Προς το περιεχόμενο

[Εξελιξη παραγγελιων] Παραλαβες παραγγελιων μεσω ΕΛΤΑ


matrixxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 2,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

3 λεπτά πριν, matrixxx είπε

Τι λεει αυτο; Το πηρε ο οδηγος να στο φερει απο τις 23-2-2021 και ειναι 22 ημερες στο δρομο; Ακομα δεν εχει ερθει;Αναμενεται λεει 23-3, δηλαδη ενα μηνα στο οχημα του οδηγου;;;;

Σορυ. Δεν το διευκρινησα. Το δεμα παραδοθηκε 23-2-2021. Ηρθε μηνυμα στο viber το πρωι, και το μεσημερι παραδοθηκε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
2 λεπτά πριν, ziaba είπε

από Μυτιλήνη για Ιταλία 8 μέρες😛

re047403149gr

 

Εκει δεν σκοπευουν να πουλησουν καμια δημοσια επιχειρηση μαλλον. 😛

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, matrixxx είπε

Εκει δεν σκοπευουν να πουλησουν καμια δημοσια επιχειρηση μαλλον. 😛

τα πάντα σε μας έχουν πουληθεί εδώ και χρόνια😪

ΕΛΤΑ Courier από Μυτιλήνη - Βόλο 12μέρες

WZ340083602GR

Επεξ/σία από ziaba
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, visualizer είπε

Μακάρι να ιδιωτικοποιηθεί μπας και βελτιωθεί ..

Το θέμα είναι σε αυτές του Δεκεμβρίου ξεκάθαρα .Χάθηκαν ;...κλάπηκαν ; Η απλά δεν έχουν ανοιχτεί ακόμη;; δεν ξέρω τι έχει γίνει...

Έχω παραλάβει παραγγελίες από Κίνα που έκανα τον Ιανουάριο μέσα σε ένα μήνα και κάτι ενώ του Δεκεμβρίου αγνοείται η τύχη τους .

Πάντως μου έχει έρθει και μια του Δεκεμβρίου (24/12) και μάλιστα αρκετό καιρό τώρα. Ενώ την προηγούμενη βδομάδα ήρθε και ειδοποιητηριο για δύο συστημένα. Όπου το ένα φαντάζομαι είναι ένα από μέσα Δεκέμβρη. 

Δηλαδή δεν έρχονται με κάποια "λογική σειρά" σύμφωνα με τις ημερομηνίες παραγγελίας. Αλλά ούτε έρχονται απλά τα πιο πρόσφατα και χάνονται τα πιο παλιά. Πραγματικά δεν βγάζει νόημα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν βλέπω τον λόγο που πρέπει να υπάρχει αυτό το θέμα, (τουλάχιστον εδώ, στις προσφορές, ας πάει στο μπλα μπλα)

Το να γράφει ο καθένας λεπτομέρειες για  την παραγγελία του και το τι εξέλιξη έχει, δεν νοιάζει και δεν απασχολεί κανέναν. Εγώ τουλάχιστον το βλέπω ως "κάτσε να γράψουμε τον πόνο μας για την παραγγελία μας".

Ελλάδα, Εξωτερικό, ολόκληρη η Γη, έχουν θέμα τώρα με τον Covid. Αργούν τα πάντα. Το ότι τα ΕΛΤΑ πάνε από το κακό στο χειρότερο το ξέραμε χρόνια.

Έχω και εγώ μερικές που ακόμη ταξιδεύουν από τα Χριστούγεννα.

Οπότε δείτε καμία σειρά, ξεχάστε τις παραγγελίες και κάποια στιγμή θα σας χτυπήσει ο ταχυδρόμος και θα χαμογελάσετε πιο πολύ από ότι περιμένατε.

Ήρεμα γράφω τα άνωθεν.

