Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Johndos είπε

 

3 ώρες πριν, coyote2 είπε

για να κάνεις dispute δε πρέπει να παραλάβεις?

 

2 ώρες πριν, Johndos είπε

 

Νομίζω ναι, ή να μην έχει έρθει το δέμα στο διάστημα που προβλέπει το μαγαζί/ Ali. Στη δική μου περίπτωση αυτό το διάστημα λήγει σε 12 μέρες (90 μέρες συνολικά). Υποθέτω ότι αν δεν παραλάβω και κάνω dispute, δε θα έχω το δίκιο με το μέρος μου αφού φαίνεται ότι το δέμα είναι ήδη στο τοπικό ταχυδρομικό κατάστημα

Έτσι ακριβώς, αλλά είτε παραλαβεις είτε δεν παραλαβεις δεν έχεις να χάσεις τπτ να κάνεις dispute και να γράψεις, Κύριοι του Aliexpress όπως γνωρίζετε στην Ευρώπη όταν πληρώνουμε το vat και εσείς ενημερώνετε σωστά το σύστημα της χώρας μου μέσο του IOSS δεν περνάει το δέμα μου τελωνείο και δεν θα πλήρωνα τπτ παραπάνω από την αρχική τιμή, πλήρωσα για το προϊών τόσα _________ και μου ήρθε να πληρώσω άλλα τόσα ________. Αν ήξερα ότι θα πλήρωνα τόσα παραπάνω δεν θα είχα παραγγείλει ποτέ ούτε εγώ ούτε δεκάδες άλλα άτομα που συζητάμε σε blog για το συγκεκριμένο πρόβλημα. Δεν είναι δικό μου το λάθος και θα ήθελα παρακαλώ μια λύση εάν μας θέλετε πελάτες σας στο μέλλον.

Μπορεί κάτι να βγει ποτέ δεν ξέρεις επίσης μπορεί να διορθωθεί το πρόβλημα.

Καλά θα ήταν αν κάνετε dispute να έχετε κάποια απόδειξη ότι σας ζητήθηκε να πληρώσετε τα επιπλέον χρήματα.

Επεξ/σία από sakisgri
  • Like 1
  • Απαντ. 2,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Johndos είπε

Όχι, από 15/3 στο Ali μου βγάζει "Out for delivery/Received by local delivery company". Στο 17track και στο Parcels όμως (επειδή παίρνει δεδομένα από ΕΛΤΑ) μου βγάζει κανονικά όλη την πορεία του δέματος (εκτελωνισμό, ότι είναι στο τοπικό ταχυδρομείο κλπ). Από αυτά που έχω διαβάσει εδώ, νομίζω ότι σου επιστρέφουν μόνο το ΦΠΑ από Ali και όχι τα τέλη εκτελωνισμού που στη δική μου περίπτωση νομίζω ότι είναι 2,5 ευρώ. Τώρα αν δώσεις το 12ευρο δεν ξέρω τι μπορεί να παίξει, δεν το έχω κάνει.

 

Νομίζω ναι, ή να μην έχει έρθει το δέμα στο διάστημα που προβλέπει το μαγαζί/ Ali. Στη δική μου περίπτωση αυτό το διάστημα λήγει σε 12 μέρες (90 μέρες συνολικά). Υποθέτω ότι αν δεν παραλάβω και κάνω dispute, δε θα έχω το δίκιο με το μέρος μου αφού φαίνεται ότι το δέμα είναι ήδη στο τοπικό ταχυδρομικό κατάστημα

και εμενα ακριβως τα ιδια γραφει στο αλι!το θεμα ειναι αμα κανουμε dispute και γυρισει το δεμα εχουμε ελπιδες να παρουμε πισω τα λεφτα?δεν ειναι μεγαλο το πσσο ευτυχως...το χειροτερο σεναριο ειναι να κανω αυτο που λες....ειμαι σιγουρος οτι η μαλακια εχει γινει στο ουζμπεκισταν προφανως και εβαλαν το βαουτσερ το ενα πανω στο αλλο και δεν μπορουν να δουν το ioss η απλα καποιος αποφασισε οτι δεματα αξιας 3 ευρω θα πρεπει να πληρωνουμε αλλα 3

Δημοσ.
1 ώρα πριν, sakisgri είπε

Έτσι ακριβώς, αλλά είτε παραλαβεις είτε δεν παραλαβεις δεν έχεις να χάσεις τπτ να κάνεις dispute και να γράψεις, Κύριοι του Aliexpress όπως γνωρίζετε στην Ευρώπη όταν πληρώνουμε το vat και εσείς ενημερώνετε σωστά το σύστημα της χώρας μου μέσο του IOSS δεν περνάει το δέμα μου τελωνείο και δεν θα πλήρωνα τπτ παραπάνω από την αρχική τιμή, πλήρωσα για το προϊών τόσα _________ και μου ήρθε να πληρώσω άλλα τόσα ________. Αν ήξερα ότι θα πλήρωνα τόσα παραπάνω δεν θα είχα παραγγείλει ποτέ ούτε εγώ ούτε δεκάδες άλλα άτομα που συζητάμε σε blog για το συγκεκριμένο πρόβλημα. Δεν είναι δικό μου το λάθος και θα ήθελα παρακαλώ μια λύση εάν μας θέλετε πελάτες σας στο μέλλον.

Μπορεί κάτι να βγει ποτέ δεν ξέρεις επίσης μπορεί να διορθωθεί το πρόβλημα.

Καλά θα ήταν αν κάνετε dispute να έχετε κάποια απόδειξη ότι σας ζητήθηκε να πληρώσετε τα επιπλέον χρήματα.

Ναι, συγγνώμη, λάθος έκφραση. ("Δεν θα έχω το δίκιο με το μέρος μου"=δεν θα δικαιωθώ από το Ali). Αυτό εννοούσα. Εννοείται ότι ούτως ή άλλως θα κάνω dispute. Άλλωστε δεν θα είναι και η πρώτη φορά (7). Πάντως να λέγεται και η αλήθεια, μέχρι τώρα στα dispute που έχω κάνει με έχει δικαιώσει το Ali σε ΟΛΑ. Αυτός είναι και ο λόγος που συνεχίζω να ψωνίζω από εκεί αφού αισθάνομαι μια κάποια σιγουριά τηρώντας βέβαια τις δέουσες επιφυλάξεις (μέθοδος παραγγελίας κλπ).

 

29 λεπτά πριν, Dynamics είπε

και εμενα ακριβως τα ιδια γραφει στο αλι!το θεμα ειναι αμα κανουμε dispute και γυρισει το δεμα εχουμε ελπιδες να παρουμε πισω τα λεφτα?δεν ειναι μεγαλο το πσσο ευτυχως...το χειροτερο σεναριο ειναι να κανω αυτο που λες....ειμαι σιγουρος οτι η μαλακια εχει γινει στο ουζμπεκισταν προφανως και εβαλαν το βαουτσερ το ενα πανω στο αλλο και δεν μπορουν να δουν το ioss η απλα καποιος αποφασισε οτι δεματα αξιας 3 ευρω θα πρεπει να πληρωνουμε αλλα 3

Έχω την αίσθηση πως δύσκολα το δέμα γυρίζει πίσω. Μπορεί να κάνω και λάθος.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 ώρες πριν, sakisgri είπε

Οπως έγραψα και πιο πάνω Aliexpress standard και Aliexpress saver δώστε λίγα παραπάνω αξίζει και θα παραλάβετε πιο νωρίς και σίγουρα δεν θα πληρώσετε παραπάνω. Τα Cainiao ήταν κάποτε ασφαλές τώρα τα στέλνουν Ουζμπεκιστάν και δεν ξέρεις τι γίνετε. Επίσης καλά είναι το προϊών που θέλετε να κοιτάτε σε διάφορα μαγαζιά γιατί τα έξοδα αποστολής αλλάζουν από πωλητή σε πωλητή.

Καλά θα είναι να κάνετε dispute και παράπονα για να δουν στο Aliexpress ότι υπάρχει πρόβλημα με τα Cainiao και να το διορθώσουν για μελλοντικά.

Καλά όλα αυτά, αλλά να βάλω κάποια πράγματα σε τάξη (οι 'παλιοί' που με παρακολουθούν ίσως τα ξέρουν)......

Η αποστολή 'Cainiao super economy for special goods' είναι τρόπος αποστολής για να στείλεις 'ειδικά προϊόντα' (σκόνες,υγρά κτλ.). Αφορά προϊόντα με κόστος κάτω των 5 δολαρίων (χωρίς ΦΠΑ). Ο τρόπος αποστολής 'Aliexpress saver shipping' (για φτηνές παραγγελίες), ναι μεν είναι ασφαλής, ΑΛΛΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ!!!! Στην πράξη βέβαια, υπάρχουν κάποιοι πωλητές που στέλνουν με 'Aliexpress saver shipping' ειδικά προϊόντα, αλλά αυτό γίνεται ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΕΙΔΗ το δέμα ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙ και περνάει το κέντρο διαλογής του Aliexpress (αυτό γίνεται καθαρά από τύχη ή από αμελή έλεγχο. Κάποια δηλ. κέντρα διαλογής του aliexpress να το πω απλά, δεν κάνουν σωστούς ελέγχους, οπότε 'περνάνε' πράγματα που δεν πρέπει κανονικά!!!). Αλλά αυτό καθαρά αφορά το κέντρο διαλογής που πάνε τα δέματα όταν τα δίνει ο πωλητής.

Υπάρχει ένας τρόπος αποστολής που αφορά την BSC logistics και λέγεται BSC economy (ή κάπως έτσι). Αν κάποιος έχει δέμα με τέτοιο τρόπο, να μας ενημερώσει με το τελωνείο, γιατί τελικά μάλλον είναι ο μόνος 'ασφαλής' τρόπος για την ώρα. Αλλά θέλω να το δούμε, για αυτό το λέω.

Στις ακριβότερες παραγγελίες (πάνω από 5 δολάρια χωρίς ΦΠΑ), δεν υπάρχει πρόβλημα, γιατί εκεί χρησιμοποιείται ο 'Cainiao standard for special goods' που χρησιμοποιεί το PostNL (για αυτά τα 'special goods').

Επίσης, αν έχει κάποιος αποστολή με Sunyou logistics & TOPYOU, να μας πει και αυτός, για να δούμε τι γίνεται αυτήν την στιγμή με αυτούς τους τρόπους αποστολής (πάλι αφορά 'special goods').

Επεξ/σία από nikosgiann78
  • Like 1
Δημοσ.

ε ρε κλαμα

τσιρκο εντελως

και οι υπηρεσιες ειναι χαλια και τα φορολογουν ολα ανεξαιρετως 

Δημοσ.
Στις 19/5/2022 στις 10:24 ΠΜ, bill_viper είπε

Χα, είμαι 3 λεπτά πριν από εσένα. :P Εννοείται, ούτε εγώ έχω παραλάβει ακόμη.

Screenshot_1.png

Κι εγώ, παιδιά, είμαι σ' αυτό το στάδιο από 4 Μαΐου. Μάλιστα,  μου εμφανίστηκε απευθείας το στάδιο "received by local delivery company", χωρίς τα προηγούμενα δύο. Είδα, δε, ότι στάλθηκε με Super Economy for Special Goods, που μέχρι πρόσφατα ερχόταν μια χαρά, αλλά τελευταία ακούω ότι κολλάει στο τελωνείο. Μπορεί κι αυτό να φταίει. Ο Θεός βοηθός!

Δημοσ.

Το dispute θα ανοίξει όταν λήξουν ημέρες ή αν πατήσω ότι το παρέλαβα έτσι δεν είναι; ή να το παραλάβω να πληρώσω τα 3 ευρώ και να τα ζητήσω πίσω;

Δημοσ.

αν κανεις dispute και το κερδισεις,αυτο που θα παρεις πισω ειναι το ποσο του φορου που πληρωσες εξαρχης στο ali.
οχι αυτα που θα εχεις πληρωσει στο τελωνειο στην ελλαδα.

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, coyote2 είπε

Το dispute θα ανοίξει όταν λήξουν ημέρες ή αν πατήσω ότι το παρέλαβα έτσι δεν είναι; ή να το παραλάβω να πληρώσω τα 3 ευρώ και να τα ζητήσω πίσω;

Έτσι είναι. Όπως έγραψε και ο sleepchris. Αν το θέλεις τόσο πολύ το προϊών πλήρωσε τα και κανε τα παράπονα σου, αν δεν το θέλεις περίμενε να περάσουν η μέρες η πάτα ότι παρελαβες και κανε dispute και πες ότι δεν παρελαβες διότι το και το και να σου βρουν λύση. Πες τους κάτι σαν αυτό που έγραψα πιο πάνω, να πατήσεις πάνω στο ότι είναι πολλά τα άτομα με το συγκεκριμένο πρόβλημα και θέλουμε μια λύση αν μας θέλετε πελάτες σας στο μέλλον. και ότι βγει, ενημέρωσε μας ότι και να γίνει. Οπως έγραψα και πιο πάνω καλά είναι να έχεις μια απόδειξη για το τι σου ζητάνε να πληρώσεις η αν τα πληρώσεις να ανεβάσεις την απόδειξη και μια φώτο από το δέμα.    

Δημοσ.

Για μένα έχουν δυο λύσεις.

'Η θα φτιάξουν αποθήκες εδώ ή θα μας κόψουν όπως και τόσοι άλλοι

Δημοσ.
1 ώρα πριν, smpt είπε

Για μένα έχουν δυο λύσεις.

'Η θα φτιάξουν αποθήκες εδώ ή θα μας κόψουν όπως και τόσοι άλλοι

Το Aliexpress είναι πλατφόρμα που χιλιάδες πωλητές και καταστήματα χρησιμοποιούν να πουλήσουν τα προϊόντα τους, κάποιοι από αυτοί έχουν καταστήματα η αποθήκες στην Ευρώπη αλλά θα δεν θα βρεις τα πάντα σε αυτά και μπορεί να είναι λίγο πιο ακριβά από να τα πάρεις απευθείας από Κίνα. Έχω πάρει μια ηλεκτρονική μεγεθυντική κάμερα από Πολωνία σε 3 μέρες στην ίδια τιμή από να την έπαιρνα από Κίνα (στην Ελλάδα έκανα πάνω από τα τα διπλάσια, 106 ευρώ την πήρα)

Μπορείς είτε από την ιστοσελίδα είτε από την εφαρμογή να τσεκάρεις με το φίλτρο να φαίνονται μόνο τα καταστήματα που στέλνουν από Ευρώπη δλδ  Spain, France, Czech Republic, Italy, Poland, Germany και Belgium , Αλλά καλά είναι να ρωτάς τον πωλητή πριν παραγγείλεις αν μπορεί να στείλει για Ελλαδα από εκεί γιατί καμια φορά μπορεί να μη μπορεί σπάνια να γίνει αλλά για σιγουριά ρωτάς πρώτα.

Απο το Aliexpress έχω πάρει πράγματα που αν τα έπαιρνα από Ελλάδα θα πλήρωνα 3 φόρες πάνω και άλλα πράγματα δεν υπάρχουν καν στην Ελλάδα. Εγώ παίζω σίγουρα και δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα (έχω πάρει πάνω από 40 δέματα) δλδ κοιτάω τα προϊών που θέλω να πάρω το κατάστημα που τα πουλάει να έχει ως επιλογή είτε το Aliexpress Standard shipping η για τα πιο φτηνά το Aliexpress Saver Shipping και για ειδικά υλικά (υγρά σκόνες κτλ) Standard shipping for special goods. Αν ψάξεις το προϊών που θέλεις σε πολλά μαγαζιά θα δεις ότι η τιμή τον μεταφορικών αλλάζουν, μάλλον ανάλογα που στην Κίνα βρίσκεται το συγκεκριμένο κατάστημα. Μπορεί να δίνω κάτι ψιλά παραπάνω αλλά έχω το κεφάλι μου ήσυχο.

  • Like 2
Δημοσ.
Στις 21/5/2022 στις 3:38 ΜΜ, Tulipbaek είπε

Κι εγώ, παιδιά, είμαι σ' αυτό το στάδιο από 4 Μαΐου. Μάλιστα,  μου εμφανίστηκε απευθείας το στάδιο "received by local delivery company", χωρίς τα προηγούμενα δύο. Είδα, δε, ότι στάλθηκε με Super Economy for Special Goods, που μέχρι πρόσφατα ερχόταν μια χαρά, αλλά τελευταία ακούω ότι κολλάει στο τελωνείο. Μπορεί κι αυτό να φταίει. Ο Θεός βοηθός!

Update: Μόλις παρέλαβα από τον ταχυδρόμο το παραπάνω δέμα που είχε κολλήσει, όπως προείπα, σε αυτό το στάτους από τις 4 Μαΐου. Δεν υπήρξε καμία ανανέωση στο στάτους του στα ΕΛΤΑ ούτε στο parcels app. Υποθέτω ότι κάποιο πρόβλημα έχει πάλι το σύστημα των ΕΛΤΑ, εξ' ου και οι καθυστερήσεις και η ελλιπής ενημέρωση πάλι. Έρχονται τα δέματα, όμως, οπότε μη χάνετε την ελπίδα. 

  • Like 2
Δημοσ.
40 λεπτά πριν, Tulipbaek είπε

Update: Μόλις παρέλαβα από τον ταχυδρόμο το παραπάνω δέμα που είχε κολλήσει, όπως προείπα, σε αυτό το στάτους από τις 4 Μαΐου. Δεν υπήρξε καμία ανανέωση στο στάτους του στα ΕΛΤΑ ούτε στο parcels app. Υποθέτω ότι κάποιο πρόβλημα έχει πάλι το σύστημα των ΕΛΤΑ, εξ' ου και οι καθυστερήσεις και η ελλιπής ενημέρωση πάλι. Έρχονται τα δέματα, όμως, οπότε μη χάνετε την ελπίδα. 

Φιλε μου το parcells app και εμενα δεν μου βγαζει updates, στο site των ΕΛΤΑ ωστοσο τα εμφανιζει κανονικα όλα. 

  • Like 1
Δημοσ.

Μην μας δινεις ελπιδες ρε Tulipbaek...
Εγω κολλημενος απο 6 Μαη και καμια ενημερωση ουτε στο parcell ουτε στο site των ελτα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...