Προς το περιεχόμενο

[Εξελιξη παραγγελιων] Παραλαβες παραγγελιων μεσω ΕΛΤΑ


matrixxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

22 hours ago, sakisgri said:

Καλησπέρα, Βάλε μια το tracking number εδώ  https://parcelsapp.com/

Ξέρεις μήπως πόσο accurate είναι στα estimations αυτό το site? Έχω παραγγείλει κάτι από Amazon 3 Νοεμβρίου και ενώ το Amazon κάνει estimation μέχρι αύριο να το έχουν φέρει, στο parcelsapp.com λέει 16-21 Νοεμβρίου ... το άλλο πακέτο που είχα παραγγείλει 3 Νοεμβρίου έφτασε την παρασκευή αλλά με elta courier.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

41 λεπτά πριν, Luciddream είπε

Ξέρεις μήπως πόσο accurate είναι στα estimations αυτό το site? Έχω παραγγείλει κάτι από Amazon 3 Νοεμβρίου και ενώ το Amazon κάνει estimation μέχρι αύριο να το έχουν φέρει, στο parcelsapp.com λέει 16-21 Νοεμβρίου ... το άλλο πακέτο που είχα παραγγείλει 3 Νοεμβρίου έφτασε την παρασκευή αλλά με elta courier.

Θα σε γελάσω. Απ' ότι ξέρω το estimate βγαίνει με βάση τα τελευταία κάμποσα δέματα (νομίζω 60) που είχαν τον ίδιο τρόπο αποστολής και την ίδια διαδρομή. Θα έλεγα το estimate από το parcelsapp θα ειναι πιο κοντά.

1 ώρα πριν, Rebelos2018 είπε

Καλησπέρα σας, παραγγελία με την ένδειξη "Αποστολή βρίσκεται σε στάδιο μεταφοράς   Κ.Δ.Τ. ΑΘΗΝΑΣ-ΔΙΑΛΟΓΗ", έρχεται αυθημερόν ή την επομένη;

Επόμενη στην καλύτερη περίπτωση αλλά μπορεί και μεθαύριο.

4 ώρες πριν, frap73 είπε

Όλα τα τηλέφωνα των καταστημάτων (όσα έχουν απομείνει δλδ) πλέον οδηγούν στο κεντρικό από ότι φαίνεται. Το IVR πρόσχαρα υπόσχεται επικοινωνία με εκπρόσωπο, αλλά μετά από αναμονή 30 λεπτών η γραμμή απλά πέφτει.

Το Ali δεν γνωρίζει για ACS αλλά για την DPD. Από τη μεριά τους βλέπουν πως η αποστολή έχει επιδοθεί (στο locker). Βέβαια, ο πρώτος εκπρόσωπος του Ali δεν απέκλεισε το refund αν δεν καταφέρω να βγάλω άκρη.

Είμαι στην δεύτερη απόπειρα κλήσης προς την ACS, 15 λεπτά αναμονή προς το παρόν. Αν δεν απαντήσουν έχω έτοιμο το mail προς DPD (αυτοί δεν έχουν τηλέφωνο ανακοινωμένο...) και σκέφτομαι να το κοινοποιήσω και στην ΕΕΤΤ.

edit: ok, τη δεύτερη φορά απάντησαν στα 25 λεπτά. Και όχι, το IVR είναι κοινό, αλλά μίλησα με το τοπικό κατάστημα που κάλεσα.

Πολύ ευγενική η κοπέλα, μου είπε πως ο αποστολέας επέλεξε την επίδοση σε locker (hello?) και ότι αποστολές από Shein, AliExpress, κλπ συνήθως έρχονται πλέον έτσι.

Στην ερώτησή μου πώς επιλέχθηκε το συγκεκριμένο, αφού εγώ στο Ali απλά διεύθυνση επίδοσης έχω κι όχι επιλογή locker, απλά είπε πως ίσως τα πλησιέστερα ίσως δεν είχαν χώρο.

Στην εύλογη απορία μου γιατί δεν μου δόθηκε τότε η δυνατότητα να επιλέξω εγώ τρόπο επίδοσης, δεν είχε κάποια δικαιολογία. Απλά μου είπε πως οκ, "μπορούμε να το πάρουμε από το locker και να το φέρουμε στη διεύθυνσή σας". 

Όταν ζήτησα να γίνει η επίδοση μετά τις 15:00 (παντα αυτό ζητάω, κανένα πρόβλημα, έτυχε να έρθει ακόμη και στις 7 κάποτε) γιατί φυσικά όλοι έχουμε δουλειές τις καθημερινές, μου είπε διστακτικά "κάπως δεσμευτικό είναι αυτό, γιατί η διακίνηση είναι μέχρι τις 16:00" (hello?????).

Οπότε και συμφωνήσαμε να φύγει από εκείνο και να έρθει στο κοντινότερο στο σπίτι μου. Αύριο φυσικά.

Ζήτησα να γίνει καταγραφή της επιλογής μου για τη διεύθυνσή μου αυτό το locker σε παρόμοιες περιπτώσεις, δεν υπάρχει δυνατότητα. Ζήτησα να γίνεται όπως παλιότερα όπου έμενε στο κατάστημα και ερχόταν ειδοποίηση οπότε και είχαμε επιλογές επίδοσης, μου λέει δεν εξαρτάται από εμάς.

Είχε την εντύπωση πως μπορώ ακόμη να ζητήσω αναδρομολόγηση από online εργαλεία, αλλά όταν της είπα πως εάν δρομολογηθεί για locker δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα παρά μόνο με τηλεφωνική επικοινωνία "που είναι και δύσκολη", λέω (νομίζω πως έπιασα κι ένα γελάκι εδώ από μέρους της), μου είπε πως ναι, σε παρόμοιες περιπτώσεις  πρέπει να παίρνω τηλέφωνο και να το διευθετούμε.

Την ευχαρίστησα για το χρόνο της και περιμένω νέο SMS/viber την επαύριον.

Συμπεράσματα:

- Αμφιβάλλω αν το Ali επιλέγει να στέλνονται σε locker. Είναι επιλογή της ACS για μείωση κόστους.
- H ACS μοιάζει να έχει εξαγοραστεί από την DPD ή τέλος πάντων να αναλαμβάνει κατ' αποκλειστικότητα το last mile της. Έχει κλείσει πολλά καταστήματα και μάλλον έχουν αλλάξει πολλά όσον αφορά τα δρομολόγια των διανομέων της.
- Το σύστημα της ACS για αυτόματη επιλογή locker είναι για κλάματα
- Πήξτε τους στα τηλέφωνα εάν η αυτόματη επιλογή σας χαλάει. Θα πάρει λίγο ώρα βέβαια... Και μην ξεχάσετε να κάνετε και την αξιολόγηση της εμπειρίας σας στο τέλος.

 

Θα έλεγα να τραβήξεις ένα screenshot από την διεύθυνση από το locker που θέλεις να έρχεται το δέμα και να μιλήσεις με live agent από το support του Aliexpress και να τους ζητησεις να πηγαίνει εκεί. Εξήγησε τους πως η DPD/ACS το αφήνουν σε locker αρκετά μακριά από το σπίτι σου ενώ υπάρχει άλλο πιο κοντά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 hours ago, sakisgri said:

Θα σε γελάσω. Απ' ότι ξέρω το estimate βγαίνει με βάση τα τελευταία κάμποσα δέματα (νομίζω 60) που είχαν τον ίδιο τρόπο αποστολής και την ίδια διαδρομή. Θα έλεγα το estimate από το parcelsapp θα ειναι πιο κοντά.

Πήρα τηλέφωνο στην DHL μου λέει το δέμα είναι ακόμα Γερμανία μάλλον Παρασκευή θα φτάσει Ελλάδα οπότε σπίτι μου από επόμενη βδομάδα, δηλαδή ότι ακριβώς γράφει και το parcelsapp. Άρα βλακείες γράφει η Amazon, τσάμπα έκατσα σπίτι να το περιμένω.

edit: Άκυρο πανηγυρικό μόλις μου έφερε 2 πακέτα από το δέμα (νομίζω σύνολο είναι 3) η DHL η ίδια ... δεν ξέρω ποιον να κράξω από όλους με έχουν μπερδέψει. Στο ένα tracking δείχνει ΕΛΤΑ στο τηλέφωνο σου λένε είναι Γερμανία και έρχονται σπίτι σου 😛 

Επεξ/σία από Luciddream
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...