 

  • Like 3
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Τετοιο προβλημα δεν νομιζω να υπαρχει πουθενα. Να ειναι χιλιαδες ή εκατονταδες χιλιαδες, ουτε ξερω ποσα, πακετακια πεταμενα σε "μια ακρη" επι 2-3 ή και περισσοτερους μηνες. Μια καθυστερηση επι 1-7-10 ημερες αναλογα την ποιοτητα του συστηματος ναι, ολοι ημαστε ετοιμοι αλλωστε για κατι τετοιο, αλλα αυτο δεν νομιζω να υπαρχει αλλου σε οργανωμενη κοινωνια.

Φυσικα και αφορα τις προσφορες, εξελιξη ολων των προσφορων που εχουν αναρτηθει εδω αφορα. Και φυσικα απασχολει τους παντες που περιμενουν σαν... ...... επι μηνες ολοκληρους τα προιοντα που εχουν παραγγειλει και αναγκαζονται να εκτιθενται μετα απο 90-100 μερες αναμονης και αφου πρωτα  εξαντλησαν ολο το περιθωριο και την υπομονη τους για να μην χασουν τα λεφτα τους στους Κινεζους ζητωντας refund επειδη καποιοι Ελληνες τα εχουν κανει @$$%@#%. Ντρεπονται πραγματικα γιατι θα πληρωσουν οι Κινεζοι μια ανεπαρκεια Ελληνων να σταθουν διπλα στους Ελληνες ως οφειλουν και ως διατεινονται.

Η αναφορα ολων αυτων, επιπλεον μας δινει μια σφαιρικη εικονα του τι συμβαινει, εικονα που δεν θα ειχαμε χωρις το θεμα. Βλεπουμε ολα τα ενδεχομενα και ολες τις περιπτωσεις.

Δεν θα χαμογελασουμε λοιπον οταν παρουμε με 3-4-5 μηνες καθυστερηση αυτο που θα επρεπε να παρουμε στην ωρα του, οταν η χρηση για την οποια προοριζονταν  καποια προιοντα θα εχει παψει πιθανον να υφισταται, οταν εχουν χαθει χαμογελα απο παιδια και οχι μονο επειδη δεν ηρθαν πολλα πραγματα που περιμεναν ή οταν εχουμε παρει χρηματα πισω και θα λαβουμε το προιον τελικα. Ολα αυτα ειναι ασχημα, λυπαμαι αν για καποιους ειναι αδιαφορα. Αυτη η αδιαφορια ειναι που μας εχει φερει εδω που εχουμε φτασει.

Ηρεμα τα γραφω και εγω, αλλα με θλιψη για μερικες αποψεις και στασεις ζωης. Δεν μιλω σε σενα προσωπικα, μην με παρεξηγησεις.

  • Like 14
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, matrixxx είπε

...... επι μηνες ολοκληρους τα προιοντα που εχουν παραγγειλει και αναγκαζονται να εκτιθενται μετα απο 90-100 μερες αναμονης και αφου πρωτα  εξαντλησαν ολο το περιθωριο και την υπομονη τους για να μην χασουν τα λεφτα τους στους Κινεζους ζητωντας refund επειδη καποιοι Ελληνες τα εχουν κανει @$$%@#%. Ντρεπονται πραγματικα γιατι θα πληρωσουν οι Κινεζοι μια ανεπαρκεια Ελληνων να σταθουν διπλα στους Ελληνες ως οφειλουν και ως διατεινονται.

Εγω μενω ακριβως εδω, σ αυτο ειδικα το σημειο τα ειπες ολα. Συμφωνω και επαυξανω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπόν, 

Ας βάλω εδώ αυτά που έχω βρει γιατί πιστεύω ότι αφού είμαστε πολλοί πρέπει να κάνουμε κάτι.

Πήγα στα ΕΛΤΑ και βρήκα τον Χάρτη Υποχρεώσεων Καταναλωτή (διαβάστε τον)

Για την καλύτερη ενηµέρωση και πληροφόρηση του καταναλωτή σχετικά µε κάθε
απορία, πρόβληµα, ή παράπονο που έχει σχέση µε την εξυπηρέτησή του, εκτός από
τη δυνατότητα επικοινωνίας που του προσφέρεται στα Ταχυδροµικά Καταστήµατα,
λειτουργεί στην έδρα της Εταιρείας, στην Αθήνα, Τοµέας Εξυπηρέτησης Πελατών. Ο
πελάτης µπορεί να επικοινωνήσει µε τoν Τοµέα Εξυπηρέτησης Πελατών-Call Center
µε τους παρακάτω τρόπους:
- µε επίσκεψή του στoν Τοµέα Εξυπηρέτησης Πελατών-Call Center, που εδρεύει
στη διεύθυνσή Ανδριανουπόλεως 45, 160 70 ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ κατά τις ώρες
08.00-14.00,
- µε επιστολή στην παραπάνω ταχυδροµική διεύθυνση,
- µε τηλεφωνική κλήση του αριθµού 800 11 82000 (χωρίς χρέωση), ή του
αριθµού 210 3353 777 κατά τις ώρες 08.00-18.00,
- µε χρήση της ηλεκτρονικής φόρµας «Εξυπηρέτηση Πελατών», που υπάρχει
στην ιστοσελίδα των ΕΛΤΑ(www.elta.gr), ή στέλνοντας απευθείας
ηλεκτρονικό µήνυµα (e-mail) στη διεύθυνση [email protected]

Αν θέλετε να δείτε που τα βρήκα ακολουθήστε τον σύνδεσμο https://www.elta.gr/el-gr/sitemap.aspx

Μετά πάμε στην Εθνική Επιτροπή τηλεπικοινωνιών. Εκεί έχουμε για διάβασμα τον Χάρτη Υποχρεώσεων Καταναλωτή

και στη συνέχεια την φόρμα καταγγελίας καταναλωτή

Εκεί στην φόρμα αναγράφεται πάνω πάνω ότι:

Πριν απευθυνθούν στην ΕΕΤΤ, οι καταναλωτές οφείλουν να υποβάλλουν κάθε ερώτημα/αίτημα/καταγγελία πρώτα στον πάροχό τους, ο οποίος υποχρεούται να απαντά εγγράφως εντός 20 ημερολογιακών ημερών

Άρα ξεκινάμε από την φόρμα επικοινωνίας των ΕΛΤΑ

Νομίζω πως πρέπει να συμπληρώνουμε την φόρμα για κάθε παραγγελία ξεχωριστά.

Πιστεύω πως μετά τις πρώτες 1000 - 2000 φόρμες που θα πάρουν θα καταλάβουν οι καρεκλοκένταυροι ότι κάτι συμβαίνει.

Ίσως γίνει κάτι, ίσως και όχι. όμως δεν έχουμε να χάσουμε κάτι.

Συμπληρώνουμε με απλά λόγια ότι έχουμε παραγγείλει κάτι από το εξωτερικό και το δέμα φαίνεται από τις αναζητήσεις ότι έχει φτάσει στην χώρα μας αλλά από τότε έχουν περάσει 20-30-40 ημέρες.

Αυτοί πρέπει να μας απαντήσουν γραπτώς μέσα σε 20 ημέρες. Με την απάντησή τους μπορούμε να προβούμε σε καταγγελία στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων.

 

Πάμε λοιπόν (αν μπορέσουμε) να τους ταρακουνήσουμε από τις καρέκλες τους! 

 

Αυτό που έγραψα εγώ στην φόρμα των ΕΛΤΑ 

Καλημέρα σας
Αναζητώ μικροδέμα εξωτερικού με αριθμό αποστολής LTΧΧΧΧΧNL
Το δέμα έφυγε από τον αποστολέα 29-12-2020 και από 4-1-2021 αγνοείται η τύχη του όπως φαίνεται και στην αναζήτηση αντικειμένων των ΕΛΤΑ.
Η τόσο μεγάλη καθυστέρηση αποστολής αχρηστεύει το είδος που περιμένω και δημιουργεί πρόβλημα σε όλη την προμηθευτική διαδικασία. Παρακαλώ ενημερώστε με αν το δέμα βρίσκεται κάπου, άν υπάρχει πιθανότητα να το παραλάβω ή αν χάθηκε. 
Με την απάντησή σας προτίθεμαι να υποβάλλω καταγγελία στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και ταχυδρομείων.

