Προς το περιεχόμενο

[Εξελιξη παραγγελιων] Παραλαβες παραγγελιων μεσω ΕΛΤΑ


matrixxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, stroumfita2 είπε

Το πρώτο άρθρο που βλέπω. Μακάρι να το αναπαράγουν και αλλα site  μπας και γίνει τίποτα. 

Εμείς τι μπορούμε να κάνουμε να αντιδράσουμε ; any ideas? 

Μια καλή αρχή θα είναι να κάνουμε share το συγκεκριμένο άρθρο όπου μπορούμε, π.χ Facebook, Twitter, κτλ... μαζί με φωτογραφία του κύριου υπεύθυνου για αυτό το χάλι.

Επίσης, θα βοηθούσε πολύ αν το άρθρο αυτό ανέβαινε στην ενότητα "ΝΕΑ" του Insomnia.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Στις 16/3/2021 στις 10:48 ΠΜ, jackess είπε

Κάτσε εσύ το τερμάτισες. Δεν γίνεται να κάνουν 6 μήνες να παραδώσουν ένα δέμα τα ελτα. Κάπου πρέπει να υπάρχει προθεσμία στην ΕΕΤΤ. Εγώ σε όσες περιπτώσεις ξεπερνάει τη προθεσμία που δίνει το κατάστημα κάνω την επόμενη μέρα refund και κάποια έχουν έρθει άλλα όχι. Ακόμα και σε παραγγελία απο amazon (τα op bullets z @16e) την άργησαν τόσο τα ΕΛΤΑ που πήρα τα λεφτά μου πίσω και κάποιες βδομάδες μετά τα έφεραν.

Κι όμως συνέβη και σε εμένα να μου τα φέρουν στο 6μηνο+ τα ΕΛΤΑ ενώ από έξω για να έρθουν ελλαδα η διαδικασία έκανε χρονικά 27 μέρες τον Δεκέμβριο τα πήρα  δίχως να χρειαστεί τελωνειακό έλεγχο τα κρατούσαν Αττική μισό μήνα και 4 μήνες τα είχανε στην Μ.Δ Δυτικης Θεσσαλονίκης 

λόγο καθυστερήσεις έκανα dispute  κι αφού πήρα τα χρήματα μου πίσω μετά από μισό μήνα τα πήρα με ότι νέο περίμενα που τα παραγγειλα αρχές μαϊου 

σε μια κάσα μου τα έφεραν σαν ναναι ντομάτες 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από περιέργεια... όσοι κάνετε dispute λόγω καθυστέρησης και παίρνετε τα χρήματα σας πίσω, αφού παραλάβετε το πακέτο σας κάνετε τουλάχιστον μία προσπάθεια να επικοινωνήσετε με τον πωλητή και να του δώσετε τα χρήματα του πίσω;

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, Aurumnus είπε

Από περιέργεια... όσοι κάνετε dispute λόγω καθυστέρησης και παίρνετε τα χρήματα σας πίσω, αφού παραλάβετε το πακέτο σας κάνετε τουλάχιστον μία προσπάθεια να επικοινωνήσετε με τον πωλητή και να του δώσετε τα χρήματα του πίσω;

 

Ηθικη οικονομια σε καπιταλιστικο συστημα, ενδιαφερον.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Aurumnus είπε

Από περιέργεια... όσοι κάνετε dispute λόγω καθυστέρησης και παίρνετε τα χρήματα σας πίσω, αφού παραλάβετε το πακέτο σας κάνετε τουλάχιστον μία προσπάθεια να επικοινωνήσετε με τον πωλητή και να του δώσετε τα χρήματα του πίσω;

 

Δεν θα διαφωνήσω με το ερώτημα με βάση την ηθική αλλά πριν απαντηθεί θα ήθελα να θέσω κάποια σχετικά υποερωτηματα:

Πως αποτιμάται η καθυστέρηση παράδοσης και τα προβλήματα που αυτή δημιουργεί στον αγοραστή?

Πως αποτιμάται ανά περίπτωση η μη διαθεσιμότητα προς χρήση του αντικειμένου και το πρόβλημα που αυτό δημιουργεί στον χρήστη?

Πως αποτιμάται η δέσμευση των χρημάτων για ένα τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα χωρίς να υπάρχει το προϊόν προς χρήση και για κάποιες αγορές και η ικανότητα για επαναγορά του λόγω είτε μη ύπαρξης των χρημάτων είτε λόγω της αβεβαιότητας της παραλαβής του ή μη?

Πως αποτιμάται η απώλεια διαφόρων ευκαιριών αγοράς του προϊόντος σε αντίστοιχη ή καλύτερη τιμή σε όλο αυτό το χρονικό διάστημα αναμονής προς παραλαβής του?

Πως αποτιμάται η υποχρέωση του αποστολέα (και η αποτυχία του) να εκτιμά σωστά τους χρόνους αποστολής των προϊόντων (με βάση τις διαθέσιμες στον αγοραστή επιλογές) και να ενημερωνει σχετικά τον πιθανό αγοραστή ΠΡΙΝ την αγορά?

Μέχρι ποιο σημείο ευθύνεται ο πωλητής για την σωστή εκτίμηση του χρόνου αποστολής και την σωστή ενημέρωση του αγοραστή ΠΡΙΝ την αγορά?

Εάν μου απαντήσετε σε αυτα τα ερωτήματα ευχαρίστως να συζητήσουμε για το πόσο που πρέπει τελικά να καταβληθεί στον πωλητή αφού τελικά παραληφθεί ένα αντικείμενο με μεγάλη καθυστέρηση.

Tip:

Εσείς και εγώ από ελάχιστες περιπτώσεις που έτυχαν στον καθένα μας γνωρίζουμε τι συμβαινει όχι μόνο στα τοπικά ταχυδρομεία αλλά και στα Κινέζικα, Γερμανικά και γενικά Ευρωπαϊκά κλπ. Οι πωλητές με δεκάδες καθημερινές αποστολές πιστεύετε ότι δεν το γνωρίζουν και εξακολουθούν να δηλώνουν χρόνους αποστολής εκτός πραγματικότητας ή θεωρείτε ότι γνωρίζουν και αποδέχονται την πιθανότητα αποζημίωσης για τις οποίες καθυστερησεις ως αντάλλαγμα την ανταγωνιστικοτητα και πιθανότητα πώλησης μη ενήμερωνοντας για τους πραγματικα αναμενόμενου χρόνους αποστολής?

Επεξ/σία από SeNNinhA
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, stroumfita2 είπε

Το πρώτο άρθρο που βλέπω. Μακάρι να το αναπαράγουν και αλλα site  μπας και γίνει τίποτα. 

Εμείς τι μπορούμε να κάνουμε να αντιδράσουμε ; any ideas? 

 

10 ώρες πριν, Aurumnus είπε

Μια καλή αρχή θα είναι να κάνουμε share το συγκεκριμένο άρθρο όπου μπορούμε, π.χ Facebook, Twitter, κτλ... μαζί με φωτογραφία του κύριου υπεύθυνου για αυτό το χάλι.

Επίσης, θα βοηθούσε πολύ αν το άρθρο αυτό ανέβαινε στην ενότητα "ΝΕΑ" του Insomnia.

Σχεδόν κάθε εβδομάδα η συγκεκριμένη εφημερίδα ανεβάζει παρόμοιο άρθρο. Ίσως φταίει το γεγονός ότι η εφημερίδα βρίσκεται στο ίδιο κτήριο με τα ΕΛΤΑ και γνωρίζει από πρώτο χέρι την κατάσταση. Πριν καιρό που είχα πάει στο κεντρικό κατάστημα η κατάσταση ήταν ήδη χάλια αλλά ο διευθυντής με ύφος καθόταν στο γραφείο και είχε αφήσει μια κοπέλα να προσπαθεί να ταξινομήσει την αλληλογραφία. Σκεφτείτε τι γίνεται όταν αργούν να πάνε λογαριασμούς σε ηλικιωμένους;; Ή σε άτομα που έχουν παραγγείλει κάτι χρήσιμο για την εργασία τους πχ. Λογαριασμοί πιστωτικής κάρτας ήρθαν με καθυστέρηση δύο μηνών ενώ του νερού ήρθε ληγμένος. Η κατάσταση στο ταχυδρομείο του Βόλου είναι απλά τραγική και δε φαίνεται φως στο τούνελ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά αυτό το έχετε ξαναδεί? Όταν λέει σε διαδικασία φυσικού ελέγχου, τι εννοεί ο ποιητής? Θα ανοίξουν το δέμα να δούνε τι έχει μέσα?Screenshot_20210524-162033_Chrome.jpg.b752d5641419c6b4c21b712233e94162.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, stenlibi είπε

Παιδιά αυτό το έχετε ξαναδεί? Όταν λέει σε διαδικασία φυσικού ελέγχου, τι εννοεί ο ποιητής? Θα ανοίξουν το δέμα να δούνε τι έχει μέσα?Screenshot_20210524-162033_Chrome.jpg.b752d5641419c6b4c21b712233e94162.jpg

Παίζει και να χρειαστεί να ανοιχθεί. Αλλά συνήθως απλά κοιτάνε τα παραστατικά που σου ζήτησαν. Εάν τους φανεί περίεργο μόνο τότε τα ανοίγουν. Πχ λες ότι είναι μπλούζα και έχεις ένα κουτί 100Χ70X30cm. Αλλά έχουν δικαίωμα να ζητήσουν να ανοιχθεί παρουσία εκτελωνιστή ή του παραλήπτη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 λεπτά πριν, stenlibi είπε

Παιδιά αυτό το έχετε ξαναδεί? Όταν λέει σε διαδικασία φυσικού ελέγχου, τι εννοεί ο ποιητής? Θα ανοίξουν το δέμα να δούνε τι έχει μέσα?Screenshot_20210524-162033_Chrome.jpg.b752d5641419c6b4c21b712233e94162.jpg

Εμένα μεγαλύτερη εντύπωση μου κάνει ότι από το στάδιο εκφόρτωση σε άφιξη έκανε 4 μέρες ενώ η δική μου παραγγελία είναι από τις 8/5 στο στάδιο της εκφόρτωσης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Christos21417 είπε

Εμένα μεγαλύτερη εντύπωση μου κάνει ότι από το στάδιο εκφόρτωση σε άφιξη έκανε 4 μέρες ενώ η δική μου παραγγελία είναι από τις 8/5 στο στάδιο της εκφόρτωσης.

Τι σου κάνει εντύπωση; Ότι πιάσει το χέρι είναι. Έχουν χάσει τη μπάλα , δεν υπάρχουν προτεραιότητες.

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, SeNNinhA είπε

Δεν θα διαφωνήσω με το ερώτημα με βάση την ηθική αλλά πριν απαντηθεί θα ήθελα να θέσω κάποια σχετικά υποερωτηματα:

Πως αποτιμάται η καθυστέρηση παράδοσης και τα προβλήματα που αυτή δημιουργεί στον αγοραστή?

Πως αποτιμάται ανά περίπτωση η μη διαθεσιμότητα προς χρήση του αντικειμένου και το πρόβλημα που αυτό δημιουργεί στον χρήστη?

Πως αποτιμάται η δέσμευση των χρημάτων για ένα τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα χωρίς να υπάρχει το προϊόν προς χρήση και για κάποιες αγορές και η ικανότητα για επαναγορά του λόγω είτε μη ύπαρξης των χρημάτων είτε λόγω της αβεβαιότητας της παραλαβής του ή μη?

Πως αποτιμάται η απώλεια διαφόρων ευκαιριών αγοράς του προϊόντος σε αντίστοιχη ή καλύτερη τιμή σε όλο αυτό το χρονικό διάστημα αναμονής προς παραλαβής του?

Πως αποτιμάται η υποχρέωση του αποστολέα (και η αποτυχία του) να εκτιμά σωστά τους χρόνους αποστολής των προϊόντων (με βάση τις διαθέσιμες στον αγοραστή επιλογές) και να ενημερωνει σχετικά τον πιθανό αγοραστή ΠΡΙΝ την αγορά?

Μέχρι ποιο σημείο ευθύνεται ο πωλητής για την σωστή εκτίμηση του χρόνου αποστολής και την σωστή ενημέρωση του αγοραστή ΠΡΙΝ την αγορά?

Εάν μου απαντήσετε σε αυτα τα ερωτήματα ευχαρίστως να συζητήσουμε για το πόσο που πρέπει τελικά να καταβληθεί στον πωλητή αφού τελικά παραληφθεί ένα αντικείμενο με μεγάλη καθυστέρηση.

Tip:

Εσείς και εγώ από ελάχιστες περιπτώσεις που έτυχαν στον καθένα μας γνωρίζουμε τι συμβαινει όχι μόνο στα τοπικά ταχυδρομεία αλλά και στα Κινέζικα, Γερμανικά και γενικά Ευρωπαϊκά κλπ. Οι πωλητές με δεκάδες καθημερινές αποστολές πιστεύετε ότι δεν το γνωρίζουν και εξακολουθούν να δηλώνουν χρόνους αποστολής εκτός πραγματικότητας ή θεωρείτε ότι γνωρίζουν και αποδέχονται την πιθανότητα αποζημίωσης για τις οποίες καθυστερησεις ως αντάλλαγμα την ανταγωνιστικοτητα και πιθανότητα πώλησης μη ενήμερωνοντας για τους πραγματικα αναμενόμενου χρόνους αποστολής?

Δεν έχεις άδικο σε πολλά από αυτά που λες και δεν θέλω να έρθω σε αντιπαράθεση μαζί σου, αλλά το να πάρεις κάτι τελείως δωρεάν ακόμα και μετά από μεγάλη καθυστέρηση που κατά 90% οφείλεται στο ταχυδρομείο της χώρας σου αλλά ακόμα και αν οφείλεται σε οτιδήποτε άλλο, χωρίς να έρθεις σε συμφωνία με τον πωλητή δεν είναι σωστό. Οι πωλητές στο aliexpress δεν είναι ο Bezos και πολλοί δουλεύουν με μικρό margin, οπότε αν κάναμε όλοι έτσι θα έβαζαν και από την τσέπη τους.

Εγώ όσες φορές έχω επικοινωνήσει μαζί τους αφού ήρθε το αντικείμενο πολύ καθυστερημένα τις περισσότερες φορές μου λένε να τους βάλω ένα μικρό ποσοστό της αξίας (πχ 6-7 ευρώ για 15 ευρώ σύνολο με μεταφορικά) το οποίο λογικά είναι το κόστος τους. Μέχρι τώρα δεν μου έχει πει κανένας να του βάλω όλο το ποσό. Εγώ το θεωρώ καλή συμφωνία και για τους δύο αυτή. 

Αν όλοι παίρνουν refund και κρατάνε και το προϊόν τότε απλά θα ανέβει το κόστος για όλους μας, είτε αυτό είναι στα προϊόντα γιατί θα πρέπει να αντισταθμίσουν τη χασούρα  ή στα μεταφορικά αφού θα γίνονται πολύ περισσότερα claims. Ας μην ξεχνάμε ότι κάποτε η Amazon έστελνε δωρεάν στην Ελλάδα και μάλιστα με γρήγορο shipping και λόγω τέτοιων συμπεριφορών πλέον πληρώνεις τουλάχιστον 6 ευρώ και πολλοί πωλητές δεν στέλνουν καν Ελλάδα. 

Εγώ θα έλεγα, ας προσέχουμε για να έχουμε.

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ με τον από πάνω που λέει ότι αν παραλάβεις έστω και μετά από 6 μήνες πρέπει να ενημερώσεις τον αποστολέα ότι παρέλαβες και να του ζητήσεις μια μικρή έκπτωση ώστε να το ξαναπληρώσεις. Εμένα συνήθως μου κάνουν 10% της αρχικής.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, mxa055 είπε

Δεν έχεις άδικο σε πολλά από αυτά που λες και δεν θέλω να έρθω σε αντιπαράθεση μαζί σου, αλλά το να πάρεις κάτι τελείως δωρεάν ακόμα και μετά από μεγάλη καθυστέρηση που κατά 90% οφείλεται στο ταχυδρομείο της χώρας σου αλλά ακόμα και αν οφείλεται σε οτιδήποτε άλλο, χωρίς να έρθεις σε συμφωνία με τον πωλητή δεν είναι σωστό. Οι πωλητές στο aliexpress δεν είναι ο Bezos και πολλοί δουλεύουν με μικρό margin, οπότε αν κάναμε όλοι έτσι θα έβαζαν και από την τσέπη τους.

Εγώ όσες φορές έχω επικοινωνήσει μαζί τους αφού ήρθε το αντικείμενο πολύ καθυστερημένα τις περισσότερες φορές μου λένε να τους βάλω ένα μικρό ποσοστό της αξίας (πχ 6-7 ευρώ για 15 ευρώ σύνολο με μεταφορικά) το οποίο λογικά είναι το κόστος τους. Μέχρι τώρα δεν μου έχει πει κανένας να του βάλω όλο το ποσό. Εγώ το θεωρώ καλή συμφωνία και για τους δύο αυτή. 

Αν όλοι παίρνουν refund και κρατάνε και το προϊόν τότε απλά θα ανέβει το κόστος για όλους μας, είτε αυτό είναι στα προϊόντα γιατί θα πρέπει να αντισταθμίσουν τη χασούρα  ή στα μεταφορικά αφού θα γίνονται πολύ περισσότερα claims. Ας μην ξεχνάμε ότι κάποτε η Amazon έστελνε δωρεάν στην Ελλάδα και μάλιστα με γρήγορο shipping και λόγω τέτοιων συμπεριφορών πλέον πληρώνεις τουλάχιστον 6 ευρώ και πολλοί πωλητές δεν στέλνουν καν Ελλάδα. 

Εγώ θα έλεγα, ας προσέχουμε για να έχουμε.

Δεν είμαι αντίθετος σε αυτό. Σωστό είναι.

Αλλά όλα εξαρτώνται από την συμπεριφορά του πωλητή.

Ειδικά με το Aliexpress ελάχιστους έχω βρει λογικούς και συνεργασιμους.

Γράφουν για παράδοση σε 45 ημέρες πχ και μετά κρύβονται πίσω από την προθεσμία προστασίας των αγοραστών του Ali που είναι 75 ή 90 εργάσιμες συνήθως και σου λένε κάνε dispute στο Ali για να πάρεις τα χρήματα σου ακόμη και εαν έχουν περάσει όλες οι σχετικές προθεσμίες.

Γενικά η πλειονότητα των Κινέζων κάνει τον Κινέζο. Ελάχιστοι ήταν κύριοι και μου έκαναν Refund όταν έπρεπε από μόνοι τους. Όλοι οι άλλοι με αναγκασαν να ανοιξω dispute.

Ε λοιπόν σε όποιον με αναγκάζει να ανοιξω dispute για να παρω τα χρήματα μου μετά από 3,5+ μήνες ενώ διαφημίζει αποστολή σε 45 ημέρες δεν υπάρχει καμία περίπτωση να ασχοληθώ καν για να του δώσω χρήματα πίσω. Όχι μόνο θα κάνω και εγώ τον Κινέζο αλλά θα φάει και την χειρότερη κριτική στο evaluation.

Με τους ελάχιστους που ήταν κύριοι ήμουν κύριος.

Περεμπιτωντως όπως υποθέτω οι αποστολές μέσω Aliexpress standard shipping πρέπει να αποζημιωνονται τα refund απο το ίδιο το Ali και όχι από τους πωλητές γι αυτό και κάνουν τον Κινέζο. Λογικά μέσω σχετικής  ασφαλιστικής κάλυψης του AE. Οπότε τελικά ο Κινέζος μάλλον θα τα τσεπωσει δίπλα και θα κάνει τον Κινέζο μετα με το ΑΕ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, SeNNinhA είπε

Παίζει και να χρειαστεί να ανοιχθεί. Αλλά συνήθως απλά κοιτάνε τα παραστατικά που σου ζήτησαν. Εάν τους φανεί περίεργο μόνο τότε τα ανοίγουν. Πχ λες ότι είναι μπλούζα και έχεις ένα κουτί 100Χ70X30cm. Αλλά έχουν δικαίωμα να ζητήσουν να ανοιχθεί παρουσία εκτελωνιστή ή του παραλήπτη.

Δεν έχω πρόβλημα ας το κάνουν. Δεν είχα ιδέα ότι μπορούν να ανοίξουν τα δέματα! Η πλάκα είναι ότι το δέμα περιέχει μάσκες αξίας 7.50 ευρώ. Δλδ, ψειρίζουν τη μαϊμού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, stenlibi είπε

Δεν έχω πρόβλημα ας το κάνουν. Δεν είχα ιδέα ότι μπορούν να ανοίξουν τα δέματα! Η πλάκα είναι ότι το δέμα περιέχει μάσκες αξίας 7.50 ευρώ. Δλδ, ψειρίζουν τη μαϊμού.

Υπαρχει περιπτωση να γυρίσουν πισω αν ανοιχτεί το δεμα, σε μένα ετσι εγινε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...