Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, oneirobatis είπε

Εγω τσιμπισα το Rav4 hybrid πριν 2 βδομαδες, πολυ ευχαριστιμενος .  Αναμεσα στο q3 k rav4 ημουν αλλα με κερδισε το υβριδικο και ειπα στο μελλον θα παρς το q3 ηλεκτρικο .

Καλορίζικο το RAV4! Είναι ένα από τα μοντέλα που κοιτάω κι εγώ. Αν θέλεις γράψε και πιο αναλυτικά τις εντυπώσεις σου, θα με βοηθούσε πολύ.

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 60
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

ΦΙΛΕ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ Q3 SPORTBACK 1.5MHEV.ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΞΩ,ΙΣΩΣ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΟ ΑΜΑΞΙ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ.ΤΕΛΕΙΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΣΟ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ.ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΗΧΟΣΥΣΤΗΜΑ ΘΑ ΣΗΜΕΙΩΣΩ.ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΠΗΓΑΙΝΕ ΕΚΕΙ!

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Κανείς με XC40 να μοιραστεί εντυπώσεις; Το σκεφτόμαστε έντονα αυτές τις ημέρες, μαζί με το Q3.

Προσωπικά μου φαίνονται πανέμορφα και τα δυο αν και έχω ισχυρή προτίμηση στο πρώτο! Νομίζω σε τιμή παρόμοια τα πράγματα 🙂

Δημοσ.
42 λεπτά πριν, avoulk είπε

Κανείς με XC40 να μοιραστεί εντυπώσεις; Το σκεφτόμαστε έντονα αυτές τις ημέρες, μαζί με το Q3.

Προσωπικά μου φαίνονται πανέμορφα και τα δυο αν και έχω ισχυρή προτίμηση στο πρώτο! Νομίζω σε τιμή παρόμοια τα πράγματα 🙂

Εγω .Στην αρχη ειχα κατι βλακειες,δηλαδη λανθασμενες ενδειξεις για καμενες λαμπες,αισθητηρες παρκαρισματος κλπ .Τελικα με ενα update εστρωσε .Ευκολοδηγητο ,ησυχο στην εθνικη ,καταναλωση πραγματικη ,οχι αυτη που γραφει το αυτοκινητο,7.5 λιτρα με μεση ταχυτητα 120 ,2 ατομα,climate το προηγουμενο Σαββατο μεχρι Λευκαδα .Εχει 4 mode οδηγησης οποτε αν μπαινεις και σε off road  διαδρομες βολευει πολυ .Περυσι για φαραγγι που Παντα Βρεχει απο Καλιακουδα δεν καταλαβε τιποτα και μιλαμε για απιστευτες κλισεις.Χωρος για αποσκευες μετρια πραγματα .Οτι ιελεις ρωτα.

Δημοσ.

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!
 

Το Τ3 έχεις; Απο κατανάλωση σε πόλη πώς πάει; Γενικά στην πόλη ευοδήγητο; Επίσης από επιταχύνσεις για καμία προσπέραση στην εθνική; (γενικά δεν τρέχω καθόλου στο δρόμο, μόνο για καμία προσπέραση μιλάω, όντως) 

Θα παω για test drive από βδομάδα, αλλά θέλω να είμαι προετοιμασμένος!

Δημοσ.
6 ώρες πριν, xgol είπε

Δε βλεπεις και την GLA σε παρομοια τιμη, που ειναι καλυτερο αυτοκινητο;

Νομίζω βγαίνει αρκετά ακριβότερα..

Εγω έχω ένα απόλυτο όριο τα 35k..

Δημοσ.
1 ώρα πριν, avoulk είπε

Νομίζω βγαίνει αρκετά ακριβότερα..

Εγω έχω ένα απόλυτο όριο τα 35k..

Στα όρια σου είναι και η βασική έκδοση της GLA αλλά καλύτερα να κάνεις μια βόλτα να δεις από κοντά τι εξοπλισμό έχει το καθένα στα λεφτά σου. Το XC40 το είχα νοικιάσει για μερικές μέρες και μου φάνηκε πολύ γυμνό στην έκδοση Momentum. Η GLA είναι με τις κακές μικρές οθόνες. Νομίζω στα 35 το καλύτερο vfm από τα 3 είναι το Q3

  • Like 1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, avoulk είπε

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!
 

Το Τ3 έχεις; Απο κατανάλωση σε πόλη πώς πάει; Γενικά στην πόλη ευοδήγητο; Επίσης από επιταχύνσεις για καμία προσπέραση στην εθνική; (γενικά δεν τρέχω καθόλου στο δρόμο, μόνο για καμία προσπέραση μιλάω, όντως) 

Θα παω για test drive από βδομάδα, αλλά θέλω να είμαι προετοιμασμένος!

Το t3 εχω βενζίνη Στην πόλη πολύ άνετο δεν το λες και οικονομικό ακόμα και αν το γυρίσεις στο eco mode Εθνική  καθαρή κατανάλωση 7,5 χονδρικά, με 2 άτομα 2 βαλίτσες και κλιματισμό συνεχώς με μέση ταχύτητα 120 .Στο mode high performance το αμάξι πετάει ,προσπεράσεις άνετα και σχεδόν αθόρυβο τουλάχιστον μέχρι τα 150 που το εχω φτάσει για 2-3 συνεχόμενα λεπτά .

Μιλαω πάντα για το αυτόματο μοντέλο Επειδή είδα ότι διαθέτεις 35000 τόσο στοίχιζε (άσχετα τι πλήρωσα εγω)το δικο μου πέρυσι στην έκδοση montemum με έξτρα ,αισθητήρες εμπρός,κάμερα οπισθοπορείας και navigation ,οποτε δεν το λες και γυμνό.Υπάρχουν βέβαια και κάποιες γυφτιές του στυλ για να έχεις αναπτήρα,αν καπνίζεις βέβαια,θέλει έξτρα ευρώ ,φως πίσω κάθισμα το ίδιο 

Τωρα έχει και 5 χρόνια εγγύηση (εγω εχω 2 )

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, cumulus είπε

Το t3 εχω βενζίνη Στην πόλη πολύ άνετο δεν το λες και οικονομικό ακόμα και αν το γυρίσεις στο eco mode Εθνική  καθαρή κατανάλωση 7,5 χονδρικά, με 2 άτομα 2 βαλίτσες και κλιματισμό συνεχώς με μέση ταχύτητα 120 .Στο mode high performance το αμάξι πετάει ,προσπεράσεις άνετα και σχεδόν αθόρυβο τουλάχιστον μέχρι τα 150 που το εχω φτάσει για 2-3 συνεχόμενα λεπτά .

Μιλαω πάντα για το αυτόματο μοντέλο Επειδή είδα ότι διαθέτεις 35000 τόσο στοίχιζε (άσχετα τι πλήρωσα εγω)το δικο μου πέρυσι στην έκδοση montemum με έξτρα ,αισθητήρες εμπρός,κάμερα οπισθοπορείας και navigation ,οποτε δεν το λες και γυμνό.Υπάρχουν βέβαια και κάποιες γυφτιές του στυλ για να έχεις αναπτήρα,αν καπνίζεις βέβαια,θέλει έξτρα ευρώ ,φως πίσω κάθισμα το ίδιο 

Τωρα έχει και 5 χρόνια εγγύηση (εγω εχω 2 )

Η αλήθεια είναι πως το νοικιάρικο που είχα εγώ για μερικές μέρες με αυτό που αγοράζεις είναι κάποιες φορές πολύ διαφορετικά στην ίδια έκδοση. Εξ ου και το γυμνό.

Πάντως και στα 180 που είναι η τελική του ήσυχα πάει 😛

Δημοσ.
13 ώρες πριν, avoulk είπε

Κανείς με XC40 να μοιραστεί εντυπώσεις; Το σκεφτόμαστε έντονα αυτές τις ημέρες, μαζί με το Q3.

Προσωπικά μου φαίνονται πανέμορφα και τα δυο αν και έχω ισχυρή προτίμηση στο πρώτο! Νομίζω σε τιμή παρόμοια τα πράγματα 🙂

Αν πας για καινούργιο (δεν ξέρω κατά πόσο είναι σοφό τώρα, οι τιμές λόγω της έλλειψης των τσιπς είναι εξωφρενικά υψηλές) δες προσεχτικά για τον ίδιο εξοπλισμό αν έχουν την ίδια τιμή, είναι πολύ εύκολο να ξεφύγει.

Το XC40 μου βγάζει μια πιο ζεστή, "θέλω να μείνω μέσα, πίσω από το τιμόνι" αίσθηση σε σχέση με το Q3. Oταν είχα πάει να τα δω από κοντά μου φάνηκε καλύτερο σε χώρους για επιβάτες, είμαι και σχεδόν δύο μέτρα. Σαν οδήγηση το Τ3 δεν έχει κάτι το φοβερό, μια χαρά κινείσαι, στα θετικά το πόσο αθόρυβο είναι ειδικά για τρικύλινδρο, σε θέμα κατανάλωσης είμαι κάπου στα 7-9 λίτρα ανάλογα το που κινούμαι. Είχα δώσει 35000 για την momentum pro με έξτρα το park assist (αισθητήρες και κάμερα), το versatility pack (keyless entry και καλούδια για τον χώρο αποσκευών), διζωνικό κλιματισμό, οροφή, ηλεκτρικά καθίσματα, φάροι LED, αυτόματο κλείδωμα για τα παιδια στις πίσω πόρτες και το BLIS. Πλέον απ'ότι ξέρω έχουν αλλάξει και τα πακέτα και οι εκδόσεις, παίζει και η Τ2 αλλά βλέποντας πώς πάει το Τ3 δε θα το συνιστούσα.

Ποιοτικά είναι πολύ καλό αμάξι, εργονομικά επίσης αν και το infotainment είναι love or hate. Στα αρνητικά η ορατότητα πίσω, η ποιότητα της κάμερας (360p ή ΑΝΤ1) και αν χρησιμοποιείς android auto ή carplay μπορεί να έχεις θέματα με το orientation στην οθόνη. Από τα έξτρα που πήρα δεν χρειαζόμουν τελικά το versatility, τον διζωνικό και τα ηλεκτρικά καθίσματα (αν και ο έξτρα αποθηκευτικός χώρος που έρχεται με αυτά είναι πολύ χρήσιμος). Τα άλλα είναι must, εκτός από την οροφή που είναι προσωπική απόλαυση.

Άσχετο, χτες διάβαζα ότι το εργοστάσιο της Volvo στη Γάνδη κλείνει από σήμερα και για δυο βδομάδες τουλάχιστον λόγω έλλειψης chips με άμεσο αντίκτυπο στην παραγωγή των XC40.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Speculoos είπε

Αν πας για καινούργιο (δεν ξέρω κατά πόσο είναι σοφό τώρα, οι τιμές λόγω της έλλειψης των τσιπς είναι εξωφρενικά υψηλές) δες προσεχτικά για τον ίδιο εξοπλισμό αν έχουν την ίδια τιμή, είναι πολύ εύκολο να ξεφύγει.