 

Επεξ/σία από lefta_yparxoun
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αποστολη απο το εξωτερικο:

1. Παραγγελία: 26/1/2021
2. Εταιρία: Royal Mail
2. Άφιξη Ελλάδα: 14/2/2021
3. Τελωνείο: 1/3/2021
4. Κέντρο Διανομής: 3/3/2021  Κ Δ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ  -> 16/3/2021 Μ.Δ. ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

δεν έχω παραλάβει ακόμα (ξέρεις κανείς πως ξεχωρίζουμε ELTA vs ELTRA courier tracking ?)
απο τη στιμγή που μπήκε ελλάδα τα 2βδόμαδα φεύγουν βροχή χωρίς update

Επεξ/σία από salida
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν γνωρίζω κατά πόσο έχει αυξηθεί ο όγκος εργασίας, αλλά αν έχει αυξηθεί καμία πρόσληψη καλό θα έκανε.

 

Από Νοέμβριο και Δεκέμβριο.αναμενω δέματα 5-6 στον αριθμό.

 

Το πρόβλημα με την αργοπορία είναι ότι, έτσι ουσιαστικά καταργούν τις αγορές από το εξωτερικό. Πολύ πιθανό να φάμε γενικό ban από τα μεγάλα κινεζομαγαζα καθώς, και σωστά κατά τη γνώμη μου, στο τρίμηνο ζητάς refund.

 

 

Αν δεν κάνω λάθος, τα ΕΛΤΑ και τα ΓΕΤΑ, είναι ιδιωτικής φύσης, ή τέλος πάντων οι "σάκοι" στο αεροδρόμιο θα ανοιχτούν από ιδιωτικούς υπαλλήλους.

Πως αναγκάζεις έναν ιδιώτη (την εταιρεία όχι τον εργαζόμενο) να κάνει σωστά τη δουλειά του;

Επεξ/σία από alkis13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, lefta_yparxoun είπε

Λοιπόν, 

Ας βάλω εδώ αυτά που έχω βρει γιατί πιστεύω ότι αφού είμαστε πολλοί πρέπει να κάνουμε κάτι.

Πήγα στα ΕΛΤΑ και βρήκα τον Χάρτη Υποχρεώσεων Καταναλωτή (διαβάστε τον)



Για την καλύτερη ενηµέρωση και πληροφόρηση του καταναλωτή σχετικά µε κάθε
απορία, πρόβληµα, ή παράπονο που έχει σχέση µε την εξυπηρέτησή του, εκτός από
τη δυνατότητα επικοινωνίας που του προσφέρεται στα Ταχυδροµικά Καταστήµατα,
λειτουργεί στην έδρα της Εταιρείας, στην Αθήνα, Τοµέας Εξυπηρέτησης Πελατών. Ο
πελάτης µπορεί να επικοινωνήσει µε τoν Τοµέα Εξυπηρέτησης Πελατών-Call Center
µε τους παρακάτω τρόπους:
- µε επίσκεψή του στoν Τοµέα Εξυπηρέτησης Πελατών-Call Center, που εδρεύει
στη διεύθυνσή Ανδριανουπόλεως 45, 160 70 ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ κατά τις ώρες
08.00-14.00,
- µε επιστολή στην παραπάνω ταχυδροµική διεύθυνση,
- µε τηλεφωνική κλήση του αριθµού 800 11 82000 (χωρίς χρέωση), ή του
αριθµού 210 3353 777 κατά τις ώρες 08.00-18.00,
- µε χρήση της ηλεκτρονικής φόρµας «Εξυπηρέτηση Πελατών», που υπάρχει
στην ιστοσελίδα των ΕΛΤΑ(www.elta.gr), ή στέλνοντας απευθείας
ηλεκτρονικό µήνυµα (e-mail) στη διεύθυνση [email protected]

Αν θέλετε να δείτε που τα βρήκα ακολουθήστε τον σύνδεσμο https://www.elta.gr/el-gr/sitemap.aspx

Μετά πάμε στην Εθνική Επιτροπή τηλεπικοινωνιών. Εκεί έχουμε για διάβασμα τον Χάρτη Υποχρεώσεων Καταναλωτή

και στη συνέχεια την φόρμα καταγγελίας καταναλωτή

Εκεί στην φόρμα αναγράφεται πάνω πάνω ότι:



Πριν απευθυνθούν στην ΕΕΤΤ, οι καταναλωτές οφείλουν να υποβάλλουν κάθε ερώτημα/αίτημα/καταγγελία πρώτα στον πάροχό τους, ο οποίος υποχρεούται να απαντά εγγράφως εντός 20 ημερολογιακών ημερών

Άρα ξεκινάμε από την φόρμα επικοινωνίας των ΕΛΤΑ

Νομίζω πως πρέπει να συμπληρώνουμε την φόρμα για κάθε παραγγελία ξεχωριστά.

Πιστεύω πως μετά τις πρώτες 1000 - 2000 φόρμες που θα πάρουν θα καταλάβουν οι καρεκλοκένταυροι ότι κάτι συμβαίνει.

Ίσως γίνει κάτι, ίσως και όχι. όμως δεν έχουμε να χάσουμε κάτι.

Συμπληρώνουμε με απλά λόγια ότι έχουμε παραγγείλει κάτι από το εξωτερικό και το δέμα φαίνεται από τις αναζητήσεις ότι έχει φτάσει στην χώρα μας αλλά από τότε έχουν περάσει 20-30-40 ημέρες.

Αυτοί πρέπει να μας απαντήσουν γραπτώς μέσα σε 20 ημέρες. Με την απάντησή τους μπορούμε να προβούμε σε καταγγελία στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων.

 

Πάμε λοιπόν (αν μπορέσουμε) να τους ταρακουνήσουμε από τις καρέκλες τους! 

 

Αυτό που έγραψα εγώ στην φόρμα των ΕΛΤΑ 



Καλημέρα σας
Αναζητώ μικροδέμα εξωτερικού με αριθμό αποστολής LTΧΧΧΧΧNL
Το δέμα έφυγε από τον αποστολέα 29-12-2020 και από 4-1-2021 αγνοείται η τύχη του όπως φαίνεται και στην αναζήτηση αντικειμένων των ΕΛΤΑ.
Η τόσο μεγάλη καθυστέρηση αποστολής αχρηστεύει το είδος που περιμένω και δημιουργεί πρόβλημα σε όλη την προμηθευτική διαδικασία. Παρακαλώ ενημερώστε με αν το δέμα βρίσκεται κάπου, άν υπάρχει πιθανότητα να το παραλάβω ή αν χάθηκε. 
Με την απάντησή σας προτίθεμαι να υποβάλλω καταγγελία στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και ταχυδρομείων.

 

Αν σου απαντήσουν πες μας .. έχω στείλει 2,3 φορές μέσω της φόρμας χωρίς απάντηση . Μόνο στο Facebook μου απάντησαν λέγοντας ότι δεν έχουν αυτοί τα δέματα .

IMG_20210317_091448.jpg

Επεξ/σία από visualizer
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 λεπτά πριν, visualizer είπε

Αν σου απαντήσουν πες μας .. έχω στείλει 2,3 φορές μέσω της φόρμας χωρίς απάντηση . Μόνο στο Facebook μου απάντησαν λέγοντας ότι δεν έχουν αυτοί τα δέματα .

 

Νομίζω πως μπορείς μετά από την παρέλευση 20 ημερών ακόμα και χωρίς απάντηση να προχωρήσεις στην καταγγελία στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...