Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδιά αντιμετωπίζω πρόβλημα με την LG μου (αγορασμένη τον Απριλιο του 2019 οπότε λήγει η εγγύησή της)για 4η φορά.Μου υποσχεθήκανε αντικατάσταση τηλεόρασης-μάλιστα επικοινωνήσανε 3 φορές μαζί μου-.Στο τέλος ξαφνικά αλλάζουν την απόφασή τους και μου λένε θα σου πιστώσουμε τα χρήματα το οποίο δεν με συμφέρει.(την είχα αγοράσει σε προνομιακή τιμή ήταν stock)

Ξέρει κανείς που μπορώ να απευθυνθώ στο εξωτερικό -στην LG-να αναφέρω το πρόβλημά μου γιατί δεν ξέρω αν βγάλω κάποια άκρη με την εδώ αντιπροσωπεία. 

Δημοσ.

Το πιθανοτερο ειναι ακομη και αν σου απαντησουν σε καποιο μαιλ απο την μητρικη εταιρεια ή στο fb της lg europe,να σου συστησουν να απευθυνθεις στην αντιπροσωπεια της χωρας σου.

Ειδικα απο την στιγμη που αναγνωριζουν οτι δεν η τηλεοραση δεν επιδεχεται service και σου προτεινουν πιστωση δεν υπαρχει και κατι παραπανω να κανουν.

Αλλο ειναι αν εσυ την αγορασες σε προνομιακη τιμη γιατι ηταν στοκαρισμενη και θελεις τωρα να σου πιστωσουν την ονομαστικη αξια ή να σου την αντικαταστησουν με αντιστοιχο φετινο μοντελο.

Μπορεις να ρωτησεις αν υπαρχει κατι αντιστοιχο σε στοκ και απο νεωτερη σειρα,μηπως βολευτεις ετσι.

Δημοσ.

Το θέμα είναι οτι με πήρανε 2 φορές πριν και μου είπανε για αντικατάσταση.Μετά ανακαλέσανε την απόφασή τους και μου προτείνανε ή πίστωση ή επισκευή!!!

Δλδ υπάρχουν πελάτες 2 ταχυτήτων για το εδώ service.Να μην αγοράζουμε σε τιμές προσφορών...

Δημοσ.

Η νομοθεσία παντως λέει ότι είναι επιλογή του καταναλωτή τι θα διαλέξει (αντικατάσταση/πίστωση/μετρητά/κτλ).

Ίσως πρέπει να απευθυνθεις στο Συνήγορο του Καταναλωτή.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, _Biohazard_ είπε

Η νομοθεσία παντως λέει ότι είναι επιλογή του καταναλωτή τι θα διαλέξει (αντικατάσταση/πίστωση/μετρητά/κτλ).

Ίσως πρέπει να απευθυνθεις στο Συνήγορο του Καταναλωτή.

Ένα τηλέφωνο για να κάνω μια προσπάθεια και εκεί;

Αυτό που με εκνεύρισε είναι οτι μου ανέφεραν οτι θα γίνει αντικατάσταση και μάλιστα ενημερώθηκε το τοπικό service λέγοντάς μου αν έχω το κουτί.Την επόμενη με ξαναπήρανε και μου είπανε θα κάνει 9 ημέρες για να έρθει η καινούργια.

Σε 2 ώρες ξανακαλούνε και λένε τελικά θα γίνει πίστωση,προφανώς είδανε την τιμή που την αγόρασα.

Άρα σαν να λένε εσείς που αγοράζετε στοκ ή σε πολύ χμαηλές τιμές σας πετάω απ'έξω...

Δημοσ.

http://www.synigoroskatanaloti.gr/index.html 

Δοκίμασε και τηλεφωνικά, αλλά ίσως χρειαστεί να κάνεις καταγγελία. Που σημαίνει πως θα είναι καλό να έχεις γραπτές απαντήσεις κτλ για να παραθέσεις. Αν δεν έχεις ήδη, άρχισε να έχεις γραπτή επικοινωνία με το service το συντομότερο δυνατόν μιας και λήγει η εγγύηση. Αν και αφού η τηλεόραση είναι ήδη στο service και εντός εγγυησης, είσαι ασφαλής. Σίγουρα θα έχεις κάποιο παραστατικό πότε την άφησες στο service, έτσι;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η τηλεόραση είναι από 9 του μηνός στο service -δυστυχώς δεν μου δίνουν κάποιο παρασταστικό- η μόνη συνομιλία έγγραφη που έχω είναι οτι μου λένε οτι τελικά δεν θα γίνει αντικατασταση αλλά πίστωση ή επισκευή.Δυστυχώς η επικοινωνία μας ήταν από το τηλ.

Εξ'αρχής ο ίδιος ο υπάλληλος βλέποντας οτι έχω ταλαιπωρηθεί με την εν λόγω τηλεόραση(3 φορές service έχω αλλάξει μητρική,panel κτλ)μου προώθησε το αίτημα και όπως είπα τα υπόλοιπα τα αναφέρω επάνω...

Τους έθεσα και το ερώτημα τότε γιατί με πήρατε τηλ και μου είπατε για αντικατασταση αλλά απάντηση δεν μου έχουν δώσει...

Επεξ/σία από vmaniadis
Δημοσ.

Αγορασες σε τιμη ευκαιριας μια τηλεοραση απο στοκ,που στην διαρκεια της χρησης σου εχει βγαλει και ενα σωρο προβληματα για τα οποια εχεις επικοινωνησει,και καλα εκανες,με το σερβις της εταιρειας.

Αναμενεις δε απο την εταιρια να σου αντικαταστησει με καινουργιο-αθικτο,ενα εκθεσιακο ή οτιδηποτε αλλο κομματι γιατι οντως παρουσιαζει ανεπιλυπτα προβληματα και προφανως μετα την 2η-3η φορα κατεληξαν οτι δεν επισκευαζεται.

Μακαρι αλλα δεν..

Ασχετα τι σου ειπανε στην αρχικη επικοινωνια,οταν τσεκαραν την εμπορικη κατασταση-τιμη της τηλεορασης που αγορασες,ειναι προφανες οτι αλλαξαν αντιμετωπιση.

Τα παιδια πιο πανω αναφερανε νομικες κινησεις,εγω οταν ειχα φτασει στο αμην με την αντιμετωπιση οχι τοσο του εξουσιοδοτημενου σερβις αλλα μιας αλλης εταιριας εξισου μεγαλης στον χωρο,πηγα αυτοπροσωπως στο καταστημα αγορας,επιασα τον υπευθυνο,του ειπα τι και πως και σε λιγες μερες ειχα καινουργια τηλεοραση στο σπιτι μου. 

Κανε ενα τηλεφωνημα στον συνηγορο του καταναλωτη για ενημερωση,αλλα δες αν μπορεις και μεσω του καταστηματος αγορας να βρεις λυση.

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, bill36 είπε

Αγορασες σε τιμη ευκαιριας μια τηλεοραση απο στοκ,που στην διαρκεια της χρησης σου εχει βγαλει και ενα σωρο προβληματα για τα οποια εχεις επικοινωνησει,και καλα εκανες,με το σερβις της εταιρειας.

Αναμενεις δε απο την εταιρια να σου αντικαταστησει με καινουργιο-αθικτο,ενα εκθεσιακο ή οτιδηποτε αλλο κομματι γιατι οντως παρουσιαζει ανεπιλυπτα προβληματα και προφανως μετα την 2η-3η φορα κατεληξαν οτι δεν επισκευαζεται.

Μακαρι αλλα δεν..

Ασχετα τι σου ειπανε στην αρχικη επικοινωνια,οταν τσεκαραν την εμπορικη κατασταση-τιμη της τηλεορασης που αγορασες,ειναι προφανες οτι αλλαξαν αντιμετωπιση.

Τα παιδια πιο πανω αναφερανε νομικες κινησεις,εγω οταν ειχα φτασει στο αμην με την αντιμετωπιση οχι τοσο του εξουσιοδοτημενου σερβις αλλα μιας αλλης εταιριας εξισου μεγαλης στον χωρο,πηγα αυτοπροσωπως στο καταστημα αγορας,επιασα τον υπευθυνο,του ειπα τι και πως και σε λιγες μερες ειχα καινουργια τηλεοραση στο σπιτι μου. 

Κανε ενα τηλεφωνημα στον συνηγορο του καταναλωτη για ενημερωση,αλλα δες αν μπορεις και μεσω του καταστηματος αγορας να βρεις λυση.

Δεν νομίζω πως το κατάστημα μπορεί να κάνει κάτι.Την αγόρασα σε πολύ χαμηλή τιμή οπότε στο μόνο που μπορεί να με εξυπηρετήσει είναι στην πίστωση του ποσού που έδωσα.(που με αυτά τα χρήματα αγοράζω βαριά 49'' tv)

Το θέμα είναι το γιατί να με κοροιδεύουν να μου τάζουν τηλεόραση και να το ανακαλούν σε λίγες ώρες....

 

Δημοσ.
22 ώρες πριν, vmaniadis είπε

Δεν νομίζω πως το κατάστημα μπορεί να κάνει κάτι.Την αγόρασα σε πολύ χαμηλή τιμή οπότε στο μόνο που μπορεί να με εξυπηρετήσει είναι στην πίστωση του ποσού που έδωσα.(που με αυτά τα χρήματα αγοράζω βαριά 49'' tv)

Το θέμα είναι το γιατί να με κοροιδεύουν να μου τάζουν τηλεόραση και να το ανακαλούν σε λίγες ώρες....

 

Γιατι τσεκαραν την αποδειξη.Γιατι δεν εχουν ενα αντιστοιχο κομματι απο στοκ να σου δωσουν.Γιατι οποιος πηρε την αρχικη αποφαση ζητησε εγκριση και τον εκοψαν ή γιατι το ξανασκεφτηκε.

 Γενικα παντως,η επιλογη που σου εδωσαν ειναι αυτη που ζητουν σχεδον ολοι,σε παρομοια κατασταση.

Αλλο εσενα αν σε βολευει..

 

Δημοσ.
48 λεπτά πριν, bill36 είπε

Γιατι τσεκαραν την αποδειξη.Γιατι δεν εχουν ενα αντιστοιχο κομματι απο στοκ να σου δωσουν.Γιατι οποιος πηρε την αρχικη αποφαση ζητησε εγκριση και τον εκοψαν ή γιατι το ξανασκεφτηκε.

 Γενικα παντως,η επιλογη που σου εδωσαν ειναι αυτη που ζητουν σχεδον ολοι,σε παρομοια κατασταση.

Αλλο εσενα αν σε βολευει..

 

Δλδ με το ίδιο σκεπτικό αν ήταν μοντέλο 2018 ή 2019 όχι στοκ και μου δημηουργούσε τα ίδια προβλήματα δεν θα την αλλάζανε?

Θα την αλλάζανε.Τους ενόχλησε προφανώς η τιμή αγοράς...

Εν τέλει ζήτησα επισκυεή.Μου προτείνανε τα 5 χρόνια τα δικά τους...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...