Το XC40 μου βγάζει μια πιο ζεστή, "θέλω να μείνω μέσα, πίσω από το τιμόνι" αίσθηση σε σχέση με το Q3. Oταν είχα πάει να τα δω από κοντά μου φάνηκε καλύτερο σε χώρους για επιβάτες, είμαι και σχεδόν δύο μέτρα. Σαν οδήγηση το Τ3 δεν έχει κάτι το φοβερό, μια χαρά κινείσαι, στα θετικά το πόσο αθόρυβο είναι ειδικά για τρικύλινδρο, σε θέμα κατανάλωσης είμαι κάπου στα 7-9 λίτρα ανάλογα το που κινούμαι. Είχα δώσει 35000 για την momentum pro με έξτρα το park assist (αισθητήρες και κάμερα), το versatility pack (keyless entry και καλούδια για τον χώρο αποσκευών), διζωνικό κλιματισμό, οροφή, ηλεκτρικά καθίσματα, φάροι LED, αυτόματο κλείδωμα για τα παιδια στις πίσω πόρτες και το BLIS. Πλέον απ'ότι ξέρω έχουν αλλάξει και τα πακέτα και οι εκδόσεις, παίζει και η Τ2 αλλά βλέποντας πώς πάει το Τ3 δε θα το συνιστούσα.

Ποιοτικά είναι πολύ καλό αμάξι, εργονομικά επίσης αν και το infotainment είναι love or hate. Στα αρνητικά η ορατότητα πίσω, η ποιότητα της κάμερας (360p ή ΑΝΤ1) και αν χρησιμοποιείς android auto ή carplay μπορεί να έχεις θέματα με το orientation στην οθόνη. Από τα έξτρα που πήρα δεν χρειαζόμουν τελικά το versatility, τον διζωνικό και τα ηλεκτρικά καθίσματα (αν και ο έξτρα αποθηκευτικός χώρος που έρχεται με αυτά είναι πολύ χρήσιμος). Τα άλλα είναι must, εκτός από την οροφή που είναι προσωπική απόλαυση.

Άσχετο, χτες διάβαζα ότι το εργοστάσιο της Volvo στη Γάνδη κλείνει από σήμερα και για δυο βδομάδες τουλάχιστον λόγω έλλειψης chips με άμεσο αντίκτυπο στην παραγωγή των XC40.

Δεν τα έχω δει από κοντά (σήμερα το απόγευμα πάω για test drive) αλλά κι εμένα αυτό μου βγάζει σε "ατμόσφαιρα" το XC40 σε σχέση με το Q3 από ο,τι έχω δει από το ιντερνετ.


Αυτό με την παραγωγή των chips είναι μεγάλο ζήτημα. Η βλακεία είναι ότι πήγαινα όλο και πιο πίσω την αγορά και τώρα έχω φτάσει στο αμήν.. Αν μου πουν να περιμένω ένα τετράμηνο δλδ (πολύ πιθανό), θα αναγκαστώ να πάω σε κάτι άλλο.. Carplay θα ήθελα να χρησιμοποιώ, συνήθως έχω locked το orientation οπότε θεωρώ δε θα έχω πρόβλημα :)

Ευχαριστώ και πάλι για την απάντηση.

Δημοσ.
40 λεπτά πριν, avoulk είπε

Αυτό με την παραγωγή των chips είναι μεγάλο ζήτημα.

Kαι μόλις διάβασα ότι μετά το εργοστάσιο της Volvo στην Γάνδη κλείνει και αυτό της Audi στις Βρυξέλλες για τον ίδιο λόγο...Βέβαια στο Audi Brussels φτιάχνουν μόνο τα e-tron οπότε δεν είναι και τόοοσο μεγάλο πρόβλημα για την πλειοψηφία του αγοραστικού κοινού. Καλό 2023 λένε για να στρώσει το ζήτημα.

Δημοσ.

Στη Mercedes μου είπαν πως ότι παραγγελία μπαίνει τώρα δίνουν σαν ημερομηνία παράδοσης Φεβρουάριο ή Μάρτιο με επιφύλαξη. Αν κάποιος πάει φαντάζομαι για βασικές εκδόσεις παίζει να υπάρχουν ετοιμοπαράδοτα. Τα custom κανά χρόνο αναμονή

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...