Προς το περιεχόμενο

[Εξελιξη παραγγελιων] Παραλαβες παραγγελιων μεσω ΕΛΤΑ


matrixxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

22 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

ΓΕΤΑ = Γραφείο Εκτελωνισμού Ταχυδρομικών Αντικειμένων

εννοω γιατι οχι ΓΕΤΑ Αθηνασ και το στειλαν στο ΓΕΤΑ Πειραια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

2 ώρες πριν, duende είπε

το πακετο προοριζεται για Αθηνα, το πανε Θεσσαλονικη? 🤔 τι φαση?

 

Clipboard01.jpg

Το ίδιο έγραψε και ένας φίλος εδώ. Μάλλον καταλαθος τα βάλανε σε αυτά για Θεσσαλονίκη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα ,

Αντιμετωπίζω την ακόλουθη κατάσταση ,και είμαι και ιδιαίτερα εκνευρισμένος με την απίστευτη αδιαφορία τους , αν έχει κάποιος κάποια ιδέα τί να κάνω . Δέμα από UK ( Juno Records )  , προπληρωμένο το Ελληνικό ΦΠΑ ( το site αποφορολογεί αυτόματα το Αγγλικό VAT και προσθέτει το ΦΠΑ της χώρας που πηγαίνει η παραγγελία ) , το δέμα αναγράφει το IOSS του πωλητή , παρόλα αυτά μου ήρθε ειδοποίηση για πληρωμή 18,50 ευρώ . Επικοινώνησα με το site από όπου με διαβεβαίωσαν ότι το ΦΠΑ έχει πληρωθεί και μου έδωσαν και τον αριθμό IOSS τους , πάω στο κατάστημα από όπου θα γινόταν η παραλαβή και ζητάω επανεξέταση ( 12 ευρώ χρέωση βέβαια , αλλά κάτι έπρεπε να κάνω ... ) , σε λίγες μέρες μου στέλνουν τα ΕΛΤΑ επιστολή ότι η αίτηση μου απορρίφθηκε , φυσικά χωρίς καμία δικαιολογία ( πχ. ελέγχθηκε η συναλλαγή αλλά ο πωλητής δεν έχει καταβάλει τα χρήματα ) και να τους απάντησω στο email εάν θα πληρώσω τα χρήματα αλλιώς το δέμα θα επιστραφεί στον πωλητή . Τους έγραψα ότι θέλω κάποια αιτιολόγηση της απόφασης και δεν πήρα καμία απάντηση , πριν λίγο τους έκανα υπενθύμιση αλλά αποκλείω να απάντησουν . Εννοείται πως το τηλέφωνο είναι είτε κατεβασμένο είτε δεν το σηκώνουν . Καμία συμβουλή ? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, IG1000 είπε

Καλησπέρα ,

Αντιμετωπίζω την ακόλουθη κατάσταση ,και είμαι και ιδιαίτερα εκνευρισμένος με την απίστευτη αδιαφορία τους , αν έχει κάποιος κάποια ιδέα τί να κάνω . Δέμα από UK ( Juno Records )  , προπληρωμένο το Ελληνικό ΦΠΑ ( το site αποφορολογεί αυτόματα το Αγγλικό VAT και προσθέτει το ΦΠΑ της χώρας που πηγαίνει η παραγγελία ) , το δέμα αναγράφει το IOSS του πωλητή , παρόλα αυτά μου ήρθε ειδοποίηση για πληρωμή 18,50 ευρώ . Επικοινώνησα με το site από όπου με διαβεβαίωσαν ότι το ΦΠΑ έχει πληρωθεί και μου έδωσαν και τον αριθμό IOSS τους , πάω στο κατάστημα από όπου θα γινόταν η παραλαβή και ζητάω επανεξέταση ( 12 ευρώ χρέωση βέβαια , αλλά κάτι έπρεπε να κάνω ... ) , σε λίγες μέρες μου στέλνουν τα ΕΛΤΑ επιστολή ότι η αίτηση μου απορρίφθηκε , φυσικά χωρίς καμία δικαιολογία ( πχ. ελέγχθηκε η συναλλαγή αλλά ο πωλητής δεν έχει καταβάλει τα χρήματα ) και να τους απάντησω στο email εάν θα πληρώσω τα χρήματα αλλιώς το δέμα θα επιστραφεί στον πωλητή . Τους έγραψα ότι θέλω κάποια αιτιολόγηση της απόφασης και δεν πήρα καμία απάντηση , πριν λίγο τους έκανα υπενθύμιση αλλά αποκλείω να απάντησουν . Εννοείται πως το τηλέφωνο είναι είτε κατεβασμένο είτε δεν το σηκώνουν . Καμία συμβουλή ? 

Δυο λυσεις υπαρχουν ή πληρωνεις τα ελτα και το παίρνεις ή μιλάς με τον πωλητή να σου κανει refund μετά την επιστροφή 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, IG1000 είπε

Καλησπέρα ,

Αντιμετωπίζω την ακόλουθη κατάσταση ,και είμαι και ιδιαίτερα εκνευρισμένος με την απίστευτη αδιαφορία τους , αν έχει κάποιος κάποια ιδέα τί να κάνω . Δέμα από UK ( Juno Records )  , προπληρωμένο το Ελληνικό ΦΠΑ ( το site αποφορολογεί αυτόματα το Αγγλικό VAT και προσθέτει το ΦΠΑ της χώρας που πηγαίνει η παραγγελία ) , το δέμα αναγράφει το IOSS του πωλητή , παρόλα αυτά μου ήρθε ειδοποίηση για πληρωμή 18,50 ευρώ . Επικοινώνησα με το site από όπου με διαβεβαίωσαν ότι το ΦΠΑ έχει πληρωθεί και μου έδωσαν και τον αριθμό IOSS τους , πάω στο κατάστημα από όπου θα γινόταν η παραλαβή και ζητάω επανεξέταση ( 12 ευρώ χρέωση βέβαια , αλλά κάτι έπρεπε να κάνω ... ) , σε λίγες μέρες μου στέλνουν τα ΕΛΤΑ επιστολή ότι η αίτηση μου απορρίφθηκε , φυσικά χωρίς καμία δικαιολογία ( πχ. ελέγχθηκε η συναλλαγή αλλά ο πωλητής δεν έχει καταβάλει τα χρήματα ) και να τους απάντησω στο email εάν θα πληρώσω τα χρήματα αλλιώς το δέμα θα επιστραφεί στον πωλητή . Τους έγραψα ότι θέλω κάποια αιτιολόγηση της απόφασης και δεν πήρα καμία απάντηση , πριν λίγο τους έκανα υπενθύμιση αλλά αποκλείω να απάντησουν . Εννοείται πως το τηλέφωνο είναι είτε κατεβασμένο είτε δεν το σηκώνουν . Καμία συμβουλή ? 

Τα πληρώνεις και ζητάς να σου τα δώσουν από Juno είτε μέρος είτε και όλα.

Κράτα φωτογραφίες από αποδείξεις και πακέτο.

Επίσης καλό είναι πριν παραλάβεις αν είναι δίσκοι να δεις μην είναι στραπατσάδα το πακέτο ,πράγμα που συμβαίνει που συχνά,ώστε να μην παραλάβεις και είναι με φθορά οι δίσκοι .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, IG1000 είπε

Καλησπέρα ,

Αντιμετωπίζω την ακόλουθη κατάσταση ,και είμαι και ιδιαίτερα εκνευρισμένος με την απίστευτη αδιαφορία τους , αν έχει κάποιος κάποια ιδέα τί να κάνω . Δέμα από UK ( Juno Records )  , προπληρωμένο το Ελληνικό ΦΠΑ ( το site αποφορολογεί αυτόματα το Αγγλικό VAT και προσθέτει το ΦΠΑ της χώρας που πηγαίνει η παραγγελία ) , το δέμα αναγράφει το IOSS του πωλητή , παρόλα αυτά μου ήρθε ειδοποίηση για πληρωμή 18,50 ευρώ . Επικοινώνησα με το site από όπου με διαβεβαίωσαν ότι το ΦΠΑ έχει πληρωθεί και μου έδωσαν και τον αριθμό IOSS τους , πάω στο κατάστημα από όπου θα γινόταν η παραλαβή και ζητάω επανεξέταση ( 12 ευρώ χρέωση βέβαια , αλλά κάτι έπρεπε να κάνω ... ) , σε λίγες μέρες μου στέλνουν τα ΕΛΤΑ επιστολή ότι η αίτηση μου απορρίφθηκε , φυσικά χωρίς καμία δικαιολογία ( πχ. ελέγχθηκε η συναλλαγή αλλά ο πωλητής δεν έχει καταβάλει τα χρήματα ) και να τους απάντησω στο email εάν θα πληρώσω τα χρήματα αλλιώς το δέμα θα επιστραφεί στον πωλητή . Τους έγραψα ότι θέλω κάποια αιτιολόγηση της απόφασης και δεν πήρα καμία απάντηση , πριν λίγο τους έκανα υπενθύμιση αλλά αποκλείω να απάντησουν . Εννοείται πως το τηλέφωνο είναι είτε κατεβασμένο είτε δεν το σηκώνουν . Καμία συμβουλή ? 

Ποια ήταν η αξία του πακέτου σου χωρίς ΦΠΑ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, IG1000 είπε

@frap73 - Γύρω στα 54 ευρώ μαζί με τα μεταφορικά . ( Πώς απαντάω στο σχόλιο κάποιου κατευθείαν , δεν κατάφερα να το βρω .....)

Πατάς παράθεση από κάτω από το σχόλιο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό είναι το θέμα , δεν θέλω να τα πληρώσω,όχι για τα 18 ευρώ αλλά για την κοροιδία, ,ασε που γενικά αγοράζω αρκετά CD από εξωτερικό και εάν προπληρώνω τον ΦΠΑ και ξαναπληρώνω εδώ και πρέπει να επικοινωνώ κάθε φορά με τον πωλητή ,υπάρχει θέμα . Στο Juno άρχισαν να μου λένε κάτι για το ότι μόνο στην Ελλάδα έχουν τέτοιο πρόβλημα ( μου έχουν κάνει refund τον φόρο 2-3 φορές μέχρι τώρα ) και ότι τα Ελληνικά ταχυδρομεία χρεώνουν επιπλέον φόρους και η χρέωση δεν αφορά το VAT κλπ .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το τελωνείο στην Ελλάδα τα έχει παίξει τελείως, τι ιοςς κλπ στα παπακια τους ολα, εδώ το αλι και αναγκαστικε να κανει τριγωνικές μεσω Ουγγαρίας για να αποφύγει την ελλαδα, απο οπου και να μας πιάσει κάποιος λερώνεται 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 11/9/2022 στις 10:50 ΠΜ, IG1000 είπε

@frap73 - Γύρω στα 54 ευρώ μαζί με τα μεταφορικά . ( Πώς απαντάω στο σχόλιο κάποιου κατευθείαν , δεν κατάφερα να το βρω .....)

Μάλιστα, πλήρωσες δλδ το κόστος εκτελωνισμού 7.5 + 10.5€ ΦΠΑ για την καθαρή αξία του αντικειμένου (χωρίς ταχυδρομικά).

Μιας και μιλάς για ΕΛΤΑ, να υποθέσω στο έστειλαν με Royal Mail χωρίς tracking number?

Αν ναι, εδώ είναι το πρώτο πρόβλημα. Αν δεν έχει tracking number, τότε σιγουρα δεν υπάρχει ηλεκτρονική ετικέτα για την αυτόματη διαλογή με τη διαδικασία του IOSS. (*)  Άρα, το πιάνει άνθρωπος, άρα τα 7.5€ δε τα γλυτώνεις.

Τώρα το γεγονός πως ξαναπλήρωσες ΦΠΑ σημαίνει πως ο άνθρωπος που το έπιασε δε μπόρεσε να εντοπίσει καθόλου το το αντικείμενο στο ηλεκτρονικό σύστημα με βάση το τιμολόγιο που το συνόδευε και τα στοιχεία που είχε διαθέσιμα. Οκ, μπορεί και να μην έψαξε. Ή μπορεί όντως να μην μπόρεσε να κάνει cross-check. Οπότε σου έβαλε και το ΦΠΑ.

Δυστυχώς δεν υπάρχει τρόπος να διαπιστώσεις τι από τα δύο συμβαίνει. Αλλά και μόνο το γεγονός πως το Juno στέλνει untracked(**) σημαίνει πως θα χρεωθείς τουλάχιστον τα έξοδα εκτελωνισμού με βάσει τον τιμοκατάλογο εδώ https://www.elta.gr/Portals/0/Files/4_Idika teli ektelonismou_Gr_07_2021 (2)_1.pdf

(*) Το eBay στις οδηγίες προς τους πωλητές επιμένει πως πρέπει να επιλέγονται trackable μεταφορές και η πληροφορία του IOSS να εισάγεται στο σωστό πεδίο της ηλεκτρονικής ετικέτας έτσι ώστε να ανιχνεύεται από το αυτόματο σύστημα και να μην υπάρχουν διπλοφορολογήσεις. Στις ίδιες οδηγίες επιμένει πως η απλή αναγραφή των στοιχείων πάνω στο πακέτο, ΔΕΝ είναι αρκετή.

(**) Η Royal Mail στη σελίδα της αναφέρει πως υποστηρίζει IOSS  για untracked αποστολές https://www.royalmail.com/business/international/guide/delivered-duties-paid/ioss-faqs (What are the core contract business account International product codes for non-personal correspondence?).

Επεξ/σία από frap73
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, frap73 είπε

Μάλιστα, πλήρωσες δλδ το κόστος εκτελωνισμού 7.5 + 10.5€ ΦΠΑ για την καθαρή αξία του αντικειμένου (χωρίς ταχυδρομικά).

Μιας και μιλάς για ΕΛΤΑ, να υποθέσω στο έστειλαν με Royal Mail χωρίς tracking number?

Αν ναι, εδώ είναι το πρώτο πρόβλημα. Αν δεν έχει tracking number, τότε σιγουρα δεν υπάρχει ηλεκτρονική ετικέτα για την αυτόματη διαλογή με τη διαδικασία του IOSS. (*)  Άρα, το πιάνει άνθρωπος, άρα τα 7.5€ δε τα γλυτώνεις.

Τώρα το γεγονός πως ξαναπλήρωσες ΦΠΑ σημαίνει πως ο άνθρωπος που το έπιασε δε μπόρεσε να εντοπίσει καθόλου το το αντικείμενο στο ηλεκτρονικό σύστημα με βάση το τιμολόγιο που το συνόδευε και τα στοιχεία που είχε διαθέσιμα. Οκ, μπορεί και να μην έψαξε. Ή μπορεί όντως να μην μπόρεσε να κάνει cross-check. Οπότε σου έβαλε και το ΦΠΑ.

Δυστυχώς δεν υπάρχει τρόπος να διαπιστώσεις τι από τα δύο συμβαίνει. Αλλά και μόνο το γεγονός πως το Juno στέλνει untracked(**) σημαίνει πως θα χρεωθείς τουλάχιστον τα έξοδα εκτελωνισμού με βάσει τον τιμοκατάλογο εδώ https://www.elta.gr/Portals/0/Files/4_Idika teli ektelonismou_Gr_07_2021 (2)_1.pdf

(*) Το eBay στις οδηγίες προς τους πωλητές επιμένει πως πρέπει να επιλέγονται trackable μεταφορές και οι πληροφορία του IOSS να εισάγεται στο σωστό πεδίο της ηλεκτρονικής ετικέτας έτσι ώστε να ανιχνεύεται από το αυτόματο σύστημα και να μην υπάρχουν διπλοφορολογήσεις. Στις ίδιες οδηγίες επιμένει πως η απλή αναγραφή των στοιχείων πάνω στο πακέτο, ΔΕΝ είναι αρκετή.

(**) Η Royal Mail στη σελίδα της αναφέρει πως υποστηρίζει IOSS  για untracked αποστολές https://www.royalmail.com/business/international/guide/delivered-duties-paid/ioss-faqs (What are the core contract business account International product codes for non-personal correspondence?).

καλησπερα μιασ και αναφερθηκαμε στην ρογιαλ μειλ ηθελα να ρωτησω αν στα untracked δεματα υπαρχει καποια ενημερωση πχ οτι το καταχωρισε στο ταχυδρομειο και στα ελτα οτι εφτασε ασ πουμε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...