stenlibi Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 Θα δείξει και στην τελική ας το γυρίσουν πίσω να ησυχάσω, γιατί με έχουν τρελάνει. Στείλε μας αποδεικτικό από PayPal, στείλε μας αποδεικτικό από τράπεζα, screenshot της παραγγελίας. Βαρέθηκα!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stroumfita2 Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 3 ώρες πριν, SeNNinhA είπε Δεν είμαι αντίθετος σε αυτό. Σωστό είναι. Αλλά όλα εξαρτώνται από την συμπεριφορά του πωλητή. Ειδικά με το Aliexpress ελάχιστους έχω βρει λογικούς και συνεργασιμους. Γράφουν για παράδοση σε 45 ημέρες πχ και μετά κρύβονται πίσω από την προθεσμία προστασίας των αγοραστών του Ali που είναι 75 ή 90 εργάσιμες συνήθως και σου λένε κάνε dispute στο Ali για να πάρεις τα χρήματα σου ακόμη και εαν έχουν περάσει όλες οι σχετικές προθεσμίες. Γενικά η πλειονότητα των Κινέζων κάνει τον Κινέζο. Ελάχιστοι ήταν κύριοι και μου έκαναν Refund όταν έπρεπε από μόνοι τους. Όλοι οι άλλοι με αναγκασαν να ανοιξω dispute. Ε λοιπόν σε όποιον με αναγκάζει να ανοιξω dispute για να παρω τα χρήματα μου μετά από 3,5+ μήνες ενώ διαφημίζει αποστολή σε 45 ημέρες δεν υπάρχει καμία περίπτωση να ασχοληθώ καν για να του δώσω χρήματα πίσω. Όχι μόνο θα κάνω και εγώ τον Κινέζο αλλά θα φάει και την χειρότερη κριτική στο evaluation. Με τους ελάχιστους που ήταν κύριοι ήμουν κύριος. Περεμπιτωντως όπως υποθέτω οι αποστολές μέσω Aliexpress standard shipping πρέπει να αποζημιωνονται τα refund απο το ίδιο το Ali και όχι από τους πωλητές γι αυτό και κάνουν τον Κινέζο. Λογικά μέσω σχετικής ασφαλιστικής κάλυψης του AE. Οπότε τελικά ο Κινέζος μάλλον θα τα τσεπωσει δίπλα και θα κάνει τον Κινέζο μετα με το ΑΕ. Εδώ δεν έχουμε όμως μια νορμάλ κατάσταση. Που να ξέρει ο πωλητής ότι στο Ελαδιστάν θα κάνεις εθελουσία για να πουλήσεις τα ταχυδρομεία σε ιδιώτες. Έχουν και αυτοί ελαφρυντικά. Όπως και να έχει πολλοί πωλητές μας έχουν κόψει και από Ευρώπη στο Ali και καλά κάνουν γιατί δεν τα τσεπώνουν μόνο οι Κινέζοι αλλά και οι Ελληνάρες που παίρνουν τα refund και τα πράγματα όποτε αυτά έρθουν. 2 ώρες πριν, stenlibi είπε Δεν έχω πρόβλημα ας το κάνουν. Δεν είχα ιδέα ότι μπορούν να ανοίξουν τα δέματα! Η πλάκα είναι ότι το δέμα περιέχει μάσκες αξίας 7.50 ευρώ. Δλδ, ψειρίζουν τη μαϊμού. Τυχαία επιλεγούνε τα δέματα. Έτυχε να είναι το δικό σου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
netwix447 Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 Παιδιά , εαν μου στειλουν με Ups απο ισπανια ενα δεματάκι απο ποια εταιρεία θα το παραλάβω εδω?Να σημειώσω οτι βρισκομαι στην ροδο και δεν εχω δει ποτε καταστημα Ups εδω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stroumfita2 Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 4 λεπτά πριν, netwix447 είπε Παιδιά , εαν μου στειλουν με Ups απο ισπανια ενα δεματάκι απο ποια εταιρεία θα το παραλάβω εδω?Να σημειώσω οτι βρισκομαι στην ροδο και δεν εχω δει ποτε καταστημα Ups εδω Συνήθως οι μεταφορικές συνεργάζονται με άλλους όπου δεν έχουν κατάστημα. Θα αλλάξει το tracking όταν το πάρει ο συνεργάτης που θα σου παραδώσει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
netwix447 Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 (επεξεργασμένο) 1 λεπτό πριν, stroumfita2 είπε Συνήθως οι μεταφορικές συνεργάζονται με άλλους όπου δεν έχουν κατάστημα. Θα αλλάξει το tracking όταν το πάρει ο συνεργάτης που θα σου παραδώσει. Και μολις αλλαξει πως θα το μαθω εγω το καινούριο?επισης μπορώ να μαθω με ποια εταιρεια θα συνεργαστεί? Επεξ/σία 24 Μαΐου 2021 από netwix447 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stroumfita2 Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 1 λεπτό πριν, netwix447 είπε Και μολις αλλαξει πως θα το μαθω εγω το καινούριο?επισης μπορώ να μαθω με ποια εταιρεια θα συνεργαστεί? Το παρακολουθείς με το tracking number. Για να μάθεις σίγουρα με ποιους συνεργάζεται η UPS καλύτερα είναι να επικοινωνήσεις μαζί τους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Aurumnus Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 2 ώρες πριν, stenlibi είπε Δεν έχω πρόβλημα ας το κάνουν. Δεν είχα ιδέα ότι μπορούν να ανοίξουν τα δέματα! Η πλάκα είναι ότι το δέμα περιέχει μάσκες αξίας 7.50 ευρώ. Δλδ, ψειρίζουν τη μαϊμού. Τα ανοίγουν όπως να'ναι, συνήθως σχίζοντας στα πλάγια το δέμα και μετά τον έλεγχο το ξανακλείνουν πρόχειρα με άσπρη ταινία που πάνω γράφει με κόκκινα γράμματα «Τελωνειακός Έλεγχος». Μου έχει τύχει σε 6 δέματα έως τώρα, γιατί ο Κινέζος είχε βάλει άκυρη-ότι να'ναι περιγραφή. Όλα μεγάλα σε όγκο και αξίας 30-70€. Όλα πέρασαν χωρίς περαιτέρω προβλήματα και δεν πλήρωσα κάτι έξτρα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SeNNinhA Δημοσ. 25 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 25 Μαΐου 2021 (επεξεργασμένο) 10 ώρες πριν, stroumfita2 είπε Εδώ δεν έχουμε όμως μια νορμάλ κατάσταση. Που να ξέρει ο πωλητής ότι στο Ελαδιστάν θα κάνεις εθελουσία για να πουλήσεις τα ταχυδρομεία σε ιδιώτες. Έχουν και αυτοί ελαφρυντικά. Όπως και να έχει πολλοί πωλητές μας έχουν κόψει και από Ευρώπη στο Ali και καλά κάνουν γιατί δεν τα τσεπώνουν μόνο οι Κινέζοι αλλά και οι Ελληνάρες που παίρνουν τα refund και τα πράγματα όποτε αυτά έρθουν. Δεν είναι ακριβώς έτσι και μην τα ρίχνουμε όλα στα ΕΛΤΑ. Έχω παραλάβει πάνω από 50 δέματα από Aliexpress τους τελευταίους μήνες και μπορώ με βεβαιοτητα να πω ότι οι καθυστερήσεις μοιράζονται στα 3. Κατα αρχάς πάνω από τους μίσους έκαναν να τα παραδοσουν σε μεταφορική κοντά στις 2 εβδομάδες. Να τα παραδοσουν πραγματικά και όχι απλά να δώσουν Tracking Number. Αρκετοί (ας πούμε κοντά στο 1/3) μου έστελναν FAKE Tracking Number για να ειναι εντάξει με το Aliexpress το οποίο και άλλαζαν όταν έκαναν την πραγματική αποστολή. Κάποιοι εάν δεν τους ενοχλούσα 3 και 4 φορές δεν μου έστελναν καν (ενώ είχαν στείλει και fake Tracking number) και μετά μου έλεγαν παιδικές δικαιολογίες νηπιαγωγείου και τελικά με ρωτούσαν εάν όντως το θέλω ή να ακυρωσω εγώ την παραγγελία (με δική μου εντολή για να μην έχουν και πάλι πρόβλημα αξιολόγησης από το Ali). Στάνταρ είχα πρόβλημα στο τέλος με αυτούς οπότε καλύτερα να τις είχα ακυρώσει. Επίσης η πλειονότητα των δεμάτων μου έκανε να φύγει από Κίνα από 2 βδομάδες το πιο γρήγορο έως και 10 εβδομάδες (ελάχιστα). Μέσος όρος θα έλεγα 3-4 εβδομάδες για τα περισσότερα. Μέτα η επομενη μεγάλη καθυστέρηση κατά μέσο όρο άλλο ένα μήνα ήταν στην Ολλανδία. Κάποια χάθηκαν εκεί και δεν έφτασαν ποτέ Ελλάδα μάλιστα. Εντός Ελλάδας ή μέση καθυστέρηση ήταν και εδώ κατά μέσο όρο ένας μήνας. Παραλαβή δεματων σε 3,5 μήνες κατά μέσο όρο. Οποτε θα έλεγα ότι ο Κινέζος γνωρίζει ξεκάθαρα τι γίνεται και σαν πωλητής με τουλάχιστον δεκάδες αποστολές ημερησίως σαφέστατα γνωρίζει και ΩΦΕΙΛΕΙ να γνωρίζει τι γίνεται στις αποστολές του και τις καθυστερησεις εντός και εκτός χώρας του. Οι καθυστερήσεις υπάρχουν και δεν είναι κάτι νέο. Άσχετα από το ποιος ευθύνεται είναι ΥΠΟΧΡΈΩΣΗ ΤΟΥ ΠΩΛΗΤΉ να είναι ενήμερος και να αναφέρει χρόνους παράδοσης κοντά στην σημερινή πραγματικότητα και όχι στην πραγματικότητα πριν από 5 χρόνια. Οπότε αυτό που ζητάω ειναι να προσαρμόσει την αναφορά σε χρόνους παράδοσης που ο ίδιος δηλώνει πριν την πώληση. Εάν κάποιος μου αναφέρει χρόνο παράδοσης 150 ημερών και εγώ αποφασίσω να αγοράσω τότε δεν έχω δικαίωμα να διαμαρτυρομαι. Εάν όμως μου αναφέρει χρόνο παράδοσης 45 ημερών και παραλάβω σε 145 και πάρω τα χρήματα μου μετά από διάφορα dispute μετά από 140 ημέρες τότε καλά κάνω και ζητάω Refund και καλά κάνω και δεν ασχολούμαι μετά την παραλαβή αφού αυτό δεν αποτελεί μεμονωμένο τυχαίο περιστατικό αλλά γνωστό πρόβλημα. Εάν δηλώνεις παραπλανητικους χρόνους παράδοσης τότε αυτό αποτελεί παραπλάνηση του καταναλωτή με σκοπό να αγοράσει από εσένα και όχι από κάποιο άλλο. Προσωπικα ο χρονος παράδοσης στις δικες μου αγορές αποτελεί βασικό παράγοντα επιλογής σε παρα πολλές περιπτώσεις. Και σε αυτές τις φορές έχω επιλέξει ακριβότερο πωλητή για το ίδιο προϊόν αλλα με πιο σύντομο και πιο αξιόπιστο χρόνο παράδοσης. Και φυσικά όταν κάποιος είναι εντάξει και κάνει σωστά και ontime το refund που ωφειλει σε αυτόν συμπεριφερεσαι σωστά και εσύ. Όταν κρύβεται πίσω από το Ali και σε ταλαιπωρεί δεν θα ασχοληθείς ούτε εσύ μετά. Οποτε αυτά που λέτε για τους καημένους τους Κινέζους προσωπικά δεν τα ενστερνιζομαι κατά βάση. Φυσικά όλα τα παραπάνω αποτελούν δική μου εμπειρία και δική μου άποψη και μόνο. Επεξ/σία 25 Μαΐου 2021 από SeNNinhA 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Himura Δημοσ. 25 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 25 Μαΐου 2021 Ποσο εχω ακομα; Ας μιλησουν οι εμπειροι :P Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mxa055 Δημοσ. 25 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 25 Μαΐου 2021 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Himura είπε Ποσο εχω ακομα; Ας μιλησουν οι εμπειροι Εντάξει το ιδεατό σενάριο πέτυχες, πέρασε τελωνείο την ίδια μέρα, παίξε κάνα λαχείο μετά. Με την τύχη σου πιθανότατα είναι ήδη έξω από την πόρτα σου. Εμένα καμιά 10αρια δέματα σβήνουν 2ο μηνιαίο κεράκι στο Άφιξη στη χώρα προορισμού και 1 είναι κολλημένο στο τελωνείο να ζητάει απόδειξη που έχω στείλει 3 φορές ήδη εδώ και μία εβδομάδα. Επεξ/σία 25 Μαΐου 2021 από mxa055 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stenlibi Δημοσ. 25 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 25 Μαΐου 2021 Και το δικό μου σήμερα γράφει Εξοδος από τελωνείο. Τώρα περιμένω να παραλάβω να δω αν ανοίχτηκε το δέμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chrismilo91 Δημοσ. 25 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 25 Μαΐου 2021 Παρέλαβα και εγώ σήμερα ένα συστημένο από AliExpress NL post αξίας 35€ έκανε 38 μέρες να έρθει δεν πέρασε τελωνείο και ένα unregister πάλι από AliExpress το οποίο έκανε 79 μέρες Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
VASKOUK Δημοσ. 25 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 25 Μαΐου 2021 Ξεκόλλησε μετά από 1 μήνα δέμα από Ολλανδία. Στην καλύτερη θα το έχω ως Παρασκευή ή θα κάτσει κάνα 15μερο στο κέντρο διανομής να ξεκουραστεί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tornado Δημοσ. 25 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 25 Μαΐου 2021 (επεξεργασμένο) Στις 24/5/2021 στις 11:22 ΠΜ, Aurumnus είπε Από περιέργεια... όσοι κάνετε dispute λόγω καθυστέρησης και παίρνετε τα χρήματα σας πίσω, αφού παραλάβετε το πακέτο σας κάνετε τουλάχιστον μία προσπάθεια να επικοινωνήσετε με τον πωλητή και να του δώσετε τα χρήματα του πίσω; Πάντα... Τελευταία έχω τρία τέτοια πακέτα και είμαι σε συνεννόηση να πάρει τα λεφτά του πίσω ο πωλητής Επεξ/σία 25 Μαΐου 2021 από tornado 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
RcManiac Δημοσ. 25 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 25 Μαΐου 2021 Από Ολλανδία παιρνάει τελωνείο ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα