου από @pnea1973 38 6
tsofras Δημοσ. 6 Μαϊου Μέλος Δημοσ. 6 Μαϊου @@pnea1973 καλοταξιδος, ευχαριστούμε για το review και να είστε καλά να το χαρείτε. Ως κλασικός Έλλην οδηγός βλέπω ότι κράτησες το ανάλογο φυλαχτό στο λεβιέ 😅 Έχω και εγώ το πρώτο μου που είχα σε όλα τα αμάξια, τώρα το έχω δίπλα από το λεβιεδακι 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις