Aurumnus Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 1 ώρα πριν, stroumfita2 είπε Το πρώτο άρθρο που βλέπω. Μακάρι να το αναπαράγουν και αλλα site μπας και γίνει τίποτα. Εμείς τι μπορούμε να κάνουμε να αντιδράσουμε ; any ideas? Μια καλή αρχή θα είναι να κάνουμε share το συγκεκριμένο άρθρο όπου μπορούμε, π.χ Facebook, Twitter, κτλ... μαζί με φωτογραφία του κύριου υπεύθυνου για αυτό το χάλι. Επίσης, θα βοηθούσε πολύ αν το άρθρο αυτό ανέβαινε στην ενότητα "ΝΕΑ" του Insomnia. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιώργος Μετεντζίδης Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 Στις 16/3/2021 στις 10:48 ΠΜ, jackess είπε Κάτσε εσύ το τερμάτισες. Δεν γίνεται να κάνουν 6 μήνες να παραδώσουν ένα δέμα τα ελτα. Κάπου πρέπει να υπάρχει προθεσμία στην ΕΕΤΤ. Εγώ σε όσες περιπτώσεις ξεπερνάει τη προθεσμία που δίνει το κατάστημα κάνω την επόμενη μέρα refund και κάποια έχουν έρθει άλλα όχι. Ακόμα και σε παραγγελία απο amazon (τα op bullets z @16e) την άργησαν τόσο τα ΕΛΤΑ που πήρα τα λεφτά μου πίσω και κάποιες βδομάδες μετά τα έφεραν. Κι όμως συνέβη και σε εμένα να μου τα φέρουν στο 6μηνο+ τα ΕΛΤΑ ενώ από έξω για να έρθουν ελλαδα η διαδικασία έκανε χρονικά 27 μέρες τον Δεκέμβριο τα πήρα δίχως να χρειαστεί τελωνειακό έλεγχο τα κρατούσαν Αττική μισό μήνα και 4 μήνες τα είχανε στην Μ.Δ Δυτικης Θεσσαλονίκης λόγο καθυστερήσεις έκανα dispute κι αφού πήρα τα χρήματα μου πίσω μετά από μισό μήνα τα πήρα με ότι νέο περίμενα που τα παραγγειλα αρχές μαϊου σε μια κάσα μου τα έφεραν σαν ναναι ντομάτες Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Aurumnus Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 Από περιέργεια... όσοι κάνετε dispute λόγω καθυστέρησης και παίρνετε τα χρήματα σας πίσω, αφού παραλάβετε το πακέτο σας κάνετε τουλάχιστον μία προσπάθεια να επικοινωνήσετε με τον πωλητή και να του δώσετε τα χρήματα του πίσω; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Himura Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 25 λεπτά πριν, Aurumnus είπε Από περιέργεια... όσοι κάνετε dispute λόγω καθυστέρησης και παίρνετε τα χρήματα σας πίσω, αφού παραλάβετε το πακέτο σας κάνετε τουλάχιστον μία προσπάθεια να επικοινωνήσετε με τον πωλητή και να του δώσετε τα χρήματα του πίσω; Ηθικη οικονομια σε καπιταλιστικο συστημα, ενδιαφερον. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SeNNinhA Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Aurumnus είπε Από περιέργεια... όσοι κάνετε dispute λόγω καθυστέρησης και παίρνετε τα χρήματα σας πίσω, αφού παραλάβετε το πακέτο σας κάνετε τουλάχιστον μία προσπάθεια να επικοινωνήσετε με τον πωλητή και να του δώσετε τα χρήματα του πίσω; Δεν θα διαφωνήσω με το ερώτημα με βάση την ηθική αλλά πριν απαντηθεί θα ήθελα να θέσω κάποια σχετικά υποερωτηματα: Πως αποτιμάται η καθυστέρηση παράδοσης και τα προβλήματα που αυτή δημιουργεί στον αγοραστή? Πως αποτιμάται ανά περίπτωση η μη διαθεσιμότητα προς χρήση του αντικειμένου και το πρόβλημα που αυτό δημιουργεί στον χρήστη? Πως αποτιμάται η δέσμευση των χρημάτων για ένα τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα χωρίς να υπάρχει το προϊόν προς χρήση και για κάποιες αγορές και η ικανότητα για επαναγορά του λόγω είτε μη ύπαρξης των χρημάτων είτε λόγω της αβεβαιότητας της παραλαβής του ή μη? Πως αποτιμάται η απώλεια διαφόρων ευκαιριών αγοράς του προϊόντος σε αντίστοιχη ή καλύτερη τιμή σε όλο αυτό το χρονικό διάστημα αναμονής προς παραλαβής του? Πως αποτιμάται η υποχρέωση του αποστολέα (και η αποτυχία του) να εκτιμά σωστά τους χρόνους αποστολής των προϊόντων (με βάση τις διαθέσιμες στον αγοραστή επιλογές) και να ενημερωνει σχετικά τον πιθανό αγοραστή ΠΡΙΝ την αγορά? Μέχρι ποιο σημείο ευθύνεται ο πωλητής για την σωστή εκτίμηση του χρόνου αποστολής και την σωστή ενημέρωση του αγοραστή ΠΡΙΝ την αγορά? Εάν μου απαντήσετε σε αυτα τα ερωτήματα ευχαρίστως να συζητήσουμε για το πόσο που πρέπει τελικά να καταβληθεί στον πωλητή αφού τελικά παραληφθεί ένα αντικείμενο με μεγάλη καθυστέρηση. Tip: Εσείς και εγώ από ελάχιστες περιπτώσεις που έτυχαν στον καθένα μας γνωρίζουμε τι συμβαινει όχι μόνο στα τοπικά ταχυδρομεία αλλά και στα Κινέζικα, Γερμανικά και γενικά Ευρωπαϊκά κλπ. Οι πωλητές με δεκάδες καθημερινές αποστολές πιστεύετε ότι δεν το γνωρίζουν και εξακολουθούν να δηλώνουν χρόνους αποστολής εκτός πραγματικότητας ή θεωρείτε ότι γνωρίζουν και αποδέχονται την πιθανότητα αποζημίωσης για τις οποίες καθυστερησεις ως αντάλλαγμα την ανταγωνιστικοτητα και πιθανότητα πώλησης μη ενήμερωνοντας για τους πραγματικα αναμενόμενου χρόνους αποστολής? Επεξ/σία 24 Μαΐου 2021 από SeNNinhA 2 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Christos21417 Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 12 ώρες πριν, stroumfita2 είπε Το πρώτο άρθρο που βλέπω. Μακάρι να το αναπαράγουν και αλλα site μπας και γίνει τίποτα. Εμείς τι μπορούμε να κάνουμε να αντιδράσουμε ; any ideas? 10 ώρες πριν, Aurumnus είπε Μια καλή αρχή θα είναι να κάνουμε share το συγκεκριμένο άρθρο όπου μπορούμε, π.χ Facebook, Twitter, κτλ... μαζί με φωτογραφία του κύριου υπεύθυνου για αυτό το χάλι. Επίσης, θα βοηθούσε πολύ αν το άρθρο αυτό ανέβαινε στην ενότητα "ΝΕΑ" του Insomnia. Σχεδόν κάθε εβδομάδα η συγκεκριμένη εφημερίδα ανεβάζει παρόμοιο άρθρο. Ίσως φταίει το γεγονός ότι η εφημερίδα βρίσκεται στο ίδιο κτήριο με τα ΕΛΤΑ και γνωρίζει από πρώτο χέρι την κατάσταση. Πριν καιρό που είχα πάει στο κεντρικό κατάστημα η κατάσταση ήταν ήδη χάλια αλλά ο διευθυντής με ύφος καθόταν στο γραφείο και είχε αφήσει μια κοπέλα να προσπαθεί να ταξινομήσει την αλληλογραφία. Σκεφτείτε τι γίνεται όταν αργούν να πάνε λογαριασμούς σε ηλικιωμένους;; Ή σε άτομα που έχουν παραγγείλει κάτι χρήσιμο για την εργασία τους πχ. Λογαριασμοί πιστωτικής κάρτας ήρθαν με καθυστέρηση δύο μηνών ενώ του νερού ήρθε ληγμένος. Η κατάσταση στο ταχυδρομείο του Βόλου είναι απλά τραγική και δε φαίνεται φως στο τούνελ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stenlibi Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 Παιδιά αυτό το έχετε ξαναδεί? Όταν λέει σε διαδικασία φυσικού ελέγχου, τι εννοεί ο ποιητής? Θα ανοίξουν το δέμα να δούνε τι έχει μέσα? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SeNNinhA Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 44 λεπτά πριν, stenlibi είπε Παιδιά αυτό το έχετε ξαναδεί? Όταν λέει σε διαδικασία φυσικού ελέγχου, τι εννοεί ο ποιητής? Θα ανοίξουν το δέμα να δούνε τι έχει μέσα? Παίζει και να χρειαστεί να ανοιχθεί. Αλλά συνήθως απλά κοιτάνε τα παραστατικά που σου ζήτησαν. Εάν τους φανεί περίεργο μόνο τότε τα ανοίγουν. Πχ λες ότι είναι μπλούζα και έχεις ένα κουτί 100Χ70X30cm. Αλλά έχουν δικαίωμα να ζητήσουν να ανοιχθεί παρουσία εκτελωνιστή ή του παραλήπτη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Christos21417 Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 59 λεπτά πριν, stenlibi είπε Παιδιά αυτό το έχετε ξαναδεί? Όταν λέει σε διαδικασία φυσικού ελέγχου, τι εννοεί ο ποιητής? Θα ανοίξουν το δέμα να δούνε τι έχει μέσα? Εμένα μεγαλύτερη εντύπωση μου κάνει ότι από το στάδιο εκφόρτωση σε άφιξη έκανε 4 μέρες ενώ η δική μου παραγγελία είναι από τις 8/5 στο στάδιο της εκφόρτωσης. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stroumfita2 Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 1 ώρα πριν, Christos21417 είπε Εμένα μεγαλύτερη εντύπωση μου κάνει ότι από το στάδιο εκφόρτωση σε άφιξη έκανε 4 μέρες ενώ η δική μου παραγγελία είναι από τις 8/5 στο στάδιο της εκφόρτωσης. Τι σου κάνει εντύπωση; Ότι πιάσει το χέρι είναι. Έχουν χάσει τη μπάλα , δεν υπάρχουν προτεραιότητες. 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mxa055 Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 6 ώρες πριν, SeNNinhA είπε Δεν θα διαφωνήσω με το ερώτημα με βάση την ηθική αλλά πριν απαντηθεί θα ήθελα να θέσω κάποια σχετικά υποερωτηματα: Πως αποτιμάται η καθυστέρηση παράδοσης και τα προβλήματα που αυτή δημιουργεί στον αγοραστή? Πως αποτιμάται ανά περίπτωση η μη διαθεσιμότητα προς χρήση του αντικειμένου και το πρόβλημα που αυτό δημιουργεί στον χρήστη? Πως αποτιμάται η δέσμευση των χρημάτων για ένα τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα χωρίς να υπάρχει το προϊόν προς χρήση και για κάποιες αγορές και η ικανότητα για επαναγορά του λόγω είτε μη ύπαρξης των χρημάτων είτε λόγω της αβεβαιότητας της παραλαβής του ή μη? Πως αποτιμάται η απώλεια διαφόρων ευκαιριών αγοράς του προϊόντος σε αντίστοιχη ή καλύτερη τιμή σε όλο αυτό το χρονικό διάστημα αναμονής προς παραλαβής του? Πως αποτιμάται η υποχρέωση του αποστολέα (και η αποτυχία του) να εκτιμά σωστά τους χρόνους αποστολής των προϊόντων (με βάση τις διαθέσιμες στον αγοραστή επιλογές) και να ενημερωνει σχετικά τον πιθανό αγοραστή ΠΡΙΝ την αγορά? Μέχρι ποιο σημείο ευθύνεται ο πωλητής για την σωστή εκτίμηση του χρόνου αποστολής και την σωστή ενημέρωση του αγοραστή ΠΡΙΝ την αγορά? Εάν μου απαντήσετε σε αυτα τα ερωτήματα ευχαρίστως να συζητήσουμε για το πόσο που πρέπει τελικά να καταβληθεί στον πωλητή αφού τελικά παραληφθεί ένα αντικείμενο με μεγάλη καθυστέρηση. Tip: Εσείς και εγώ από ελάχιστες περιπτώσεις που έτυχαν στον καθένα μας γνωρίζουμε τι συμβαινει όχι μόνο στα τοπικά ταχυδρομεία αλλά και στα Κινέζικα, Γερμανικά και γενικά Ευρωπαϊκά κλπ. Οι πωλητές με δεκάδες καθημερινές αποστολές πιστεύετε ότι δεν το γνωρίζουν και εξακολουθούν να δηλώνουν χρόνους αποστολής εκτός πραγματικότητας ή θεωρείτε ότι γνωρίζουν και αποδέχονται την πιθανότητα αποζημίωσης για τις οποίες καθυστερησεις ως αντάλλαγμα την ανταγωνιστικοτητα και πιθανότητα πώλησης μη ενήμερωνοντας για τους πραγματικα αναμενόμενου χρόνους αποστολής? Δεν έχεις άδικο σε πολλά από αυτά που λες και δεν θέλω να έρθω σε αντιπαράθεση μαζί σου, αλλά το να πάρεις κάτι τελείως δωρεάν ακόμα και μετά από μεγάλη καθυστέρηση που κατά 90% οφείλεται στο ταχυδρομείο της χώρας σου αλλά ακόμα και αν οφείλεται σε οτιδήποτε άλλο, χωρίς να έρθεις σε συμφωνία με τον πωλητή δεν είναι σωστό. Οι πωλητές στο aliexpress δεν είναι ο Bezos και πολλοί δουλεύουν με μικρό margin, οπότε αν κάναμε όλοι έτσι θα έβαζαν και από την τσέπη τους. Εγώ όσες φορές έχω επικοινωνήσει μαζί τους αφού ήρθε το αντικείμενο πολύ καθυστερημένα τις περισσότερες φορές μου λένε να τους βάλω ένα μικρό ποσοστό της αξίας (πχ 6-7 ευρώ για 15 ευρώ σύνολο με μεταφορικά) το οποίο λογικά είναι το κόστος τους. Μέχρι τώρα δεν μου έχει πει κανένας να του βάλω όλο το ποσό. Εγώ το θεωρώ καλή συμφωνία και για τους δύο αυτή. Αν όλοι παίρνουν refund και κρατάνε και το προϊόν τότε απλά θα ανέβει το κόστος για όλους μας, είτε αυτό είναι στα προϊόντα γιατί θα πρέπει να αντισταθμίσουν τη χασούρα ή στα μεταφορικά αφού θα γίνονται πολύ περισσότερα claims. Ας μην ξεχνάμε ότι κάποτε η Amazon έστελνε δωρεάν στην Ελλάδα και μάλιστα με γρήγορο shipping και λόγω τέτοιων συμπεριφορών πλέον πληρώνεις τουλάχιστον 6 ευρώ και πολλοί πωλητές δεν στέλνουν καν Ελλάδα. Εγώ θα έλεγα, ας προσέχουμε για να έχουμε. 3 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lefta_yparxoun Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 Συμφωνώ με τον από πάνω που λέει ότι αν παραλάβεις έστω και μετά από 6 μήνες πρέπει να ενημερώσεις τον αποστολέα ότι παρέλαβες και να του ζητήσεις μια μικρή έκπτωση ώστε να το ξαναπληρώσεις. Εμένα συνήθως μου κάνουν 10% της αρχικής. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SeNNinhA Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 19 λεπτά πριν, mxa055 είπε Δεν έχεις άδικο σε πολλά από αυτά που λες και δεν θέλω να έρθω σε αντιπαράθεση μαζί σου, αλλά το να πάρεις κάτι τελείως δωρεάν ακόμα και μετά από μεγάλη καθυστέρηση που κατά 90% οφείλεται στο ταχυδρομείο της χώρας σου αλλά ακόμα και αν οφείλεται σε οτιδήποτε άλλο, χωρίς να έρθεις σε συμφωνία με τον πωλητή δεν είναι σωστό. Οι πωλητές στο aliexpress δεν είναι ο Bezos και πολλοί δουλεύουν με μικρό margin, οπότε αν κάναμε όλοι έτσι θα έβαζαν και από την τσέπη τους. Εγώ όσες φορές έχω επικοινωνήσει μαζί τους αφού ήρθε το αντικείμενο πολύ καθυστερημένα τις περισσότερες φορές μου λένε να τους βάλω ένα μικρό ποσοστό της αξίας (πχ 6-7 ευρώ για 15 ευρώ σύνολο με μεταφορικά) το οποίο λογικά είναι το κόστος τους. Μέχρι τώρα δεν μου έχει πει κανένας να του βάλω όλο το ποσό. Εγώ το θεωρώ καλή συμφωνία και για τους δύο αυτή. Αν όλοι παίρνουν refund και κρατάνε και το προϊόν τότε απλά θα ανέβει το κόστος για όλους μας, είτε αυτό είναι στα προϊόντα γιατί θα πρέπει να αντισταθμίσουν τη χασούρα ή στα μεταφορικά αφού θα γίνονται πολύ περισσότερα claims. Ας μην ξεχνάμε ότι κάποτε η Amazon έστελνε δωρεάν στην Ελλάδα και μάλιστα με γρήγορο shipping και λόγω τέτοιων συμπεριφορών πλέον πληρώνεις τουλάχιστον 6 ευρώ και πολλοί πωλητές δεν στέλνουν καν Ελλάδα. Εγώ θα έλεγα, ας προσέχουμε για να έχουμε. Δεν είμαι αντίθετος σε αυτό. Σωστό είναι. Αλλά όλα εξαρτώνται από την συμπεριφορά του πωλητή. Ειδικά με το Aliexpress ελάχιστους έχω βρει λογικούς και συνεργασιμους. Γράφουν για παράδοση σε 45 ημέρες πχ και μετά κρύβονται πίσω από την προθεσμία προστασίας των αγοραστών του Ali που είναι 75 ή 90 εργάσιμες συνήθως και σου λένε κάνε dispute στο Ali για να πάρεις τα χρήματα σου ακόμη και εαν έχουν περάσει όλες οι σχετικές προθεσμίες. Γενικά η πλειονότητα των Κινέζων κάνει τον Κινέζο. Ελάχιστοι ήταν κύριοι και μου έκαναν Refund όταν έπρεπε από μόνοι τους. Όλοι οι άλλοι με αναγκασαν να ανοιξω dispute. Ε λοιπόν σε όποιον με αναγκάζει να ανοιξω dispute για να παρω τα χρήματα μου μετά από 3,5+ μήνες ενώ διαφημίζει αποστολή σε 45 ημέρες δεν υπάρχει καμία περίπτωση να ασχοληθώ καν για να του δώσω χρήματα πίσω. Όχι μόνο θα κάνω και εγώ τον Κινέζο αλλά θα φάει και την χειρότερη κριτική στο evaluation. Με τους ελάχιστους που ήταν κύριοι ήμουν κύριος. Περεμπιτωντως όπως υποθέτω οι αποστολές μέσω Aliexpress standard shipping πρέπει να αποζημιωνονται τα refund απο το ίδιο το Ali και όχι από τους πωλητές γι αυτό και κάνουν τον Κινέζο. Λογικά μέσω σχετικής ασφαλιστικής κάλυψης του AE. Οπότε τελικά ο Κινέζος μάλλον θα τα τσεπωσει δίπλα και θα κάνει τον Κινέζο μετα με το ΑΕ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stenlibi Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 3 ώρες πριν, SeNNinhA είπε Παίζει και να χρειαστεί να ανοιχθεί. Αλλά συνήθως απλά κοιτάνε τα παραστατικά που σου ζήτησαν. Εάν τους φανεί περίεργο μόνο τότε τα ανοίγουν. Πχ λες ότι είναι μπλούζα και έχεις ένα κουτί 100Χ70X30cm. Αλλά έχουν δικαίωμα να ζητήσουν να ανοιχθεί παρουσία εκτελωνιστή ή του παραλήπτη. Δεν έχω πρόβλημα ας το κάνουν. Δεν είχα ιδέα ότι μπορούν να ανοίξουν τα δέματα! Η πλάκα είναι ότι το δέμα περιέχει μάσκες αξίας 7.50 ευρώ. Δλδ, ψειρίζουν τη μαϊμού. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosKallithea Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 24 Μαΐου 2021 15 λεπτά πριν, stenlibi είπε Δεν έχω πρόβλημα ας το κάνουν. Δεν είχα ιδέα ότι μπορούν να ανοίξουν τα δέματα! Η πλάκα είναι ότι το δέμα περιέχει μάσκες αξίας 7.50 ευρώ. Δλδ, ψειρίζουν τη μαϊμού. Υπαρχει περιπτωση να γυρίσουν πισω αν ανοιχτεί το δεμα, σε μένα ετσι εγινε Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα